Sari la conținut
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
Roxana11

Cautam prelate sau dube de 3,5 tone

Recommended Posts

Buna ziua,

 

GTM Logistics GmBH ofera:

contracte pe comunitate pentru prelate de  3.5 tone minim 8 europaleti sau dube

-    Circuit pe comunitate : AT , DE, FR, IT,Benelux
-    Contractele se semneaza pe minim 3 luni de zile
-    Circuit de 4 SAU 6 saptamani pe comunitate cu 1 sau 2 saptamani pauza
-    Dispeceratul il asiguram noi
-    Se poate incepe oricand


Card de motorina din prima luna .
Motorina se factureaza fara TVA

MAI MULTE DETALII LA :0256 210 565 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Să lămurim un lucru: nu am de gând să schimb transportul agabaritic, pe dubă...Dar, ca șofer, văd colegii de pe dube ( sprinterii ), cam ce îndură ! În concluzie : un tarif care să le permită să trăiască omemește ! Să nu trebuiască să muncească 20h, din 24...Sunt convins că nici Dumneavoastră nu o faceți ! Taximetriștii, care se învârt în oraș, și dorm/mănâncă acasă, merg pe un tarif mai mare, decât ce oferiți Dumneavoastră ! Toată lumea vrea să bijnițărească mumca altora. Cu o investiție de un laptop, și un telefon...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

daca stam sa rasfoim putin paginile acestui forum, ne vom da seama ca fiecare firma nu este ok, ca fiecare transportatorul a avut probleme si a fost " tepuit".

Din pacate, nicio firma care ofera astfel de contracte nu isi face timp sa scrie, cati dintre dumneavoastra, transporrtatorii, pleaca de la contract fara sa anunte, alimenteaza cu cardurile primite si nu se mai fac vazuti, lovesc semiremorcile apoi le abandoneaza pe marginea strazii, cati dintre soferi nu gasesc adresele de incarcare/ descarcare, cati soferi pleaca fara acte confirmate dupa care se plang de minusurile de paleti, cati soferi nu se uita pe CMR, cati soferi dau referinta gresita, cati soferi nu se uita la cum le este incarcata marfa ci doar se inchid in cabina spunand ca ei sunt domni si sunt angajati doar sa tina de volan, cati transportatori nu trimit actele la timp, dupa care se plang ca nu incaseaza, cati transportatori au de facut pauza in tara de 1 saptamana sau doua, si peste o luna sunt rugati sa se intoarca la munca, cator transportatori nu li s-au facut toate platile dupa care nu s-au mai intors la munca, nu spune nimeni cate pagube lasa transportatorii in urma lor atunci cand pleaca.

Toate acestea se intampla din cauza lipsei de experienta si din cauza ca nu se cunosc informatiile.

Singura intrebare a transportatorilor este : " Cu cat raman pe luna?" .. cata lipsa de profesionalism.Nu ne intereseaza sa muncim corect si organizat ci preferam doar sa urlam si sa denigram.Drept pentru care, se ajunge la astfel de topicuri facute de aceeasi oameni lipsiti de experienta care au impresia ca oriunde lucreaza sunt trasi pe sfoara.Nimeni nu trage pe nimeni pe sfoara, trebuie odata sa inteleaga si romanul.Nimanui nu ii pasa atat de mult incat sa aiba timp sa il traga pe "nea Ion de la Ion Trans" pe sfoara.Daca ar fi fost sa fie trasi toti pe sfoara asa cum se sustine, pai nu ar mai existat companii care sa ofere contracte pentru ca nu ar mai fi lucrat nimeni pentru ele.Este foarte logic doar ca nu putem mai mult de atat.Nu suntem, noi ca popor, suficient de inteligenti incat sa gandim logic si corect.In Romanica noastra oricine devine sofer si oricine isi poate cumpara un cap tractor si devine mare patron cu 8 clase care are impresia ca cineva are timp sa il traga pe el pe sfoara... Chiar nu se vede unde e problema de fapt?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 9 ore, Roxana11 a spus:

Chiar nu se vede unde e problema de fapt?

Ba eu cred că se vede și chiar bine de tot. Numai că în nici un caz din birourile dvs. Probleme sunt întotdeauna jos, acolo unde se face adevărata muncă și unde se produc banii pentru voi și alte ''căpușe'' din sistem.

Înșiruirea aia de situații imputabile unor așa zis transportatori și șoferilor aferenți, este doar o consecință normală a ''corectitudinii'' pe care susțineți că o aveți. Hai să luăm lucrurile așa cum sunt ele în realitate și să dăm toate cărțile pe față, nu doar cele care ne convin...

Păi în primul rând...

1. O casă de expediții respectabilă are un portofoliu de clienți, din care peste 90% sunt clienți direcți. Oamenii umblă în teren, bat la ușa clienților și-și stabilesc relațiile singuri. Restul de 10% sunt clienți ocazionali, veniți pe alte canale decât negocierile directe (burse, relații cu alte case de expediții etc). Iar împărțeala acelui 90% din portofoliu se face pe bani frumoși și cu transportatori serioși. Căpușele vor suge întotdeauna din restul de 10%... deci orice intermediar din-ăsta cu pretenții de casă de expediție, dar care are 5 angajați, un capital social mai mic decât un salariu mediu pe economie și o cifră de afaceri ridicolă, se poate bate cu pumnul în piept singur că el este o casă de expediții serioasă, realitatea este că trăiește din resturile celor mari.

Deci din start... imaginea pe care încercați s-o transmiteți este una falsă. O minciună grosolană, nimic altceva.

Iar consecința acestei minciuni este reflectată în tipul de transportatori cu care lucrați... adică ''nea' Ion de la Ion Trans''. Căci, după cum am spus, transportatorii serioși sunt ocupați cu clienți serioși, de la case de expediții serioase. Voi aveți resturile, atât clienți cât și transportatori.

2. Corectitudinea dvs. este la fel de reală ca unicornii... toți știm cum arată, dar nimeni n-a văzut-o. Și să vă dau exemple... distanțe calculate după Google Maps sau mai știu eu ce alte softuri din-astea, comisioane adăugate peste cele ale operatorilor de carduri de combustibil, chirii umflate la remorci/semiremorci, sau chiar abuzive (le aveți free off charge, doar mentenanță), și în general orice cost ce trece pe la voi este umflat, ''celebrul'' comision de plată rapidă (deși voi aveți curse cu ''cash on delivery'', căci capital să plătiți voi, din bunăvoința voastră, înaintea clientului... nexam), lipsă completă de răspundere în orice moment al transportului (aveți clauze ce vă exonerează pentru orice s-ar ivi, mai ales timpii irosiți) și încă multe altele (mă gândesc să fac un topic separat în care să expun exemple de corectitudine, căci slavă Domnului sunteți inventivi).

Consecința acestei corectitudini este... ''plata inversă''. Îi dai lu' nea' Ion kilometrii de pe Google, nea' Ion merge după GPS-ul de camioane, bagă câteodată chiar și 2-3% mai mult, mai dă și vreo 2 ture printr-o ditamai curtea și hopa... profitul lui e mai mic decât prețul unui pachet de țigări! Păi nu te apucă dracii?!! Ba te apucă, numai că voi în loc să-l plătiți corect pe om, încercați să-l scoateți vinovat (că a mers pe unde nu trebuia). Noh... omul vă lasă vagonu'n drum și asta e.

3. Iar la 3,5t (înțeleg că este obiectul dvs. de activitate) deja vorbim de nesimțire crasă. În toate ''ofertele'' pe care le-am studiat (nu de aici de pe forum), n-am văzut unul să menționeze ceva despre timpul irosit. Și du-te nenicule și stai 2 săptămâni pe parcare, prin Franța. Sunt direct implicat într-o astfel de afacere, deci nu vorbesc din povești. Voi ăștia ce sugeți de la InTime, sunteți mai răi decât toate căpușele de la 40t la un loc. Așa că, cu tot respectul doamnă Roxana, v-aș ruga un singur lucru: Scutiți-ne de retorica dvs. Mai știm și noi câte una, alta.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu spun ca gresiti si nu spun ca nu sunt astfel de case de expeditie cu  angajati care este posibil sa fie la fel de destepti ca nea Ion.

Eu vorbesc de un alt nivel aici si vorbesc despre faptul ca romanul are impresia ca daca isi cumpara un camion este un mare patron care va face o gramada de bani deoarece are firma, deci are o pozitie in societate.TOTAL GRESIT.

 

Oricum, nu am deschis aceasta discutie ca sa umplem 13 pagini de argumente pro si contra pentru ca.. Slava Domnului.. sunt multe.

Ideea este foarte simpla.. trebuie sa ne cunoastem pozitia si statutul.

Trebuie sa privim si din cealalta perspectiva.Sunt curioasa nea Ion asta, ce servicii extraordinare ofera ca sa poata fi rasplatit pe masura incat sa ii ajunga profitul pentru 2 pachete de tigari si nu unul.

Va spun din proprie experienta.. serviciile de calitate sunt rasplatite pe masura.. la orice casa de expeditie.

Si doar ca o remarca, m-am uitat putin la profilul catorva  nea Ioni pe aici si am ajuns la concluzia pe care o stiam deja : nimic nu ii multumeste, nicio firma, niciun contract.Pai ma intreb eu, oare chiar toate firmele sunt groaznice si nea Ion extraordinar?Si ma mai intreb un lucru : pai daca nea ion e asa de suparat pe toata lumea, de ce nu isi croieste propriul drum fara ajutorul acestor false imagini create de casele de expeditie?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Doamnă Roxana, din nou cu tot respectul... lăsați-o moartă.

Nici eu n-am văzut de la dvs. un draft de contract, n-am văzut date și cifre relevante, n-am văzut exemple de tranzituri stabile, n-am văzut explicații privind ''garanțiile'' de care vorbiți, n-am văzut nimic. Transparență 0 (zero). Și aveți câteva ''oferte'' postate aici...

Nici o vorbă despre incidente și raportări pe burse, nici o vorbă despre timpii irosiți, muțenie absolută vis-a-vis de întâietatea curselor etc etc. Pe forumul ăsta nu există (și nu numai la 3,5t) oferte cu plata la zi... oare de ce?!! Pentru că plata la un număr de km (sanchi garantat) este singura opțiune a unei căpușe din domeniu, atunci când afacerea se face cu un laptop și un telefon. Promiți zeci de mii de km, tai din ei la tranzit, plătești sub piață căci trebuie să mănâncă și gura ta și în rest... imputări. Mai ciupești de la carduri, deși tot ce faci e să plimbi un plic de la operator la transportator, mai bagi un comision de dispecerat... și uite cum ajungi să vorbești ''de sus''.

Cum am spus deja odată... e o petrecere între cei care se merită unii pe alții. Fiecare vine îmbrăcat frumos, parfumat și coafat, dar toți au chiloții plini de...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Domnule Cristian,

 

din pacate trebuie sa va cataloghez ca pe toti ceilalti.Ati avut o sansa in prima parte a discutiei, dar vad ca nivelul este acelasi pe care credeam ca il pot depasi in aceasta conversatie..incepuse chiar sa devina interactiv si placut.De regula imi place cand am un partener de discutie cu criterii foarte bine definite chiar daca parerile sunt pro si contra.

 

In sfarsit, eu am sa inchei in aceeasi nota.Cand vom scapa de toti nea Ionii Trans, aparuti ca ciupercile dupa ploaie sau ca soferii cand s-au saturat sa fie soferi si vor sa fie patroni, atunci se vor opri si toate aceste discutii.Pentru ca atunci, vor ramane pe piata doar oamenii care pot sustine un astfel de business, stiu sa il sustina, stiu ce inseamna si au capacitatea de a se dezvolta.

 

pana atunci , mult succes tutror.Fie ca visurile de a deveni bogat cu camion, sa devina realitate.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Oh... ce să zic. Vă mulțumesc pentru șansa acordată... chiar nu știam cum să-mi măresc ratingul aici, că tot timpul numai baliverne spun...

Dar totuși... de ce MARWAY mă poate plăti la zi, cu 3 dube euro 5 și euro 4, iar EXCELENT-ul m-a ținut 11 zile lucrătoare pe parcare, pe motiv că nu-s euro 6?!! (vă postez facturile). Vă spun eu de ce... pentru că oamenii ăia au clienții la o pocnitură de deget, de aia. Ei nu atârnă la nici un departament comercial al vreunui greu care să le scape niște firimituri.

Dvs. vă puteți lăuda cu așa ceva?!!

Întreb pentru un prieten :D

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum spuneam mai sus ,  Nu spun ca gresiti si nu spun ca nu sunt astfel de case de expeditie cu  angajati care este posibil sa fie la fel de destepti ca nea Ion."

Spuneam doar ca sunt mai multe cazurile in care Ion Trans are probleme oriunde lucreaza din motivile expuse in discutie pe care nu le mai repet.

Asta este tot.

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mai este valabil anuntul ??

 

ps.....fii atent la cerintele forumului..scriere chat...raportare cind de fapt aveai o intrebare....

Editat de cico_3504

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

mie cel mai mult imi place atitudinea asta "e normal ca tractionist/patron sa-ti asumi riscuri si sa mai pierzi si bani"

dar e anormal pentru intermediari si/sau firmele pentru care cari marfa sa piarda bani, sau sa suporte impreuna cu "partenerul" care iti cara marfa... eventuale daune, amenzi, timpi morti.. etc

un intermediar (precum firma in cauza GTM Logistics), ce riscuri suporta dna Roxana ? in afara ca plateste o conexiune la net si niste abonamente pe bursa de marfuri... ce alte costuri are ? sau ce daune ar putea suporta in cazul ca are de aface cu parteneri neseriosi ?

ca patron de masini de transport cred ca stie toata lumea ce costuri are, incepand cu masinile si terminand cu ITM-ul si ANAF-ul care sta pe capul tau

iar pe extern nu mai zic... milog-uri si macronuri si alte bazaconii 
 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum


  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.