Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Members

             Buna ziua. Vreau sa deschid acest topic pentru a informa cat mai multi soferi despre ce se intampla la aceasta firma. Cun Cargo Carriers e de fapt fosta firma Mun Trans, din Republica Moldova. 

Au anunt de angajare soferi cu salariu de la 2000 la 2400 euro dar, de fapt, nu vezi nici macar 2000  in mana. Un sofer nou venit in firma pleaca de la 2000 brut (1900 in mana). La decont iti scad bani  pe motive neintemeiate. De exemplu, daca tu ajungi la camion sambata la ora 15 si  iei in primire camionul, nu vei fi platit pentru ziua de dumunica ci de luni cand incepi lucru. La sfarsitul perioadei ,daca pleci spre casa sambata seara pe la ora 19 cand predai camionul, iar nu vei fi platit nici pentru aceasta zi. Din start 100 si ceva de euro luati abuziv.Decontul se face cam la doua saptamani de la venirea acasa. Daca nu esti de acord cu calculul facut de ei, nu iti poti recupera banii deoarece in contract nu ai trecut decat salariu minim pe economie fara a fi trecuta si diurna.

 Repausul saptaminal de 45 ore minim se face la hotel pe orice tara. Teoretic caci practic din cele 45 de ore tu stai la hotel doar 17 ore deoarece rezervare la hotel se face de duminica dupa amiaza pana luni dimineata. De vineri seara cand termini lucru pana duminica cand ai rezervarea la hotel, nu intereseaza pe sefi ca tu nu ai unde parca in apropierea hotelului. Au fost cazuri cand am parcat la 3 km de hotel.

   Decontul pentru hotel este 100 euro pe luna. Ce depaseste aceasta suma este suportat de sofer. Rezervarea la hotel este facuta de dispecer ,care rezerva cat mai scump fara a cauta variante de cazare mai ieftine ( majoritatea rezervarilor facute de dispecer sunt peste 65 euro). Deci doua rezervari de 65 fac 130 pe luna. Acestea sunt o parte din nereguli. In concluzie nu castigi mai mult de 1800 pe luna. Una zic si alta fac.Drumuri bune.

   

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...
  • Members

Buna ziua , confirm toate cele spuse  de (ciprian77iasi), am avut si eu ocazia sa muncesc la acesti mincinosi in 2019, dar cum vad ,metodele de lucru din 2017  pina in 2019 nu s-au schimbat deloc ,promit una fac alta. Promit transport gratis (pe dracu gratis,daca nu stai cel putin 3 luni iti scot din salariu cite 100 euro dus + 100 euro intors),Bonusuri si premii daca treci de 10000 km pe luna(minciuni nu a primit nimeni niciodata nimic),Repausul saptaminal de minim   45 ore la hotel pe orice tara ( minciuni, din 45 de ore stai maxim 17 ore in hotel restul in autobilul parcat printr-o zona industriala unde nu ai nici apa, nici wc ,nici macar o padure prin apropiere , de vreun magazin nici nu mai vorbesc ,hotelul este achitat din banii soferului si apoi tii intoarce dupa   3 saptamini dupa ce ajungi acasa ).Perioada flexibila de munca ( minciuni , minim 3 luni care se prelungesc in 4 daca nu au sofer sa te schimbe).Salariu 2200-2400 ( salariu este calculat la luna nu la zi ca in toata lumea civilizata , nu importa cite zile are luna ,de la 1500-2200 maxim pentru oameni onesti , 2400 au numai lingaii pe care ii pune sa te urmareaca sa le spuna cum conduci si sa te pirasca tot ce vorbesc soferii intre ei).Peste 50 de camioane noi ( aceste camioane au fost noi in 2017 acum se imprastie din mers , la deservirea tehnica se schimba doar filtrele si uleiul , am avut ocazia sa duc automobilul la testarea tehnica  avea o sumedenie de defecte printre care si frina de stationare , si discurile de la frina erau crapate nu mai aveau mult de mers,din aceasta cauza masina a fost respinsa la testare , dupa 1 ora de asteptare la parcarea testarii auto masina a primit toate actele necesare , soferul care a luat masina dupa mine nu a fost anuntat de nici un defect l-am sunat eu si l-am anuntat).Ei lucreaza cu P&O ferrymasters care fac curse mai mult pe anglia si CHAMBERS & COOCK care fac curse de 50-100 km mai mult pe belgia la prelata, nu ai timp nici macar sa maninci la cestia, pauzele le faci la incarcare -descarcare cind legi si dezlegi chingile. Pe Anglia din cauza ca nu am gasit nici un buzunar pe marginea drumului si nici o zona industriala si mi se termina timpul de condus  m-am parcat la parcare cu plata dupa care iam anuntat , nu a urmat nici un raspuns dar la decont nu miau intors absolut nimic (am achitat 30 de lire din cont propriu) ei nu achita parcarile, acestea sunt problemele soferului. Dupa ce am depus cererea de demisie am fost deacord sa muncesc inca 20 de zile dupa lege dar nu a fost cazul m-au schimbat peste  5 zile (aveau destui soferi la acel moment).Salariul l-am primit peste 1 luna dupa ce am ajuns acasa ,( o parte din salariu caci miau dat teapa de 400 de euro )

Editat de cico_3504
ortografie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Multumim pentru informare.Chestia aiurea pe care n-o voi intelege deloc este de ce acceptati..Cum sa faci un repaus zilnic nedormind ci legind chingi sau altceva,posibil aici sa fi inteles eu gresit si de fapt ''pauzele'' de care spui tu sa nu fie repausuri zilnice ci doar pauze la timpii de conducere,cele de 45 minute.In acest caz scuze.Daca ti-au fost opriti bani nu ezita,fa plingere la itm,daca vrei si la tribunal e si mai bine.Litigiile de munca nu se taxeaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.