Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Este corect?


Postări Recomandate

  • Members

Scuze dar nu știu de ce nu s-a încărcat poza cu diagrama digitală 

am sa scriu aici care a fost programul sper sa se înțeleagă 

Început program ora 7

Conducere 7-9 (2 ore) 

Descarcat 9-10,30 (pe ciocanele) 

Conducere 10,30-12,50 (2,20ore )

Pauza conducere 12.50- 13,40

Conducere 13,40-15 ,00 (1.20 ore) 

Încărcat 15.00 -16.50 ( pe ciocanele) 

Conducere 16.50- 19.30 (2,40ore)

Pauza conducere 19.30- 20.30

Conducere 20.30 - 21:40 (1.10ore)

Repaus zilnic redus [sau perioada de repaus zilnic redusa ]  minim 9ore

 

Este corect? 

 

Va mulțumesc pentru înțelegere 

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Pe tachograf nu mi-a apărut nici o eroare de-asta nu știu dacă e corect sau nu 

conduc un man din 2017 dotat cu tachograf generația a2a

 

Pana acum la cealaltă firma unde lucram la fiecare 4,30 ore indiferent ca am condus sau nu facem pauza minim 45 minute 

Dar la firma aceasta mi s-a zis ca pierd prea mult timp facand asa și să fac în stilul prezentat mai sus 

Ei mi-au spus ca este corect și legal dar eu vreau  sa ma asigur de la cei ce cunosc bine legile dacă e corect 

Nu doresc sa iau vreo amenda pt programul de munca deoarece sunt destul de mari 

De aceia va rog sa ma ajutați cei ce știți 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Pauza de conducere de 45 minute minim esti obligat sa o iei inainte de 4,30 ore conduse...nu zice cind...poti conduce 1 ora si apoi sa iei o pauza de 45 minute...poti conduce 2 ore..etc...Tu nu poti depasi 4,30 ore conduse fara sa iei o pauza de conducere de minim 45 minute..mai poti fractiona..15 cu 30..niciodata 30 cu 15...

La exemplul tau ai condus =2+ 2,20 =4,20 ore conducere ..deci inainte de a avea 4,30 ore conduse ai intrat in pauza de 45 minute..e ok,tin cont si de 1,30  alte activitati..deci total timp de munca 5,50...nu ai depasit 6 ore de munca..asa ca esti ok si aici...A urmat 1,20+2,40 = 4 ore conducere.....nu ai depasit ..ok.....Totalul timpului de condus 9 ,30 ore...ai depasit cele 9 ore zilnice de conducere admise..dar...de 2 ori ai voie sa conduci pina la maxim 10 ore...esti ok si aici daca nu ai mai avut peste 9 ore conduse in aceiasi saptamina..Nu stii timpii de conducere si de repaus....Foloseste denumirile corecte..ai articolul 4 din 561 care ti le defineste..asa..pauza colo..pauza dincolo...nu intelegem nimic si poti fi penalizat..pe acest forum folosim denumirea corecta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

ok,mersi la fel..

În sensul prezentului regulament, se înţelege prin:
(a) „transport rutier”: orice deplasare efectuată, în totalitate sau parţial, pe drumurile
deschise utilizării publice de către un vehicul, gol sau încărcat, folosit pentru transportul
călătorilor sau al mărfurilor;
(b) „vehicul”: un autovehicul, un tractor, o remorcă, o semiremorcă sau o combinaţie de
aceste vehicule, definite după cum urmează:
– „autovehicul”: orice vehicul prevăzut cu un sistem mecanic de autopropulsie care
circulă pe un drum public, altul decât cel care se deplasează în permanenţă pe
şine, şi care este utilizat în mod normal pentru transportul de călători sau de
mărfuri;
– „tractor”: orice vehicul prevăzut cu un sistem mecanic de autopropulsie care
circulă pe un drum public, altul decât cel care se deplasează în permanenţă pe
şine, şi care este proiectat în mod special pentru a trage, împinge sau acţiona
remorci, semiremorci, utilaje sau maşini;
– „remorcă”: orice vehicul proiectat pentru a fi cuplat la un autovehicul sau la un
tractor;
– „semiremorcă”: o remorcă fără osia din faţă, cuplată astfel încât o parte
substanţială din greutatea sa şi din cea a încărcăturii sale să fie suportată de tractor
sau de autovehicul;
(c) „conducător auto”: persoana care conduce vehiculul, chiar şi pentru o scurtă perioadă de
timp, sau care se află la bordul unui vehicul în cadrul serviciului său pentru a-l putea
conduce, în cazul în care este necesar;
(d) „pauză”: orice perioadă în care conducătorul nu are dreptul să conducă sau să efectueze
alte munci şi care trebuie să-i permită numai să se odihnească;
(e) „altă muncă”: orice activitate, cu excepţia şofatului, definită ca timp de lucru la articolul
3 litera (a) din Directiva 2002/15/CE, inclusiv orice activitate desfăşurată pentru acelaşi
sau un alt angajator din sectorul transportului sau din alt sector;
(f) „repaus”: orice perioadă neîntreruptă pe parcursul căreia conducătorul auto poate
dispune liber de timpul său;
(g) „perioadă de repaus zilnic”: partea unei zile în timpul căreia conducătorul auto poate
dispune liber de timpul său şi care poate fi o „perioadă de repaus zilnic normală” sau o
„perioadă de repaus zilnic redusă”:
–„perioadă de repaus zilnic normală”: orice perioadă de repaus de cel puţin unsprezece
ore. De asemenea, această perioadă de repaus zilnic normală poate fi luată în două
tranşe, din care prima trebuie să fie o perioadă neîntreruptă de cel puţin trei ore şi a
doua, o perioadă neîntreruptă de cel puţin nouă ore;
–„perioadă de repaus zilnic redusă”: orice perioadă de repaus de cel puţin nouă ore, dar
mai puţin de unsprezece ore;
(h) „perioadă de repaus săptămânal”: o perioadă săptămânală în timpul căreia un
conducător auto poate dispune liber de timpul său şi care poate fi o „perioadă de repaus
săptămânal normală” sau o „perioadă de repaus săptămânal redusă”:
–„perioadă de repaus săptămânal normală”: orice perioadă de repaus de cel puţin
patruzeci şi cinci de ore;
–„perioadă de repaus săptămânal redusă”: orice perioadă de repaus de mai puţin de
patruzeci şi cinci de ore, care poate fi redusă la minimum douăzeci şi patru de ore
consecutive, sub rezerva condiţiilor menţionate la articolul 8 alineatul (6);
(i) „săptămână”: perioada cuprinsă între ora 00.00 a zilei de luni şi ora 24.00 a zilei de
duminică;
(j) „durată de condus”: durata activităţii de condus înregistrată:
–automat sau semiautomat de aparatul de înregistrare definit în anexa I şi în anexa I B
la Regulamentul (CEE) nr. 3821/85 sau
–manual, în conformitate cu articolul 16 alineatul (2) din Regulamentul (CEE) nr.
3821/85;
(k) „durată zilnică de condus”: durata totală de condus acumulată între sfârşitul unei
perioade de repaus zilnic şi începutul următoarei perioade de repaus zilnic sau între o
perioadă de repaus zilnic şi o perioadă de repaus săptămânal;
(l) „durată de condus săptămânală”: durata de condus totală, acumulată în timpul unei
săptămâni;
(m) „masă maximă autorizată”: masa maximă autorizată de operare a unui vehicul, complet
încărcat;
(n) „servicii regulate de transport călători”: serviciile de transport naţionale şi
internaţionale, astfel cum sunt definite la articolul 2 din Regulamentul (CEE) nr. 684/92
al Consiliului din 16 martie 1992 privind regulile comune pentru transportul
internaţional de călători cu autocarul şi autobuzul1
;
(o) „conducere în echipaj”: situaţia în care, pe parcursul unei perioade de condus cuprinsă
între două perioade de repaus zilnice consecutive sau între o perioadă de repaus zilnic şi
o perioadă de repaus săptămânal, se află cel puţin doi conducători la bordul vehiculului
pentru a asigura şofatul. Pe parcursul primei ore de conducere în echipaj, prezenţa altui
conducător sau a altor conducători este facultativă, dar ea este obligatorie pentru restul
perioadei.
(p) „întreprindere de transport”: price persoană fizică sau juridică, orice asociaţie sau grup
de persoane fără personalitate juridică, cu scop lucrativ sau nu, sau orice organism
public cu personalitate juridică sau dependent de o autoritate cu personalitate juridică ce
efectuează transporturi rutiere în contul altcuiva sau în contul său;
(q) „perioadă de şofat”: durata de şofat cumulată între momentul în care conducătorul se
aşază la volan după o perioadă de repaus sau o pauză şi momentul în care începe o
perioadă de repaus sau o pauză. Perioada de şofat poate fi continuă sau fragmentată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

patratul este POA ,perioada disponibilitate..de exemplu daca te ocupi de acte...sau asepti actele..sau asisti la incarcare este o activitate si folosesti ciocanelele...insa...daca te duci la incarcat..sau descarcat...si rampele sunt ocupate..sa zicem ca ti se spune sa astepti..nu stie cit timp...in acest caz folosesti patratul..tu nu faci vreo munca dar esti disponibil..astepti..stai degeaba..nu e repaus deoarece in orice minut poti fi chemat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.