Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

H.ESSERS SRL fosta Centrum-Oradea


Vizitator Anonymous

Postări Recomandate

  • Members

Colegul Danyel,eu am sunat azi la ei si mi-a zis ca se face interviu la Curtici(Arad) in data de 8 februarie,se da un test,nu stiu in ce consta testul ca nu mi-au zis la telefon,dar mi-a zis sa aduc toate actele la mine,si daca treci testul trebuie sa mergi la Oradea la specializare si trebuie sa ai si experienta,suna la ei si in functie de zona de unde esti iti spune unde si cand se face interviul si daca ia si echipaj,bafta si drumuri bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

colegu, se plateste cam asa: 20 euro/tara - 35 euro/afara + 1050 ron brut(780 lei in mana) + 26 ora-impozabil(tot ce conduci peste 120 ore pe luna dar nu mai mult de 90 ore pe luna). eu am prins si 2000 ron numai salar si ore suplimentare. ii adevarat ca vii la 3 weekenduri acasa dar si banu in mana la timp ii sigur + ca nu te fura la bani. mare lucru colegule, crede-ma! drumuri bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Salut colegii.Eu lucrez la Essers de ceva timp si am putut sa-mi fac o imagine clara despre cum se lucreaza.

In primul rind la interviu se fac 2 categorii : -cei ce vor sa lucreze pe UE 3 luni cu 2 saptamani acasa (repaos platit si transport gratuit cu microbuzul firmei)                                        -cei ce vor pe RO si partea de sud a RO(BG,GR.SRB etc. si TR.)

Salariul de incadrare 1050 lei apoi 20E intern,35E extern si ore depasire platite separat(este un numar de ore pe care trebuie sa-l faci dar

pe care il depasesti fara sa vrei si fara sa iesi din regulamentul CE).

Acum despre greutati : - cea mai mare este ca (ma refer la inern si sudul RO cazul meu nu prea treci pe acasa ca nu-si bat capul planerii

daca esti din Bucuresti sa-ti dea tie cursa vi sau si spre casa safaci 45 ore la domiciliu iar daca faci 45 de ore acasa nu mai iei diurna de 20E/ZI

                                    -nu ai consum de motorina.cu cit consumi mai putin cu atit esti mai bine apreciat.ei au un consum pe care nu ti-l spun

iti numai daca ai depasit si trebuie sa platesti-aici depinde de stilul de condus al fiecaruia-nu se accepta condusul agresiv-nu te alearga nimeni ,te incadrezi in program fara sa alergi.

                                    -nu-ti dau camion nou chiar daca ai 50de ani vechime ca sofer,te chinui citeva luni cu un euro 3 cu 850000 km la bord

                                    -transicsul(prin care se transmit cursele de catre planeri si tot felul de mesaje importante de la firma la sofer si invers)

nu e chiar de speriat dupa ce te obisnuiesti cu el nu mai sunt probleme.important e sa preiei mesajul mai repede sa nu mai bingane ca are

un sunet mai greu de suportat

Acum daca gindim la la rece toate firmele mari au tot felul de norme -eu am fost la interviu la Lazar,Dumagaz,etc. si am renuntat aici tot ai un avantaj anume ca la data fixata ai banii in cont,iar daca stai bine cu psihicul si nu te enervezi usor treci peste anumite impedimente.

Nici o firma nu te tine sa te plimbi cu camionul si sa te plateasca iar cu conectarile si cu deconectarile (adica conectezi un trailer il duci la o locatie il deconectezi si conectezi tot de acolo altul) nu-i un lucru foarte greu.

Fata de alte firme la care am lucrat eu sunt multumit.A... ERA SA UIT -NU MERGE SA FURI MOTORINA CA IMEDIAT ISI DAU SEAMA- EU NU AM INCERCAT PENTRU CA AM DISCUTAT CU COLEGI MAI VECHI  SI NICI NU MA TENTEAZA DAR NICI NU M-AU PUS SA PLATESC PINA ACUM DECI CU CONSUMUL SUNT CORECTI

Sper ca v-am fost de folos .Bafta su succes pentru cine vrea sa incerce

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Members

Salut colegii,a fost cineva la interviu anul acesta ian-feb la cei de la H Essers?si dacă poate sa dea mai multe detalii despre ce sau in ce consta acest interviu,in special la limba straina ce întrebări se dau.multimesc anticipat si sa aveți parte de drumuri bune si fără incidente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Salut colegii,a fost cineva la interviu anul acesta ian-feb la cei de la H Essers?si dacă poate sa dea mai multe detalii despre ce sau in ce consta acest interviu,in special la limba straina ce întrebări se dau.multimesc anticipat si sa aveți parte de drumuri bune si fără incidente.

Salut!Daca citesti tot ce s-a scris in topicul asta o sa fii super lamurit!Tu ce crezi ca aia cu care sustii interviul is chiar asa de fraieri si nu-si dau seama daca intadevar te descurci cit de cit cu o limba straina?ce te faci daca nimeresti un dispecer care vorbeste enleza cu super accent frantuzesc?Sau ce te faci daca calculatorul masinii iti afiseaza un mesaj,posibil de avarie?Consulti copiuta?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

pentru noi veniti salariul e de 35 euro pe zi plus salariul pe tara.iti pot da un contract limitat pe polonia si acesta e de rahat.tot timpul o sa caute sa-ti ia din bani.am lucrat trei ani si sase luni la ei.parerea mea este ca firmele mari cu peste 2000 de camioane nu platesc bine niciodata...drumuri bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

salut colegu likka

da, merg insa mari sanse nu cred ca am din cauza experientei

am zis ca n-o fi foc si de acasa pana acolo fac max 15 min cu masina

daca vrei sa ne intalnim...la AGIP ca este mai liber decat mai sus in statia de RATB

Cine stie de unde sare iepurele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

salut aici se tot vb de cat se ia salariu dar nimeni nu a postat ce este la examen ce te intreaba eu am venit de 1h de la examen si este destul de greu trebuie sa ai in primul rand experienta in general ca sofer pe tir nu numai pe comunitate apoi sa stii sa scrii in vreo limba straina daca vrea cineva sa stie neaparat ce e acolo sa lase un mesaj #:-s:-ss acum astept rasp :ympray::-c sper sa fie :-bd

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Salut colegii,

am lucrat si eu la H.Essers pt. 2 luni la divizia Cargo, dispecerat in limba engleza, nu se respecta programul, erai mereu pistonat sa conduci ca e urgenta, am avut 7 zile la rand de condus, raspunsul lor era ca sa nu-mi fac probleme ca platesc ei daca ma prinde, programul lor cica normal era de 6 zile cu 24ore pauza sau 6 zile cu 45ore pauza, cea ce nu mi se pare legal, banii mult prea putini (35E pe zi) pt munca depusa, la cargo se lucreaza aproape la fiecare transport cu sigilii vamale si T1, deci o grija in plus, la celebra baza de la Genk, denumita la misto El Paradisio ai toate sansele sa iei vreo boala de piele de la baie sau din paturile imputite din dormitor, camioanele nu au frigider in cabina, parte pozitiva pt firma este ca nu aveam consum impus, masinile fiind toate automate si majoritatea in stare buna de functionare.

Daca nu ai pretentii de la viata, de la un loc de munca, sau esti incepator, esti capabil sa treci de interviul din Romania, de proba practica, dar mai ales de testul psihologic de la Oradea, si te multumesti cu 1000-1200 euro pe comunitate, este o firma zic buna, pt mine nu a fost.

Asfalt uscat va doresc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.