Moderators cri5tian Postat Aprilie 2, 2015 Moderators Share Postat Aprilie 2, 2015 Păi normal... tipic ție. Când cineva îți spune adevărul îi bagi repede pumnul în gură. Tu te crezi şofer DOAR pentru că ştii legislație Gongy, dar în realitate eşti pe din-afară la multe alte capitole. Ştii de unde ştiu?... Dacă ai avea habar ŞI de celelalte aspecte ale acestei meserii, probabil că aveai triplul numărului de postări de până acum. Nu numai în topicurile legislative. Dar, cum spunea oldtrucker, de unde nu-i, nici Dumnezeu nu cere. Tu ai încurajat vădit violența între colegi, CERI explicații dar NU OFERI niciuna, nu ajuți niciodată explicit pe nimeni şi cu toate că eşti conştient de impactul postărilor tale din calitate de administrator nu intervii niciodată împotriva ofertelor de muncă cu plata la km. Cum spuneam... numai gura e de tine şi numai aici pe forum. P.S. Mie poți să-mi închizi contul liniştit, mai am 2 zile şi plec în concediu aşa că-l prind pe Mario în RO să-i dau lui plăcuța. Şi tu poți în continuare să te dai gogoaşă aici pe forum... deja ştiu câte cafele îți face pielea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members valy5110 Postat Aprilie 2, 2015 Members Share Postat Aprilie 2, 2015 oldtrucker, poate ma ajuti si reusesti sa "urci" tu toate cele 6 diagrame. Eu am tot incercat si primesc mesaj de eroare ca fisierele sunt prea mari. Gongy, daca ai tu idee unde agentia de control se numeste RSA, o sa-ti dai seama si daca stiu unde este Anglia pe harta. Daca te simti in stare, vorbesc la mine la firma sa vii sa dai proba pe TIR manual si cu volan pe dreapa, sa vedem cum te descurci pe nationale din UK. Vrei sa incerci cu vagoane standard, sau inalte de 4.5 m , 4.65m , sau poate chiar flat-uri cu pereti de casa ( nu de alta , da sa vezi cum e sa lasi flat-ul din perne sa nu rupi vreun pod ). Soferi cu experienta avem si pe aici, da majoritatea "meseriasilor" au renuntat dupa 2-3 zile de training. Fara suparare, poate nu stiu legile cu numar si articol, da asta e, ce sa-i faci, abia in februarie am facut si eu un an pe permis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Gongy Postat Aprilie 3, 2015 Autor Administrators Share Postat Aprilie 3, 2015 Păi normal... tipic ție. Când cineva îți spune adevărul îi bagi repede pumnul în gură. Tu te crezi şofer DOAR pentru că ştii legislație Gongy, dar în realitate eşti pe din-afară la multe alte capitole. Ştii de unde ştiu?... Dacă ai avea habar ŞI de celelalte aspecte ale acestei meserii, probabil că aveai triplul numărului de postări de până acum. Nu numai în topicurile legislative. Dar, cum spunea oldtrucker, de unde nu-i, nici Dumnezeu nu cere. Tu ai încurajat vădit violența între colegi, CERI explicații dar NU OFERI niciuna, nu ajuți niciodată explicit pe nimeni şi cu toate că eşti conştient de impactul postărilor tale din calitate de administrator nu intervii niciodată împotriva ofertelor de muncă cu plata la km. Cum spuneam... numai gura e de tine şi numai aici pe forum. P.S. Mie poți să-mi închizi contul liniştit, mai am 2 zile şi plec în concediu aşa că-l prind pe Mario în RO să-i dau lui plăcuța. Şi tu poți în continuare să te dai gogoaşă aici pe forum... deja ştiu câte cafele îți face pielea. un caz concret esti tu cel caruia am vrut si chiar am insistat sa ii explic ce si cum este cu legislatia asta la care si tu accepti ca ma pricep,dar in afara de jigniri si de amenintari din parte ta si a altora ca tine crezi ca am primit ceva de la cineva eu sau acest site ? te inseli amarnic "meseriasule", raspund unde vreau si unde cred eu ca se merita ! si poti pleca, nu te tine nimeni cu forta aici, dar banuiesc ca motivul este altul,( chiar iti trebuiesc doua luni sa gasesti un inspector prin germania ?) eu chiar nu cred asta , dar iti este rusine sa recunosti ! si pentru celalalt "meserias" eu am condus masina cu volan pe dreapta in anul 1980, asa ca fa o pauza si respira adanc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Gongy Postat Aprilie 13, 2015 Autor Administrators Share Postat Aprilie 13, 2015 Ghici ghicitoare mea revine intrebarea din titlul topicului ramana valabila ! pana sa va apucati sa scrieti prostii, vreau sa incercati sa ganditi, sper ca nu cer prea mult asteptam opinii ! azi sunt bine dispus si iti arat ca aceasta ghicitoare are chiar doua raspunsuri legale, dar tu nu ai de unde sa stii ! 1- in ziua de 03-09-2014 este posibil sa fi folosit articolul 12 din regulamentul 561/206. 2- in ziua de 03-09-2014 este posibil sa fi inceput 2 (doua ) programe de condus. asta face diferenta dintre un sofer profesionist si niste "carutasi" care vin aici cu povesti de parcare. asa ca pana sa mai zici ca pun ghicitori fara raspuns aici , te-as ruga sa iti folosesti cunostintele alea legislative pe care sustii ca le ai ! si nici nu am incarcat in africa asa cum ai zis, dar asta faci tu cand nu ai argumente legislative, jignesti si ameninti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Aprilie 24, 2015 Administrators Share Postat Aprilie 24, 2015 Carutasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Ucenicu Postat Iunie 12, 2015 Members Share Postat Iunie 12, 2015 "meseriasule", ce lege,.ce articol, ce aliniat am incalcat daca tot spui asta ? iti spun eu daca vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members abracadabra Postat Noiembrie 27, 2017 Members Share Postat Noiembrie 27, 2017 Un ordin trimis aiurea de un sef de trafic neamt: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members abracadabra Postat Noiembrie 27, 2017 Members Share Postat Noiembrie 27, 2017 Si o sesizare la BAG in urma careia idiotul a ramas fara licenta, Aveti aici raspunsul BAG referitor la inregistrarea corecta a activitatilor (in engleza din pacate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Noiembrie 27, 2017 Administrators Share Postat Noiembrie 27, 2017 Nu se vede poza ( sau cel putin eu nu o vad ) Explica putin situatia .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members abracadabra Postat Noiembrie 27, 2017 Members Share Postat Noiembrie 27, 2017 Salut. La concret e vorba de o descarcare cu slot la ora 9h00 si care a inceput undeva la 17h00 din motive care au tinut de client. Situatia a fost raportata si luata la cunostinta in baza de la inceput. Atat doar ca am fost retinut in fabrica, pus in linie de asteptare ore intregi. Asemenea situatii in care soferul nu dispune liber de timpul sau, fiind in incinta unitatii si fiind necesara prezenta lui la camion reclama inregistrarea activitatii in tahograf ca si timp de munca (alte activitati). Din captura foto facuta (una din multele in care am incercat sa limpezesc problema) se vede clar dispozitia sefului de trafic (neconforma) de a-mi impune inregistrarea acestei perioade ca si timp la dispozitie, perioada care e asociata pauzelor si nu e normata ca si activitate, drept consecinta-neplatita; si care permite abuziv prelungirea shiftului de program pina in limita de 15 ore, maximul admis de regulamentul de trafic. Situatia a fost reclamata la Bundesamt fur Guterverkehr care au luat masurile in consecinta si mi-au trimis si precizarile referitoare la inregistrarea activitatilor pe card. Nu stiu de ce nu se mai vede poza, am sa incerc sa reeditez si sa postez din nou. Toate Bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members abracadabra Postat Noiembrie 27, 2017 Members Share Postat Noiembrie 27, 2017 (editat) Situatia a devenit atat de critica observ incat devine din ce in ce mai greu de suportat. Nu incerc sa invat pe nimeni cum sa-si faca treaba dar din punctul meu de vedere solutia imediata in cazul unui abuz este sa cereti ajutorul autoritatilor. Luati prima iesire unde vedeti "Polizei", parcati confortabil (s-ar putea sa aveti ceva de asteptat) si predati actele masinii reclamand situatia. Nu uitati sa va inregistrati activitatea ca si timp de lucru "alte activitati" atat timp cat sunteti la dispozitia lor Edit: mi s-a intamplat ca unii ofiteri (nemti- incredibil) sa dea dovada de clementa si sa treaca cu vederea unele situatii, incercand sa gaseasca solutii de circumstanta. Dati-le de inteles ca exista riscul de a fi raportati la sefii lor in situatia in care nu aplica legea. Functioneaza Editat Noiembrie 27, 2017 de abracadabra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members abracadabra Postat Noiembrie 27, 2017 Members Share Postat Noiembrie 27, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members abracadabra Postat Noiembrie 27, 2017 Members Share Postat Noiembrie 27, 2017 Pentru ca vorbesc germana destul de mediocru am convenit sa solutionam in engleza problema in cauza. Imi cer scuze dar cred ca e mai accesibil materialul pentru toata lumea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Noiembrie 28, 2017 Administrators Share Postat Noiembrie 28, 2017 Un mic rezumat Directiva 15/2002 / H 38/ 2008 Articolul 3 Definitii In sensul prezentei directive: `timp de lucru` reprezinta: in cazul lucratorilor mobili: perioada de la inceputul pana la sfarsitul timpului de lucru, in timpul caruia lucratorul mobil se afla la postul sau de lucru, la dispozitia angajatorului si in exercitiul functiilor sau activitatilor sale, adica: perioada dedicata tuturor activitatilor de transport rutier. Aceste activitati sunt, cu precadere, urmatoarele: conducerea autovehiculului; incarcarea si descarcarea; ajutorul acordat pasagerilor la urcarea si coborarea din vehicul; curatenia si intretinerea tehnica; toate celelalte activitati vizand asigurarea sigurantei vehiculului, a incarcaturii sale si a pasagerilor sau indeplinirea obligatiilor legale sau de reglementare direct legate de operatiunea de transport aflata in desfasurare, inclusiv supravegherea incarcarii si descarcarii, formalitatile administrative legate de politie, vama, serviciul de imigrare, etc.; perioadele de timp in care acesta nu poate dispune liber de timpul sau si i se cere sa fie la postul sau de lucru, gata sa intreprinda activitatea sa normala, indeplinind anumite sarcini asociate serviciului, in special in timpul perioadelor cand asteapta sa se faca incarcarea sau descarcarea, daca durata previzibila a acestora nu este cunoscuta dinainte, si anume fie inaintea plecarii fie chiar inaintea inceperii efective a perioadei in chestiune, sau in conditiile generale negociate intre partenerii sociali si/sau in conditiile legislatiei statelor membre; in cazul conducatorilor auto independenti, aceeasi definitie se aplica perioadei cuprinse intre inceputul si sfarsitul lucrului, in timpul careia conducatorul auto independent se afla la postul sau de lucru, la dispozitia clientului sau exercitandu-si functiile sau activitatile altele decat activitatea administrativa generala care nu este direct legata de operatia de transport respectiva aflata in curs de desfasurare. Perioadele de pauza la care se face referire la art. 5, perioadele de odihna la care se face referire la art. 6 si, fara a aduce atingere legislatiei statelor membre sau acordurilor dintre partenerii sociali care prevad ca aceste perioade ar trebui compensate sau limitate, perioadele de disponibilitate mentionate la lit. prezentului articol, sunt excluse din timpul de lucru; perioade de disponibilitate` reprezinta: perioadele, altele decat cele de pauza sau de repaus , in timpul carora lucratorului mobil nu i se cere sa ramana la postul sau de lucru, dar trebuie sa fie disponibil sa raspunda la orice apel de a intreprinde o calatorie sau a relua conducerea vehiculului sau de a efectua o alta munca. In special aceste perioade de disponibilitate includ perioadele in timpul carora lucratorul mobil insoteste un vehicul care este transportat cu feribotul sau cu trenul, precum si perioadele de asteptare la granita si cele datorate interdictiilor de circulatie `post de lucru` reprezinta: locul unde se afla sediul principal al intreprinderii pentru care persoana respectiva care efectueaza activitati mobile de transport rutier indeplineste anumite sarcini, impreuna cu diversele sucursale ale intreprinderii, indiferent daca acestea sunt situate in acelasi loc cu sediul social sau sediul principal; vehiculul utilizat la indeplinirea sarcinilor de catre persoana care efectueaza activitati mobile de transport rutier si orice alt loc unde se desfasoara activitati legate de transport; Deci situatia e desul de clara , intentia ,, firmei ,, e acea de a nu platii orele de prezenta la punctul de lucru , considerand ca daca tot nu faci ,, nimic ,, in sensul productiv ( insasi prezenenta si asteptarea reluarii muncii e o activitate fara a dispune liber de timpul si spatiul tau ) sa nu fi platit , dupa cum se observa se zice clar , pauza , repausul si ( adevarata ) disponibilitate nu se considera timp de munca / lucru si nu pot fi platite asta pentru ca vagabonteala din transport ii face si pe ei sa nu reclame aceste ore de ,, stand by ,, ( doar am clarificat , nu ii scuz , ) si iara se observa ca ultimul in ,, lantul slabiciunilor ,, e soferul . Din partea unui care la fel tine sa ii fie respectata si platita munca , te felicit !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members alin75 Postat Februarie 8, 2019 Members Share Postat Februarie 8, 2019 Va salut! Azi am pățit următoarea situație: primesc noua comanda, ajung la încărcare, unde mi se comunica sa decuplez remorcă în rampa si sa ma pun pe pauza...incarcarea urmând să dureze peste 9 ore...Pana aici totul ok...ies din incinta, închid perioada (am început de dimineață la ora 6.30 iar la închidere era în jur de ora 13), aici este vina mea...ca nu am anunțat dispecerul pentru închiderea perioadei de conducere, si undeva la o ora si 10 min, primesc mesaj ca nu mai incarc aici, mi se schimba comanda si se da o nouă adresa. Atunci ii comunic ca am închis "programul" ca depășeam perioada de amplitudine, atunci cand se finaliza încărcarea. Zice...te duci la noua comanda ...fără să deschizi un nou "program" si cand termini încărcarea închizi iar...considerând că tu închizi "programul" deschis de dimineață.......dar cat este de legal? va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cri5tian Postat Februarie 19, 2019 Moderators Share Postat Februarie 19, 2019 La 08.02.2019 la 23:47, alin75 a spus: ......dar cat este de legal? Nici măcar un pic. Reg. U.E. 165/2014 (citez aproximativ, din memorie): ''Șoferul este obligat să marcheze în tahograf, începutul și sfârșitul perioadei zilnice de activități [...]''. Ai declarat sfârșitul activităților tale, la revedere... repausul corespunzător și abia apoi îi dai sandale. Dispecerii au treaba lor, dar nici pe departe aceea de a preda cunoștințe de legislație în transporturi, deci pe viitor, comunică eficient cu el/ei și aplică legea așa cum trebuie. 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members lotibiro Postat Octombrie 3, 2020 Members Share Postat Octombrie 3, 2020 (editat) Bună am si eu o intrebare, dacă incep programul de lucru cu un disc nou la 2:30 noaptea si termin la ora 15:00 ,după masa, si in cealaltă zi ajung să incep programul de lucru la 3:00 noaptea cum procedez cu discul că trece 24 de ore ? Editat Octombrie 4, 2020 de cico_3504 ortografie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cri5tian Postat Octombrie 4, 2020 Moderators Share Postat Octombrie 4, 2020 Salut. Sfârșit activități zilnice = disc afară; Taho fără disc pe durata lipsei tale. Început activități zilnice = înregistrări manuale + disc nou în taho. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.