• advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
Vizitator Anonymous

GRUPO J .CARRION Spania -Romania

480 postări în acest topic

ceva informatii despre j carrion 

Aurach apreciază asta

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Este una dintre cele mai mari companii din spania cu friguri. Are sediu si in Cluj si am inteles de la colegi ca fac angajari la greu. nu stiu sa iti spun ce conditii au.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

...doar o alta firma pt care soferul e 0. curand vor ramane fara soferi si atunci va vor suna! mai bine renuntati.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la sediul din Almería si nu fac angajari pana in septembrie sau octombrie.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la sediul din Almería si nu fac angajari pana in septembrie sau octombrie.

salut colegu,

pai ar fi prosti sa angajeze in spania direct,cand au in romania o sucursala care angajeaza pe nimic si schimba soferii din zi in zi.iti face contract pe romania 720 ron si iti mai da vreo 200-300 euro sa nu mori de foame si gata,altii la rand.

mario marius apreciază asta

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am fost eu la interviu,am fost acceptat si eu si colegul meu pentru echipaj dupa care am fost sunat sa plecam fiecare singur pe masina si nu am acceptat deoarece una vorbisem la interviu si alta s-a dovedit a fi treaba plus ca perioada minima e de 3luni si mi s-a parut destul de mult 3luni singur pe cabina iar apoi doar o saptamana acasa.

Plata e de 9e/100km si 900Ron in tara, mi s-a "garantat" verbal undeva la 1500-1600e/luna si din cate am mai discutat cu persoane care sunt sau au lucrat acolo,asti ar fi banii lunari

In echipaj am inteles ca ar mai avea nevoie undeva prin august-septembrie,momentan doar unul singur

Drumuri bune!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi si conducatori profesionisti, ma dresez dvs, cu respect si loialitate fata de aceasta meserie care este calcata in picioare tot mai mult, si totodata, cu marea atentionare asupra companiei de transport  J.Carrion din Spania care este de fapt aceeasi companie Carrion Expedition de la Cluj Napoca; un surogat al companiei mama, care nu face altceva decat sa intinda capcana celor aflati in necunostinta de cauza si sa ademeneasca soferii romani cu diferite promisiuni. Toata experienta traita de mine este reala, iar informatiile pe care vreau sa le expun, sunt 100% reale.    J.Carrion este o "caracatita" la capul careia se afla mafia spaniola in colaborare cu cea romana; va spun acestea, deoarece compania are baze in mai multe orase din Spania, cum ar fi: Barcelona, Almeria, Madrid, Sevilia, Valencia, Granada...etc..., tocmai pentru ca autoritatile sa nu mai poata urmari activitatea lor. Mai nou, soferii spanioli s-au retras datorita faptului caruia, J.Carrion si-a deschis o noua baza cu sediul social in Romania, la Cluj Napoca si care este condusa de un anumit Dumitru, mafiot colaborator, care trimite din Romania "carnea de tun". Aici se afla marea afacere; soferii spanioli au fost inlocuiti cu cei romani, pentru ca acestia accepta un salariu mizer, sunt usor de pacalit, iar la statul roman darile sunt mai ieftine si impozitele sau taxele pentru camioane sunt injumatatite. Cca. 1000 de camioane au fost aduse pe rand in Romania si inmatriculate la Cluj, tocmai ca cifra afacerii sa creasca ulterior. La asa-zisele preselectii de la Cluj, sunt selectati mai mult cei din mediul rural, mai putin invatati; soferii versati si cu experienta sunt respinsi din prima, exact tocmai pt ceea ce va spuneam, sa le fie cat mai convenabil de manevrat. La bazele spaniole, se afla oamenii lui Dumitru, care sub masca unor buni dispeceri, ei sunt de fapt niste translatori care sunt pusi sa dea comenzi rapide, ieftine si amenintatoare, care sa aduca multi bani la bugetul companiei si care sa transforme conducatorul profesionist intr-un camicatze. Astfel sunt incalcate orice principii: se trece peste program, se curseaza cu magnetul pe cutia de viteze, se fac diverse cabotaje prin Franta, iar pauzele de odihna zilnice si saptamanale, aproape nu exista. Toate regulile sunt incalcate pentru grandioasa imbogatire de peste noapte.

..........URMEAZA............

wmbro, mario marius și boss2 apreciază asta

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi si conducatori profesionisti, ma dresez dvs, cu respect si loialitate fata de aceasta meserie care este calcata in picioare tot mai mult, si totodata, cu marea atentionare asupra companiei de transport  J.Carrion din Spania care este de fapt aceeasi companie Carrion Expedition de la Cluj Napoca; un surogat al companiei mama, care nu face altceva decat sa intinda capcana celor aflati in necunostinta de cauza si sa ademeneasca soferii romani cu diferite promisiuni. Toata experienta traita de mine este reala, iar informatiile pe care vreau sa le expun, sunt 100% reale.    J.Carrion este o "caracatita" la capul careia se afla mafia spaniola in colaborare cu cea romana; va spun acestea, deoarece compania are baze in mai multe orase din Spania, cum ar fi: Barcelona, Almeria, Madrid, Sevilia, Valencia, Granada...etc..., tocmai pentru ca autoritatile sa nu mai poata urmari activitatea lor. Mai nou, soferii spanioli s-au retras datorita faptului caruia, J.Carrion si-a deschis o noua baza cu sediul social in Romania, la Cluj Napoca si care este condusa de un anumit Dumitru, mafiot colaborator, care trimite din Romania "carnea de tun". Aici se afla marea afacere; soferii spanioli au fost inlocuiti cu cei romani, pentru ca acestia accepta un salariu mizer, sunt usor de pacalit, iar la statul roman darile sunt mai ieftine si impozitele sau taxele pentru camioane sunt injumatatite. Cca. 1000 de camioane au fost aduse pe rand in Romania si inmatriculate la Cluj, tocmai ca cifra afacerii sa creasca ulterior. La asa-zisele preselectii de la Cluj, sunt selectati mai mult cei din mediul rural, mai putin invatati; soferii versati si cu experienta sunt respinsi din prima, exact tocmai pt ceea ce va spuneam, sa le fie cat mai convenabil de manevrat. La bazele spaniole, se afla oamenii lui Dumitru, care sub masca unor buni dispeceri, ei sunt de fapt niste translatori care sunt pusi sa dea comenzi rapide, ieftine si amenintatoare, care sa aduca multi bani la bugetul companiei si care sa transforme conducatorul profesionist intr-un camicatze. Astfel sunt incalcate orice principii: se trece peste program, se curseaza cu magnetul pe cutia de viteze, se fac diverse cabotaje prin Franta, iar pauzele de odihna zilnice si saptamanale, aproape nu exista. Toate regulile sunt incalcate pentru grandioasa imbogatire de peste noapte.

..........URMEAZA............

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ateptam continuarea. nu de alta dar sunt si eu in cursa pt un loc de munca la Carrion.

Drumuri bune!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da ce .......... se intampla la Cluju` ala? e capitala prostiei? ardelenii astia sunt chiar asa tzepari?

Primul si ultimul avertisment,atentie la formulare si la limbajul folosit in postari !

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

eu stiam de j carrion ca sant in tribunal in spania cu spaniolii carora nu le-au dat salariile si darile la stat.si de aia ei au renuntat sa mai lucreze la aceasta firma.adevarat ca un spaniol nu cere cat un roman.de acea cand nu au mai avut succes pe piata muncii acolo s-au mutat in RO si de aia iau de astia nestiutori ca sa nu ceara multe.am stat cu unul pe franta in parcare.greu s-a dat cu noi la masa.parca era salbatic.oricum romanii care lucreaza acolo ,poate nu toti sant ca niste marionete.dispecerul ii spune cand pleaca ,la ce ora,cand opreste, unde etc.ei doar executa.cel putin ardeleanul cu pricina.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

clegule trebuia sa dai niste explicati gen ca nu ti-ai luat bani ce a ce nu se intampla la jkarrion.ca cea ce fac ei nu ne priveste din moment ce iti da bani. sunt colegi care au iesit cu 1700 euro pe luna. asa este foarte usor sa spui despre o firma .ca este mafiota. si statul roman nu este un stat mafiot??

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Flyboard as vrea sa stiu si eu cine esti. Vad ca nu ai curajul raspunderii sa-ti spui locatia si varsta macar. Din posturile tale in schimb am vazut ca esti putin cam critic. Exagerez. Esti foarte critic si foarte documentat in privinta firmelor care mai duc romani la munca.

Lucrez si eu la firma cu pricina si as putea sa-ti demontez una cate una acuzatiile tale neprincipiale.

Dar ma abtin si te intreb doar atat.

Ai semnat un contract de munca cu firma Carrion expeditii ?

Daca da de ce ai facut-o ?

De ce nu le-ai spus de la inceput ca tu mergi pe post de critic si nu de sofer.

Iarta-ma ca te-am "retrogradat" la nivelul de critic. Cred ca mitoman era pozitia ta.

Sa ma ierte moderatorii ca nu am rezistat tentatiei de a incerca sa anihilez o minciuna.

Ca o fi omu' frustrat de ceva se poate. Totusi 3 luni intr-o cabina e putin cam mult.

Dar sunt si solutii la frustarile psihice. Cel putin intre Jonquera si baza din Montornes pe NII, se putea relaxa.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multi povestesc aici pe site ce au auzit,sau ce au patit ei. Acum imi pun eu intrebarea,si o pun tuturor. Daca X merge la firma Y si nu-i convine ca salariul sau e de 1800 E si nu de 2800,aruncand in stanga si in dreapta cu nemultumirile sale asta inseamna ca firma respectiva nu mai e serioasa? Eu cred ca aici e vorba si de pretentiile fiecaruia dar si de serviciile pe care le ofera in schimbul acelor pretentii. Degeaba tu faci 3000 Km intr-o luna si astepti sa iti dea marea cu sarea. Trebuie sa ne si zbatem putin,nu doar sa speram ca ' ne-or da si noua' . Inteleg,cand vine unu' si spune ca de 2 luni nu si-a mai luat salariul,vine altul cu acelasi subiect mai vin 3-4 atunci da..se poate spune ca acea firma nu este serioasa. Dar daca vine doar X suparat ca patronul nu i-a dat decat jumate din salariu (poate doar atat merita,dupa cat s-a chinuit si el) si incepe sa acuze de una si de alta...aici cel putin eu nu prea sunt de acord. Nu fac referire la nimeni,nu am legatura cu firma care se afla in rolul principal,si nu sunt nici vreun patron de firma,am scris aceste randuri doar dupa ce am citit pe site despre diferite firme...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ateptam continuarea. nu de alta dar sunt si eu in cursa pt un loc de munca la Carrion.

Drumuri bune!

CRED CA TREBUIA SA TE FACI AVOCATUL POPORULUI SI NU SOFER. NU CUNOSC FIRMA J CARION SI NU STIU CUM SE PLATESTE, DAR VAD CA TU NU AI PROBLEME DE GENU (NU MA PLATESTE), CI PROBLEME DE CUM FACE FIRMA ASTA BANI ''FARA TINE''....CIUDATA GANDIRE.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ateptam continuarea. nu de alta dar sunt si eu in cursa pt un loc de munca la Carrion.

Drumuri bune!

SCUZE MAD. ERA PTR FRUSTRATUL DE DEASUPRA TA.

te rog nu mai folosii majusculele ,si citeste regulamentul forumului !!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce scrie Flyboard este complet neadevarat.Pina acum citeva luni am lucrat si eu in aceasta firma timp de un an,si tot ce mi-a zis Dumitru Pirlogeanu in Cluj s-a adeverit.Sint foarte rigurosi si atenti cu clientii si la fel  cu soferii;Au instalatii adaptate acestui numar mare de soferi in bazele lor din  Barcelona,concetateni Romani in  dispecerat pentru a comunica in Romana,nemaivorbind de modul de plata,care este garantizat si la timp,asigurare medicala soferului platita de firma.

Toate acestea bineinteles cu contract de munca din prima zi de lucru ,si fiind foarte stricti cu timpii de pauza si orele de conducere.Ceea ce zice Flyboard de magnet este complet neadevarat,sau cel putin la nici unul dintre colegi nu li s-a pomenit niciodata despre acest obiect.In plus ,toate camioanele sint Volvo noi,cu echipament complet pentru a face transport international.

La inceput au avut ghinion cu persoana responsabila in Cluj,un anume Stan Florian,un nerusinat,dar a durat putin,,iar Dumitru Pirlogeanu nu are nimic común cu acest personaj.

Am incheiat contractul cu ei in urma cu citeva luni din proprie initiativa ,din cauza unor probleme personale ,dar recomand la toata lumea sa probeze,ca nu le va parea rau,si dupa aceea sa vorbeasca.

Cred ca ar trebui sa judecam altfel fírmele care functioneaza dupa acest model,in tara noastra,care i-si desfasoara activitatea cu respectarea stricta a legilor si care ne dau de lucru si banii promisi la timp,si indepartindu-ne de cei care ne urca in camión fara contract si ne muncesc pina crapam,fara nici un fel de siguranta in ceea ce ne priveste

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

buna colegi. daca stie cineva date de contact ptr angajare si modul de salarizare,echipaj sau singur.multumesc

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Truck 21 ai drptate este complect neadevarat in cazul tau dar te rog nu generaliza ca nu este cazul si nici firma care sa merite asa ceva.Numai dupa condiitile de angajare itipotida seama ce firma seriosa este.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

BUNA DIMINEATA,NR DE TEL ESTE 0726769761,DAR TREBUIE SA INSISTI.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

mai usor este sa-i contactezi pe fix(0264440466), raspunde intotdeauna in timpul programului(9-17), bafta multa!

se mai fac angajari, daca treci de "interviul" telefonic, esti chemat la proba d lucru(se da in fiecare sambata in comuna Floresti).Sunt ce acord cu colegul/colega IONELIYA, nu mai este atat de rau cum a fost(am inteles ca s-au mai schimbat din lucruri, in bine), nu-ti trebuie limba straina(au dispeceri romani), se merge in echipaj (iti cere sa-ti aduci tu colegul ca sa nu existe probleme dupa angajare, iar daca totusi acestea apar sau daca unul din voi greseste ceva plecati amandoi)....mai mult nu stiu, bafta!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pentru "FLYBOARD"

Cred ca esti unnul dintre cei care au plecat din firma pentru chefuri si batai.

O avea Veinsur multe baze, dar nu cred ca ai tu competenta de a vedea cat sunt de albe sau nu afacerile.

Si daca ar fi negre cum le numesti tu.  Ce transporturi imposibil de furat ai facut ? Cati bani ti au dat sa transporti droguri arme sau sa faci contrabanda ?

Cati bani ai de luat de la ei si nu-i vezi ?

Restul cred ca e discutie de dragul discutiei

Astept urmarea.

Si nu ma ascund sub un ID

Sunt Sorin Irimies

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua!

                    A lucrat cineva tractionist pt. jcarrion???

                                                                                                                                                      Va multumesc!!!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!


Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.


Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.