Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

GRUPO J .CARRION Spania -Romania


Postări Recomandate

  • Members

salut colegii!!pe mine m-au sunat azi sa ma duc miercuri la angajare!!...deci s-au dat drumul la angajari la carrion!asta daca este cineva interesat.daca mai este cineva chemat miercuri,eventual din prahova,lasati mesaj aici si poate mergem impreuna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Respect domnilor"

Pentru cei care sunt din Bucuresti,am fost personal la birouri,in bulevardul Iuliu Maniu 246{intrare cu bariera ca sa nu o ratati} telefonul domnului Claudiu care se ocupa de angajari:0746137302.

~Eu am fost pentru a merge singur pe cabina,pentru cei care vreti in echipaj,angajarea e rapida.  ,adica iarna/lanturi,vami,barci.totul doar pentru 1500euro,adunati  "plus ca programul se depaseste sigur.

~Este mult mai usoara munca pentru titular daca accepta sa ia incepator in echipaj.

INCEPATORII sunt de doua categorii, atentie:care NU au condus niciodata TIR,care nu au iesit din tara.

Pentru diferenta de 200 euro plus,adica as lua 1700,dar cit platesti ca titular pentru asa ceva?tu raspunzi pentru amindoi,etc...!

Dragi colegi"drumuri bune.vedeti ca acum e campanie si au nevoie de soferii,dar? prioritate au echipajele formate deja sau va da sa alegeti om pentru echipaj{titularul face asta},  singur pe cabina,sunt bani putini si trebuiesc facuti in jur de 14000km,putini banutii,mai ales ca ruta e pentru Norvegia,ruta cu lanturi,barci,vami,o ruta unde nu  asisti la incarcare ca nu te lasa,iar la descarcare marfa e toata fugita,dar 50% o incarca ei asa,ce mai se culca si pe drum,iar la descarcare?????e BAI mare.

Aveti in vedere ca veti fi intrebati despre modul cum functioneaza frigul,temperaturi,setari temperatura, cod avarii??adica munca pe frig"intr/un cuvint

~~~transport platit,banii la timp,dar putin pentru titular care vrea singur pe masina,foarte putin,aproape ca munceste cit pentru doi la km...of"

,drumuri bune sa aveti"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • Members

Ce nu se spune:

- prima luna, daca nu este completa, se plateste la km, respectiv 8centi pentru. echipaj si 9 centi singur. De exemplu, te-ai angajat pe data de 5 a lunii, 25 de zile esti pe 9 respectiv 8 centi.

- a doua luna ai salariu 1500 singur si 1700 echipaj.

- a treia luna ( calendaristica ) pe data de 15 sau 20 a lunii te trimite acasa si esti platit cu numarul de zile lucrate x 43.3 EU.

Acuma adunati si voi si-o sa vedeti ca nu este deloc roz.

Drumurile sunt 90% pe autostrazi si este foarte greu cu aprovizionarea alimentelor. Aviz celor ce urca la Oslo - acolo nu aveti ce face cu euro si daca te tine o saptamana Norvegia - Danemarca chiar trebuie sa fi aprovizionat.

Se circula mult prin Luxemburg unde este obligatoriu sa se alimenteze si nu o sa stiti sa ajungeti nici cu coordonatele gps fiindca in Luxemburg tranzitul este interzis si gps-ul nu va duce bine - intrebati la angajare de traseu.

Dispecerii te suna non stop nu tin cont ca dormi si mai au si un ton obraznic unii chiar se amuza sau fac pe sefii, lucrul acesta este cel mai rau la aceasta firma, lipsa de linisye si somn.

- aproape zilnic faci schimb de remorca, unele nu au lada si ramai cu lucrurile in brate, altele sunt incarcate prost si-ti fuge remorca stanga dreapta.

- foarte multe remorci cu probleme de ABS !!! am luat doua remorci fara frane, cu prima am mers foarte incet pana la un service, dupa certuri la telefon desigur iar a doua am refuzat sa plec cu ea din Montornes (baza carrion) cu certuri si mai mari fiindca incercau sa ma convinga sa plec cu ea asa - sa scot cablu abs ca asa-mi dispare eroatea de pe bord argumentand ca el (tehnicul de la service) are oameni la Oslo care merg pe gheata la Oslo fara cablu ABS si pana nu i-am spus sa-i trimita pe aia cu remorca asta nu au bagato in service. Ce vreau sa punctez este ca atat din partea dispecerilor cat si a tehnicienilor romani de la baza Montornes se face un pressing cu orice pret - nu sunt interesati decat sa le duci remorca, nu conteaza problemele tehnice sau oboseala soferului!.

Cine a lucrat la ei stie cat de greu se obtine un bec sau ce te chinui sa speli remorca dupa ce ai carat peste iar dispecerii stiu sa te sune sa-ti dea repede incarcare si niciodata spalatorie!!

- Se fac incarcari sau descarcari pe pauza, daca nu merge magnetul pur si simplu rupi pauza ( pe riscul firmei ce-i drept ) dar dupa noua ore incepi o noua amplitudine, se uita total ca TU nu te-ai odihnit noua ore, alta cearta cu dispecerii...

Va urez succes la ei (in ghilimele desigur) dar sa nu traiti cu impresia ca se schimba ceva, cu certitudine doar soferii !.

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Members

Va salut pe toți,cu deosebit respect,asa cum ar spune S.O.V.Am lucrat la Carrion 6 luni,sofer 2.Au fost corecți cu banii,0.6 pe km,eu,-0.8 pe km,titularul.Am plecat din cauza asa zisului titular care,evident,el inventase gaura in volan,plus ca nefiind fan Fan Armeanca nu puteam convietui in Volvo 500.Altfel numai de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Salutare. Ockocha ..vroiam sa te intreb .cati km reusiai sa faci ca sofer 2 intr.o luna? Sau pe cabina ?

dami te rog mai multe detalii .despre firma .program de lucru .bani .

As avea ocazia sa merg ca sofer 2 .si is in dubi ..cati km as reusi sa fac ..la cati bani as putea ajunge .intr.o luna buna de lucru .sau in alta mai putin buna .

Daca ai putea sa imi dai un raspuns concret.

Multumesc frumos .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Mihai13, acum au schimbat salarizarile, soferul 2 are garantat 950 daca nu gresesc. Cel mai bine este sa le dai un telefon dar cum ai spus si tu problema este sa-ti gasesti un coleg cu care sa te intelegi.

 

Ca si numar de km ai o medie care fluctueaza rau de la sezon la sezon, vara ai undeva la 10-12.000 iar toamna primavara sigur faci peste 15-18000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Kem. 950 E te referi ?

Ideia este ca ..am pe cineva sofer 1 .care a inceput acuma din ianuarie ..si el ca si incepator fiind prima experienta in afara ca si sofer de tir. Urmeaza sa se intoarca in aprilie si sa merg cu el ..eu ca sofer 2 si el devenind sofer 1.

Din cate mi.a spus el .ar fi sa imi dea 7 centi la 100 . Si sa ajung undeva la 1200e afara plus salaru in tara . Problema ee ca nu stiu cati km as face eu ca sofer 2 intr.o luna ..nu inteleg cum vine esti platit si la km ..si ai si diurna .. In caz ca fac prea putini km am cum sa ajung macar la 1000e intr.o luna .

Is in dubi ..in primu rand cu salaru ..si cum o sa fie .nu stiu daca se merita ..acum lucrez in tara la un depozit .castig in medie 550e pe luna .

Orice pareri din partea oricarui membru ..mi.ar fi de ajutor.

Multumesc frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Ai prea multe lacune...plata la km este ilegala...accepatata de  soferi nepregatiti din varii motive..incepatori fara experienta [ ca tine]..altii fara sa stie o limba straina sau a tarii in care isi desfasoara activitatea..etc...patronii..inclusiv cei de la carrion profita de acest lucru..

..Salariul oferit este de obicei minimul de pe tara...la care se adauga o diurna zilnica atunci cind esti plecat la mai mult de 60 km de localitatea de ''bastina''..diurna oferita difera de la firma la firma..undeva intre 37-73 euro..si este zilnica...deci daca stai 30 zile ai de luat...diurna [30x50euro= 1500 euro] plus salariul oferit de 10milioane..diurna nu e conditionata de sofer 1 sau 2..ci e data fiecaruia separat...Acum observa tu diferenta intre ce vi se da si ce trebuie sa primiti ..Multi nu realizeaza acest lucru..de aceea ii vei auzi ca iau 1500---1700 euro lunar..dar e gresit...ei iau 200 euro si diurna..

Ma opresc aici deoarece pentru ati raspunde cit de cit mam indepartat putin de tema acestui subiect...cauta pe forum ca avem subiecte care trateaza intrebarea ta si vei gasi acolo mai multe informatii..Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Mihai 13,te salut.Despre experienta mea la Carrion pot sa iti spun ca nu erau luni cu km exacti.Au fost luni când am facut împreună 21000 km,au fost luni când am facut 16000 km,tot împreună.Calculul era simplu la vremea aia,nu stiu daca s-a schimbat.De exemplu daca era o lună în care am facut 20.000 km,se inmultea 20000 cu 0.6 cenți pe km(in cazul meu),si reiesea 1200 euro,plus vreo 200 euro salariul in tara.Deci,undeva la 1400 euro,ca sofer 2.Ideea de baza e sa reusesti sa te înțelegi cu titularul,lucru aproape imposibil pentru mine la vremea aia.Ca si exemplu,e evident ca nu exista chimie între doua persoane care nu asculta acelasi gen de muzică.De la Dan Armeanca,Dan Ciotoi,la Sean Orice si X zibit e mare prăpastia.Si usor,usor incep divergențele.Ca si sfat,daca îmi permiți,iti sugerez sa faci echipaj cu cineva de teapa ta.Daca nu,si esti începător,inarmeaza-te cu tact si răbdare.Drumuri bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Ai prea multe lacune...plata la km este ilegala...accepatata de soferi nepregatiti din varii motive..incepatori fara experienta [ ca tine]..altii fara sa stie o limba straina sau a tarii in care isi desfasoara activitatea..etc...patronii..inclusiv cei de la carrion profita de acest lucru..

..Salariul oferit este de obicei minimul de pe tara...la care se adauga o diurna zilnica atunci cind esti plecat la mai mult de 60 km de localitatea de ''bastina''..diurna oferita difera de la firma la firma..undeva intre 37-73 euro..si este zilnica...deci daca stai 30 zile ai de luat...diurna [30x50euro= 1500 euro] plus salariul oferit de 10milioane..diurna nu e conditionata de sofer 1 sau 2..ci e data fiecaruia separat...Acum observa tu diferenta intre ce vi se da si ce trebuie sa primiti ..Multi nu realizeaza acest lucru..de aceea ii vei auzi ca iau 1500---1700 euro lunar..dar e gresit...ei iau 200 euro si diurna..

Ma opresc aici deoarece pentru ati raspunde cit de cit mam indepartat putin de tema acestui subiect...cauta pe forum ca avem subiecte care trateaza intrebarea ta si vei gasi acolo mai multe informatii..Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cata meserie cunosc..., sant platiti destul de bine. Acum 25-30 ani faceau la pene de le sareau capacele..., Vorbesc de cati km fac pe luna, cand ei nici nu stiu sa stea pe scaun bine...Daca ii lasi singuri, reusesc sa ajunga la descarcat macar ? O fi auzit vre-un titular de la cineva ,,multumesc ca m-ai invatat sa conduc un TIR, si ca mi-ai deschis ochii in lumea asta mare´´ ?

Copii, intai invatati, dovediti ca santeti capabili si singuri, apoi vor veni si beneficiile. Voi vreti direct ,,VIRFUL HIMALAYA`` , prea mult tupeu.

 

Ce spuneti colegii , o fi corect, va mai aduceti aminte de inceputurile noastre, cine era pe dedesubt la interaxial sa stranga suruburile de la cardan ?

 

Generatia Facebook..... HMM...Doar atat.....                   Drumuri line......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
La 2/4/2016la18:19, volvoman a spus:

La cata meserie cunosc..., sant platiti destul de bine. Acum 25-30 ani faceau la pene de le sareau capacele..., Vorbesc de cati km fac pe luna, cand ei nici nu stiu sa stea pe scaun bine...Daca ii lasi singuri, reusesc sa ajunga la descarcat macar ? O fi auzit vre-un titular de la cineva ,,multumesc ca m-ai invatat sa conduc un TIR, si ca mi-ai deschis ochii in lumea asta mare´´ ?

Copii, intai invatati, dovediti ca santeti capabili si singuri, apoi vor veni si beneficiile. Voi vreti direct ,,VIRFUL HIMALAYA`` , prea mult tupeu.

 

Ce spuneti colegii , o fi corect, va mai aduceti aminte de inceputurile noastre, cine era pe dedesubt la interaxial sa stranga suruburile de la cardan ?

 

Generatia Facebook..... HMM...Doar atat.....                   Drumuri line......

Nu am inteles exact la ce si la cine te-ai referit aici...in tot cazul, nu intentionez sa muncesc pe cateva sute de euro "pentru ca trebuie sa invat" si pentru ca altii au prins alte timpuri si au invatat altfel aceasta meserie (dar, ca tot a venit vorba de invatat, nu au reusit nici pana astazi sa scrie corect gramatical...).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, FlorinH a spus:

Nu am inteles exact la ce si la cine te-ai referit aici...in tot cazul, nu intentionez sa muncesc pe cateva sute de euro "pentru ca trebuie sa invat" si pentru ca altii au prins alte timpuri si au invatat altfel aceasta meserie (dar, ca tot a venit vorba de invatat, nu au reusit nici pana astazi sa scrie corect gramatical...).

M-am referit la acei incepatori sau la cei cu experienta putina. Sant sofer aici, si aud si eu  discutii pe tema banilor. Fratilor, nu-i ia nimeni de pe strada cu japca, ei suna la firma, sant de acord cu conditiile prezentate, semneaza, merg la lucru, apoi incep comentariile.Spui ca ti-a fost propus salariu + plata la km. Numai soferii slab (foarte slab) pregatiti au plata la km. Este corect, deoarece eu personal m-am saturat sa tot fac schimb de remorci din cauza ca  X  sau  Y , nu este capabil sa duca cursa la bun sfarsit. Apar penalizari sau chiar pierderi de contracte, si nu cred ca vreo firma i-si poate permite acest lux, indiferent daca este mare sau mica, romaneasca sau straina.

Faptul ca se fac curse in toata Europa, necesita si un nivel mai mare de cunostinte, chiar si legislative. Ori daca baiatul nu le are, cum se duce el in acea tara (exemplu Elvetia), care stim cu totii ca este sucita din toate punctele de vedere. Nu e mai bine sa invete de la cineva cum se face,(stau cateva ore in parcare deoarece nu stiu ca le trebuie PRIMA DATA  ID CARDUL, apoi se uita la el : asa, si acuma ce fac cu el ?). Cum pot accepta eu ca acel cineva sa fie egal in bani cu cel care e satul de o viata de asa ceva? Cand ne-am nascut, intai am invatat sa mergem in picioare, apoi sa vorbim, apoi am mers la scoala (iar la invatat). La fel si tu, daca erai un sofer bine pregatit, nu erai platit la km.

La fel si in cazul GB, D (unde are tollcolect-ul de butonat , si doar atunci cand are camion nou si inca nu are montat automatul, sau chiar e defect).

Pe de alta parte, sant si soferi care au luat-o de jos, au invatat, si acum se bucura si ei de roadele muncii lor. Felicitari !!!

Cat despre faptul ca nu ai acceptat tu.....succes la ce ai acum. Stai frumos pe bancuta , dupa cum bine vedem toti. Olanda este o tara frumoasa, si foarte primitoare!!!!!

Nu te cunosc, dar stiu ca firma este corecta. Cat oferi , atat primesti. Cand un sofer incepator (sau mai slab pregatit) va demonstra ca este pregatit din toate punctele de vedere pentru a fi titular, atunci va castiga si banuti frumosi.

PS : Despre acele timpuri (pe care tu se pare ca nu le cunosti), sa stii ca se invata meserie, inca de pe bancile scolii. Voi, nu stiti decat sa lipiti un GPS in geam, si gata, mergem orbeste dupa el !!!! Aici nu avem ce discuta. Te citez :...in tot cazul, nu intentionez sa muncesc pe cateva sute de euro "pentru ca trebuie sa invat"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

Volvoman , sederea pe timp indelungat in cabina vad ca iti inchide orizonturile , capeti niste idei aiurea si judeci pe cine nu trebuie , acei soferi incapabili de care vorbesti sunt selectionati , admisi si dati spre formare de un departament de personal ,  ca vin si accepta ?? Da , prin co-actionare , vrei postul accepti , nu vrei , adio ... Deci , problema dumitale ar trebuii pusa direct firmei , de ce ai colegi slab pregatiti ?? Cine ii alege ? De ce e clar !!

Faza cu pierde firma contractul , valeu si valeleu ,sincer ma emotional teribil, daca nu as manca ,, transport ,, pe paine poate te-as crede , dar hai sa privim ambele jumatati ale paharului ,  calitatea serviciului e direct influentata de personalul angajat si neformat, iar situatia sociala vine ca o manusa ,  un echipaj nu poate mentine ritmul in munca cu o calitate de formare excelenta , problema e cand x incepator cu putina formatie devine ,, instructor ,, si atunci te intrebi de ce sunt probleme .

 Tema salariala , e clar ca ai o perceptie gresita asupra realitati si a drepturilor garantate legale , intre dumneata satul de cabina si ucenic ar trebuii sa difere doar salariul de incadrare si sporul de vechime , in rest diurna si bonusurile sunt la fel , iar daca ne raportam realitatii si cum ar trebuii sa fiti incadrati la detasare si la echivalentul salariului interprofesional dupa legea spaniola diferenta la salar ar fi de ordinul zecilor de euro , plus diurna plus sporuri etc , daca daca dumneata te consideri superior ca te-ai nascut mai devreme si ai accesat domeniul mai inainte ca unu mai tanar si prin simplul fapt ca profesezi mai demult astepti sa ti se dea ,, rang ,, te inseli , si inainte de a ajunge la un conflict de generatii te rog sa-ti masori cuvintele , se zice ca prin inaintarea in varsta omul nu imbatraneste ci devine mai intelept , sper sa nu ma insel . 

Si am sa pun si problema invers , chiar de azi , consideri corect ca ala satul de stat in cabina sa stea ca cu picioarele pe bord in scaunul din dreapta in timp ce ucenicul face o manevrare la rampa ajutat de alti 2 soferi in trafic ( printre care ma includ ) cu argumentul ca nu e platit in plus sa il formeze si ca si acesta ia bani ,  iar acelasi ,, rang ,, de mare meserias  nu il lasa sa predea mai departe tainele meseriei , oricum problemele.de convietuire nu sunt noi , dar inainte de muncitori si /sau colegi suntem oameni , iar meseria se ,, fura ,, nu se invata , asta daca ai de la cine ,, fura ,, ca de nasul pe sus nu ai cum .  

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.