Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Noul Scania R-facelift


MANV10

Postări Recomandate

  • Members

Intotdeauna am apreciat frumusetea camioanelor europene, frumos, frumos....din pacate nu pot spune asta despre ceea ce se construieste pe aici, poate cu exceptia Volvo, cit de cit....

Lasa ca si camioanele americane sunt frumoase si in plus au un loc de dormit mult mai mare si chiar si mult loc intre pat si scaunele din fata  ;) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • VIP

Sunt mai incapatoare cele americane da prost aranjate , eu zic ca la spatiu pe care il au (adica admisa) sunt  confortabile si cele europene si bine gandite fiecare spatiu nu e risipit ,ex. TGA/X XXL ,XF SSC, MAGNUM,ACTROS, SERIA 4,R ..... IN EUROPA ii problema de infrastructura si de aia nu permit masini foarte lungi.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Pai stiu ca e problema cu infrastructura in Europa , dar in unele tari chiar merge treaba ( nu neaparat la sosele ma refer aici ).Un prieten imi spunea ca in Franta , parcarile de pe autostrada( cele pt care te abati de la sosea,nu cele langa sosea ) sunt bine dotate si au o politica bine gandita si functionala.De exemplu cica trebuie sa platesti parcarea 5 euro , dar ti se da bon de decontare ( pt ca firma sa-ti deconteze txa de parcare) si niste cupoane in valoare de 5 euro cu care te duci si-ti cumperi ce vrei de magazinele din incinta parcarii.In plus este si pazita parcarea , astfel k poti sa dormi mai linistit putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
Lasa ca si camioanele americane sunt frumoase si in plus au un loc de dormit mult mai mare si chiar si mult loc intre pat si scaunele din fata  ;) .

Oricum nu se compara. Masinile europene, au stil, au clasa, e ceva ce incinta ochiul de la prima vedere, nu mai spun de tehnologie. Din punctul asta de vedere europenii sunt peste americani la ani lumina. Marimea patului sau spatiul dintre acesta si scaune nu reprezinta nimic la o masina.

Ceea ce este bun la masinile americane si care apreciez mult reprezinta fiabilitatea, puterea si rezistenta acestora. Merg motoarele frecvent peste 1.500.000 km, chiar si peste 2 milioane. Al meu are 1.700.000 km si o singura garnitura de chiulasa schimbata. Puternice, cu acelasi motor cu care tragi azi o remorca de 20 -30 tone, miine tragi 2 remorci incarcate la peste 50 tone. Rezistente tinind cont de calitatea drumurilor de pe aici, chiar daca mergi pe autostrada. Rezistente tinind cont de faptul ca pleci din Montreal la - 40 grade si ajungi in 2.5 zile in Los Angeles la peste + 40 grade si tot asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Da  chiar ca ii o chestie cu schimbarea brusca a climei....nu ai observat nu se comporta altfel masina,unde trage mai bine la +40 sau -40?

Chestia asta cu unde trage mai bine e relativa, desi normal ar fi sa traga la + 40.

Totusi, nu e chiar o schimbare asa brusca, ca nu e sa treci direct de la - 40 la +40 , se intampla treptat , dar normal,e mai greu pt un motor decat daca ar merge la 10-30 de grade. Desi si prin Europa sunt astfel de temperaturi ( nu - 40 , dar pe la -20 tot se ajunge :D ) , vara cam peste tot e +40 , mai putin in tarile nordice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • VIP

Faza sti care ii , mai nou se fac masini care sa le cada cate ceva (intentionat le fac ca sa mai scoata ceva bani si din piese) nu vi se pare paradocxal ca acum 20 de ani cu tecnologia aia faceau masini care te tinea o viata (vb aia iti luai un Mercedes si zice-au ca ti-ai luat masina pe viata) insa faza a fost urmatoare facandu-le prea fiabile nu au mai intrat in service nu se stric-au ,Mercedes era sa dea faliment (si MAN-ul) si atunci au inceput sa faca in asa fel incat sa cada cate ceva de pe ea.. cutie, motor..etc va dau un exemplu la TGA la unele la 500,600 de mii le cade cutia ...am prieteni care au lucrat pe F2000 si aveau 1 000 000 de km si nu au schimbat nimic zice-au ca nici nu stiu ce ii ala service.asa e cu fiabilitatea mai demult face-au lucrurile de calitate si durabile pentru reclama, brand,acum mai faca asa din 10 masini 2 sa se strice ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Faza sti care ii , mai nou se fac masini care sa le cada cate ceva (intentionat le fac ca sa mai scoata ceva bani si din piese) nu vi se pare paradocxal ca acum 20 de ani cu tecnologia aia faceau masini care te tinea o viata (vb aia iti luai un Mercedes si zice-au ca ti-ai luat masina pe viata) insa faza a fost urmatoare facandu-le prea fiabile nu au mai intrat in service nu se stric-au ,Mercedes era sa dea faliment (si MAN-ul) si atunci au inceput sa faca in asa fel incat sa cada cate ceva de pe ea.. cutie, motor..etc va dau un exemplu la TGA la unele la 500,600 de mii le cade cutia ...am prieteni care au lucrat pe F2000 si aveau 1 000 000 de km si nu au schimbat nimic zice-au ca nici nu stiu ce ii ala service.asa e cu fiabilitatea mai demult face-au lucrurile de calitate si durabile pentru reclama, brand,acum mai faca asa din 10 masini 2 sa se strice ....

Aici ai dreptate , acum se mai si cheama de multe ori ( la firmele mari mai ales ) inapoi la fabrica pt reparatii un anumit lot , atunci cand constata ei cate o defectiune minora , (chiar si un sumplu butor de multe ori) doar ca sa aibe ceva de reparat.Atunci cand e problema la motor sau cutie e mai naspa.In zilele noastre scot noi modele de masini doar ca sa atinga un anumit scop .De exemplu , scot un camion/o masina ca sa impresioneze prin lux si comfort sau siguranta si reusesc lucrul asta( doar asta si-au propus), dar camionul va intampina ( dupa un anumit numar de km sau o anumita perioada de timp)probleme mecanice  (ceea ce poate e si in cazul lui TGA),nu au urmarit neaparat k acest model sa fie si fiabil si astfel apar aceste probleme. La sprinterul pe care-l conduceam eu la firma ( model 2003, penultimul model de autoutilitare) erau niste scaune de toata jena ( la drum lung mureai cu zile pe ele ...mai ales tetierele alea pe care nici nu puteai tine capul cat erau de tari) ,bordul era destul de prost compartimentat , iar plasticul din care era facut era unul destul de naspa.In schimb , motorul era unul foarte bun si fiabil.Cutia de viteze reactiona bine si nu erau probleme de schimbarea vitezei nici in cele mai urate pante.Franele deasemene foarte bune.Chiar daca nu mi-a placut ce comfort comfera, m-am impacat cu gandul ca e o autoutilitara , desi la drum lung te cam chinuie , mai ales daca esti pe scaunul din dreapta  ;).

De ce oare nu face si scania autoutilitare deastea mai micutze ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Nu are doar un pat Highline are 2 dar poti opta ca optiune sa aiba doar un pat si in loc de al doi-lea pat sa aiba dulap asta ii valabil la toate camioanele

Dar in pozele alea de pe linkurile postate de tine reiese ca are un singur pat(ca e un mare gol deasupra, nu e nici patul si nici un raft  ;D), k ma miram si eu...oricum , cabina e mai inalta la topline-ul asta nou  ;).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...
  • 5 years later...

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.