Sari la conținut
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
nickutzu

Renault premium: pareri!

Recommended Posts

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

O " baraca" cu motor si cutie Volvo, manevrabila, cu retarder super, automatica face toti bani...insa cabina nu se ridica la nivelul asteptat, frigo,aer conditionat,pat mare ,lipsesc spatiile de depozitare si spatiul la volan, eu am stat inghesuit .....nu imi place chestia asta...app , un pic impreciza directia !

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ai place valea si parcarea, insa consuma mai putin, pentru cine face curse plin-gol plin-gol e bun cine face plin-plin plin-plin nu e bun.cine face drumuri cu multe urcusuri consuma la greu pentru ca nu poate si se arunca la consum. Injectoare sensibile, la noi sa reparat injectoare la 200.000 km. Incarcat la 40 de t consuma mai mult ca un volvo la drum greu insa se scoate cand mergi gol sau pe autostrada. retarderul este superior fata de volvo, la un drum Bucuresti-Brasov pe Cheia, mers mai repejor volvo se incinge la frane, renault nu, cu retarderu la ultima treapta te lipeste de parbriz indiferent de greutate. Trebuie sa ai frane bune pe vagon pentru ca motrica franeaza foarte putin. instalatia electrica foarte sensibila, cabluri subtiri se incing, se intrerup imediat, fara improvizatii, si nu supradimensionati sigurantele. lucrati numai cu servisuri care cunoaste renault, daca cautati unde e mai ieftin aveti numai de pierdut, si bani grei nu asa pentu ca servisu la renault nu e tocmai ieftin, toti mecanici considera ca e cel mai greu de reparat in comparatie cu celelalte marci.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Colegule, daca iau in considerare experienta mea pe Premium, zic sa te lasi pagubas. Gingas, pretentios, m-a lasat in drum de doua ori,( injectoarele ) daca te grabesti nu ai in ce "sa dai ", daca faci curse lungi e chinul de pe lume din cauza lipsei de spatiu si a confortului. Pe curse scurte, de zi, bunicel, economic, numai sa nu ajungi in service cu el. E cam de unica folosinta. Are el piese de Volvo, dar nu e Volvo nici pe departe - nu sunt fan Volvo. Unde lucram au cumparat 6 bucati noi, dar au scapat repede de ele, pt ca eram ca la razboi : stiai cand pleci, dar nu stiai daca te intorci. Drumuri bune !

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Consum mic pe autostrada,la deal trage bine,perfect spus ca folosit la curse scurte face treaba.Eu fac zilnic Stuttgart-Frankfurt si retur pe timp de noapte si cred ca sunt cea mai economica cursa din firma :D per total daca sti cum sa-l folosesti eu zic ca merita.Minusuri mari:spatiul,cabina mica,scaunul imposibil de ne-ergonomic.Insa pentru 5 ore cat stau in el merita chinul ;)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Detinem un parc de 4 cap tractoare Renault Premium, atat 410 Dxi cat si 450 Dxi, toate fiind achizitionate second hand, la unele am avut norocul sa nu investim foarte mult pe cand la altele, a fost nevoie de o investitie mai mare in: reparat supape aer, reparat instalatie electrica sistem AdBlue si probleme minor la sistemul de alimentare ( conducte slabite la pompa de amorsare ), am mai intampinat probleme la firele de masa ( sasiu si motor ), s-a reparat foarte simplu prin curatarea acestora, inlocuire cablaj injectoare (locul pe unde toate Renault-urile cu motoare Volvo gazeaza ulei si umple tot motorul de ulei).

Ca si pont in alegerea unui Renault Premium cu motor Volvo, ideal ar fi variantele fara senzor NoX, sunt mai fiabile, in cazul nostru neaparand probleme la sistemul de AdBlue. In cazul celor dotate cu senzor NoX ( cel montat pe catalizator ), am intampinat probleme la acel senzor, fiind nevoie de inlocuirea acestuia (2500 lei), firele ce merg la senzorul de temperatura din 'naintea catalizatorului, au oxidat si iti da batai de cap gasind problema.

Costurile de raparatie in cazul nostru nu a fost foarte mari, deoarece au fost reparate de noi, nu a fost nevoie sa mergem in service doar in cazul inlocuiri cablurilor de la injectoare, in rest totul s-a efectuat de noi.

Din punct de vedere al consumului, masinile se incadreaza bine in consum de 30-34%, plus minus 2% in functie de tonaj si traseul parcurs. Pentru o cursa de 1100 km tur-retur, cu incarcatura de 8to pe tur si o incarcatura de 18to retur, masinile scot un consum aproximativ de 29%. Pentru o cursa de ~600km, cu 23to, masina s-a incadrat la un consum de 33% ( Bucuresti - Cluj Napoca - Oradea ).

In cazul in care alegi sa folosesti sistemul AdBlue si nu doresti anularea lui, cum se intampla foarte des in cazul acest masini, am observat un consum mediu de 50L AdBlue in jur la 2300-2500km, dar si un consum de 40L la 1800-1900km in cazul transportari de marfuri peste 20to pe un traseu mai dificil.

In concluzie, camioanele Renault Premium cu motoare Volvo si cutie de viteza ZF ( manuala cat si automata ), sunt fiabile si economice atat timp cat alegi sa le repari tu si sa nu mergi la service sa te puna sa inlocuiesti o componenta cand e vorba de un fir pe care il poti izola si tu acasa. Pentru orice alte informatii legate de aceste masini, ma puteti contacta oricand.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum


  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.