Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

PANEURO TG MURES .


Vizitator Anonymous

Postări Recomandate

  • Members

cu d-ul Roman am vb,cam sever,nu am fost multumit de ce mi-a zis,el vrea sofer pe 3,5t si i-am zis ca am investit foarte multi bani in atestate,card european,tahograf,etc si nici macar 1500 lei nu poate sa dea,ca i-am zis data trecuta la doamna ca la firma cealalta luam 1500 lei si tichete de masa si seara eram acasa,aici cam putin,sa mearga altcineva cine vrea sa invete meserie,mi-a urat succes in continuare si am plecat,drumuri bune la toti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

da colegu vor soferi pe 3,5t pe intern sa faca distributie de cabluri de la romcab prin tara,sincer am fost la interviu sa vad ce ofera,dar in schimb am ramas cu un gust amar,cand am gasit anuntul pe bestjobs scria ca vor soferi pe intern pe masini de 7,5t nici decum pe 3,5t ca de stiam nici nu ma duceam,ca pe masina mica nu ai cum sa castigi bine asta e clar.pt soferi mai tineri si incepatori e bine,dar sa aiba sanse.drumuri bune la toti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...
  • Members

Colegii eu am lucrat la Paneuro 5 luni am facut distributie pe tara salariu cel mai mare care l-am luat a fost de 1700 Ron la care se mai adauga diurna (in total cam 2000 Ron), eu am inceput la ei pe 3,5 t si dupa doua luni am inceput pe 40 to, mie cel putin mi-a fost destul de bn numai ca am plecat cu gandul sa ma duc la Waberers si cei de la M.Ciuc mi-au tras teapa deoarece nu mai fac angajari anul acesta.Paneuro e buna daca nu ai experienta pt. ca daca mergi la interviu poti sa zici ca ai lucrat ca oricum nu te verifica nimeni, asa am avut un coleg care a spus ca a mai lucrat pe Tir ca are experienta si la prima cursa la CT stivuitoristu(fost sofer de tir) i-a bagat tiru in curte la descarcat.Problema este ca nu prea circuli la program adica deloc pt ca ei au contreact cu Romcabul si daca in seara asta pleci la Bucuresti cu 5 descarcari pe maine seara trebe sa fii acasa deoarece le trebuie masina pt alta cursa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

stii ce florin,nu mai gasesti o firma serioasa in ziua de azi,cum sa respecti timpii de condus in tara ca nu ai cum,dupa interviul ala din iarna m-au sunat cei de la hartl si sunt la ei si acuma si lucrez singur de 3 sap,banii sunt fireste mai putini dar viata merge inainte si gasim ceva mai bun,sanatate si drumuri bune la toti colegii.... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • 3 years later...
  • Members

Colegule, pot sa iti dau eu ceva informatii despre aceasta firma.

M-au chemat pentru un interviu si eu, fiind din Tg. Mures, am  dat curs invitatiei lor, mai ales ca eram in concediu si am vrut sa aud oferta lor direct de la sursa, nu din povesti de parcare.

Deci, in linii mari, lucrurile stau cam asa:

- veniturile se compun din salariul minim pe economie, la care se adauga diurna(aceasta fiind diferentiata in functie de vechime cu pornire de la 50 euro/zi si ajungand la un maxim de 55 de euro/zi);

- parcul auto este compus in cea mai mare parte din Iveco Stralis Euro 6;

- cursele sunt in marea majoritate pe relatia Italia-UK;

- la inceput semnezi un contract de munca pe perioada determinata(3 luni), motiv pentru care cheltuielile pentru fisa medicala tip siguranta circulatiei la angajare le suporti tu, ulterior, controalele periodice sunt suportate de catre firma;

- se sta la munca o perioada minima de 6 saptamani urmata de 2 saptamani de vacanta; atentie insa: nu iti garanteaza nimeni ca aceasta perioada se respecta, in sensul ca daca in saptamana in care trebuie sa pleci acasa tu esti incarcat deja pentru UK si nu ai cum sa ajungi la punctul de schimb al soferilor in Italia in saptamana respectiva, mai stai o tura(saptamana), ei nu vor face nici un efort sa organizeze cursele in asa fel incat sa poti fi inlocuit atunci cand termini perioada de munca pe care ati stabilit-o;

- in perioada in care stai acasa este foarte posibil sa ti se solicite(mai rar, dupa spusele lor)sa mai faci vreo cursa prin tara, doar productia nu poate sta pe loc pentru ca soferul care a stat "afara" 6 saptamani are si el dreptul la repaus si rezolvarea problemelor personale;

- transportul se asigura de catre firma la si dinspre locul de preluare al camionului cu minibus-ul;

- ti se spune clar ca "se da in program", adica daca clientul are nevoie de marfa, ce ii intereseaza pe ei ca nu mai ai timpi de conducere sau munca,trebuie sa te descurci, in acest sens ti se arata, daca esti interesat, ce trebuie sa faci in acest sens;

Acum as dori sa detaliez despre acest aspect. Ultima intalnire cu cineva din staff-ul firmei inainte de ati se da unda verde pentru angajare o ai cu coordonatoarea de transport. Aceasta iti va spune clar ca perioadele de repaus saptamanal alterneaza in succesiunea 24h/45h, fara compensarea orelor ramase lipsa. Apoi, aceeasi doamna iti va spune ca, in cazul in care nu te incadrezi in perioada de activitate de 13 sau 15 ore sa faci traversarea cu ferryboat-ul, nici o problema, scoti tichet, traversezi si abia apoi te opresti si incepi perioada de odihna. Am uitat sa mentionez ca domnul de la serviciul tehnic iti spune franc ca daca ai mai multe incarcari sau descarcari intr-o zona relativ limitata, sa zicem in aria Milano, sa "te ajuti" scotand siguranta, doar asa poti da bine in ochii clientului si poti sa primesti curse mai lungi, altfel te cam invarti pe arii restranse, cu multe incarcari/descarcari etc. Eu am atentionat-o pe doamna coordonatoare ca asa ceva e impotriva prevederilor legale si raspunsul ei a fost: "La noi asa se lucreaza, pana acum nu am avut soferi sanctionati, desi sunt unii cu vechime de cativa ani in firma". I-am urat succes in continuare si am iesit din birou. Pe hol m-am intalnit cu domnul de la HR, acesta aratandu-se foarte dezamagit de faptul ca am refuzat colaborarea cu ei, mai ales ca el deja venea cu solicitarea din partea firmei pentru centrul medical agreat in vederea efectarii controlului medical.

Sunt absolut sigur ca in cadrul firmei exista soferi nemultumiti de ceea ce li se ofera, dar nu au curajul sa ia atitudine de teama de a nu isi pierde locurile de munca. Unii sunt din zona, angajati inca din perioada cand la aceasta firma se intra mai dificil, altii sunt mai tematori in legatura cu posibilitatea gasirii unui alt loc de munca. Fiecare cu punctele de vedere proprii.

Daca am uitat sa cuprind ceva in postare si care sa fie de ajutor celor interesati, va stau la dispozitie.

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.