Members costi77 Postat Aprilie 30, 2012 Members Share Postat Aprilie 30, 2012 salut colegii, cine poate sa spuna daca e corecta o amenda p ungaria si daca stiti vreun avocat pt contestatie e urgent pt ca trec cele 15 zile multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Spetsnaz Postat Februarie 14, 2013 Members Share Postat Februarie 14, 2013 Depinde, daca nu ai avut diagramene din cele 28 de zile si cea din ziua respectiva e normal sa ai amenda, ori ai incalcat legea si ai mers peste program. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Februarie 14, 2013 Members Share Postat Februarie 14, 2013 salut colegii, cine poate sa spuna daca e corecta o amenda p ungaria si daca stiti vreun avocat pt contestatie e urgent pt ca trec cele 15 zile multumesc Amenda este corecta , daca ne spui si despre ce este vorba ! Daca ai calcat pe bec , bine inteles . Cu contestatia ....mai greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mariustec Postat Februarie 24, 2013 Members Share Postat Februarie 24, 2013 Ca sa faci contestatie trebuie mai intai sa traduci ce ti-a scris ungurul si dup'aia faci contestatie la amenda(numai daca ai motive intemeiate)..succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members DoctorMaxx Postat Martie 2, 2013 Members Share Postat Martie 2, 2013 Referitor la ce spunea un coleg intr-un comentariu postat mai sus,cum ca trebuie sa traduci ce a scris Pizsta(sau Janos), as vrea sa va relatez un caz. Am avut un coleg la Edy care la Nicklesdorf/Hegyesalom a cerut bon de cantar si nu au vrut sa ii dea(era in regula cu tonajul, desi cam la limita). La Nadlac, desi a rulat fara sa mai alimenteze, deci, logic, era mai usor, zice Pizsta "domnu' problem tonajul". Degeaba i-a explicat colegul ca la intrare i s-a zis ca e ok, asta i-a cerut bon. Cum nu avea asa ceva, i-au zis ca trebuie sa plateasca amenda(nu mai stiu cat era). Colegul a cerut sa vina translator. Pizsta aduce o femeie, colegul ii cere autorizatia, dar femeia nu avea asa ceva. Dupa vreo 4 ore, vine Pizsta si ii da unda verde colegului, dar ii da o mica amenda pentru anvelope. Un alt caz e cu un coleg care, la aceeasi cursa, a fost controlat de 2 ori, o data in Franta, a doua oara in Ungaria. In Franta a fost ok(avea si document de control), la Nadlac nu a fost ok(cica de ce nu are foaie de concediu, desi nu miscase camionul aproape 4 zile; francezul a zis ca nu e nici o problema). Degeaba i-a aratat colegul documentul de control, Pizsta ii da amenda 1500 euro. A facut colegul contestatie si a castigat. Deci eu cred ca daca esti in regula si te tii tare pe pozitie, nu prea are ce sa iti faca. Si pe mine m-au controlat la Petea(aveam tahograf analogic). mi-au cerut 28 de diagrame si, cum nu aveam, au vrut sa ma "premieze". Cand s-au uitat pe foaia de concediu, au lasat-o mai moale, adica mi-au zis ca pot sa plec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.