Members alina2contact Postat Octombrie 25, 2012 Members Share Postat Octombrie 25, 2012 Buna seara domnilor am si eu o problema cu un MAN TGA 518 cutie automata. Nu mai vrea sa porneasca deoarece a ramas blocat in viteza iar dupa spusele soferului a ramas si fara aer deci nu are cum sa o scoata din viteza pt a-l porni. Orice sfat este binevenit mai ales de la cei care s-au mai confruntat cu aceasta problema .Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Octombrie 25, 2012 Administrators Share Postat Octombrie 25, 2012 Buna seara domnilor am si eu o problema cu un MAN TGA 518 cutie automata. Nu mai vrea sa porneasca deoarece a ramas blocat in viteza iar dupa spusele soferului a ramas si fara aer deci nu are cum sa o scoata din viteza pt a-l porni. Orice sfat este binevenit mai ales de la cei care s-au mai confruntat cu aceasta problema .Multumesc sa incerce o alimentare externa cu aer de la alt camion , punct mort si sa porneasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members alina2contact Postat Octombrie 25, 2012 Autor Members Share Postat Octombrie 25, 2012 Multumesc de raspuns din pacate a oprit un coleg sa-i dea aer doar ca nu a avut cu ce. Alte alternative? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Zake Postat Octombrie 26, 2012 Members Share Postat Octombrie 26, 2012 Buna seara domnilor am si eu o problema cu un MAN TGA 518 cutie automata. Nu mai vrea sa porneasca deoarece a ramas blocat in viteza iar dupa spusele soferului a ramas si fara aer deci nu are cum sa o scoata din viteza pt a-l porni. Orice sfat este binevenit mai ales de la cei care s-au mai confruntat cu aceasta problema .Multumesc Fara aer este destul de greu...dai calculatorul(ASTronic) si electrovalvele jos si scoti cutia pe liber... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members catutzutrukker Postat Octombrie 27, 2012 Members Share Postat Octombrie 27, 2012 daca nu ai aer nici de unde baga,poti sa dai cardanul jos de la cutie...4 suruburi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members RNR Postat Noiembrie 5, 2012 Members Share Postat Noiembrie 5, 2012 ce treaba are cardanu cu pornitul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members costea teodor Postat Noiembrie 5, 2012 Members Share Postat Noiembrie 5, 2012 Ideea e excelenta,cea mai buna postata aici, domnu coleg ,daca desfaci cardanul poti porni motorul cu tot cu cutie,nu conteaza ca electromotorul invirte si cutia,acum problema e sa porneasca electromotorul cu excitatia de afara ,ca sigur calculatorul nu lasa sa alimentezi excitatia cu cheia (stiind ca e in viteza). Asa cum am spus o idee buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members leobango Postat Noiembrie 6, 2012 Members Share Postat Noiembrie 6, 2012 domnu coleg ,daca desfaci cardanul poti porni motorul cu tot cu cutie,nu conteaza ca electromotorul invirte si cutia,acum problema e sa porneasca electromotorul cu excitatia de afara ,ca sigur calculatorul nu lasa sa alimentezi excitatia cu cheia (stiind ca e in viteza). Pornirea de urgenta la MAN TG cu cutie automata : se ia contactul , se apasa pedala de acceleratie la jumatate si se tine asa cat dureaza operatia , se pune contactul si apoi se tine cheia rasucita in pozitia pornire circa 15-20 secunde. Dupa acest interval se va da tensiune de pornire la electromotor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Mihaila Gelu Postat Noiembrie 6, 2012 Members Share Postat Noiembrie 6, 2012 Pornirea de urgenta la MAN TG cu cutie automata : se ia contactul , se apasa pedala de acceleratie la jumatate si se tine asa cat dureaza operatia , se pune contactul si apoi se tine cheia rasucita in pozitia pornire circa 15-20 secunde. Dupa acest interval se va da tensiune de pornire la electromotor. Eu stiu altfel pornirea de urgenta la MAN TG automat... se pune contactul , se apasa acceleratia la maxim pt 30 secunde si porneste ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Zake Postat Noiembrie 6, 2012 Members Share Postat Noiembrie 6, 2012 Eu stiu altfel pornirea de urgenta la MAN TG automat... se pune contactul , se apasa acceleratia la maxim pt 30 secunde si porneste ! si la automat nu dai??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Mihaila Gelu Postat Noiembrie 6, 2012 Members Share Postat Noiembrie 6, 2012 Da domne ... corect ! ... contactul in pozitia start ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Zake Postat Noiembrie 6, 2012 Members Share Postat Noiembrie 6, 2012 Da domne ... corect ! ... contactul in pozitia start ! Este posibil sa functioneze si asa cum spui tu...dar procedura recomandata de MAN este: -iei contactul; -apesi ambreiajul 100% si ii dai drumul pana la aproximativ 50%; -rotesti cheia in pozitia START pentru 15 secunde; -daca exista doar o problema de inhibare a pornirii din cauza unui senzor electromotorul se va actiona; -daca exista o problema majora sau o problema de comunicare nu se va intampla nimic. Eu unul,personal,nu recomand aceasta procedura daca masina este ramasa in viteza si fara aer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members leobango Postat Noiembrie 7, 2012 Members Share Postat Noiembrie 7, 2012 -apesi ambreiajul 100% si ii dai drumul pana la aproximativ 50%; Eu unul,personal,nu recomand aceasta procedura daca masina este ramasa in viteza si fara aer... Fara polemici, era vorba de cutia automata deci fara pedala de ambreiaj. Pentru cei ce nu cunosc sa desfaca calc. de pe cutie dar mai ales sa-l dea pe Neutru si sa-l monteze la loc cred ca pot rezolva mai bine cu desfacerea cardanului. edit: dupa postarea cu procedura de pornire au aparut imediat alte doua variante, in cele 12 zile de la prima postare nu a aparut niciuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Zake Postat Noiembrie 7, 2012 Members Share Postat Noiembrie 7, 2012 Greseala mea...rectific: -iei contactul; -apesi pedala de acceleratie 100% si ii dai drumul pana la aproximativ 50%; -rotesti cheia in pozitia START pentru 15 secunde; -daca exista doar o problema de inhibare a pornirii din cauza unui senzor electromotorul se va actiona; -daca exista o problema majora sau o problema de comunicare nu se va intampla nimic. Eu unul,personal,nu recomand aceasta procedura daca masina este ramasa in viteza si fara aer... edit:esti cam artagos tu asa de fel Dl. Leo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members gti Postat Noiembrie 14, 2012 Members Share Postat Noiembrie 14, 2012 varianta cu demontarea cardanului este cea mai buna....eu am patit-o si asa am rezolvat-o nu am avut probleme cu pornitul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members RNR Postat Decembrie 8, 2012 Members Share Postat Decembrie 8, 2012 adica nu s a rezilvat problema pana acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members bocavlad13 Postat Iulie 30, 2017 Members Share Postat Iulie 30, 2017 Buna seara! Am un cardan scurt care face legatur adintre cutia de viteze si reductor,la un camion man tga 4x4. Problema lui este ca nu culiseaza...camionul a stat mult pe tusa si cred ca problema este rugina care sa adunat l-am dat jos am consumat vreo 2 tuburi de sprai de rugina pe el si o zi de batut cu barosul in speranta ca-si da drumul,dar fara niciun rezultat Daca aveti vreo sugestie sau stie cineva care ar fi rezolvarea va rog sa-mi raspundeti Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cico_3504 Postat Iulie 31, 2017 Moderators Share Postat Iulie 31, 2017 ia o sticla..doua ..trei...de coca cola si pune-l in ea...curata rugina....lasa-l o zi...asta doar daca este vorba de rugina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Giani Grecu Postat Iulie 31, 2017 Members Share Postat Iulie 31, 2017 Sau încearcă cu lichid de frână. La fel, lasă-l o zi/două să " lucreze ". Dacă nu-l poți ține cumva scufundat, cel puțin încearcă să prelingi cât mai bine pe lângă zona de culisare. Partea cu barosul, nu o recomand : centrarea unui cardan, este o operație destul de costisitoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat August 4, 2017 Administrators Share Postat August 4, 2017 Baros ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members ocsy Postat Martie 8, 2019 Members Share Postat Martie 8, 2019 am un man tga460 si o problema .intra aer in toate perinile dar nu se egalizeaza sinu se ridica din perini poate cineva sa ma ajute cu un sfat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members ocsy Postat Martie 8, 2019 Members Share Postat Martie 8, 2019 ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members harytgs Postat Martie 9, 2019 Members Share Postat Martie 9, 2019 Acum 22 ore, ocsy a spus: am un man tga460 si o problema .intra aer in toate perinile dar nu se egalizeaza sinu se ridica din perini poate cineva sa ma ajute cu un sfat? nu ai nici un cod ecas in bord? din telecomanda se ridica si coboara? la ridicare ai toate pernele umflate? daca poti suna-ma,Harry 0743056325 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.