Members AndreiAB Postat Noiembrie 4, 2012 Members Share Postat Noiembrie 4, 2012 Bine v-am gasit domnilor colegi de forum, fiind primul meu post pe aici. Vreau sa cumpar un transportor de 8-9 locuri, si am gasit urmatoarele: Actros 1841 Euro 5, 2005, 900.000 km, dar motorul si cutia au 400.000 sau Actros 1836 Euro 3, 2004, 700.000 km Ambele au istoric complet verificabil, primul este camion de Germania iar al doilea de Olanda. Cel cu euro 5 este sensibil mai scump. Ce parere aveti, din experienta, la ce probleme sa ma astept??? si daca merita dati banii in plus pe cel cu euro 5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Lau Postat Noiembrie 24, 2012 Members Share Postat Noiembrie 24, 2012 Colegule, ce sa iti recomand. Diferenta intre cele 2 nu e mare. Totusi la euro3 , taxele sunt considerabile mai mari, fata de euro5. Problema este ca la cel euro5 motorul si cutia nu sunt cele originale... Consumul este cam acelasi . In locul tau, le-as testa pe amandoua, si care imi place mai mult, pe ala l-as lua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members costea teodor Postat Noiembrie 24, 2012 Members Share Postat Noiembrie 24, 2012 pentru ca ne ceri sfatul aici inseamna ca nu prea sti ce vrei (excluzand varianta in care vrei sa ne testezi noua cunostintele),in cazul prumu:grijeste de bani si nu cumpara nimic.e cel mai mic risc.noi care citim si n-am vazut cum sa te ajutam?un transportor e cea mai complexa masina de pe drum ,(exceptind specialele)e greu are garda joasa ,are hidraulica unui excavator si bucsi cite gasesti in 10 prelate.de cite ori a dat de pamint cu el se face o fisura undeva,de cite ori l-a sudat ,crapa linga sudura,as zice ca dupa 3 luni dupa ce dai banii ,vezi ce-ai cumparat.360 este un foarte bun motor dar peste 27 3o to simte din plin greutatea ,un transportor gol are peste 20 tone mai pune restu si o sa vezi ca motorul a muncit la maxim ,noi care nu l-am vazut cum sa te ajutam?transportorul este facut sa aiba valoare reziduala 0 euro ,nu prea exista ca la cap trector normal un al doilea client dupa 500 6oo ooo km si al treilea dupa ce scade de 10ooo euro.transportoarele se folosesc, se cistiga bani si se arunca (ma rog pe mobile .de).dar la licitatii de exemplu la moedijk NL(sau cum s-o scrie corect)pretul lor este de max 10ooo sau mult subevaluate,deci stie lumea ce stie,apoi piata treansportoarelor e delicata,nu inseamna daca uni cara vei cara si tu si orcind poti merge in cap,ai o varianta salvatoare?noi restu (prostimea )luam capul si tragem la galassini(n-am gasit alta rima mai proasta). acuma tu sti,daca vrei sa-ti cumperi o masina si nu-i gasesti nimic de vina inseamna ca e a ta.cu conditia sa judeci cu capul nu cu mintea.si cind ceva ti se va parea prea frumos sa fie adevarat ,inseamna ca asa e . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members costea teodor Postat Noiembrie 24, 2012 Members Share Postat Noiembrie 24, 2012 am sa adaug postarea unui coleg care putea fi sefu la ministerul transporturilor in loc la mitrea orcind: citez Colegule, daca imi permiti as putea sa te ajut. Cel mai bun camion este acela care : 1) ti-l permiti cu banu' jos 2) il cunosti si... te cunoaste 3) stii despre el ce a facut, cum a fost intretinut 4) este usor si cat mai ieftin de reparat 5) la un camion nu cauti motive pentru care sa-l cumperi. Cauti motive pentru care sa fugi de el. Si daca nu gasesti, acela iti trebuie. 6) se potriveste cu genul de operatiuni pe care o sa le faci 7) nu este neaparat sa aiba consum mic. costul de exploatare sa fie cat mai mic. Un camion care sta in atelier nu face nici o economie de motorina Si, inainte de toate astea, uita ca esti sofer. Ai cumparat un camion, ai cumparat o mica afacere. Camionul il alegi cu creierul si nu cu inima. Stiu ca e greu dar acesta este unul din dezavantaje. Insa, iti garantez, satisfactia ca ai o afacere de succes este mult mai mare decat aceea ca iti plimbi fundul in camionul preferat. Nu fi egoist, tu te simti bine in el dar familia ta, acasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members maramu` Postat Noiembrie 24, 2012 Members Share Postat Noiembrie 24, 2012 1841 euro 5 categoric! in primul rand o sa iti dai seama ce bine e sa ai 50 de cai in plus. si diferenta de bani o sa o amortizezi din taxele de drum care sunt mai mici si din faptul ca va consuma mai putin(vizibil mai putin). insa trebuie sa ai mare grija din ce an este facuta atretatura pe el(remorca) si asta deoarece la tranportoare in marea majoritate a cazurilor, pe o atretatura se schimba cam 2 sau 3 camioane pana se caseaza!!! asa ca s-ar putea ca sa ai surpriza ca pe un camion euro 5 sa ai o structura de prin 1900 toamna! daca imi da mai multe detalii despre tipul atretaturii, te ajut cu cea mai mare placere! si in ceea ce priveste partea cu ruperea si sudurile la remorca, poti sa stai linistit> trebuie sa fii foooooarte mare meserias ca sa fi in stare sa o rupi! asta ti-o spune cineva care e satul de transportoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Andreas Gluck Postat Decembrie 10, 2012 Members Share Postat Decembrie 10, 2012 Eu daca as avea de ales intre cele 2,as alege Actros 1841 ceva mai puternic,euro5 mai putin la taxe,materialul tu il vezi,stii mai bine care e decizia mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.