Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

IFPTR Raspunde


PaulBV

Postări Recomandate

  • Members

Pentru ca afirmatia ta sa fie valabila,trebuie sa vii cu argumente!Ori nu citesti mesajele pana la sfarsit,ori nu intelegi.Eu am argumentat si legal si tehnic.Tu nu ai nici argumente(de nici o natura)si repeti aceiasi poveste.Cat priveste ce intelegi tu,este alta poveste.Omul intelege cat poate si cand vrea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Eu nu sunt decat sofer!Si sunt sofer cu acte in regula,atestatate si tot ce este necesar(ca sa il citez pe un alt coleg) .Domnii,sunt de obicei la birou.Daca argumentele altora te supara nu este treaba mea!Eu am raspuns ca orice user a acestui forum.Sa inteleg ca nu suporti discutiile in contradictoriu?Iarasi nu este treaba mea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Dupa opinia ta moderatorul nu are voie sa raspunda la mesaje!Aici insa te inseli.Repet:am raspuns si voi raspunde ca orice user al acestui forum.Doar ca eu ca si multi altii,care cu putina noastra experienta incurcam uneori soferii adevarati,raspundem aducand si argumente.Cat priveste modul in care moderez acest forum sunt altii,indreptatiti sa isi dea cu parerea.Iti multumesc ca mi-ai spus si mie ce sa citesc!Asa poate voi deveni si eu sofer bine informat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Iata niste controverse iscate din lipsa textului explicit , ori a textului lipsa , ca si idee . Prima controversa iscata ar fi referitoare la pauza zilnica normala si pauza zilnica redusa fata de programul maximum de munca , recte 13 / 15 ore per zi, comparand logica textelor , de unde apare si intrebarea de bun simt : in cate ore de program zilnic de munca putem incadra cele 9 ore de condus ?

O alta intrebare ce pune logica la incercare ar fi: Daca avem posibilitatea de reduce timpul de odihna zilnica de la 11 ore la 9 ore ,de 3 ori in decursul unei saptamani , stiind ca putem numai de 2 ori pe saptamana , sa conducem maximum 10 ore , cum se justifica posibilitatea reducerii timpului de repaos zilnic la 9 ore cu inca o zi fata de necesitatea aplicarii programului de 10 ore de conducere ?

Iata o alta dilema : Exista o dubla masura intre text si aplicabilitate referitoare la arcul de timp de 24 ore si ziua de lucru din text ?

Cum comentati intelegerea textului fata de textul in sine ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Members

O problema p/u IFPTR si cei cunoscatori.

Admitem ca prin minune ca situatia de jos poate fi reala:

30 de zile mai devreme, camionul a stat pe loc cu cardul in tahograf pe pauza.

Inceput de program:

Luni ora RO 07.00 - 11.30 condus,

11.30 - 12.30 pauza,

12.30 - 17.00 condus

17.00 - 18.00 pauza

18.00 - 19.00 condus si sfirsit de program. Total 10 ore de condus, dupa care urmeaza 9 ore de somn

Marti,ora RO 04.00 - 08.30 condus

1 ora pauza

09.30 - 14.00 condus si sfirsit de program. Total 9 ore de condus dupa care urmeaza 9 ore de somn

Marti, ora RO 23.00 - 03.30 condus

1 ora pauza

04.30 - 09.00 condus si sfirsit de program. Total 9 ore condus dupa care urmeaza 11 ore de somn

Mierc. 20.00 - 00-30 condus

1 ora pauza

01.30 - 06.00 condus si sfirsit de program. Total 9 ore condus dupa care urmeaza 11 ore de somn

Mierc. 17.00 - 21-30 condus

3 ORE PAUZA

00.30 - 05.00 condus si sfirsit de program. Total 9 ore condus dupa care urmeaza 9 ore de somn(considerindu-se 11)

Joi 14.00 - 18-30 condus

1 ora pauza

19.30 - 24.00 condus si sfirsit de program. Total 9 ore condus dupa care urmeaza 9 ore de somn.

Vineri 09.00 - 10.00 condus si sfirsit de program. Total 1 ora condus dupa care urmeaza pauza saptaminala mai mare de 45 ore

Ca prin urmare saptamina aceasta soferul a condus 56 ore

Saptamina urmatoare incepe programul mai departe:

Luni ora RO 06.00 - 10.30 condus

1 ora pauza

11.30 - 16.00 condus

1 ora pauza

17.00 - 18.00 condus si sfirsit de program. Total 10 ore condus dupa care urmeaza 10 ore de somn

Marti 01.00 - 05.30 condus

1 ora pauza

06.30 - 11.00 condus

1 ora pauza

12.00 - 13.00 condus si sfirsit de program. Total 10 ore condus dupa care urmeaza 10 ore de somn

Marti 23.00 - 03.30 condus

1 ora pauza

04.30 - 09.00 condus si sfirsit de program. total 9 ore de condus dupa care urmeaza 10 ore de somn

Miercuri 19.00 - 23.30 condus si :-t sfirsit de program si ODIHNA meritata.

ATENTIE soferul deja a condus total 89h30min

Intrebari: 1 s-a incalcat regulamentul??? daca da, atunci ce anume??

2 cind poate sa inceapa iar sa conduca?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
  • Members

o nelamurire, daca ma puteti ajuta......sunt in UK si se conduce si sambata si duminica, nu are importanta ziua saptamanii....sa zicem ca incep saptamana de lucru intr-o joi, vineri stau, lucrez din nou sambata, diminica stau, pot lucra de luni pana vineri inclusiv pana la a face pauza de 45 de ore...sunt nelamurit in cazul de fata pt ca insumez 7 zile de lucru, deci nu e permis, dar am 2 pauze de 24 ore intre joi si sambata si intre duminica si luni....va multumesc!....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Din moment ce ai 2 pauze de 24 ore,luni poti incepe o nou saptamana de activitate fara probleme.Atentie insa!Urmatoarea pauza trebuie sa fie obligatoriu de minim 45 ore.Conform articolului 8 aliniatul 6 din reg 561/2006 : Pe parcursul a două săptămâni consecutive, un conducător trebuie să efectueze cel

puţin:

– două perioade de repaus săptămânal normale sau

– o perioadă de repaus săptămânal normală şi o perioadă de repaus săptămânal redusă de

cel puţin douăzeci şi patru de ore. Cu toate acestea, reducerea se compensează cu o

perioadă de repaus echivalentă luată în bloc, înainte de sfârşitul celei de-a treia

săptămâni care urmează săptămânii în discuţie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

ai idee cum e posibil ca dupa ce am lucrat o zi si apoi am scos cardul din tahograf vreo 27 ore, cand l-am bagat din nou, sa imi apara ca tb sa iau pauza zilnica obligatorie, ca si cum alea 27 ore nici nu au fost....si cand am condus in ziua respectiva a inceput de la 8 ore si ceva, adik ce ramasese din tura anterioara?....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Cum sa iti ceara sa faci pauza zilnica obligatorie?Unde a aparut acest mesaj?Cele 8 ore si ceva cum zici tu,sunt orele lucrate pe parcursul ultimelor 2 saptamani.Tu ai condus joi,8 ore si cateva minute,dupa care ai luat o pauza de aproape 27 ore.Dupa introducerea cardului,tahograful aduna in continuare orele pe ultimile 2 saptamani pana duminica la ora 00,00 cand se reseteaza.Sa inteleg ca inainte de plecarea in cursa de joi nu ai mai folosit cardul o perioada mai lunga de timp?Numai asa se justifica faptul ca acesta afiseaza decat orele conduse in ziua de joi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators
ai idee cum e posibil ca dupa ce am lucrat o zi si apoi am scos cardul din tahograf vreo 27 ore, cand l-am bagat din nou, sa imi apara ca tb sa iau pauza zilnica obligatorie, ca si cum alea 27 ore nici nu au fost....si cand am condus in ziua respectiva a inceput de la 8 ore si ceva, adik ce ramasese din tura anterioara?....

cu ce ativitate ai justificat cele 27 h ??

o nelamurire, daca ma puteti ajuta......sunt in UK si se conduce si sambata si duminica, nu are importanta ziua saptamanii....sa zicem ca incep saptamana de lucru intr-o joi, vineri stau, lucrez din nou sambata, diminica stau, pot lucra de luni pana vineri inclusiv pana la a face pauza de 45 de ore...sunt nelamurit in cazul de fata pt ca insumez 7 zile de lucru, deci nu e permis, dar am 2 pauze de 24 ore intre joi si sambata si intre duminica si luni....va multumesc!....

in ritmul asta vei devenii cotizant la bugetul de stat englez si nu o sa-ti placa !! regandeste planul pentru ca nu poti merge mereu asa .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous
O problema p/u IFPTR si cei cunoscatori.

Admitem ca prin minune ca situatia de jos poate fi reala:

30 de zile mai devreme, camionul a stat pe loc cu cardul in tahograf pe pauza.

Inceput de program:

Luni ora RO 07.00 - 11.30 condus,

11.30 - 12.30 pauza,

12.30 - 17.00 condus

17.00 - 18.00 pauza

18.00 - 19.00 condus si sfirsit de program. Total 10 ore de condus, dupa care urmeaza 9 ore de somn

Marti,ora RO 04.00 - 08.30 condus

1 ora pauza

09.30 - 14.00 condus si sfirsit de program. Total 9 ore de condus dupa care urmeaza 9 ore de somn

Marti, ora RO 23.00 - 03.30 condus

1 ora pauza

04.30 - 09.00 condus si sfirsit de program. Total 9 ore condus dupa care urmeaza 11 ore de somn

Mierc. 20.00 - 00-30 condus

1 ora pauza

01.30 - 06.00 condus si sfirsit de program. Total 9 ore condus dupa care urmeaza 11 ore de somn

Mierc. 17.00 - 21-30 condus

3 ORE PAUZA

00.30 - 05.00 condus si sfirsit de program. Total 9 ore condus dupa care urmeaza 9 ore de somn(considerindu-se 11)

Joi 14.00 - 18-30 condus

1 ora pauza

19.30 - 24.00 condus si sfirsit de program. Total 9 ore condus dupa care urmeaza 9 ore de somn.

Vineri 09.00 - 10.00 condus si sfirsit de program. Total 1 ora condus dupa care urmeaza pauza saptaminala mai mare de 45 ore

Ca prin urmare saptamina aceasta soferul a condus 56 ore

Saptamina urmatoare incepe programul mai departe:

Luni ora RO 06.00 - 10.30 condus

1 ora pauza

11.30 - 16.00 condus

1 ora pauza

17.00 - 18.00 condus si sfirsit de program. Total 10 ore condus dupa care urmeaza 10 ore de somn

Marti 01.00 - 05.30 condus

1 ora pauza

06.30 - 11.00 condus

1 ora pauza

12.00 - 13.00 condus si sfirsit de program. Total 10 ore condus dupa care urmeaza 10 ore de somn

Marti 23.00 - 03.30 condus

1 ora pauza

04.30 - 09.00 condus si sfirsit de program. total 9 ore de condus dupa care urmeaza 10 ore de somn

Miercuri 19.00 - 23.30 condus si :-t sfirsit de program si ODIHNA meritata.

ATENTIE soferul deja a condus total 89h30min

Intrebari: 1 s-a incalcat regulamentul??? daca da, atunci ce anume??

2 cind poate sa inceapa iar sa conduca?

Raspuns intrebarea 1:DA,s-a incalcat regulamentul,incepand de marti tu nu mai esti in program,deoarece ai terminat perioada de munca zilnica Luni la ora 18,dupa cum spui tu urmeaza 10 ore de somn.Normal ai voie sa incepi o noua perioada de munca Marti la ora 04:00,iar tu ai inceput programul Marti la ora 01:00...de aici incolo e normal ca orele pe care le-ai scris tu sa nu mai corespunda cu programul

Raspuns intrebarea 2:Vineri ora 23:30

daca am gresit si eu ,imi cer scuze si rog pe cineva sa ma corecteze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators
da, multumesc pt lamurire....da, inainte de joia respectiva nu am mai lucrat vreo sapt si ceva, dar tot nu inteleg cum de nu s-a luat in considerare pauza aia de 27 ore, de parca am stat cu cardul in tachograf pe ciocane si nu scos din tachograf....
cu ce activitate ai justificat cele 27 h ? tip tahograf ?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

@sofer BC nici macar ce scrie @amigos nu poti citi corect?@amigos scrie:Luni ora RO 07.00 - 11.30 condus,

11.30 - 12.30 pauza,

12.30 - 17.00 condus

17.00 - 18.00 pauza

18.00 - 19.00 condus si sfirsit de program. Total 10 ore de condus, dupa care urmeaza 9 ore de somn.Marti,ora RO 04.00 - 08.30 condus

1 ora pauza

09.30 - 14.00 condus si sfirsit de program. Total 9 ore de condus dupa care urmeaza 9 ore de somnTu scrii:Raspuns intrebarea 1:DA,s-a incalcat regulamentul,incepand de marti tu nu mai esti in program,deoarece ai terminat perioada de munca zilnica Luni la ora 18,dupa cum spui tu urmeaza 10 ore de somn.Normal ai voie sa incepi o noua perioada de munca Marti la ora 04:00,iar tu ai inceput programul Marti la ora 01:00...de aici incolo e normal ca orele pe care le-ai scris tu sa nu mai corespunda cu programul.Cum poti judeca un caz cand nici macar nu il judeci in baza a ceia ce a scris userul respectiv?Daca tu spui ca nu aprocedat corect spune ce regulament si ce articol a incalcat!De unde scoto sfarsitul de program luni la ora 18 cand el a scris ora 19?De unde scoti marti ora 01 cand el a scris ora 04?@scotzianul poate raspunzi la intrebarea lui Mario ca sa putem da un raspuns corect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous
@sofer BC nici macar ce scrie @amigos nu poti citi corect?@amigos scrie:Luni ora RO 07.00 - 11.30 condus,

11.30 - 12.30 pauza,

12.30 - 17.00 condus

17.00 - 18.00 pauza

18.00 - 19.00 condus si sfirsit de program. Total 10 ore de condus, dupa care urmeaza 9 ore de somn.Marti,ora RO 04.00 - 08.30 condus

1 ora pauza

09.30 - 14.00 condus si sfirsit de program. Total 9 ore de condus dupa care urmeaza 9 ore de somnTu scrii:Raspuns intrebarea 1:DA,s-a incalcat regulamentul,incepand de marti tu nu mai esti in program,deoarece ai terminat perioada de munca zilnica Luni la ora 18,dupa cum spui tu urmeaza 10 ore de somn.Normal ai voie sa incepi o noua perioada de munca Marti la ora 04:00,iar tu ai inceput programul Marti la ora 01:00...de aici incolo e normal ca orele pe care le-ai scris tu sa nu mai corespunda cu programul.Cum poti judeca un caz cand nici macar nu il judeci in baza a ceia ce a scris userul respectiv?Daca tu spui ca nu aprocedat corect spune ce regulament si ce articol a incalcat!De unde scoto sfarsitul de program luni la ora 18 cand el a scris ora 19?De unde scoti marti ora 01 cand el a scris ora 04?@scotzianul poate raspunzi la intrebarea lui Mario ca sa putem da un raspuns corect!

ma refeream la a doua saptamana de lucru:-j

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Daca te refereai la a doua saptamana,crezi ca nu ai gresit raspunzand astfel?Nu se poate face 3 pauze consecutive de cate 9 ore?Daca a facut pauzele de 10 ore ce articol si ce regulament a incalcat?Cat priveste raspunsul la intrebarea :Cind poate sa inceapa iar sa conduca?Trebuie sa te mai gandesti!@amigos a mentionat ca pe parcursul celor 2 saptamani de activitate a acumulat 89,30 ore conduse.Gandeste bine inainte de a raspunde!Cand gandesti raspunsul tine cont ca @amigos a mentionat :30 de zile mai devreme, camionul a stat pe loc cu cardul in tahograf pe pauza.Deci este vorba de lucrul cu un tahograf digital.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous
Daca te refereai la a doua saptamana,crezi ca nu ai gresit raspunzand astfel?Nu se poate face 3 pauze consecutive de cate 9 ore?Daca a facut pauzele de 10 ore ce articol si ce regulament a incalcat?Cat priveste raspunsul la intrebarea :Cind poate sa inceapa iar sa conduca?Trebuie sa te mai gandesti!@amigos a mentionat ca pe parcursul celor 2 saptamani de activitate a acumulat 89,30 ore conduse.Gandeste bine inainte de a raspunde!Cand gandesti raspunsul tine cont ca @amigos a mentionat :30 de zile mai devreme, camionul a stat pe loc cu cardul in tahograf pe pauza.Deci este vorba de lucrul cu un tahograf digital.

N-am zis ca a incalcat nici un regulament facand 3 pauze zilnice reduse de 10 ore,am zis ca a incalcat regulamentul cu privire la faptul ca Mari,a inceput o noua perioada de munca la ora 01:00,el avand voie sa o inceapa deabia la 04:00,pentru ca a terminat perioada o perioada de munca Luni la ora 18,apoi 10 ore somn,dupa matematica mea 18+10=28,adica ora 04:00 AM...daca eu am gresit la intrebare 2 te rog pe tine sa precizezi raspunsul corect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous
Si de unde ideia ca trebuia sa inceapa la ora la care spui tu?Nu putea incepe o noua perioada de activitate dupa fix 9 ore pauza?Daca a inceput o noua perioada de activitate la ora 01,00 ce articol si ce lege a incalcat?

pai in cazu asta nu trebuia sa inceapa la ora 03:00?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.