Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Norbert Dentressangle


Postări Recomandate

  • 8 months later...
  • 2 months later...
  • Members

O să încerc să vă lămuresc eu, deoarece lucrez la această firmă de doi ani.

În primul rând, începătorii nu vă mai pierdeți timpul cu acest topic, este necesar cel puțin un an de experiență pentru a fi angajat.

Firma se numește acum XPO Transport Solutions România, datorită preluării grupului Norbert Dentressangle de către compania americană XPO Logistics anul trecut; restul (adresă, numere de telefon) este neschimbat. Se lucrează pe prelate (majoritatea), friguri, cisterne vrac sau tandemuri, repartizarea se face după nevoile firmei. Cursele sunt cu precădere Franța-Marea Britanie, dacă aveți rău de mare ... ghinion.

Salariul minim pe economie pe carte de muncă, diurnă 55,70 euro pe zi, fără vreun dacă sau parcă. La plecare primești un avans de 700 de euro (virat iîn contul tău bancar) și 200 de lire sterline cash pentru plata parcărilor în Marea Britanie (unde sunt și câteva parcări unde firma are deschis cont).

Programul de lucru este opțional: 4 săptămâni la lucru cu 5 zile acasă, 5 săptămâni la lucru cu 8 zile acasă sau 6 săptămâni la lucru cu 11.zile acasă; dacă dorești să stai la lucru mai mult de 6 săptămâni nu se supără deloc firma, dar oficial nu primești mai mult de 11 zile libere. Ziua de plecare și cea de înapoiere fac parte din perioada de lucru (plătite ca atare), nu consumă din timpul liber (decât dacă locuiești prea departe de Arad). Se lucrează numai la program (excepțiile sunt extrem de rare și necesită aprobare specială), extrem de rar noaptea (frigurile mai mult), nu se lucrează în echipaj, nu ai voie să-ți aduci cu tine familia, cățelul sau purcelul.

Camioanele nu vin în România decât pentru ITP, deplasarea la camion se face cu microbuzele firmei în care ești doar pasager, destinația fiind o bază XPO (de regulă din Franța) care variază în funcție de cursa pe care o are camionul pe care îl preiei; doar în cazul unor disfuncționalități poți prelua camionul undeva în afara unei baze XPO (mi s-a întâmplat o singură dată în doi ani). După preluarea camionului, fără nicio excepție, faci o pauză de cel puțin 9 ore înainte să te apuci de condus. În baze ai WC-uri, dușuri, mașini de spălat, bucătărie cu sală de mese, televizor și internet wireless (acesta din urmă pare a fi pe cale de dispariție).

Cât despre oameni, găsești și buni și răi ca peste tot, câteodată te mai enervezi, dar eu zic că se poate trăi.

Cred că am acoperit esențialul. Toate cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • Members

daca pleci din firma frumos cu preaviz si nu ai accidente nici lipsuri la inventar si nici amenzi, ti se returneaza garantia. asa spun firmele care opresc aceste garantii. acuma ramane de vazut daca cineva a trecut prin asta la XPO(Norbert) si ne poate confirma ca si-a primit grantia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
  • 4 months later...

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.