Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Problema renault premium


alex_seg

Postări Recomandate

  • Members

Salutare colegi. Conduc un renault premium route 450 cam prafuit si miercuri am avut neplacuta placere de a ramane in germania pe autostrada fara motorina in rezervorul din stanga, in timp cel din dreapta era un sfert.

Am cautat informatii despre acest lucru si am vazut ca nu s-a mai discutat problema. Acest post ar putea fi folositor si pentru alte persoane care s-ar putea trezii in situatia mea.

Rog dac este cineva care cunoaste problema, ce ar trebuii sa fac pentru a prevenii genul asta de probleme, si care ar putea fi cauza acestui lucru. Am incercat sa exclud problema furtului de motorina deoarece am site pe ambele rezervoare.

drumuri bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

cel mai probabil busonul de la rezervorul in care ti-a mai ramas motorina s-a infundat si atunci se creeaza vid in acest rezervor iar din acest motiv nu iti mai trece motorina in rezervorul din stanga. cand faci o pauza da busoanele amandoua jos si vezi daca iti trece motorina din rezervorul din dreapta in cel din stanga(asta dupa vreo 15 minute). in cazul in care se egalizeaza motorina din rezervoare, trebuie sa iei alt buson si sa il inlocuiesti pe cel defect. sau daca nu gasesti buson pe moment, sa le mai dai din cand in cand jos cand faci pauza ca sa se egalizeze motorina. in cazul in care nu ti se egalizeaza motorina din rezervoare inseamna ca s-a infundat conducta prin care comunica cele doua rezervoare si atunci trebuie sa o desfunzi. in mod teoretic ar trebui sa ai robinet la fiecare rezervor(eu asa aveam). bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

salut, renault-urile nu au robinet, treb sa strahgulezi aerisirea de la rezervorul din stg( te uiti bn la furtunele deasupra de la sonda, vezi k aerisirea e un furtun cam de 20 cm care pleaca catre interiorul sasiului) il indoi si il legi cu sarma sau il dai cu banda izoliera, scoci, pornesti motoru si dupa vreo 5 min ar treb sa iti arate in bord k se muta motorina, iti arata 2 pompe cu o linie intrerupta intre pompe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Administrators

problema vine de la sorb , ceva il blocheaza si cum pompa trage din amandoua simultan si unu e obturat sau putin obturat e normal ca din un rezervor sa traga mai mult si din unu mai putin , si cum returul intra in amandoua , motorina din retur este bagata si in rezervorul obturat si asa nivelul creste sau se mentine ,

drept consecinta :

558962_544853275566674_1244223871_n.jpg

564655_544805775571424_1019024286_n.jpg

a 3-a oara nu am mai avut rabdare sa fac poze .

,, fenomenul ,, se intampla in felul urmator : cu mai bine de un sfert de rezervor de fiecare , motorina erea plimbata dintr-un rezervor in altu , pe rand cand toata in cel din fata cand toata in cel din spate , unu cu motorina si unu fara dupa care tragea aer - simbol in bord deficienta alimentare si un desen de rezervor , dupa care STOP cu eroare injectie si .......... oprirea motorului .

in prima faza cateva zile am fost nevoit sa merg cu busoanele rezervoarelor semi- inchise , mai bine zis puse si invartitte pana la primul ,, click ,, pentru ca observasem la alimentare ca in revervoare erea prea multa depresiune ( opunea forta la ridicarea busonului ) fenomenul se repeta non stop cand imi muta toata motorina in primul cand in cel de al doilea si invers , dar in aceste zile nu am ramas fara motorina pe sistemul de alimentare .... asta pana vineri 12-04-2013 cand a cedat sitemul ( ceea ce am scris mai sus )

sistemul trage concomitent motorina din cele 2 rezervoare , in unu motorina aprope de jumate , unu gol ..... a trebuit sa mut motorina in celalant si amorsare sistem , dar asta tinea cativa kilometrii .

de moment am scos conductele care merg de la filtrul decantor cu pompa de amorsare in repartitor , si le-am conectat la primul rezervor pentru a putea ajunge la baza si a descarca .

maine am ,, bricolaj ,, in program ;);)

EDIT :

pe sorb , pe conducta de tiraj erea o bucata de nailon de la o manusa de alimentare ( banalele manusi din peco ) si obtura intrarea motorinei si am ramas surprins de lipsa unei site de cilindrice care sa acopere partea de jos a sorbului .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...
  • 7 years later...
  • Members

Salutare am și eu un renault premium 450 . Am schimbat rezervorul și de atunci am probleme cu alimentare îmi apare eroarea asta ... fuel supply fault .. precizez ca am schimbat filtrele și conducta din filtre pana în rezervor dar degeaba ... multumesc 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.