Members adriantm Postat Septembrie 3, 2013 Members Share Postat Septembrie 3, 2013 Buna ziua, am un mercedes atego 1528 ,an 2003 si dintr-o data am inceput sa pierd apa(sa aprins martorul in bord) si am complectat vreo 2 l de apa, dupa 30 km din nou s-a aprins si tot asa am venit din peco in peca pana in Romania(vreo 1600 km), am ajuns sa complectez si 4 l la 30-35km, apa o pierd pe supraplin deoarece am pus o sticla de 2l si in 10 km s-a umplut, am ajuns acasa si a 2 zi m-am dus la mecanic( s-a verificat compresorul si este bun, s-au dat jos si verificate radiatoarele si mai departe ........??) nu sunt semne de chiuloasa deoarece apa nu fierbe si nici nu bolboreste in vas si nici nu se incalzeste ,iar la relantiu poti s-o tii turata cat vrei si nu pierzi apa,doar in sarcina se pierde, ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Mercedes_freak Postat Octombrie 16, 2013 Members Share Postat Octombrie 16, 2013 Zi-ne si noua cum ai rezolvat, daca ai rezolvat. La mine e invers... arunca apa doar in relanti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members marin auras Postat Octombrie 16, 2013 Members Share Postat Octombrie 16, 2013 s-ar putea sa fie garnitura de chiulasa ciupita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members adriantm Postat Octombrie 20, 2013 Autor Members Share Postat Octombrie 20, 2013 Domnilor sa va spun cum am rezolvat, M-am mai dus la un mecanic care imediat mi-a zis ca este piscata garnitura de chiuloasa si asa a si fost, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.