Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

CE CAMION ATI CUMPARA (NOU)


marus

Postări Recomandate

  • Members

Pai ar fi asa :

Daca ti-ai permite un Actros Euro 6 ,ar fii bine 420 e putin.chiar pentru 18 tone,fa un sacrificiu si ia un 450.

Da motoarele noi sunt 6 linie,si singurul care mai face la euro6 motoare in V este scania.Cutie buna,comfortabila,consum bun,tot ce vrei :D

Eu am un volvo fh 440 euro5 ,este bun nu pot zice,consum ok,piese ieftine dar nu este asa chiar asa cum il lauda toti!

Scania euro6 ok,mi se pare ca are doar un facelift. Dar destul de buna

Man euro6 nu s-a prea schimbat nimic la el,dar totuși cea mai mare/comfortabila cabina,consum foarte bun fiabilitate mare

Daf-nu ti-as recomanda,consum mare cabina proasta,putin depașită.

Iveco noul hi-way este mai bun ca cel vechi este mai frumos,mai bine izolat/doar ceasurile de bord care sunt cam urate.

De noile Renault nu am auzit nimic.

Deci eu zic sa mergi si la Mercedes si la Man te uiti la prețuri,la oferte si vezi atuncia!

Succes cu masina ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

nu stiu daca o sa te ajute raspunsul meu,dar iti spun doar ca am plecat din Romania(Arad) catre Germania cu un Actros 1846,incarcat cu 6 tone,pana la Erwitte,am scos consum de 27,de acolo am mers la Koln pentru incarcare,incarcat 16 tone,si ajuns acasa(Arad)cu consum de 29...acum tu decizi daca e consum bun sau nu,consumul a fost facut de computerul de bord care merge bine...bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...
  • Members
La Saturday, October 19, 2013 la 17:18, Mario Bandit a spus:

Salut! Si eu vreau sa imi cumpar camion, am incercat sa dau de tine sa iti scriu un mesaj in privat dar nu merge :P spune-mi si mie, te rog, avantajele la Renault T fata de un Daf XF, aceeasi cai putere! Pretul la Renaul este de aproape 71000, iar la Daf cu vreo 5000 mai mmult...si nu stiu de ce, dar tare as vrea parerea ta :) multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

Salut . 

Comparativ T versus XF 

Pentru o comparatie mai buna ar trebuii sa alegem varianta medie , day & night cab (  cabina normala)   si motorizarile euro 6 de 13 cm3 , Renault dti ( fara implicare Volvo , e noua generatie aparte de dxi ) cu 440 480  520 cai iar la Daf  paccar de 410 460 510 .

De ce un 13 cm3 si nu un 11 cm3 ? Transportul international de lunga distanta , implicit variatiile de relief cat si regimul de marfa cer un motor mai stabil si cu performante de lunga durata , in timp ce 11 cm3 ofera pana la  460 cai vor fi mereu  in forta , cu vibratii si zgomot mai mare ,  un 13 cm3 va fi mai relaxat , mai putine vibratii , mai putin zgomot , desi diferenta de aproximativ 2.0 cm3 in teorie ofera si un consum extra , in practica cum 85 %din timp se va circula cu tonaj ( ca asta e rostul unui ansamblu ) intre un mers motor ,, tensionat ,, si unu ,, relaxat ,, consumul de combustibil va fi favorabil celui de 13.cm3 ,  in timp fiabilitatea va amortiza si diferenta de pret intre motorizari , plus revizii . 

T 480 versus XF 460 

T vine echipat cu un motor de noua generatie , euro 6 cu limitarile specifice (noile dti dezvoltate integral fara a mai utiliza dxi-urile de la volvo , grup din care face parte ), cutie automatizata optidriver , iar  de semnalat ar fi optiroll si c.c adaptiv , climatizator ,, opti ,, si deconexiunea compresorului de aer cand atinge presiunea de lucru a sistemulului general .

XF -ul vine echipat cu motor mx , euro 6 cu limitarile specifice , cutie automatizata as tronic iar de semnalat ar fi ecoroll si c.c adaptiv . 

Ambele au ca extra echiparea retarder /intarder , de baza venind doar cu obturator evacuare (exhaust brake) iar pentru cele cu fabricatie ( atentie fabricatie nu distributie ) posterioara a noiembrie 2015 se impune echiparea de serie a unui sistem de franare de urgenta . Ca extra xf are un sistem radar de pastrare a distantei fara de cel din fata . 

Eco- power 

Ambele fiind centrate pe eficienta consum -poluare , de multe ori afecteaza desfasurarea munci , modul eco va fi impus desi esti ,, calare ,, pe 480 /460 cai ...putin timp vei beneficia de ei , iar modul Eco off sau Manual are limitarile poluari , iar programele de manageament si gestiune vor limita si mai mult performantele camionului . 

Desi aparent exista o mica diferenta de putere , practic diferenta intre putere si eficienta se va vedea in principal  intre echiparea cabinei  , si capacitate rezervoare fiind  in principal 2 factori care infuenteaza ,,tara ,,  autotractorului ( cunoscuta si sub masa proprie ) . 

Una e sa ai 8550 kg cu o cabina echipata cu 2 paturi , clima stationare , si tot felul de spati de depozitare , cu 2 rezervoare de 1300 litri si unu mic ad blue de 90 litri , si alta una ,, cheala ,, de 7750 cu un pat , trapa , un spatiu de depozitare , 900 litri rezervoare si 60 ad blue . Pe langa asta trebuie vazut si echiparile extra la lantul cinematic , are sau nu retarder /intarder , are sau nu o compresor  la priza de putere , numar axe , dimensiunile /greutatea  rotilor , etc 

Aerodinamica e asemanatoare , desi Renault se lauda cu un coeficient aerodinamic mai mare , nu cred ca ar fi ceva semnificativ de luat in seama . 

Spatiu interior si echipare , aici parerile tin mai mult de ,, gustul ,, fiecaruia , fiecare stie ce cauta la interiorul cabinei 

Estetica , idem , gusturile nu se discuta

Desi Daf are un renume superior Renault iar XF e un model vechi pe piata care si-a demonstrat fiabilitatea , modelul E6 fiind o restilizare estetica plus motorizare , T -ul de la Renault e o relansare ca marca si model in afara grupului Volvo , care a tinut Renault ca marca a doua , ieftina si.alternativa , prin noua identitate Renault cauta sa isi castige propriu loc pe piata si sa demonstreze ca produsele marci ,, romb ,, sunt la fel de fiabile si performante atat timp cat sti ce cauti si ce sa alegi , modelul si echiparea potrivita munci pe care o vei desfasura , personal avand in spate o larga experienta pe modele Renault si vazand capacitatea acestora de a munci cot la cot cu marcile consacrate am recomandat , nu pot spune cumpararea , dar macar luarea in calcul si probarea unui produs care merita atentia , un produs care nu atrage cu sine un supracost de marca si la fel de rentabil , atat timp cat e utilizat si intretinut corect . 

Acum conduc un XF 105 E6 460 , care azi face un an ( coincidenta ) cu 201.160 km , in posesie de o luna si o saptamana , cu program de manageament Daf , si rezultatul e acesta , vezi foto .....  

 

 

IMG-20160517-WA0005.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Salut! Foarte misto raspunsul si detaliile, multumesc! Cu privire la motor, ai dreptate, merge mai "frumos" unul mai mare ca si capacitate cilindrica, cu toate ca la achizitie este ceva mai scump, in timp practic se vede de ce este asa :) ideea este sa fie bun si dupa ce trece garantia, si Daf ca si paranteza, are din start 3 ani garantie, pe langa Renault care are 2 ani, si pentru un an in plus platesti 4000 de eeuro...sunt detalii multe, sincer mie la Daf imi sta mintea, cu toate ca Renault arata foarte bine, in interior si exterior, dar imi este frica de costurile de dupa achizitie! Eu momentan conduc tot un Daf Xf, dar euro 5, imi place si nu imi place cum se comporta, are unele momente cand bruscheaza foarte mult, dar astea sunt detalii nesemnificative, dar care se aduna si trebuie luate in considerare, plus ca a avut ceva probleme la motor, care reparatia costa undeva la 3500 de euro, deci costuri maaari :)) insa, costuri cu care practic tu nu ai treaba cand masina este noua, tocmai de aceea caut sa ma indrept spre ceva nou, si acum adun informatii de pe unde pot, si intreb pe cine cred eu ca ar putea sa ma ajute ( nu un reprezentant de vanzari care incearca sa isi vanda marfa ;) ) oricum multumesc frumos de raspuns, numai bine! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...
  • Members
La 18.05.2016 la 18:17, Mario Bandit a spus:

Salut . 

Comparativ T versus XF 

Pentru o comparatie mai buna ar trebuii sa alegem varianta medie , day & night cab (  cabina normala)   si motorizarile euro 6 de 13 cm3 , Renault dti ( fara implicare Volvo , e noua generatie aparte de dxi ) cu 440 480  520 cai iar la Daf  paccar de 410 460 510 .

De ce un 13 cm3 si nu un 11 cm3 ? Transportul international de lunga distanta , implicit variatiile de relief cat si regimul de marfa cer un motor mai stabil si cu performante de lunga durata , in timp ce 11 cm3 ofera pana la  460 cai vor fi mereu  in forta , cu vibratii si zgomot mai mare ,  un 13 cm3 va fi mai relaxat , mai putine vibratii , mai putin zgomot , desi diferenta de aproximativ 2.0 cm3 in teorie ofera si un consum extra , in practica cum 85 %din timp se va circula cu tonaj ( ca asta e rostul unui ansamblu ) intre un mers motor ,, tensionat ,, si unu ,, relaxat ,, consumul de combustibil va fi favorabil celui de 13.cm3 ,  in timp fiabilitatea va amortiza si diferenta de pret intre motorizari , plus revizii . 

T 480 versus XF 460 

T vine echipat cu un motor de noua generatie , euro 6 cu limitarile specifice (noile dti dezvoltate integral fara a mai utiliza dxi-urile de la volvo , grup din care face parte ), cutie automatizata optidriver , iar  de semnalat ar fi optiroll si c.c adaptiv , climatizator ,, opti ,, si deconexiunea compresorului de aer cand atinge presiunea de lucru a sistemulului general .

XF -ul vine echipat cu motor mx , euro 6 cu limitarile specifice , cutie automatizata as tronic iar de semnalat ar fi ecoroll si c.c adaptiv . 

Ambele au ca extra echiparea retarder /intarder , de baza venind doar cu obturator evacuare (exhaust brake) iar pentru cele cu fabricatie ( atentie fabricatie nu distributie ) posterioara a noiembrie 2015 se impune echiparea de serie a unui sistem de franare de urgenta . Ca extra xf are un sistem radar de pastrare a distantei fara de cel din fata . 

Eco- power 

Ambele fiind centrate pe eficienta consum -poluare , de multe ori afecteaza desfasurarea munci , modul eco va fi impus desi esti ,, calare ,, pe 480 /460 cai ...putin timp vei beneficia de ei , iar modul Eco off sau Manual are limitarile poluari , iar programele de manageament si gestiune vor limita si mai mult performantele camionului . 

Desi aparent exista o mica diferenta de putere , practic diferenta intre putere si eficienta se va vedea in principal  intre echiparea cabinei  , si capacitate rezervoare fiind  in principal 2 factori care infuenteaza ,,tara ,,  autotractorului ( cunoscuta si sub masa proprie ) . 

Una e sa ai 8550 kg cu o cabina echipata cu 2 paturi , clima stationare , si tot felul de spati de depozitare , cu 2 rezervoare de 1300 litri si unu mic ad blue de 90 litri , si alta una ,, cheala ,, de 7750 cu un pat , trapa , un spatiu de depozitare , 900 litri rezervoare si 60 ad blue . Pe langa asta trebuie vazut si echiparile extra la lantul cinematic , are sau nu retarder /intarder , are sau nu o compresor  la priza de putere , numar axe , dimensiunile /greutatea  rotilor , etc 

Aerodinamica e asemanatoare , desi Renault se lauda cu un coeficient aerodinamic mai mare , nu cred ca ar fi ceva semnificativ de luat in seama . 

Spatiu interior si echipare , aici parerile tin mai mult de ,, gustul ,, fiecaruia , fiecare stie ce cauta la interiorul cabinei 

Estetica , idem , gusturile nu se discuta

Desi Daf are un renume superior Renault iar XF e un model vechi pe piata care si-a demonstrat fiabilitatea , modelul E6 fiind o restilizare estetica plus motorizare , T -ul de la Renault e o relansare ca marca si model in afara grupului Volvo , care a tinut Renault ca marca a doua , ieftina si.alternativa , prin noua identitate Renault cauta sa isi castige propriu loc pe piata si sa demonstreze ca produsele marci ,, romb ,, sunt la fel de fiabile si performante atat timp cat sti ce cauti si ce sa alegi , modelul si echiparea potrivita munci pe care o vei desfasura , personal avand in spate o larga experienta pe modele Renault si vazand capacitatea acestora de a munci cot la cot cu marcile consacrate am recomandat , nu pot spune cumpararea , dar macar luarea in calcul si probarea unui produs care merita atentia , un produs care nu atrage cu sine un supracost de marca si la fel de rentabil , atat timp cat e utilizat si intretinut corect . 

Acum conduc un XF 105 E6 460 , care azi face un an ( coincidenta ) cu 201.160 km , in posesie de o luna si o saptamana , cu program de manageament Daf , si rezultatul e acesta , vezi foto .....  

 

 

IMG-20160517-WA0005.jpeg

13cm3=13000cm3?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.