Members lkw_ovidel Postat Octombrie 20, 2013 Members Share Postat Octombrie 20, 2013 si o completare la raspunsul lui fam_bundyus perisabile cycles mai putin salate,brocolii..etc.care recomand mod continu pt ca au nevoie de ventilatie(aer),la fel si florile altfel se ofilesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members ionut1987 Postat Octombrie 21, 2013 Members Share Postat Octombrie 21, 2013 in primul rand este foarte importanta masurarea temperaturii marfii pt ca nu poti seta o temperatura data de dispecer si mai tarziu sa-l suni sa-i spui ca TK e in alarma din cauza diferentei de temperatura(temp out of range). Salut colegu! f interesant ce ai scris aici... eu abia acum pricep... deci am incarcat rosii care nu stiu exact ce temperatura aveau( aprox +25celsius, poate si mai mult ) am setat temperatura la tk pe +10celsius start&stop... am plecat in treaba mea.. si a doua zi cand m.am intors la remorca.. motorul nu mergea iar pe display imi clipea temperatura int din duba si cea setata plus un semnul exclamarii... ce s.a intamplat defapt? din cauza diferentei mari de temp.. a dat eroarea asta? sau....? merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 daca merge pe turatie mare aprox. 25L in 24h,asta e aproximativ...dar pe ora nu pot sa imi dau cu parerea nu pot sa ma abtin din ras, si din comentat, cu toate ca am zis ca nu mai intru sa comentez topicul asta, dar la asta n-ai cum sa te abtii... pai ce e frate tk-ul? motor de drujba? sau de scuter? pai 25 de litrii in 24 de ore inseamna putin peste 1litru pe ora, ceea ce e fff putin la relanti, dar in " turatie mare" si cum faci tu calculul la 24 de ore si nu poti face pe ora? 25:24=1.046666 litrii...dupace ai spus tu asta e calculul la ora. de-astia ca tine care au vrut sa-mi spuna cate-o vorba ...despre tk in spatele lamberetului am fumat deja cativa, si tot eu am plecat in picioare, asa ca termina-te cu aluziile. nu poti da un consum la frig, la fel cum nu poti da consum la camion, sunt prea multe variabile de luat in calcul. si pana una alta omu intreaba de cat consuma frigul, nu despre parametrii, incarcari, raciri dube, marfa perisabila si alte balarii. la rosiile tale nu trebuia data temperatura asa scazuta, de-asta ti-a dat eroarea, pentru ca frigurile noi nu mai sunt proaste si daca bagi rosia la 25 de grade si o setezi pe 10 trigu o sa bage ca disperatu ca sa le aduca la 10 grade si primii paleti ii face zdrente...te duci cu rasiile bulion, asa ca au pus chestia asta, sa dea eroare si sa se opreasca. puteai si tu sa scazi progresiv temperatura...din 25 la 17 si cand ajungea marfa aproape la sa o mai scazi o data la 10...asta daca te grabesti, daca nu, poti sa o scazi din 5 in 5. dar dupa 1 luna de tras frigu eu atat stiu, asa ca nu te lua dupa mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members fam_bundyus Postat Octombrie 23, 2013 Members Share Postat Octombrie 23, 2013 da domnu x3 asa-i cum zici,,...comentariu eliminat! Ioane! la subiect comment nu persoanele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cico_3504 Postat Octombrie 23, 2013 Moderators Share Postat Octombrie 23, 2013 Am rugamintea de a ne reveni si a nu depasi limitele bunului simt,chiar daca discutam in contradictoriu. Referitor la faptul ca TK-ul s-a oprit si a doua zi aparea pe display semnul intrebarii nu are nici o legatura cu diferenta dintre temperaturi ci doar cu motorul.Apasind pe display la rubrica cu erori vei observa ca semnul exclamarii iti da un cod,acel cod iti spune exact de ce s-a oprit motorul ,probabil nu a fos setat corect,chiar daca TK-ul este setat pe start/stop vezi ca mai este si o setare pe continus.Mai exact pentru a intelege el este programat sa ajunga la o temperatura,cind ajunge se opreste si reincepe sa mearga singur atunci cind este o diferenta de citeva grade intre temperatura din interior si cea setata.Aparatul de TK este facut sa ajunga si la temperaturi de minus...deci....daca il pun la -25 ce fac ?? il ajustez la minute,ore,etc..sa fim seriosi,il programez corect la temperatura potrivita,il pun pe continuu sau start dupa cum doresc [si aici intervine si consumul de motorina al tk-ului] si ii dau drumul.Nu se va opri deloc decit daca are o defectiune sau lipsa altfel merge incontinuu si o luna daca vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mariusdafxf Postat Octombrie 24, 2013 Members Share Postat Octombrie 24, 2013 citat (Aparatul de TK este facut sa ajunga si la temperaturi de minus...deci....daca il pun la -25 ce fac ?? il ajustez la minute,ore,etc..sa fim seriosi,il programez corect la temperatura potrivita,il pun pe continuu sau start dupa cum doresc) Eu stiam ca aducerea la asemenea temperaturi(de la +20 la -25 de exemplu) se face progresiv,poate gresesc si am fost invatat gresit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cico_3504 Postat Octombrie 25, 2013 Moderators Share Postat Octombrie 25, 2013 Marius am lucrat ceva timp cu TK,si inca lucrez aleatoriu....temperaturile au fost de -18,pentru produse congelate si de 2 grade pentru cele normale,bananele sunt la 14,altele la -2,depinde de client intotdeauna.Niciodata nu am facut progresiv acest lucru,nici eu si nici unul din colegii mei.Am setat temperatura si am dat drumul la TK.Remorca are pe interior canale[sa le zic asa] de directionare a aerului rece,sau uneori ai usi pentru a crea 2 zone,de exemplu pe fata -18 si pe spate 2 grade.Marfa nu s-a stricat niciodata,se poate strica doar daca TK-UL SE OPRESTE DINTR-O DEFECTIUNE si soferul nu observa la timp acest lucru.Sau nu merge corect deoarece nu are facute setarile bine,acum o luna am ajutat un coleg cu experienta pe tir dar fara experienta pe frig intr-o parcare pe linga M25.I se oprise tk-ul si nu reusea sa il porneasca.I-am dat direct 2 variante din care una a fost corecta...nu a avut motorina si el s-a oprit,chiar daca ulterior a alimentat tk-ul a tras aer si degeaba se chinuia sa il mai porneasca,aparatul ii arata semnul exclamarii si ii dadea un cod.I-am aratat cum se desfac usile,cum se da la pompita sa aerisesti,unde e uleiul,de astea de ale casei ca sa stie pe viitor ce sa faca...deci...greseala lui nu a aparatului.Dupa cum am spus..tk-ul se opreste DOAR daca are ceva,in rest merge nonstop cit are motorina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 la tk-urile noi se opreste daca ai diferenta mare intre marfa si temperatura setata. nu toate dubele au tunele de dirijare a aerului, unele nici macar palnie nu au la orificiu de intrare a aerului rece. intr-adevar exista remorci cu 2 temperaturi dar nu se discuta despre asta aici. pe usa scrie toate codurile de eroare, iar ca sa nu stii sa deschizi usile la tk inseamna ca esti prost de bubui. iar citirea codurilor, identificarea codului de eroare si remedierea sunt primele lucruri pe care le inveti cand iei frigul, impreuna cu setarea temperaturii, ciclului de mers si stergerea erorilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members lkw_daniel Postat Octombrie 25, 2013 Members Share Postat Octombrie 25, 2013 la tk-urile noi se opreste daca ai diferenta mare intre marfa si temperatura setata. nu toate dubele au tunele de dirijare a aerului, unele nici macar palnie nu au la orificiu de intrare a aerului rece. intr-adevar exista remorci cu 2 temperaturi dar nu se discuta despre asta aici.pe usa scrie toate codurile de eroare, iar ca sa nu stii sa deschizi usile la tk inseamna ca esti prost de bubui. iar citirea codurilor, identificarea codului de eroare si remedierea sunt primele lucruri pe care le inveti cand iei frigul, impreuna cu setarea temperaturii, ciclului de mers si stergerea erorilor. La următorul atac la persoană ai 30 zile gino 3 de x de la mine fiind 'recidivist' în a jignii si ataca persoane/ useri Daca crezi că poți explica fără sa jignesti. Fa.o. Consideră un avertisment asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members dan 1976 Postat Octombrie 25, 2013 Members Share Postat Octombrie 25, 2013 hai sa imi dau si eu cu parerea aici.Vad ca sunt doar specialisti si meseriasi care vorbesc in limbaje elevate.Dar un incepator se uita aici ca la desene animate in limba japoneza.Consumul unui agregat frig se face pe ORA DE FUNCTIONARE.Agregatul are in meniul sau o rubrica unde iti arata orele functionate pe motor diesel si pe motor electric.Soferul noteaza in momentul alimentarii indicele care arata orele functionate pe motor diesel si face plinul la tancul de mtorina.la urmatoarea alimentare noteaza din nou orele si litrii.Face diferenta la ore si litrii alimentati la a doua alimentare ii imparte la orele rezulate din scadere.Consumul unui agregat frig trebuie sa se incadreze intre 0,8 si 3 litrii pe ora.Consumul este influentat de temperatura de afara,temperaura marfii la incarcare, temperatura de transport a marfii si modul de lucru al frigului start stop sau continuu.Hai sa dam si cateva exemple de consum; -incarca rosii la +10 grade si trebuie sa le duc la +8 grade la o temperatura afara de +40 de grade.Consumul va fi de 2,5 litri pe ora . incarc rosii la +10 si trebuie sa le duc la +8 grade la temperatura afara de +20 de grade.consumul va fi de mai mic de 2 litrii pe ora. incarc rosii la +8 grade si trebuie sa le duc la +8 la temperatura afara de +8 grade.Consumul va fi MINIM aproximativ 0,8 litrii pe ora.Agregatul frig nu trebuie sa depuna prea mare efort pentru a racii sau incalzi marfa. incarc rosii la +10 si trebuie sa le duc la +8 la temperatura afara de 0 grade.Consumul va creste la 1,5 litrii pe ora. incarc rosii la +10 si trebuie sa le duc la +8 la temperatura afara de -25 de grade.Consumul va fi peste 2 litrii pe ora. In cazul de mai sus agregatul va fi setat pe functionare continua SI NU PE START STOP TOT TIMPUL TRANSPORTULUI. Acum am sa incerc sa lamuresc colegii care este diferenta intre functionarea pe continuu si start stop.In cazul setarii agregatului pe start stop motorul diesel va porni doar la o inregistrare a 5 grade + sau - fata de temperatura la care el a fost setat sa mearga.Adica daca am temperatura setata la +10 grade motorul va porni la o temperatura in vagon de + 15 sau +5.In modul continuu motorul diesel functioneaza tot timpul dar agregatul frig se va cupla la o diferenta de doar 2 grade fata de temperatura setata.Adica la 10 grade temperatura de transport agregatul se va cupla cand in vagon va fi +8 sau +12 grade.Modul continuu genereaza o temperatura muuult mai constanta fata de modul start stop.Este obligatoriu ca la fructe,legume si flori PROASPETE sa se foloseasca modul continuu de functionare al agregatului.Si mai am un sfat pentru colegii incepatori pe frig:_ incarc rosii la + 35 de grade temperatura rosiei in sine.Verific aleatoriu 10 paleti din toata marfa.Atat are rosia...+35 de grade pentru ca doar ce a fost adusa din camp.Eu trebuie sa duc marfa la +8 grade la o temperatura exterioara de +35 de grade.SUN DISPONENTUL IMEDIAAAAT.Marfa este foarte calda pentru a fi transportata.Il intreb ce fac.El va spune :esti sofer si trebuie sa te descurci sau mai astepti pana ce iti va raci firma marfa si dupa aceea incarci.Eu personal am incarcat rosii la 30 de grade care trebuiau duse la 8 grade.Am procedat in felul urmator:am incarcat,AM SCRIS IN CMR temperatura marfii care mi sa bagat in masina, am inchis usile vagonului si am plecat fara sa pornesc frigul.Dupa 30 de minute am oprit am citit temperatura din vagon,era 28 de grade si am pornit frigul cu o temperatura de +27 de grade.din ora in ora am oprit si am mai scazut un grad la frig pana am ajuns la 8 grade.Am plecat fara sa pornesc frigul pentru a da voie marfii sa emane caldara in vagon ca sa am o temperatura corecta la citire.Cu usile inchise in 30 de minute am stiut exact ce temperatuara are marfa.Am scazut un grad la fiecare ora pentru a nu forta agregatul sa bage temperaturi cu minus.Daca eu setam frigul la 8 grade de la inceput si marfa avea 28 de grade frigul ar fi bagat temperaturi de minus 20 ca sa scada temperatura.Primii paleti din fata se congelau.Cine raspundea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mariusdafxf Postat Octombrie 25, 2013 Members Share Postat Octombrie 25, 2013 .Asta inseamna sa sti sa lucrezi cu un agregat frig, una este sa incarci marfa dintr-un depozit alta este sa incarci direct din camp,cine a incarcat castraveti direct din ferma stie despre ce vorbesc ,ti se da temperatura de transport dar ca sa obti aceasta temp.trebuie sa cunosti multe despre agregat si ceea ce poate el. Cico eu am lucrat pe frig cu multi ani in urma,pe vremea aia la acele canale le spuneam pantaloni.agregatele nu erau asa perfomante si nu-ti spuneau codul erorii.de oprit se puteau oprii din n cauze.Alte vremuri.Iar aducerea progresiva in cazul cand este o diferta mare intre cele temp.(a marfii si de transport) se face si ptr. protectia motorului agregatului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 vad ca tot frustrat esti si asa o sa ramai lkw_daniel...pe cine am atacat ? ai un dinte impotriva mea si nu stii cum sa pari tu mai jmecher? sa stii ca nu esti, chiar deloc, ci esti penibil. crezi ca cico_3504 are nevoie de tine ca sa il aperi de "atacurile" mele? ca probabil de ultimul mesaj te referi. te rog frumos sa-ti revizuiesti comportamentul si sa nu te mai bagi in seama cu mine neintrebat. imi pare rau de offtopic dar cu tine nu se mai poate. si te rog frumos sa-mi folosesti nikul exact asa cum este ca eu nu te-am facut lkkv_daniel sau altfel, dar asta tine de bun simt pe unde sunt eu, poate la tine e altfel. in plus de asta te rog invata sa scrii corect romaneste. ma dor ochii cand vad despartiri de cuvinte prin punct. asta ca sa ne punem la punct cu statutul detinut. si daca tot zici de ban ca atac la persoana tie cine-ti da ban ca ma ataci pe mine? iti bati joc de nickul meu si ma numesti recidivist in ghilimele. ce vrea sa insemne recidivist in ghilimele? ce tot ma ameninti cu ban si imi dai ultimatumuri? asta nu tot atac la persoana este? tie cine-ti da drepturile astea? +1 de la mine dan 1976 mariusdafxf pentru a proteja motorul si a proteja si marfa ca primii paleti ii ingheti si strici marfa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members lkw_daniel Postat Octombrie 26, 2013 Members Share Postat Octombrie 26, 2013 vad ca tot frustrat esti si asa o sa ramai lkw_daniel...pe cine am atacat ? ai un dinte impotriva mea si nu stii cum sa pari tu mai jmecher? sa stii ca nu esti, chiar deloc, ci esti penibil. crezi ca cico_3504 are nevoie de tine ca sa il aperi de "atacurile" mele? ca probabil de ultimul mesaj te referi.te rog frumos sa-ti revizuiesti comportamentul si sa nu te mai bagi in seama cu mine neintrebat. imi pare rau de offtopic dar cu tine nu se mai poate. si te rog frumos sa-mi folosesti nikul exact asa cum este ca eu nu te-am facut lkkv_daniel sau altfel, dar asta tine de bun simt pe unde sunt eu, poate la tine e altfel. in plus de asta te rog invata sa scrii corect romaneste. ma dor ochii cand vad despartiri de cuvinte prin punct. asta ca sa ne punem la punct cu statutul detinut. si daca tot zici de ban ca atac la persoana tie cine-ti da ban ca ma ataci pe mine? iti bati joc de nickul meu si ma numesti recidivist in ghilimele. ce vrea sa insemne recidivist in ghilimele? ce tot ma ameninti cu ban si imi dai ultimatumuri? asta nu tot atac la persoana este? tie cine-ti da drepturile astea? +1 de la mine dan 1976 mariusdafxf pentru a proteja motorul si a proteja si marfa ca primii paleti ii ingheti si strici marfa. Ai folosit un limbaj agresiv 'prost de bubui' la Ploiesti ce înseamnă? Probabil dragutule! Nu mai vrea să pari Fecioara Maria ca nu iți iese,mi.ai zis tu mai multe pe care nu le enumăr eu aici , 'Recidivist în sensul ca folosesti același ton agresiv 'grețos' chiar pe care eu nu.l agreez O greseala recunoscută îi pe jumatate iertată ' nu.i cazul la tine Se pare că coontinui pe aceeasi linie a commenturilor către persoane și mai puțin subiectului, Cred că site șoferii.ro se poate lipsii 30 zile fară probleme de asemenea comportament și commenturi pe care îl ai față de colegi Mă repet, nu ai înțeles rolul si scopul acestui site, nu trebuie să arătăm care scrie mai bine ortografic.care sântem mai destept, etc,etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cico_3504 Postat Octombrie 26, 2013 Moderators Share Postat Octombrie 26, 2013 Felicitari dan1976,este cel mai complet comentariu de pina acum. Chiar daca eu nu sunt pe aceiasi linie...eu lucrez pe temperaturi controlate,acolo toate produsele sunt tinute la o anumita temperatura si intra direct la aceiasi temperatura...greseala mea ca nu am lucrat cu produse perisabile,gen legume culese direct de pe la ferme.Multumiri pentru comentariul tau si informatiile date.Ma vor ajuta si pe mine si pe ceilalti colegi,si nu o spun rautacios,asta ca sa nu inceapa iar n..comentariii ps=ginoxxx acel om avea cincizeci si ceva de ani...avea o experienta de vreo 20 ani [conform spuselor lui] eL NU LUCRASE DELOC PE FRIG pina atunci si era prima lui cursa. Usa o vedea el dar era incuiata...nu avea chei....Daca nu stia ,nu stia,eu i-am oferit ajutorul cu placere si nu m-a deranjat ca nu stie...ma deranjeaza daca nu vrea sa invete..asa...nu ma durut mina sa ii arat ce si cum se face..oricaruia i-as arata la fel..nu ma doare gura si nu pierd nimic daca ii arat altuia putinele cunostinte pe care le posed,ajut omul..si pentru mine asta e mai important Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members dan 1976 Postat Decembrie 8, 2013 Members Share Postat Decembrie 8, 2013 Eu nu am nimic cu nimeni...da aici eu sunt singurul meserias??Nu mai exista oameni sa vorbeasca despre friguri?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members fam_bundyus Postat Decembrie 8, 2013 Members Share Postat Decembrie 8, 2013 nota 10****** dan 1976:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cico_3504 Postat Decembrie 8, 2013 Moderators Share Postat Decembrie 8, 2013 dane nimeni nu are nimic cu tine...dar dupa cum vezi pina acum raspunsul tau a fost cel mai complet si la tema...asa ca in opinia mea .......da....tu esti cel mai meserias la acest capitol,pina acum .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members costea teodor Postat Decembrie 19, 2013 Members Share Postat Decembrie 19, 2013 am vazut raspunsul ,imi pare rau ca complectez asa tirziu(dar e bine orcum,n-ati vazut ca orce frig la un momend dat in viata va fi tras de un tractor din lagarul socialist).la utilizare frigul arata temperatura ceruta si cea din remorca,trebuie avut grija ca frigul dacqa ii ceri +7 si afara e +10 exemplu,va porni foarte rar ,poate fi cca 5-6 ore interval,dar se poate ca noaptea sa porneasca si mai rar ,Aveti grija sa nu ramaineti fara curent ,intrucit toate sistemele sint in stand-by,consumand curent,de aceeea e bine ca la o pauza sau seara inainte de pis....re sa-l pui pe contunuu sa se incarce bateria(marea majoritate a carrier-urilor nici macar nu mai dau la automat daca nu au 12 v.apoi aveti grija ca la incarcare sa nu incarcati paleti foarte inalti ,primi doi sau trei,sa nu loveasca difuzorul de aer de la schimbator,acea pilnie metalica(se mai intimpla la ambient sa fie paletii pt prelata )acest lucru forteaza ventilatorul si nu lasa aerul sa treaca ulterior pina in spate.Daca gasiti gheata foarte mare la descarcare in remorca e semn ca la defost(decongelare ,care frigul il face automat sa nu formeze gheata pe schimbator)apa care curge nu iese prin tava afara sub frig ,curge pe capu tractor de obicei,ci curge in remorca si ingheata,blocind de obicei usile sau lipeste paletii de podea,de obicei se desfunda cu o sirma evacuarea ,aproape ca si la frigiderul de acasa.Daca parcati vara in locuri populate se recomanda sa punetii frigul pe continuu ,pauza scurta care o face o recupereaza mergind turat ,si consumul e acelasi ,doar sperie soferii vecini la fiecare repornire,cei cu prelata fiind foarte sensibili la zgomot (special dup-o bere,no offence)se practica sa parchezi undeva la margine sa te intercalezi lasand capul mai in spate ,,eu prefer pe colt ,ramane capul virat bag coltul remorcii dupa mine si nu pot umbla curiiosi la comanda frigului sa-l opreasca,de asemenea zgomotul e mai modest in cabina in pozitia virat.Referitor la zgomot verificati usile de la frig sau alte accesorii care pot zornaii,la fiecare pornire ,oprire vag un zgomot nasol ,cauza fiind bucsile si balamalele de la usi ,se recomanda sa inchizi usa pe niste bucatii de covor antiderapant,sa nu vibreze.de asemenea atunci cind incarcati produse foarte usoare (bezele croisante )lucruri care nu sint consistente frigul va merge foarte mult intrucut nu au o masa compacta sa raceasca os,si tot absorb energie,la frig se mai intipla f rar sa descarci tu cu transpateta ,e bine ca pina iti faci loc in remorca sa ai o chinga de orcare ,sa tragi primi plati la spate sa-i ia stivuitorul ,sa poti sa-ti faci loc de manevra la transpalet ,sa te intorci,o chinga uzata iti da orce coleg.daca treci cu vaporul trenu,etc ,poti opri frigul ca nu pateste maffa nimic,orcum iii trebuie ore foarte multe sa se dezghiete ,eu folosesc si la pauza de 45 min ,regula asta sa nu duraie in cap la vecini de parcare,daca imi mai trece prin cap ceva mai adaug,ulterior ,druburi bune la toti ,bon route. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators sxn Postat Decembrie 19, 2013 Moderators Share Postat Decembrie 19, 2013 Incercam sa vorbim de consumul TK urilor sau suntem Solomon ? Tk urile au un consum mediu estimat pe perioda lunga. Intre 1,8 si 2,2 l/h in functie de sistemul de lucru continuu sau ciclic. Pe ciclic consuma mai mult din simplu fapt ca trebuie sa porneasca din cand in cand si asta ii creste consumul orar. E mai economic totusi in timpul transportului regimul ciclic. Dar fiind pe automat va mentine temperatura interioara in niste limite destul de largi adica va avea o tolerata de +/- 4 grade fata de temperatura setata. Asta depinde de ce transporti. De exemplu acea marja de 4 frade poate distruge salata, sa o gasesti neagra la livrare. Nu cred ca vrei asta. Si nu e singurul exemplu. Asta cu conditia ca marfa a fost incarcata in marja de temperatura acceptata la incarcare. O marfa incarcata la 20 grade, proaspat recoltata si care are temperatura de transport /depozitare la 8 grade C, iti va creste consumul aparatului frigorific si va reusi sa deterioreze marfa daca incerci sa o aduci repede la temperatura ceruta in specificatii. Va incerca sa reduca temperatura aerului de intoarcere chiar si prin trecere prin zero grade. Marfa de sus, pe unde sufla crivatul va fi inghetata de aerul foarte rece. Masina frigorifica, ca e duba sau prelata e gandita pentru a mentine o anumita temperatura, nu pentru a raci/ incalzi marfa. Ai grija ca esti rapunzator de marfa de la incarcare la descarcare. Totul e pe "gestionarul de moment al marfurilor." Preiei marfa in conditiile specificate sau iti asumi raspunderea pentru gestionarea temporara. Consumul este direct legat de turatia de lucru a agregatului ftidorific. La Carrier nu comentez ca nu am lucrat cu el. Solomon avea o treaba cu judecata preafericitilor supusi ai lui si de a da solutii extreme .Nu cred ca e cazul aici ! asa ca sa lasam balta alte discutii. nu cred ca-si au rostul aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.