Members Bogdan_ton Postat Octombrie 9, 2013 Members Share Postat Octombrie 9, 2013 Salutare dragi colegi! Dupa cum se vede , am decis sa incept o activitate de transport. Sunt incepator - consider ca omul cat traieste invata - astfel am nevoie de putin ajutor. Ca si sofer (pe comunitate) am 4 ani de experienta,stiu cu ce se mananca,stiu ca mai am multe de invatat. Ca si antreprenor, am oarece experienta - am o firma deschisa din 2010, dar nu m am ocupat de transporturi. De ce incep acum? caut noi surse de venit. Ce am facut pana acum : - am inregistrat cod caen transporturi - o parte din acte le am obtinut - mi ar mai trebui licenta(jumate din dosar e cam gata) Unde am nevoie de ajutor: - am hotarat sa iau un MAN, euro5 - din cercetarile mele reiese ca e cel mai indicat la suma pe care doresc sa o investesc, 25-28.000euro , plus ca observ ca e destul de ok la intretinere - ca si costuri. Aici mi ar prinde bine pareri si sfaturi. (eu am lucrat pe Volvo si Renault Magnum) - Ma intreb daca e bine sa iau si semiremorca sau nu. As vrea sa iau pt ca ma gandesc, ca tot schimband remorcile, poti gasi unele darmate, fara frane, fara cauciucuri, sa nu se traga prelata etc... Pe de alta parte, nu am vazut firme care sa acorde contracte pentru ansamblu complet. Defapt de aici se naste si intrebarea urmatoare : - Cateva indicatii despre firme serioase(sa plateasca, eventual cu cat mai putine intarzieri) unde as putea sa lucrez cu camionul. Inainte sa ma dojeniti tin sa spun ca am verificat forumul, am trimis mail la Freja - momentan niciun raspuns, am trimis pm unui coleg forumist - la fel, inca fara raspuns. M am inregistrat si pe Bursa - cred ca maine activez contu - caci am vazut un anunt postat de acolo. Am, totusi, mai multa incredere in colegi care stiu situatia clara, decat in anunturi mai mult sau mai putin adevarate. In speranta ca ne vom intalni cat de curand pe strazi, eu va urez drumuri bune si va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members likka Postat Octombrie 9, 2013 Members Share Postat Octombrie 9, 2013 uite aici cineva cauta tractionisti fara semiremorca doar cap tractor...: Daca va intereseaza, noi avem de munca pt. tot anul in Spania si pe comunitate. Facem transport frigorific. Remorcile le inchiriem noi. Dam card de motorina. Banii se platesc dupa prima cursa. Preturi fff. bune Pentru mai multe informatii luati legatura cu mine: Tel. 0034/647245189 marianavarga@hotmail.comUN SALUDO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Bogdan_ton Postat Octombrie 9, 2013 Autor Members Share Postat Octombrie 9, 2013 Multumesc frumos colegule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members danbdd Postat Octombrie 19, 2013 Members Share Postat Octombrie 19, 2013 Salut,sunt sofer pe comunitate si sunt cam in aceeasi situatie ca si tine,vreau sa cumpar un man euro 5 si sa lucrez ca tractionist,te-as ruga sa ne tii la curent cu ce vei face in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members claudiu tg mures Postat Octombrie 20, 2013 Members Share Postat Octombrie 20, 2013 colegii incercati la LKW Walter au curse in toata europa platesc un pic mai putin e adevarat dar sunt foarte seriosi va luati banii la timp garantat puteti incerca stiu multe firme mari din romania care lucreaza cu ei,ei va pot da de lucru si pentru ansamblu complet cap tractor semiremorca. http://www.lkw-walter.ro/ro/transportat ... i-partener Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members forumistu' Postat Octombrie 20, 2013 Members Share Postat Octombrie 20, 2013 Intradevar Man are piese ieftine si se pricepe oricine la reparat dar la capitolul fiabilitate e praf.Dealtfel se si vede in preturile lor la Sh,sunt sub Dafurile E5 care cansuma ulei ca pe adblue.Si nici foarte economic la motorina nu e. Atentie mare la tepari,piata e saturata de camioane iar ce ce te inunda cu oferte bune venite din senin sunt cam dubiosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Bogdan_ton Postat Octombrie 23, 2013 Autor Members Share Postat Octombrie 23, 2013 Referitor la camion,sunt in negocieri cu cei de la MHS-Man Romania. Ser sa ajung la un rezultat. Mai am in vedere si un camion de la Kleyn truks. Din cate am studiat online par destul de seriosi si acolo. Intradevar multe Man uri second...ce sa spun,m a gandit ca e preferata masina de catre piata din Rom si de aia exista multe sh uri. Daca o sa iau de la Kleyn,vad si cateva Volvo uri apropiate la pret dar cam sus la km. ... Imi dau seama ca firmele mici,in special pe unde sunt Romani prezinta un grad inalt de risc. Tocmai de aia am de gand sa stabilesc din prima faza plata imediat dupa cursa. Chiar daca se percepe un comision suplimentar. Pana acum am discutat cei din anuntul de sus. E o doamna,pare ok...ce sa zic. Vom vedea la fata locului. Vorbele sunt mereu frumoase. Pentru colegul dan,nu stiu in ce stadiu esti. Eu aveam firma,am baga cod transporturi,am pregatit toate actele pentru licenta si acum astept masina. Teoretic maine am raspunsul de la MHS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members danbdd Postat Noiembrie 19, 2013 Members Share Postat Noiembrie 19, 2013 Sunt la stadiul de sofer angajat deocamdata,imi cer scuze ca nu am putut sa raspund mai devreme,dispun momentan in perioada 5 Decembrie de numai 20.000 euro si m-am reorientat spre Renault Premium,mai ieftin la achizitie,motor volvo...dar multe lipsuri,as dori daca se poate sa-mi dai un pm cu nr. tau de tel. sa mai discutam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members DucuHD Postat Noiembrie 19, 2013 Members Share Postat Noiembrie 19, 2013 Buna, si in primul rand vreau sa iti doresc multa bafta in noua activitate. Desi e o piata dura, piata transporturilor, cauta sa investesti si sa cresti cu timpul, parerea mea. Evita imbogatirile peste noapte cum isi doresc toti, in ziua de azi trebuie sa vezi lucrurile mai altfel decat restul ca sa reusesti intr-un business. Eu personal as prefera o firma gen LKW Walter cum ti-a recomandat colegul. Castig mai putin, dar sigur si stabil. Ca si masini sincer.....decat MAN mai bine DAF ( spun asta daca as fi in situatia ta si nu ca sofer) dar decat cele doua mai bine un Volvo...repet e parerea mea, insa eu consider ca Volvo chiar e un camion pe care te poti baza, un camion cu care sa incepi o afacere, si de ce nu, mai tarziu poate o flota. Ia exemplul firmelor cu traditie in domeniu, dar care totusi se respecta, foarte multe au flote de Volvo. Ti-as recomanda sa il cauti sa fie suedez si nu belgian. Hranit "sanatos" si la timp, exploatat de un profesionist adevarat, te-ai ales cu un camion pe viata. Oricum ar fi eu iti doresc succes si curse cat mai bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Bogdan_ton Postat Noiembrie 21, 2013 Autor Members Share Postat Noiembrie 21, 2013 In primul rand, multumesc pentru sustinere, deja ma lovesc de cateva piedici dar sunt increzator ca le voi depasi. Corect! Volvo e Volvo, problema e ca si detinatorii de Volvo stiu treaba asta si se cam reflecta in pret... Totusi, ca tot veni vorba, Am vazut un Volvo cu a treia axa liftanta, ce parere aveti da astfel de masina. Stiu ca sunt pt greutate, dar daca nu ai nevoie de axa, poti sa o tii ridicata? Stiu ca la unele masine se coboara automat la o anumita greutate. Ar mai fi problemele cu servo... IN fine, Ce parere aveti de o astfel de masina?? In privinta taxelor de autostrada, m am uitat putin pe net si se pare ca nu exista nicio diferenta intre "5 axe" si "5 sau mai multe axe" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Noiembrie 21, 2013 Administrators Share Postat Noiembrie 21, 2013 renault premium , manual , motor undeva la 460 dxi si vei fi uimit de cum depasesti fh-uri , v.8 -uri scania sau mercedes, asta daca vrei un camion nu trotineta . ( pentru tara un 420 dci , desi inteleg ca nu e cazul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members forumistu' Postat Noiembrie 22, 2013 Members Share Postat Noiembrie 22, 2013 Referitor la 3 axe pe cap tractor,se folosesc mai mult in Nl si GB pentru a putea merge cu 44T fara depasire de masa pe motrica. Daca la plata autostrazilor nu e diferenta,ia in calcul ca masina e un pic mai grea si ai rezervoare mult mai mici,ceea ce poate fi un dezavantaj major functie de tipul de curse efectuat,deci nu e pentru distante lungi.Si nu uita ca sunt 2 anvelope in plus,care se uzeaza mai greu dar totusi sunt o cheltuiala in plus. Volvo e Volvo dar e foarte scump!Si pretul primit pe km e acelasi indiferent ca e Renault sau Kenworth. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members TIBERIU 68 Postat Noiembrie 22, 2013 Members Share Postat Noiembrie 22, 2013 Colegule indiferent de ce masina vrei sa-ti cumperi,daca nu ai un minim de 7000-10000euro capital propriu (depinde cand incasezi prima factura ) este greu sa supravietuiesti la tarifele actuale(taxe drum ,motorina,cheltuieli neprevazute). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members momciu Postat Ianuarie 2, 2014 Members Share Postat Ianuarie 2, 2014 Atentie la tepari. In nici un caz DirectLog Worgl sau Activia ...Nu este imposibil sa mai deschidă alte firme cu cine știe ce nume pompoase.Ofera carduri,remorci închiriate de la F&k unde au de platit chirii restante pe vreo 8 luni reparații la remorci de vreo 35000 doar la un service unde am predat eu remorca.Directorul F&K Austria mi-a mulțumit ca le-am adus remorca pt ca deja nu știu cum sa facă sa si recupereze remorcile date lor.Cum dealtfel am postat pe un alt topic numele excrocilor, o voi face si acum tocmai pentru a încerca sa avertizez potentialii lor fraieriti.Antal Andrei,Kurt Ehrich,Markus Zott. Daca vreunul din ei va va prezenta vreo oferta de colaborare,fugiti ca dracul de tamaie.E păcat sa finantati indirect viata dulce a unor viermi de rahat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Bogdan_ton Postat Ianuarie 4, 2014 Autor Members Share Postat Ianuarie 4, 2014 Cred ca e ok sa posteze cei cu experiente asemanatoare, astfel stim cu totii de cine sa ne ferim, sau macar sa incercam sa ne ferim. Eu, momentan am discutat cu cei de la Freja, am primit oferta si pare ok, am trimis cereri de carduri si cred ca in 10-15 zile ii dau bataie. Referitor la ce spune colegu Momciu, nu stiu daca e de catalogat drept teapa, dar o mica manevra este si in cazul ce il voi descrie: Este o firma din BV,care intermediaza oarecum contractul cu Freja, avantajul ar fi ca ai dispeceri romani, stiu despre ce e vorba si te pot indruma in diferite situatii mai delicate, dar oferta lor e diferita - cu cativa centi/km - de oferta celor de la Freja. Acum ar fi normal sa ceara bani pt munca pe care o depun, dar "manevra" la are ma refer e ca respectivii sustin sus si tare ca ei sunt platiti de Freja - poate chiar sunt - si ca nu percep nimic de la tractionisti, lucru neadevarat. Drumuri bune dragi colegi, si sa pasim cu totii spre mai bine in acest nou an! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members vakarena Postat Ianuarie 14, 2014 Members Share Postat Ianuarie 14, 2014 Cred ca e ok sa posteze cei cu experiente asemanatoare, astfel stim cu totii de cine sa ne ferim, sau macar sa incercam sa ne ferim.Eu, momentan am discutat cu cei de la Freja, am primit oferta si pare ok, am trimis cereri de carduri si cred ca in 10-15 zile ii dau bataie. Referitor la ce spune colegu Momciu, nu stiu daca e de catalogat drept teapa, dar o mica manevra este si in cazul ce il voi descrie: Este o firma din BV,care intermediaza oarecum contractul cu Freja, avantajul ar fi ca ai dispeceri romani, stiu despre ce e vorba si te pot indruma in diferite situatii mai delicate, dar oferta lor e diferita - cu cativa centi/km - de oferta celor de la Freja. Acum ar fi normal sa ceara bani pt munca pe care o depun, dar "manevra" la are ma refer e ca respectivii sustin sus si tare ca ei sunt platiti de Freja - poate chiar sunt - si ca nu percep nimic de la tractionisti, lucru neadevarat. Drumuri bune dragi colegi, si sa pasim cu totii spre mai bine in acest nou an! Cum se numeste firma din brasov? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members TIBERIU 68 Postat Ianuarie 18, 2014 Members Share Postat Ianuarie 18, 2014 Colegilor atentie la Freja din cate stiu eu se percepe chirie la semiremorca asa ca atentie ce semnati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Bogdan_ton Postat Ianuarie 18, 2014 Autor Members Share Postat Ianuarie 18, 2014 Da, se percepe - mie mi au cerut 750 euro pe luna. Inclus service si o spalare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members shenky Postat Ianuarie 23, 2014 Members Share Postat Ianuarie 23, 2014 Bogdan ai inceput munca? Ai facut prima cursa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Bogdan_ton Postat Ianuarie 25, 2014 Autor Members Share Postat Ianuarie 25, 2014 Acum ma indrept care ei. M am oprit la un prieten la Hamburg pe weekend si luni dimineata sper sa ajung la ei sa vedem ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Bogdan_ton Postat Februarie 2, 2014 Autor Members Share Postat Februarie 2, 2014 Cum am inceput topicul asta de la zero si am observat ca ma sunt colegi interesati de situatie,o sa incerc sa fac relatari si pe percursul colaborarii cu cei de la FREJA. Asadar,ajung luni dimineata,caut persoana cu care am corespondat,nu era. Il sun,ma pune sa intreb de altul,il gasesc pe respectivul... In fine,dupa o ora de cercetari se pun lucrurile in ordine. Imi aduce cardurile,ma pune putin in tema(adica imi explica sa fac verificare semiremorcii la preluare,imi explica cum sa completez un formular al lor specific,imi prezinta seful depozitului,imi da nr semiremorcii si CMR urile si...welcome to Freja!) Ma duc,agat remorca,remarc ceva nereguli(nu grave),il sun,zice sa vedem ce putem face...etc...ramane asa. La 10 aveam remorca agatata tot,la 19:00 m au bagat in rampa, incarca rapid...25to. Da i bataie... Descarc miercuri,la 10 eram gol. Imi da incarcare la aprox 100 km. Ajung acolo,incarcarea pt a doua zi. Bene.. Incarc,22to,plec. Ajung la descarcare,vineri la 9 dimineata eram gol. Incarcare pt luni,cu trecere pe la sediu.. Si cam asta e experienta mea din prima saptamana la FREJA. 1800km in toata saptamana. Ce sa zic,sincer sunt putin dezamagita,dar trag speranta ca e o chestiune de inceput,o fi o perioada de proba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Doru69 Postat Februarie 28, 2014 Members Share Postat Februarie 28, 2014 Buna ziua Bogdan, Mai ai alte informatii despre colaborarea ta cu Freja? Sunt interesat si eu sa merg la ei. Ai cumva un numar de telefon la care te pot suna? Sau o adresa de email, un skype sau altceva pe care te pot contacta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Bogdan_ton Postat Martie 15, 2014 Autor Members Share Postat Martie 15, 2014 Paai, Freja, nici nu stiu de unde sa incep... Hai sa incep cu luna asta, suntem in data de 15 si eu am facuti 3000 de km, deci nu glumesc, 3000 de km in conditiile inc are nu am avut nicio intarziere sau problema cu masina etc. o sa detaliez prog meu de saptamana trecuta : Luni dimineata eram la descarcare in Nordul NL. (ajuns de vineri de pe la 11:00, dupa o "fabuloasa" cursa de 300 de km, dar fiind programat pt luni, nu m au descarcat) . Deci se stia ca luni dimineata descarc, primesc incarcarea la 89 de km, ajung aolo, marfa e gata doar seara... Bon, incarc, ajung marti pe la pranz la descarcat in DK, incarcare pt a doua zi - Miercuri. Incarcarea dureaza pana la 14, dar nu are importanta pt ca descarcarea e programata (distanta de 600km) vineri la 8:00. Asa ca descarc Vineri dimineata si, cum tot aveam prea multi km luna asta primesc o felicitare cu 6 incarcari... Asta e cu km, acum cu calculatul km, eu merg cu precadere in Olanda, si oriunde merg in Olanda(exceptie Groningen) Freja imi calculeaza km pe Cloppenburg (adica o nationala pe Germania) care scurteaza drumul cu 10-15 km, de cele mai multe ori, doar costurile mele ca transportator cresc cu 10% minim. Nu stiu daca am precizat ca luna asta am avut 20to+ pe retur si 15-18 to pe tur, fara exceptie. Ce sa mai zic, le am mai spus unor colegi pe prv problema cu platitul. Adica , desi la semnarea contractului , cardul de motorina, cardul de autostrada si contractul de recuperare tva erau facultative, iata ca Freja nu vor sa imi achite luna Ianuarie(saptamana lucrata pe luna respectiva) pana nu imi pun la punct actele pt recuperare de tva,care sunt o problema prin simplu fapt ca trebuie sa fac un drum in Ro sa depun personal o hartie+imputernicire la ANF. Iar la sfarsit, nu stiu daca voi dezamagui pe cineva, eu personal sunt foarte, dar o sa va spun cat am de luat pe februarie+o saptamana din ianuarie : 2140E. Asta dupa scazutul remoricii, motorinei, autostrazii, ETC... Altfel, nici nu stiu ce sa mai zic, ca si firma nu ai treaba, foarte amabili, iti explica totul clar (exceptie, cand nu au o explicatie plauzibila si atunci te paseaza de la unu la altu), raspund tot timpul la telefon, mi au dat si bani "in avans" (adica din factura mea dar care nu se poate sa fie achitata pana la rez cu tva ul) etc. Iarasi nu vreau sa il fac pe dracu cel mai negru, adica, din cercetarile mele, Freja este totusi o firma buna, daca s ar face si km. Eu am mai cerut oferte la cateva firme, dar nu am gasit nimic serios, adica firmele mai mari au tarif sub freja(nu mai vb ca sunt o groaza de intermediari cu tarife mai mici decat freja) iar cine se pare ca ar da mai mult, sunt astia cu frigurile de pe Spania, dar stim cu totii ca acolo e plin de ...capcane sa zicem... Ce sa mai zic, daca mai are cineva intrebari, il rog sa le puna aici ca poate,inf respectiva, ajuta mai multa lume. Iar eu, eu stau aici pana gasesc ceva mai bun. Sunt in cautari acerbe dar nimic serios pana acuma... Buafta tuturor si drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members kostyca Postat Aprilie 13, 2014 Members Share Postat Aprilie 13, 2014 salutare colegi intentionez să devin tractionist,dar nu stiu care sînt pașii de urmat,de ce buget e nevoie,și problema nr 1:se poate mînca o pîine din treaba asta,exclus cazul de îmbogățire peste noapte.ce prețuri se mai dau pe km,costuri,etc. mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members ionut_90 Postat Aprilie 14, 2014 Members Share Postat Aprilie 14, 2014 Vin si eu cu o intrebare. In contract nu iti garanteaza un anumit numar de km ? Intreb asta pentru ca eu am o cunostinta care a cumparat un MAN din 2008 de la o firma care i-a dat si semiremorca (cisterna ADR) si contract de 10000 km garantati pe luna, si mi-a zis ca lui ii plateste km aia indiferent daca ii face sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.