Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Consum cap tractor IVECO STRALIS 450


enachescu

Postări Recomandate

  • Members

Buna ziua! Am si eu cateva intrebari ( sunt incepator pe camion)!!!!

Va rog, un raspuns SINCER la intrebarile:

1. cat consuma un cap tractor Iveco Stralis 450 cp, Euro 5 ? FARA REMORCA! Ruta :Austria - Luxemburg-Austria - Italia

2. cat consuma sirocul?

3. consumul pentru Iveco Stralis 450cp. euro 5 cu 20 tone pe traseul: Veneto ( Italia) - Nice ( Franta) - Marseille ( Franta) - Veneto ( Italia).

4. Care este diferenta dintre km reali parcursi si km calculati cu google maps.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri

SARBATORI FERICITE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Iti raspund eu daca imi spui directia vantului,temperatra,umiditatea,orele de plecare si sosire,nr de pantof al soferului,numarul de rezervoare si paravanturi,tipul de semiremorca,dimensiunile,marca si presiunea anvelopelor,constanta tahografului etc. etc.

Este total absurd ceea ce doresti tu!

Ca sa fii impacat iti ramane sa studiezi statistica si sa faci macar 100 de curse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

intrebarile tale nu pot avea un raspuns sincer...deoarece consumul unui camion depinde in primul rind de stilul de condus adoptat de sofer,apoi de camion....ca sa intelegi corect acelasi sofer conducind 2 camioane identice scoate un consum diferit la ele....tot asa...2 soferi pe acelasi camion scot consum diferit......apoi...distanta la km de pe google e distanta calculata pe o ruta directa intre 2 orase...numai ca in practica tu faci mai multi km...mai ai cotituri...intoarceri...si intotdeauna vei face mai multi decit iti da tie google

sirocoul ar putea sa fie singurul punct la care vei primi un raspuns aproape sigur... de la vreun coleg care stie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members