Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Members

Colegule nu te mai enerva. Cand isi va da seama, ca prin tot ce face se auto-ruineaza, va fi prea tarziu. Inca nu realizeaza ca doar soferul produce pentru firma si mai cred eu, ca, doar sefii si patronii care inteleg acest lucru vor castiga, respectiv ridica nivelul de bunastare al firmei.... RESPECT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 166
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • Members

cu toate neantelegerile avute...azi mi-au intrat in cont 200 euro reprezentand garantia in euro...ar mai fi vre-o 480 ron garantia in lei dar ptr ei trebuie sa-i ridic de la sediu ptr ca nu aveam card in ron facut...

a trecut ceva timp insa pot spune ca momentul in care i-am primit a fost unul in care aveam f mare nevoie de ei...deci din acest punct de vedere au un + din partea mea.

daca stau si ma gandesc mai bine...daca nu era un conflict spontan cu Dragomir fostul Manager Transport

Extern inca mai eram angajat la ei,pana sa fie vb cu adusul acasa nu am avut probleme cu ei.

din cauza aceasta zic ca un singur om poate duce de rapa o intreaga companie indiferent cat de mare si ce traditie are ea in spate...si e pacat acest lucru.exact acei 2 oameni cu care am avut probleme nu mai sunt nici ei in functii,unul demisionat iar celalalt e iar pe alta functie,probabil aceeasi de pe care a venit si imi place sa cred ca e posibil ca acest lucru sa nu fie chiar intamplator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Stiu ca deviem un pic de la "post", dar putin Drept Civil nu strica nimanui..... ca raspuns la o alta problema "arzatoare" la aquila, dar si la alte firme... retinerea banilor din salariu.... retinerile salariale... , retinerile din diurna.....  in ce baza faceti treaba asta, domnilor?????

Plata salariului

Art. 169, Codul Muncii

(1) Nicio retinere din salariu nu poate fi operata, în afara cazurilor si conditiilor prevazute de lege.

(2) Retinerile cu titlu de daune cauzate angajatorului nu pot fi efectuate decât daca datoria salariatului este scadenta, lichida si exigibila si a fost constatata ca atare printr-o hotarâre judecatoreasca definitiva si irevocabila.

In situatia in care firma angajatoare urmareste acoperirea prejudiciilor cauzate de catre salariat, aceasta trebuie sa obtina in prealabil un titlu executoriu in acest sens (adica o hotarare judecatoreasca definitiva si irevocabila).

Daca reglementarile anterioare ofereau libertatea deplina angajatorului in a emite decizii de imputare si in a efectua retineri din salariu, prin Codul muncii in vigoare s-a eliminat arbitrariul si s-a stabilit ca retinerile din salariu nu pot fi efectuate decat in cazurile si conditiile stabilite de lege. Retinerile cu titlu de daune cauzate angajatorului pot fi efectuate numai in masura in care datoria salariatului este scadenta, lichida si exigibila si a fost constatata printr-o hotarare judecatoreasca definitiva si irevocabila.

Cazuri si conditii

in prezent, retinerile de aceasta natura sunt acceptate numai in anumite situatii prevazute de lege, cum ar fi pentru plata impozitului si a contributiilor sociale datorate de catre salariat (CAS, CASS, somaj). In cazul acoperirii prejudiciilor cauzate companiei angajatoare de catre salariati, retinerile sunt conditionate de constatarea prejudiciilor printr-o hotarare judecatoreasca definitiva si irevocabila.

Fata de dispozitiile art. 165 din Codul muncii care stabilesc ca „acceptarea fara rezerve a unei parti din drepturile salariale (...) nu poate avea semnificatia unei renuntari din partea salariatului la drepturile ce i se cuvin in integralitatea lor (...)”, coroborate cu cele ale art. 38 din Cod care instituie interdictia salariatilor de a renunta la drepturile ce le sunt recunoscute de lege, sub sanctiunea nulitatii absolute, rezulta ca retinerile nu pot fi efectuate fara respectarea legii chiar daca salariatul isi da consimtamantul in acest sens.

„Ordinea de prioritate ce trebuie respectata de catre angajator este: obligatiile de intretinere, conform Codului familiei; contributiile si impozitele datorate catre stat; daunele cauzate proprietatii publice prin fapte ilicite si acoperirea altor datorii”

Totusi, nici unul dintre textele legale de mai sus nu impiedica salariatul sa acopere de buna voie dauna de care se face responsabil. Astfel, deciziile de imputare folosite in practica in vederea acoperirii aunelor cauzate de salariati sunt valabile numai in cazul in care au la baza o hotarare judecatoreasca irevocabila de constatare a daunei.

Nerespectarea acestor prevederi poate conduce la constatarea de catre instanta de judecata a nulitatii retinerii efectuate de catre angajator si restituirea catre salariat a sumei retinute in mod nelegal. in situatia in care se opereaza mai multe retineri din salariu, in baza mai multor titluri executorii, acestea nu pot depasi in fiecare luna jumatate din salariul net.

Codul muncii nu mai retine prevederile referitoare la raspunderea materiala sau la decizia de imputare si angajamentul de plata. Daca salariatul va prejudiciaza, acoperirea acestui prejudiciu nu se va mai putea face direct prin retineri din salariu.   

DIÚRNĂ s.f. Sumă acordată pe timp de o zi unei persoane care pleacă în deplasare, pentru acoperirea cheltuielilor făcute. ♦ Plata unui angajat cu ziua. [< lat. diurna].

DIÚRNĂ, diurne, s. f. 1. Indemnizație plătită cuiva pentru acoperirea cheltuielilor de deplasare în altă localitate în interes de serviciu. 2. Sumă zilnică plătită unui ziler. [Pr.: di-ur-] – Din lat. diurna.

  noi cum suntem platiti???? nu cumva la km????

In concluzie?!  Draga domnilor... ABUZATI! cam asta faceti! prin orice mijloace....  in 2 ani de zile de munca la "cioara vopsita", mie mi-au fost date 2-3 chitante care acopereau niste cheltuieli legate de convorbirile telefonice... in rest, nimik, indiferent de natura sumei retinue!  explicatii pt sumele retinute? multe.... vagi.... confuze.... balbaite, fara sens....  nu mai spun ca nu stiu cum arata un fluturas de salariu de la aquila...  cu colegii carora le opriti bani pe motorina cum procedati? cum e ca unui sofer sa i se comunce in decurs de cateva ore, 4 (patru) cantitati diferite de motorina, cu care, chipurile, era minus????  si mai lasati-o balta cu sms-urile alea care incep cu "dragi colegi, ....", va rog! nu de alta, dar ni se apleaca de atata dulcegaraie! mai urmeaza sa primim sms-uri cu "La Multi Ani!" si cate o "prima-bonus-cadou"cu ocazia zilelor de nastere sau a onomasticii! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • Members

Revenind..... Domnilor sefi, bunurile si creantele ce nu pot forma obiectul popririi sunt reglementate la art. 452 alin. (2) literele a), B), c) din Codul de procedura civila.

Acelasi Cod de procedura civila stipuleaza la Art. 409 alin. (7) urmatoarele: ".....diurnele, pecum si orice alte asemenea indemnizatii cu destinatie speciala, stabilite potrivit legii, nu pot fi urmarite pentru niciun fel de datorii". Asadar, intrucat au o destinatie speciala, aceste bunuri au fost considerate de legiuitor ca fiind insesizabile. In concluzie, nici domnii de la Ministerul de Finante nu se pot apropia de aceste sume, dar o faceti dvs….  Ironic, nu????!!! Drept sa va spun, ma gandesc sa va dau in judecata…. Atat eu cat si alti colegi de breasla…. 

Ne intoarcem la subiectul deschis de alti colegi…. AQUILA!!!!  Qualcommurile de pe camioane sunt verificate metrologic???? NUUU!!! La fel, aparatura de bord, e verificata metrologic???? NUUUU!!!!  Tineti cont de marja de eroare a aparaturii sau de eroarea de masurare a pompei de combustibil??? NUUUU!!!!!  In concluzie, cum opriti bani pe motorina???? Si cum se face ca, brusc, nici un camion nu se mai incadreaza la consum????  Cati sefi de coloana de la Transport Extern au facut o Facultate de Transporturi??? Raspunsul tinde spre 2, va garantez!!!  Cati sefi de coloana sunt in stare sa calculeze o foaie de parcurs??? 3!!! Si vine un “nea Gigi”, vanzator de ciocolata, prieten sau chiar ruda cu patronii si spune ca X nu e in stare sa calculeze o foaie de parcurs sau sa interpreteze niste date furnizate de Qualcomm!!! D-le G.D., dvs, cu toata functia pe care o aveti, stiti doar sa le vorbiti soferilor “de sus”, ca unor sclavi!!!! Deh! Nimeni nu mai este ca dvs!!!  Dar NU sunteti “herrenvolk”!!!! Sau arian, sau “pure race”! Nici noi nu suntem “untermenschen”!!!!!  Un CMR stiti sa-l completati??????? Cand o sa  faceti un consum din “derapaje”, atunci sa spuneti ca X nu e bun ca sef de coloana!

Mai nou, a crescu numarul sefilor! UUURRRRAAAAAAA!!!!! Avem sef peste dispeceri, si sef peste sefii de coloana….   URRAAAAAAA din nou!!!!!! Firma “nu are bani”, dar suplimenteaza posturile “calde” de la birouri!!!!! Si mai cumpara si niste monitoare de la Philips, eventual….  Domnu sef peste sefii de coloana, a uitat ca nu stia de unde a venit,  a uitat cine l-a invatat cate ceva, si a muscat mana care l-a mangaiat.. (ca sa nu zic ca l-a mancat de f**d pe respectivul care l-a invatat). Si mai nou, acest sef peste sefi, mai si toarna pe unu si pe altu la sefuti sau chiar la sefa de la “personal”!!! Ca… deh!!!  El este un om fidel firmei, ca lucreaza aici de peste 11 ani de zile, si din banii de la firma asta si-a facut omu casa… Nu care cumva sa i-o luam noi inainte!!! :D    Doamna sefa de la personal!!! Nu va public numele aici, din diverse motive… Dar dvs stiti ca acest “sef” al sefilor de coloana, om pe care (se pare), il tineti in brate, a luat spaga/mita de la un sofer, pentru ca acest sofer sa fie trecut pe ceea ce la Aquila se cheama “nespecificate”??? E vorba de acel proiect unde soferul e titular pe camion, si, din cand in cand, ajunge acasa cu tot cu camion…

Am scris “sefuti” mai devreme…. Fu un sefulet de coloana, pe IKEA, care a rezistat cam 2 luni de zile…. A venit altu acu, in locu lui….. Omul asta, precum wc-ul, e fffff ocupat!!!! Nu raspunde la telefoanele soferilor, la mesaje, la problemele pe care acestia i le expun… Nu mai spun ca la varsta lui, isi permite sa ridice tonul la unii mai in varsta…. Mihaita, mama…. Pe proiectul asta unde esti tu sef de coloana sunt peste 60 de soferi, si tu unul singur! Pe cine crezi ca l-ar durea mai tare???? Pe ei sau pe tine??? ;)  Si te mai intreb un lucru, baiete!!! Cui dadusi spaga ca sa treci de clasa a 3-a???? Cititi, oameni buni, mesaj dat de acest sef de coloana soferilor: “Intrebarile legate de salariu, motorina, km vi le voi da fara sa mi le cereti in momentul in care le voi primi, va rog nu mai suna-ti sau da-ti sms pentru aceasta problema, aveti cuvantul meu ca in momentul in care le voi primi vi le voi trimite pe sms”!!!!! Deci intrebarile ni le vei da in momentul in care le vei primi… Asta e mai ceva ca blatul la BAC!!!! HUUUUOOOOOO!!!!!!    RUSINEEEEEEE!!!!!!!  Cum se conjuga, nene, verbele “a suna”, “a da”,???? Creanga, Eminescu, Caragiale si Rebreanu s-ar rasuci in mormant daca ar vedea ce ai scris!!!!!!!  Cred ca ar fi dispusi sa te ia langa ei, numai sa nu faci de rusine limba romana!!!!! Amice….. Fara suparare, dar esti INCOMPETENT!!!

Si mai sunt acei dispeceri carora le arde mai degraba de “look”-ul lor, de aspectul de “macho-man” (a se citi “mascul feroce”), decat de ce au de facut la locul de munca….. E vorba de dispecerul care are neamuri/pile in Consiliul Judetean PH, acelasi dispecer care in fiecare vineri seara se duce la sala, sa-si mareasca masa musculara….. Amice, nu mai lua diverse chestii pt muschi, ambulate in cutii de plastic de 0,5 sau 1 kg… Ia niste lecitina, tata, sau ginseng, sa nu mai fii “tabula rasa” (e posibil sa ajute si la potenta), si o sa vezi ca nu o sa-ti mai spuna lumea “stripper-u”!!! AAAA!! Si inca ceva pt tine! Programul incepe la 8:00, nu la 9-9:15!!!!

Alt lucru deranjant, este ca soferul a ajuns mai ceva ca o minge de ping-pong, de tennis sau de fotbal! Daca are o problema, e pasat de la unu` la altu` pana ameteste, si, dupa toata povestea, tot el este ala mototolit!!! Sefu de coloana nu se baga, sefu sefilor de coloana nu se baga, managerul de transport nu se baga, ca e depasit de situatie! D-le manager de transport, nu mai stati dom`le asa incruntat in fata laptopului, ca nu cred ca intelegeti mare lucru! Si cel mai mult imi place cand va dati cu palma peste frunte! Ma gandesc ca, de Mos Gerila, sa va cadorisesc cu un fier de calcat, pe care sa-l tineti in mana in momentele acelea de….neputinta???!!!! Pana si nemtii de la DHL au declarat ca este cel mai prost management pe care l-au vazut de cand colaboreaza ei cu Aquila!!!! Am zis Mos Gerila, ca, iacata, a venit iarna….. Frig, ploaie, lapovita, ninsoare, baterii moarte… Si niste “capete luminate” au decis!!! 300 ore aeroterma/luna intreaga!!!!!  Domnilor…. 31 nopti * 9 ore medie/noapte=279 ore aeroterma…. Ce facem, dom`le, cu pauzele de 11 ore, cu alea de 24, de 45, cu zilele de sarbatoare/stationare????? Cautam vreascuri la caldura carora sa ne incalzim????  Dam foc la marfa din remorca????  Mai punem un trening pe noi, doua-trei perechi de izmene, un fes si o plapuma????  Ca motorina nu o putem arde sa ne incalzim, ca ne-o imputati apoi la salariu…. Sau facem ca alti colegi de la alta firma, si ne apucam sa cersim prin parcari 2-3-5L motorina????  D-asta va pleaca soferii…. Ca nu stiti sa vi-I apropiati…. Ma credeti sau nu, in timpul fostei conduceri, mai treceam pe la birou, ca stiam ca pot schimba o vorba cu unu sau cu altu, mai radeam, mai faceam o gluma…. Acu, de cand ati venit dvs, (ciocoii) cei noi, am ajuns sa fug ca necuratu de tamaie si de agheazma de cladirea aia!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

AxisSad ai nota 10+ ptr comentariul tau! aici, la aquila, bataia de joc si incompetenta, la o mare parte din cei de la birouri, e la acasa! sunt curios ce o sa se intample dupa sarbatori.....ca se anunta plecari masive! nu ca acum nu ar fi :( dar probabil ca mintile luminate de la birouri stiu ce au de facut! exemple ar mai fi MVT, EDY..... un lucru regret! ca nu am plecat din august asa cum mi-am propus in iulie! am zis sa mai incerc o tura poate se indreapta situatia! m-am inselat! acum o sa termin sejurul si.....Doamne-ajuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

colegu iti sugerez sa ii dai in judecata pt neplata diurnei chiar daca nu este trecuta in contractul de munca.o sa ai o surpriza placuta.Concret eu mi am dat in judecata angajatorul pt diurna de 35 de euro pe zi (atit banuiam eu ca trece in documentele contabile ) cind de fapt maria-sa angajatorul inregistra in actele contabile 75,47 EUR/ ZI. :D. Instanta  mi a dat cistig de cauza si mai departe l am reclamat si pt evaziune fiscala .Cit despre consum singurul act normativ care reglementeaza consumul de carburant in romania este ordinul 14 din 1982 dar tare inclin sa cred ca stie vreun sef de la firma dumneavastra sau orice alta firma sa calculeze consumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Da, buna treaba colegilor! Dati-i in judecata pt ca sigur veti castiga. Eu m-am judecat cu X companii de transport si am castigat toate procesele. Cereti diurna zilnica de 75 euro pe zi plus penalitatile la acea suma, calculate la zi pana la pronuntarea sentintei. Garantat aveti de castigat si nu veti pierde nimic. Cereti si cheltuieli de judecata si eventual daune morale daca ati fost tinuti cu forta pe comunitate si nu vi s-a platit diurna sau salariile la timp sau deloc si daca ati fost infometati sau ati avut rate de platit si ati ramas datori la banci sau daca nu ati avut bani cu ce sa va intretineti familiile. Asa merita toti proprietarii companiilor de transport care isi bat joc de angajati. Nu va lasati calcati in picioare; aveti curaj si luptati pana la capat pentru drepturile voastre. Instantele vor face dreptate si veti recapata banii munciti, inapoi. Mult succes si la mai multe. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • Members

mda..si eu dupa ce aveam aproape 5 luni pe comunitate am avut un accident la o descarcare si am ramas intepenit de nu m-am mai putut misca..a trebuit sa vina salvarea sa ma ia de acolo...mi-au pus perfuzie,am stat cateva ore pana mi-am revenit putin si am plecat ptr ca nu aveam asigurare...a 2-a zi am cerut sa fiu adus acasa...si am ajuns...dupa 1 luna de zile..timp in care 1 saptamana am stat in parcare la ikea si am refuzat sa plec in cursa desi eram pe dhl2,timp in care am fost dus cu zaharelul,am plecat intr-o cursa si cand am aflat ca ma mint am refuzat iar sa descarc la italieni...dupa care m-au adus acasa..

pe cand eram acasa si predam masina,la un moment dat m-am saturat de prosti ca dragomir asa zisul manager de transport si mi-am depus demisia..si de aici au inceput sa curga problemele...mi-au oprit 100 euro si cand le-am cerut documente justificative nu au putut de la casiera la sef de coloana pana la  stroe cu asigurarile...care zice,a pai ti-am facut referat ptr franciza ca lovisem lazile..se uita prin acte,aa cred ca nu am mai facut..da nu e problema,il fac acum..pai tu opresti 100 euro si te apuci dupa aia sa faci referat?

cu motorina n-au avut ce comenta...in 6 luni nici o data nu am intrebat cum stau cu consumul de motorina...la sfarsit mi-a zis sa vada cum stau cu consumul si cred ca murea de oftica cand mi-a zis ca e ok.

numa ca acum au inceput sa faca pe smecherii,mi-a zis ca are liber pe 20 la programare ptr diurna..si cand ma duc a 2-a zi pe la firma vad ca ajunsese cu programarea pe 21 si eu nu eram pe lista,il intreb de ce nu sunt trecut si el imi zice ca nu sunt o prioritate ptr el

acum 1 saptamana am trecut pe la firma 2 zile..si i-am luat la intrebari in legatura cu 100 oprita si alte chestii..dragomir nu stie decat sa cheme bodyguarzii..in amandoua zilele a cerut sa fiu dus afara de ei...

mi-a sarit dracii la un moment dat si am strigat la selaru,un papagal nepasator...ori e prost de rupe,ori isi face jocul..si i-am spus de fata cu toti sefii de coloana,dispeceri ca e varza...ca pana in februarie eu nu auzisem sa plece soferi de la firma insa dupa ce a venit noua conducere nu numai ca se pleaca pe capete dar se si abandoneaza masinile care pe unde apuca...de ce?

nu vroiau sa-mi dea nr de inregistrare la o cerere..dragomir a chemat bodyguarzii si a ceruts a fiu dus afara...le-am zis ca nu plec pana nu primesc nr inregistrare,pot sa cheme si politia...l-a chemat alexandru sefu de colana pe dragomir si ii spune,pai ia uite ce a scris asta in cerere..si incep sa stea de vorba..dupa care vine dragomir si le zice la bodyguarzi..nu mai lucreaza la noi,conduceti-l afara..

pana la urma vine selaru si cu chiu cu vai ii zice la sef col sa faca copie si sa mi-o dea..

acum astept sa vina 20-21 sa vad daca imi intra diurna...si raspuns de la ITM si de la conducerea Aquila...si daca nu imi dau banii va iesi f urat...

oricum lu dragomir si lu alexandru le-am facut plangere penala ptr abuz in serviciu si retinerea unei persoane impotriva vointei sale..ptr ca nu puteam parasi camionul fara sa am o raspundere legala...si ei nu m-au adus acasa cand le-am cerut..mai ales ca aveam si probleme medicale..abia astept sa inceapa ancheta penala...

Dle Lucian, imi pare rau  pt ceea ce ati trecut ! Dvs cred ca erati cel cu probl. si la Atlassib, inca odata imi pare rau, insa eu personal de cand lucrez la ATLASSIB nu am patit/ nu am auzit/ nu am vazut ,  cele descrise de dvs. in legatura cu AtlassiB

Va doresc succes , si sa va gasiti o firma unde totul e OK

Ia uite domne....si eu credeam ca omul i-si zice ,,aventurili "de la Aquila ! Nici nu credeam ca vorbeste despre Atlassib x_x

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 2 weeks later...
  • Members

salut, Dalilu! eu lucrez la Aquila si iti pot da asigurari ca este chiar asa. platile se fac la timp dar esti dijmuit de fiecare data. daca o luna doua nu iti opreste nimic in urmatoarea te trezesti ca isi aduc aminte dupa 6 luni ca nu isi gasesc nu stiu ce hirtie si iti opresc citeva sute de euro. mergi sa discuti cu ei si nu iti pot oferi informatii despre cauza care a dus la acea "blocare" ca zic ei ca nu e furt, cu toate ca legea este clara: din diurna nu se pot retine bani!!!! daca ceri hirtii incep sa tipe sa te ameninte si "psihologu" Grozeanu (directoras pe acolo) te duce cu zaharelu sa accepti semnarea unei hirtii ca platesti juma-juma cu ei. cei doi "directori" Dragomir si Grozeanu sint nesimtiti si nu se poate discuta civilizat cu ei. cind am cerut fluturasii de salariu si copii de pe angajamentele de plata a inceput sa tipe si sa ameninte cu concedierea si ca el nu imi da nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

bunaseara Scorillo si tuturor colegilor.Scorillo spunemi te rog de cand lucrezi la aquila?poate ne cunoastem.Euam am demisionat in2011,probleme personale.Nu am avut niciodata asemenea probleme si sincer iti spun mi-am vazut de treaba mea.In momentul de fata lucrez pe intern cu un salariu de 2000 ron fix,dar tot ma gandesc la plecare pe comunitate.Tu esti probabil informat mai bine si nu te contrazic in ceia ce ai scris,dar ai putea sami spui un nume de firma serioasa s-au un nr de telefon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
CE inseamna curs de formare

colegu?poti detaila umpic?

nu stiu colegu m-au sunat de la ploiesti si au spus ca daca nu am experienta pe comunitate trebuie sa fac un curs de 2 saptamani la ploiesti si de aici decide ce fac cu mine ma trimit singur sau cu echipaj pt 1 luma si ma platesc cu 20€ pe zi mai mult nu stiu saptamana asta le duc toate actele la aquila constanta si de aici astept un telefon pt mai multe informatii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.