Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Volvo,Scania sau Daf?


Ignat Paul

Postări Recomandate

  • Members

Buna ziua.

Am o intrebare pt dumneavoastra: am 35000 d euro s nu stiu ce camion sa-mi iau(volvo,scania,daf).Vreau sa fac din spania spre italia,belgia,germania,suedia,tot timpul camionul va avea 40 t total.sunt nou in aceasta meserie si eu voi fii sofer.Ma intereseaza cea mai buna,economica si comfortabila.Daca puteti sa-mi ziceti si puterea la camion.Camionul va rula cam 15000 km p luna.

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Incearca si alte variante de investii.

E sfatul meu sincer la km care ti se cer.

Un calcul real si logic cu profit minim e undeva la 8000 km/luna.

Acei 15000 km singur /luna inseamna si mult compromis din partea ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Daca fac germania sau belgia fac cam 5 curse p luna,inseamna cam 3500 km la cursa dus -intors.se castiga bne la fiecare cursa,aproape 2000 euro.daca fac suedia cam 2 curse p luna,cam 12000 d km dus-intors.mirajul banilor ma fac sa-mi iau camion.o sa ma gandesc la ce mi-ai zis.

adevarul ii ca se cam merita pt k se castiga bani frumosi.o sa ma gandesc la sfaturile tale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Scania scumpa la cumparare scumpa la intretinere

Daf mai ieftin la cumparare,scumpa intretinerea,probleme consum ulei, consum bun

volvo raport pret calitate consum ok

apropo 15000km /luna singur nu stiu daca reusesti fara ,calcul simplu 180 ore/luna conduse legal x 80km/h viteza medie scriptic= 14.400km parcursi max

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Eu as vrea scania dar este mai scump ca un volvo cu vreo 3000 euro.In unele curse vom fii 2 soferi deci cred ca vom face 15000 de km.nu stiti un scania R500 automat la 35000 d euro?multumesc pt sfaturi

evita pe viitor sa scrii ca pe chat,iti voi elimina comentariile,citeste regulamentul pentru a intelege ce este si ce nu este acceptat pe acest forum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • Members

Salutare,sunt intr-o situatie asemanatoare ca si colegul,imi este greu sa ma decid,am de ales intre Daf XF 460 an 09.2007 km 590 000,pret 20 000 E si Volvo FH 440 din 05.2007 km 810 000,pret 22 000 E care vine din Lituania si este foarte murdar la interior,ambele camioane se afla la Bas in Olanda,eu am mai lucrat doar pe Volvo si am fost foarte multumit de el,poate sunt colegi care isi pot da cu parerea,multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Baieti eu va recomand pentru cel care 35.000 Euro Mercede actros, pentru cel care are 22.000 Daf.valoarea mare de revanzare, fiabilitate, calitatea inalta,consumuri mici, costurile reduse de intretinere si cabinele spatioase si confortabile, caracteristici care le fac ideale pentru transport pe distante lungi.

O varianta buna este si Iveco stralis sau renault premium, dar mai bine Iveco.

Vorbesc din puct de vedere ca si consum - cost de intretinere , adica sa faci bani cu ea.

Un exemplu de cost la Daf in reprezentanta Romania : pe spate 2 discuri+ placute frana+ manopera=2600 Ron la Daf iar la scania aceeasi operatiune costa 7000 Ron.

Un alt exmplu este sa va uitati la marii transportatori :

a)Waberer's : dupa ce a incercat VOLVO, MAN, DAF, Mercedes = a ramas doar la achizitii de 80% DAF si Mercedes ( 600 de capete Daf au comandat in decembrie 2013 , si a fost livrat camionul Daf cu nr 2000 catre waberer's).

b)Willi Betz - Mercedes si Daf, dupa ce au cumparat de la fiecare producator cateva unitati pentru teste.

c)EKOL - a avut volvo a trecut la Mercedes- dar acum au cumparat si Man pentru ca sunt furnizori de servicii MAN in Turcia.

d)Edy Spedition- a avut Volvo, dar ultimele camioane camioane au fost 60Mercedes si 10iveco, achizitie facuta in 2013.

e)Car trans preda- A avut volvo, dar trecut la Mercedes actros.

f) Lazar International Company- avut DAf si Mercedes- si tot cu cei doi producatori vor continua.

g) Ahead Logistics- A avut Man- dar a trecut numai pe Mercedes.

H) Aquila - a avut Daf - a trecut pe Volvo si regreta enorm. Va continua tot pe Daf sau mercedes in urmatoarele achizitii.

i) Ravitex- a avut Mercedes- a luat volvo- iar acum continua doar pe Mercedes.

j)Duvenbeck- a avut Man- a luat Mercedes si a ramas pe Mercedes.

K) Gartner KG Austria - a avut Man si Daf- A luat doar DAF si Mercedes

l) Fehrenkotter - A avut Mercedes- a dat test cu toate Marcile de camioane Euro 6 in Februarie 2014 si a ramas tot la Mercedes.

m)Oprean- a avut Man si a trecut pe numai pe Mercedes.

Exemplele pot continua, acum voi alegeti.

Succes, si drumuri bune va doresc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Iar ca si loc de munca pentru el, iti recomand LKW - Walter, GTM Logistic sau Fercam.Toti iti dau semiremorca, ultimii doi iti dau card de motorina direct fara tva. La GTM am inteles ca remorca ii noua.

O alta varianta este la FM Logistic, plata la 30 de zile, mai prinzi curse spre Galati - iesi pana la Giurgiulesti in Rep. Moldova faci plinul si vii in tara, ma gandesc ca nu au cei de la vama ce sa zica atata timp cat ai rezervoarele conectate. Am vazut ceva Daf-uri cu 1500 de litri.

http://www.starent-lkw.com/de/suche/det ... iebe-1933/

In rest, mult succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • Members

Okkk, sunt deacord cu tine , dar toti aia care au trecut de la alte marci la Mercedes au trecut odata cu aparitia modelului MP4 pe care l-au si achizitionat . Problema e ca treaba asta incepe din 2013, iar noi vorbim despre camioane 2007/2008 din ceea ce inteleg deci... Bine de observat mai e si faptul ca firmele care au inceput cu Mercedes, au ramas la Mercedes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

VLAD16 hai ca acolo cu waber nu ai nimerit-o, daca vrei sa stii, baiul cu daf la ei iti dau eu pontu cum sta treaba cu cele 330 nici de cum 600 . faza este asa ca cei de la daf au facut o conventie cu waber ca daca ia 300 de bucati ai da gratis 30 adica la 3 cumparate cu bani jos ai da una gratis din gama de motorizare 410 caluti fara optiuni pe ea adica cheala si lui waber ia comvenit ca cele 30 se duc pe transport intern de buteli pe ungaria acum daca te interesezi vin volvo noi de 460 si 500 pentru comunitate .daca vrei sa mai sti si altceva dami un mesaj cu intrebarea ta si iti raspund in limita cunostintelor mele in cauza .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
  • Members

Maryan, nu te contrazic, eu am vorbit la un seminar cu cineva care lucra la Waberer`s Romania. Si intrebarea a plecat pentru ca La Volvo In Budapesta, am vazut Camioane VOLVO si MAn Waberer`s date inapoi pe loturi de 150.000-200.000 de km. Cat despre Daf euro 6, 700 de Bucati au fost comandate si de o mare firma din rusia Monopoly Transport. Eu personal Optez pentru Mercedes Actros. Drumuri bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Members

Colegii, punctul meu de vedere referitor la optiunea in vederea cumpararii unui camion ar fi cam asa: 1) VOLVO; 2) SCANIA(locurile 1 si 2 mai pot face permutari intre ele in functie de motorizarile nou aparute, ati observat ca e o competitie continua intre ele); 3)-; 4)-; 5) MAN; 6) DAF; 7) MERCEDES;8) IVECO...si altele. Scria un coleg ca la EDY au trecut de la VOLVO la IVECO si MERCEDES in 2013. Eroare totala! In 2010 Edy a inceput sa innoiasca flota, testand in acest scop mai multe marci: VOLVO, MERCEDES, SCANIA, IVECO. Au ramas la MERCEDES, IVECO si SCANIA(e drept ca acestea din urma erau modele G 400, cu dotari minime spre zero, motoare Euro 5 fara Ad Blue). Cele mai multe au ramas, insa, tot VOLVO. Acum, ce sa zic, la ei cu camioanele VOLVO problema a fost cam asa: primele au fost aduse din lot fabricat in Suedia. Cand au inceput sa aduca din loturi fabricate aiurea, au inceput si problemele. Eu am avut un coleg care lucre pe VOLVO de 420 CP cu cutie automata, care avea la bord peste 800.000 km. si nu avea nici o problema cu el. Eu insumi am avut un VOLVO si l-am schimbat cand avea 530.000 km.(fara probleme in afara de consumabile) cu IVECO, la dispozitia conducerii, cu care am ramas fara ambreiaj la Chamonix, camionul avand doar 35.000 km(probleme de cilindru). Deci, parerea mea este ca atunci cand vreti sa va achizitionati un camion sa luati in calcul mai multe criterii. Totusi, eu, daca as avea de ales, as cumpara VOLVO sau SCANIA, tinand cont de criteriile putere+fiabilitate+costuri+consum. Acum, fiecare poate avea propria parere. Multa bafta in indifferent ce alegere doriti sa faceti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
  • Members

,,.Camionul va rula cam 15000 km p luna."   In doua situatii  : ori in echipaj ( si atunci faci cca 20-22000 / luna )  , ori cu ,,lipici "!

Orice camion iei la banii astia cu care faci treaba , depinde  de camionul in sine nu de marca . Poti lua o rapciuga pe care scrie Scania si sa -ti faca in ciuda un Iveco  , ori sa iei un MAN si sa-ti dea clasa un MP3 . Asta in ideea ca la banii astia nu iei o masina noua . Depinde de gusturi . In general toate masinile au plusuri si minusuri . Eu sincer la banii astia mi-as lua un DAF 105- 460  beton !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.