Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

repartizarea marfii pe axe


Postări Recomandate

  • Members

In principiu,cand esti incarcat la capacitate maxima,centrul de greutate trebuie sa fie situat undeva la mijlocul remorcii sau un pic mai in spate.In manualul semiremorcii Schmitz este prezentata o diagrama de incarcare.

Cand e vorba de grupaje,de remorci specializate se complica situatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Nu îți dezminți numele de cârcotaș Garofu. observ ca doar la trecerea cu ferry ești 'profesor. L.ai lămurit cu totul :ymdaydream: în fine...

cry73 fii mai explicit la întrebarea ta.și anume frig/prelată/trailer? țara în care te interesează pt ca diferă maximele admise. 40-44-47-60t

Îți explic băbește..nu citate. draci & laci din vreo carte. (experiență proprie)

Prelată de exemplu 24 t marfă :

6-6'5 t primul oblon. 10'5 să ai repartizată pană la al 2'lea oblon (jumătatea vagonului) restul o împărătești egal cât poți de bine pe cele 3 axe la vagon

La frig ii altă poveste...dar aștept să vină și 'monștri sacrii' să mă corecteze atât gramatical cât și tehnic vorbind (fiind mult mai ușor să corectezi decât sa creezi) și mai povestim pe urmă....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
Asa intrebare,asa raspuns!Si e foarte corect din punct de vedere tehnic !

Doar ca asta presupune sa fi trecut un pic pe la scoala sau macar pe la orele de fizica din clasa a 6-a.

Exact...bine ca mi.ai amintit de centrul gravitațional al ' remorcii'

Rămân dator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

34 de europaleti iti intra tie in semiremorca?ce fel de semiremorca ai?

Oricum asta e o intrebare ridicola..ai pus intrebarea asta degeaba..nu pot sa cred ca e o intrebare serioasa..pentru ca nu are cum sa vina intrebarea asta de la cineva care chiar lucreaza pe camion..era CLAR ca era vorba sa imparti greutatea pe axe in situatii mai speciale, cu marfuri de diferite greutati..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

tu citesti de pe net?:)) sau ai bagat tu 34 de europaleti in semiremorca ta ?

Are 80 cm latime un europalet..si ti-ar incape perfect ..daca nu ai pierde nici un centimetru pe lungimea remorcii..dar pe o lungime de 80x17paleti tu nu pierzi nici un centimetru ?adica ii lipesti perfect ?suta la suta NU

Oricum majoritatea semiremorcilor au colturile din fata putin rotunjite ..si se pierd centimetri buni acolo ..DAR nu tu..nu pierzi tu nimic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
tu citesti de pe net?:)) sau ai bagat tu 34 de europaleti in semiremorca ta ?

Are 80 cm latime un europalet..si ti-ar incape perfect ..daca nu ai pierde nici un centimetru pe lungimea remorcii..dar pe o lungime de 80x17paleti tu nu pierzi nici un centimetru ?adica ii lipesti perfect ?suta la suta NU

Oricum majoritatea semiremorcilor au colturile din fata putin rotunjite ..si se pierd centimetri buni acolo ..DAR nu tu..nu pierzi tu nimic

http://www.cargobull.com/ro/Suprastruct ... 6_186.html

Si daca nu ii lipesc perfect,tot am 2 cm toleranta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

esti un sofer teoretic:)) probabil conduci doar online.Te-am intrebat oricum doar :"ce semiremorca ai?" trebuia sa spui Schmitz ..nu sa cauti pe net si sa-mi arati prima dovada care ai gasit-o.

Felicitari oricum..si scuzele mele daca te-am suparat:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

in o semi intra maxim 35 paleti europeni .

imi cer scuze , am gresit tastele , 33 erea intentia mea de a scrie .

mesajul nu a aparut complet , eroare de semnal telefon .

continuarea --- sunt 13.6 metrii cu perete frontal si usi , deci in realitate mult mai putin util ... deci 34 nici vorba ( ca tot ai dat exemplul http://www.cargobull.com/files/es/filem ... EGA-ES.pdf )

ca sa continuii 15 in doua linii transversal , 3 logitudinal .. 12+ 1,20 -13.20 restul liber .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Nu intelegi 13620 mm dimensiune interioara utila de incarcat!!

Adica eu vin cu argumente incontestabile si date tehnice oferite de producator si in plus chiar am incarcat de multe ori 34 pal si voi veniti cu povesti de parcare.Si cica sunteti moderatori nu carcotasi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators
Nu intelegi 13620 mm dimensiune interioara utila de incarcat!! [ quote ]

in datele constructorului apare ca dimensiune maxima , tu ai ales marca .... In desen scrie sus , caroserie punct maxim frontal , punct maxim posterior , incluzând usile si peretele frontal . 13620 .... 17 x 80 ?? 1360 , usile si peretele frontal au mult mai mult decât 2 centimetrii .

Nueva_imagen_de_mapa_de_bits_2.jpg

Nueva_imagen_de_mapa_de_bits_2.jpg

ps : in descripria data de constructor in limba romana apar 34 paleti , in cea in limba spaniola , 32 paleti , cert este ca aici un ansamblu articulat are maxim 16.40 metrii , deci si o lungime mai mica a semi , in romania sunt 16.50 metrii .

mit , daca dai de acea semi sa o măsori , are cativa centimentrii in plus , destui cat sa conteze ... :D :d , probabil una din asta - http://www.cargobull.com/files/es/filem ... s-ES-m.pdf pagina 43 -45

ca sa vezi ca nu sunt carcotas domn garofu uite , poate intereseaza acest pdf : http://www.untrr.ro/oldcontent/content2 ... scurte.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Nu o mai scalda ca nu tine!

Ai pus un pdf in spaniola unde scrie negru pe alb

Longitud interior de la carroceria 13620 mm!

Vrei sa-ti traduc cuvantul interior ??

Sunt semiremorci schmitz standard!Nu pentru Ro si E !!

Si nu doar in Schmitz incap 34 am ales acest exemplu pentru ca sunt nr1 la vanzari in Europa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

Nu cere mai multa atentie de cat meriti , sti de ce ai ajuns carcotas !! Nu fa pe victima .

desi tehnic datele pe foie dau , in realitate nu prea , chiar acel model schimtz cargo bull pe care l.ai ales tu la dsv nu intra 34 paleti , au 13.9 din suportul cu mufe si cuplaje , pana in tampoanele de cauciuc , 13.62 perete - usa inclus , 13 .56 interior util , datele date in desen , atât ceea ce pun ei ca lungime caroserie interioara nu sunt bune la acest model. cunosc destul de bine pentru ca la examen categorie esti întrebat de dimensiunile semi după certificatul de înmatriculare ,, trebuie sa explici ce vezi acolo , si ghici ce , tot un cargo bull am nimerit .

dami răgaz sa ies din medical si iti demostrez cum nu intra 34 paleti in mega la cargo , lecitrailer , krone , si ar mai fi sunt care au 13.70 interior si 13.76 perete -usa inclus .

cine are cum , poate pune copii după certificatele de înmatriculare .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.