Members H1N1 Postat Mai 8, 2014 Members Share Postat Mai 8, 2014 Am deschis acest topic sa ne spune-ti voi cei mai experimentati cum a-ti reactionat la prima pana sau explozie de cauciun atat pe semiremorca cat si pe cap tractor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members ionut_90 Postat Mai 14, 2014 Members Share Postat Mai 14, 2014 Eu nu sunt experimentat, dar in prima luna, cand am lucrat cu tatal meu in echipaj, am avut (singura) pana pe cap tractor, pe fata. Eram pe A1, mergeam spre Pitesti, pe o vreme urata, ploua, batea vantul, iar in cauciuc intrase un carlig de chinga de 50 mm, era facut praf. Prima oara am dat drumu pe gura la cateva injuraturi si pe urma ne-am apucat de treaba. Imi aduc aminte si acum cat m-am tavalit pe asfaltul ud ca sa bag cricul sub punte, eu fiind destul de slab. Totul a decurs normal, nu am intampinat probleme si in aproximativ 1h, ne-am pus in miscare. Drumuri bune sa aveti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Mercedes_freak Postat Mai 25, 2014 Members Share Postat Mai 25, 2014 Eu am avut explozie pe fata dreapta la Atego la intrare in Ploiesti la 4 benzi. Dimineata la ora 4, la 90/h, cand e somnul mai dulce... Am intrat in balans pana pe banda 2 si am reusit sa-l opresc frumos pe margine. Dar nu ma intrebati cum , ca nu mai stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Spetsnaz Postat Septembrie 11, 2014 Members Share Postat Septembrie 11, 2014 Am deschis acest topic sa ne spune-ti voi cei mai experimentati cum a-ti reactionat la prima pana sau explozie de cauciun atat pe semiremorca cat si pe cap tractor Mai simplu nu se poate, astept duba de service sa schimbe roata, e infractiune in strainatate aplicata in jur de 500€ daca soferul schimba roata. Asa am aflat si nu e minciuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Februarie 7, 2015 Members Share Postat Februarie 7, 2015 Mai simplu nu se poate, astept duba de service sa schimbe roata, e infractiune in strainatate aplicata in jur de 500€ daca soferul schimba roata. Asa am aflat si nu e minciuna Infractiune ca infractiune ( faci ceva parnaie si trece) , da ce te faci cand oi avea pana prin creeri de munti pe unde trec masini odata la 5 ore ? Dai telefon la 112 ? Si cand vin aia cu service-ul si vor sa te coafeze de 2000 de euroi , platesti tu? Ori lasi camionul acolo , ei Euroline si o tai acasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Bogdan_ton Postat Februarie 8, 2015 Members Share Postat Februarie 8, 2015 Povestile astea cu, "orice se intampla chemi service ul", asta sunt...povesti. Bine cu nu chemati service ul sa va schimbe si becurile arse...sau aia nu e infractiune? Am trecut prin diverse neplaceri de natura mecanica, inclusiv in Anglia si va pot GRANTA ca atata timp cat nu esti oprit pe autostrada - mai precis banda de urgenta - , sau/si nu incurci traficul,nu te intreaba nimeni nimic. Eventual un coleg binevoitor care incearca sa dea o mana de ajutor. Adica asta cu schimbatu rotii e infractiune...ma da pe spate de ras, Poti sa imi spui cumva , draga colegule ce ai facut aceasta afirmatie, ce rost mai are roata de rezerva? P.S, am vazut chiar in toamana asta doi soferi nemti pe autocar, care s au bagat sub masina - in peco - si au schimbat un furtun de apa... on topic: prima pana am facuto acum multa vreme,intr o parcare in Franta, nu stiu bine cum, ca m am trezit dimineata si era roata pe axa portanta la motrica, lasata. Am sunat pe sefu cu apropouri ca nu pot sa desfac prezoanele, ca nu salta cricu si cand mi a spus ca mai e o masina de la firma in zona si vine sa ma ajute,m am apucat frumos de schimbat roata. A venit si un sofer francez, s a apucat sa traga cu mine de teava, s a murdarit acolo cu mine (fara sa avem nicio tangenta in afara "profesiei" ) si la sfarsit, cu greu a acceptat o cafea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Februarie 22, 2015 Members Share Postat Februarie 22, 2015 Munca de sofer profesionist implica si mentenanta masinii , uneori si depanarea ei , Depinde de defect . Nu stati in cabina pe net cand sunteti in pauza! Verificati-va ,,prietena" la ,,botosei"! La drum ...singura mea prietena e masina , iar cel mai bun amic, motorul. Nu luati la misto ,, prietenii". Un sofer adevarat , are o trusa de scule , o trusa de pene de cauciuc , cateva becuri , papuci , sigurante . Eu nu zic sa aveti ce am eu in lazi , dar strictul necesar pentru a nu sta in drum e ceva de bun simt. Nu zic sa aveti bormasina , flex , fohn ,truse de chei Beta si alte ,,tampenii" ce am eu , dar o cheie de roti ,o teava , un cric (bun) si un furtun ... va trebuie . Cand stati putin pe loc , verificati vizual cauciucurile , mai ales la interior. Puneti mana , la ,,o bere"si verificati strangerea rotilor. Verificati flancurile si presiunea. In 10 minute nu aveti ce face. Nu uitati ....90 % din cauzele ce produc penele de cauciuc sunt din vina soferului ! ( nu tin cu patronii) Dar cand vezi cate unul de merge aproape pe janta.... sau propteste cauciucul pe marginea bordurii..... Acum glumind ..... tot nu aveti timp de mers la sala ..... faceti o pana pe motrica ! E bine la sanatate ...... 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members sorin17 Postat Aprilie 4, 2015 Members Share Postat Aprilie 4, 2015 Is profesor la făcut pana,am avut o săptămână când am făcut in fiecare zi pana ba si de 3 ori intr-o zi...dat jos,de talonat,peticit,talonat,umflat si pus la loc! Cred ca i s-a făcut sefului mila de mine si mi-a dat cauciucuri! Lucram in balastieră si la fiecare piatra luata făceam pana (așa bune erau cauciucurile) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.