Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

wibroken

Members
  • Număr conținut

    52
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

wibroken a câștigat ziua ultima dată pe Ianuarie 30 2015

wibroken a avut cel mai apreciat conținut!

Despre wibroken

  • Dată Naștere 05/28/1975

Profile Information

  • Locatia:
    oltenita

wibroken's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputație Comunitate

  1. aceasta solutie este foarte folositoare atunci cand esti prins la inghesuiala nu ai cabluri de pornire si firma este la 2000km(sper sa inteleaga cei care au comentat fara sa stie care este situatia cand dai peste probleme neprevazute)
  2. cautam de munca cand v am descoperit tinetio tot asa omul cat traieste invata aici se gasesc foarte multe informatii folositoare 8)
  3. poti sa ii pui orice chit de basculare decat difera priza de putere vezi tipul de cutie pe care il ai si pompa de basculare uitate cati bari are depinde la ce vrei sa folosesti capul
  4. wibroken

    Man 19403

    daca intre timp nu ai remediat problema eu am patit acelasi lucru masina are cam 700 000 s a rupt un resort la un element de la pompa am fost la sinaia am facut pompa si injectoarele m a trimis la breaza sa le fac le am pus pe masina si era moarta nu tragea deloc si scotea fum dupa o saptamanas a spart o diuza la injector si m am dus la ploiesti undeva pe centura de n-e am facut injectoarele iar acolo s a schimbat radical mersul dupa vreo luna era iar moarta si din cand in cand nu se mai accelera mentionez ca alimentez numai din peco petrom sau lukoil am scos toate mufele de la instalatie care duc spre motor si la una in fata care pleaca din cabina spre motor era verde inaunrtu de oxidata am curatat bine cu spray pt contacti si de atunci nu am mai avut probleme
  5. multumesc frumos vt auzisem ceva dar nu eram sigur
  6. este cineva mai in tema sa ne spuna se aude ca de luni 10 01 2011 ar icepe reparatii la podul de la ecluza pentru un an prin cernavoda nu dau voie decat pana in 5t si spre constanta ne ramane decat soseaua veche pe harsova :o
  7. continua scoala soferia nu mai este ce a fost pastreazo pentru a doua varianta parerea mea e ca poti sa incepi pe orice masina daca iti place nu este nici oproblema :o
  8. aveti mare grija in parcarile de pe autostrada soarelui se fura motorina la greu cele mai sigure sant la km 20 unde este si un post de politie si la km 139
  9. sant niste excroci pretind ca sant firma serioasa dar nu sant eu am fost la ei la interviu prin februarie daca nu ma insel am intrebat si eu atunci pe forum despre ei dar nu stia nimeni mi a oferit 12 mil si 1200 pe km dar era dubioasa treaba m au chemat la un hotel au zis ca au un garaj la tunari si unul la branesti dar sincer sa fiu trec mereu pe acolo acum dar acele garaje nu le am vazut decat pe la buzau am vazut niste masini ei au avut anunturi cam pe toate saiturile sub diverse forme si sa va spun parerea mea ei cauta oameni mai fraieruti sa faca ei ce vor cu ei
  10. intotdeauna parerile sant inpartite eu am avut un man silent an 97 de 460 cp am mers si cu tga si cu tgx sant mai frumoase si mai confortamile dar cu batrana carapace le am dat fum la multi si este foarte simpla daca cunosti cat decat mecanica ii dai de cap nu trebuie pentru orice chestie sa ii faci diagnoza parerea mea silentu este cea mai reusita masina pe care a scoso manul cine a lucrat pe asa ceva imi da dreptate cu siguranta :o
  11. wibroken

    ROMAN

    Asa este reductorul este montat intre cele doua burlane dar se continua mult in sus.Cutia de viteze este montata pe reductor are o priza micuta, eu am avut odata probleme la cutie s-a spart un rulment si am dat-o jos cutia se desface in doua ca la dacie.
  12. wibroken

    ROMAN

    scuze mad-driver daca m am exprimat gresit ai ne spunem parerile atata tot la raba la axa portanta de fapt lagarele la arcuri degeaba gresezi ca acolo sant niste rulmenti care ei nufac o rotatie complecta si chiar daca schimbi astazi rulmentii si umbli peste7 '8 luni gasesti camasile la rulmenti pe partea inferioara uzate cu urme de bile pe ele pentra ca toata greutatea acolo sta daca lucrezi pe asfalt cu raba sa fie bine pusa la punct nu e nici o problema dar daca tragi de ea in conditii grele cum era la canal atunci spune tot acolo motor facut la an interaxial bride foi de arc la ordinea zilei pana acum vreo 5 ani am avut un cap tractor raba era batrana din 85 daca nu ma insel i am facut revizie cu mana mea din fata pana spate avea motor turbo cutie cu gv finale de fuga am colindat tara in lung si lat cu ea nu m a lasat dar daca trageam de ea cum se tragea odata de scotea flacari pe asapament cadea
  13. wibroken

    ROMAN

    pote au scos mai multe tipuri ca tipurile astea din poze eu unu nu le am vazut dar cunosc doua firme care au rabe 8x4 si sant exact cum am spus decat motoarele sant de ele
  14. wibroken

    ROMAN

    cand am afirmat ca e o prostie nu m am referit la motoare ele sant foarte bune dar raba este vulnerabila in interaxial si foarte proaste in axa portanta poate tu ai avut raba ungureasca cu punte ungureasca asta e alta socoteala si la motor daca aveai un set de unguresca era cu totul altceva si la tatra uleiul din reductor nu comunica cu grupul pentru ca reductorul este montat pe burlan si este la un nivel mult mai sus decat grupul intre fiecare segment de burlan sant semeringuri dar cu timpul ele mai scapa ulei si mai pleaca uleiul din grup pe acolo
  15. da dar daca esti platit la cursa nu mai conteaza bordu cum fac multi patroni sa dau un exemplu de corsa de italia iti da 300 euro nu il intereseaza ca faci cursa in 3 5 sau6 zile el atat iti da si atunci pentru tine este un avantaj sa depasesti timpii si sa fim seriosi ca oricare poate merge 12 13 ore pe putin si a doua zi sa fie odihnit
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.