Sari la conținut
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat     

  1. Today
  2. Caut Tractionisti pentru Comunitate

    Oferim transporturi in Comunitatea Europeana in urmatoarele tari: Italia ,Germania, Belgia, Olanda, Franta , Anglia,Elvetia Tarile Baltice si Austria in regim tur-retur. Cerinte : 1. Firma dumneavoastra va avea Polita de asigurare CMR precum si Licenta UE; 2. Vehiculul dumneavoastra trebuie sa fie dotat cu un echipament corespunzator: 20 chingi pentru fixarea marfii 20 cricheti cu manere lungi, echipament individual de protectie (bocanci, vesta, ochelari, cascheta masca gaz), 30/50 presuri antiaderente, 40 coltari. 3. Transportatorii care lucreaza cu noi au o medie lunara de circa 11.000 km. Daca sunteti interesati si doriti mai multe informatii in ce priveste pretul la km va rugam sa scrieti o adresa de email pe care poate sa va trimitem oferta. Cu stima, Gruber Logistics Spa Phone: +39 3371494473
  3. salut am un man 440 tgx 2008,la care nu reusesc sa ii gasesc problema.(imi da cu apa afara,bordul indicand temperatura normala) am skimbat setul motor complet crezand k ar fi garnitura la chiuloasa sau vreo camasa(chiuloasa verificata),senzor temperatura motor,senzor retatder,pompa de apa MENTIONEZ CA ARUNCA PE LA SUPAPA DE PRESIUNE DOAR ATUNCI CAND SE FORTEAZA,nu tot timpul deci compresorul din punctul meu de vedere nu este
  4. Ajutor intre soferi

    salut am un man 440 tgx 2008,la care nu reusesc sa ii gasesc problema.(imi da cu apa afara,bordul indicand temperatura normala) am skimbat setul motor complet crezand k ar fi garnitura la chiuloasa sau vreo camasa(chiuloasa verificata),senzor temperatura motor,senzor retatder,pompa de apa MENTIONEZ CA ARUNCA PE LA SUPAPA DE PRESIUNE DOAR ATUNCI CAND SE FORTEAZA,nu tot timpul deci compresorul din punctul meu de vedere nu este
  5. As vrea sa va avertizez despre un angajator tepar, sa nu cumva sa cadeti in plasa, nu isi plateste nici angajatii nici furnizorii, aveti mare grija daca intrati in contact cu el . Miinea Marius Catalin, 0722902970 , TEPAR !!!! Aveti grija cu el sa nu patiti ca altii !!! Zona : Dambovita, Targoviste
  6. Ieri
  7. Ultima săptămână
  8. Act aditional diurna

    Buna ziua. Pentru ca in Romania nu se poate lucra legal, trebuie sa plec din nou in " pribegie "...deci, comunitate... Toate bune, am gasit un angajator, ne-am inteles cu privire la durata deplasarii, salarizare, camion, diurna...aici o mica problema...am solicitat act aditional la CIM cu cuantumul diurnei...angajatorul - de buna credinta - solicita acest lucru contabilei. Buun...aceasta incepe sa-mi debiteze la telefon o gramada de ineptii, precum ca, daca, imi face un asemenea act... diuna este supusa impozitarii ?!?! (35%). Am ramas " interzis " ! Toate argumentele mele legale, toate trimiterile la normativele in vigoare, Codul Muncii,etc...au fost.egale cu.zero ! Deci..., cine lucreaza pe baza unui asemenea act/ document, il rog sa-l posteze aici. Sa vada si " Doamna Specialista " despre ce este vorba. Eu am epuizat toate argumentele...ma trimetea sa ma adresez la ANAF... Multumesc anticipat. Drumuri bune si bine platite !
  9. Salut colegii eu am lucrat aproape 3 luni si m-am pricopsit cu teapa de 1800 de euro fara nici un motiv am venit acasa si nu a vrut să-mi dea banii munciți asta in 2018 cind auziți de nenorocitu asta de Dragoș Machioiu si firma lui nu va uitați in urma trebui sa fugiții.Sa aveti drumuri bune si evitați gunoiul asta de om nenorocit.
  10. salut cu respect, va rog ma puteti ajuta ?am un TGA430 2066 si imi apare EDC3776.01 si 3781.01si nu mai trage.multumesc anticipat

  11. Va salut,ma poate azuta cineva?Imi apare EDC3781.01 la un man motor 430commonrail,plus martorul motor.si nu trage la panta.
  12. Man TGA

    Salut Poate sa mi explice și mie ce semnificație are eroare FFR3277 la un MAN tga ? Multumesc .
  13. Probleme la un Man

    Salut, am facut un subiect nou deoarece unde il postasei tu era vorba despre o alta eroare..deci erai offtopic..in mod normal era eliminat,dar pentru ca este o urgenta am ales varianta asta, O sa te rog pe viitor sa fii atent la tema discutata...foloseste functia cautare..daca nu gasesti nimic atunci deschizi un subiect la sectiunea dorita,succes
  14. Caut tractionisti

    Nu știu cine a decis că prețul pe km care se flutură în ofertele de aici este ''adevăratul'' preț/km... Contracte se fac și cu plata/km și cu plata/zi și lunare și per job/proiect... se fac și cu termene limitate, se fac și per sezon etc etc etc. Cei care postează oferte aici sunt doar niște căpușe din domeniu, iar cei care semnează, tot de aici... își merită toate greutățile ce le vor întâmpina. Pot să vă dau exemplu de camion Euro 6, Volvo de 460 achitat, ce a fost pus la treabă pe 1,45€/km... un sac de bani ar spune mulți... numai că pe relația Fulda - Melle - Unna -Marl și Marl - Kassel - Friedewald - Fulda, 5 zile/săptămână, cu 22t de hârtie role la dus și 18t paletată pe retur, deja sacul ăla de bani abia îți ajunge să-ți plătești șoferul!!! Și alt camion, un DAF Euro 5, tot de 460, trage la intermodal cu 0,95/km, dar exclusiv Nordul Germaniei, Olanda, Belgia și Nordul Franței când și când... și se lăfăie în bani comparativ cu Euro 6-le.
  15. Caut tractionisti

    intrebarea era pentru alti useri care inca se mai amagesc la mirajul banilor gramada ca tractionist cu leasing si sofer pe comunitate nu are rost sa intram in detalii, raspunsul e unul singur, daca vrei sa faci bani (ca si posesor de cap tractor).. pe comunitate, trebuie sa te duci sa sofezi tu, si sa nu ai leasing altfel soferul cu cei 2200 euro pe care ii vrea de la tine... te ucide, iar un leasing standard de 1200 euro lunar, te pune pe "chituci" pe comunitate se merita sa faci bani numai ca sofer, daca prinzi la firma serioasa faci banii garantat.. la 0.97 centi abea iti ajung de motorina+autostrazi mult succes
  16. Salutam cu respect. Am si eu o problema și apelez la experiența colegilor. Am un man de 12 t, motor 6871cc. De un an îmi scoate fum la pornire cu miros de motorina, dar mergea binisor. Nu prea avea putere la deal dar am pus pe seama celor 224 cp ca nu are mai mult, insa acum mi-a facut o figura urata. C-am dupa 30 km de mers nu mai trage. Il optesc, il las 15 min, si merge iar 30 -40 km iar nu mai trage ... sa fie filtrele? El de obicei porneste f usor, dar in situatia data, merg cu el pana se opreste motorul, trebuie sa-l las 30 min ca sa porneasca iar. Daca il opresc eu la timp cand vad ca incepe sa nu mai traga, n-am probleme la pornire. Ce credeti ca ar putea avea?
  17. Ajutor intre soferi

    Salutam cu respect. Am si eu o problema și apelez la experiența colegilor. Am un MAN de 12 t, motor 6871cc. De un an îmi scoate fum la pornire cu miros de motorina, dar mergea binisor. Nu prea avea putere la deal dar am pus pe seama celor 224 cp ca nu are mai mult, insa acum mi-a facut o figura urata. C-am dupa 30 km de mers nu mai trage. Il opresc, il las 15 min, si merge iar 30 -40 km apoi iar nu mai trage ... sa fie filtrele? El de obicei porneste foarte usor, dar in situatia data, daca merg cu el pana se opreste motorul, trebuie sa-l las 30 min ca sa porneasca iar. Daca il opresc eu la timp cand vad ca incepe sa nu mai traga, n-am probleme la pornire. Ce credeti ca ar putea avea?
  18. Caut tractionisti

    Buna ziua , Unde se vad ca scad ? Ca eu nu imi dau seama . Era 0.99 E per km cu 600 E chiria la remorca , acum e 0,97 centi fara chirie , o crestere de 0,04 centi , pentru prelata . La containere am inceput cu 0,84 si acum este 0,95 .
  19. Caut tractionisti

    ma uit pe anuntul asta si observ cum tarifele scad de la o luna la alta... desi costurile cresc.. cu motorina, cu autostrazile, cu soferii, cu asigurarile... etc intreb si eu.. inca mai exista tractionisti care sa se amageasca la un profit de maxim 700-1000 euro lunar (pe masina) tractand pentru altii in conditii de stres si responsabilitate unica ?
  20. MARR a scris destul de corect..eu nu observ nici o greseala..si chiar daca ar fi avut o remediam noi, important e mesajul transmis..nu gramatica Apoi..poate comenta. poate da o idee..un sfat...e membru al forumului..si de asta suntem aici..sa discutam si sa ne dam cu parerea,uneori sa ne spunem ofurile...noi suntem destul de permisivi..poate lasa comentariu si un vizitator..totul tine insa de limita bunului simt.. Daca tu cunosti alte date despre aceasta firma le poti spune si detalia...
  21. Pauze saptamanale

    Floroian...confunzi acest forum cu pajistea din fata casei sau marginea santului..Aici ne respectam asa ca te rog revizuieste-ti limbajul daca vrei sa colaborezi cu noi...In momentul in care pui o intrebare legata de meseria pe care o practici si la care nu stapinesti termenii accepta critica nu ''sari'' cu cuvinte pompoase.Este indicat sa citesti si regulamentul acestui forum..scrie pe acolo ca nu acceptam nici scrierea tip chat...in fine...Ca sa te ajute cineva corect trebuie sa si inteleaga ce doresti...asa..doar pauza si program..iese o invalmaseala de nu ne intelegem..Invata termeni corecti si folosestei cu incredere..
  22. Mai devreme
  23. Pauze saptamanale

    Cum erea aia cu fudulia si prostia ...... ?? Hasta la Vista ...baby!!
  24. Repaus săptămânal - interpretare

    Aia s-o crezi tu. Concediul tău se termină în momentul în care îți începi deplasarea către camion. Deci vineri, la ora X când te pui în mișcare, pixul și diagrama/imprimat din taho și te apuci de desenat (''timp la dispoziție'' sau ''alte activități''), în funcție de caz. Apoi sâmbătă când ajungi, bagi cardul în taho, marchezi cele câteva sute de ore de concediu cu simbolul ''pat''(ce vor fi dublate la sediul firmei de certificatul de atestare a activității), apoi dublezi ce ai desenat pe drum. Apoi îți faci cele 40 de ore de repaus, care... deja ți-ai dat seama... sunt ore de repaus săptămânal (adică după săptămâna de lucru de vineri până sâmbătă). Cum ele sunt sub 45 la număr, dar peste 24, atunci se cheamă că ai făcut un repaus săptămânal redus, deci weekendul următor vei face repaus săptămânal normal, iar cele 5 ore rămase le vei recupera prin alipire la un alt repaus (zilnic/săptămânal) până la sfârșitul celei de-a 3 săptămâni, ce urmează după săptămâna în discuție.
  25. Am un aparat de descarcat carduri si tahografe, am fost rugat de un prieten sa ii descarc si lui tahograful.Dupa ce a luat masina ( anul acesta ) si-a facut si verificare tahograf. Este ok daca i-am descarcat tahograful de la data in care si-a facut verificarea tahograf ? Pe tahograf scria ca tahograful este imperechiat cu firma lui dar daca vroiam sa descarc de la ultima descarcare imi dadea din 2017.
  26. Pauze saptamanale

    Inteligentilor nu am spus sa ma invatati care este diferenta intre pauza si repaus. Am rugat sa ma ajutati sa imi spuneti cum este corect. Nu va mai dati rotunzi ca nu ati iesit de la mamicutza voastra invatati cu atestatele in mana. Multumesc de raspuns
  27. Repaus săptămânal - interpretare

    Salut , din pacate nu ai alte articole in afara de celebrul art 8 din 561/ 2006 CE si evident intri sub incidenta acestuia .
  28. Repaus săptămânal - interpretare

    Buna. Am o nelamurire referitor la repausul săptămânal intr-un caz specific dacă mă poate ajuta cineva. Pornesc spre camion vineri după 2 saptamani in care am fost acasa in concediu . Ajung sambata la camion (in Olanda), introduc cardul și fac repaus 40 de ore neintrerupte. Încep luni saptamana de lucru. 1. Ce repaus saptamanal trebuie efectuat saptamana urmatoare, când trebuie inceput repausul și mai ales de ce? 2.Cum sunt luate in considerare orele de pauza (peste 300 de ore) care sunt înregistrate în perioada în care am fost acasa? Va rog sa ma ajutati dacă se poate cu un raspuns cat mai clar și dacă se poate si cu articolul care se referă la acest capitol (înafară de articolul 8). Multumesc anticipat!
  29. Pauze saptamanale

    Pana a trece la repausuri saptamanale invata termenii ca nu e de gluma . Articolul 4 În sensul prezentului regulament, se înţelege prin: (d) „pauză”: orice perioadă în care conducătorul nu are dreptul să conducă sau să efectueze alte munci şi care trebuie să-i permită numai să se odihnească; (f) „repaus”: orice perioadă neîntreruptă pe parcursul căreia conducătorul auto poate dispune liber de timpul său; (g) „perioadă de repaus zilnic”: partea unei zile în timpul căreia conducătorul auto poate dispune liber de timpul său şi care poate fi o „perioadă de repaus zilnic normală” sau o „perioadă de repaus zilnic redusă”: –„perioadă de repaus zilnic normală”: orice perioadă de repaus de cel puţin unsprezece ore. De asemenea, această perioadă de repaus zilnic normală poate fi luată în două tranşe, din care prima trebuie să fie o perioadă neîntreruptă de cel puţin trei ore şi a doua, o perioadă neîntreruptă de cel puţin nouă ore; –„perioadă de repaus zilnic redusă”: orice perioadă de repaus de cel puţin nouă ore, dar mai puţin de unsprezece ore; (h) „perioadă de repaus săptămânal”: o perioadă săptămânală în timpul căreia un conducător auto poate dispune liber de timpul său şi care poate fi o „perioadă de repaus săptămânal normală” sau o „perioadă de repaus săptămânal redusă”: –„perioadă de repaus săptămânal normală”: orice perioadă de repaus de cel puţin patruzeci şi cinci de ore; –„perioadă de repaus săptămânal redusă”: orice perioadă de repaus de mai puţin de patruzeci şi cinci de ore, care poate fi redusă la minimum douăzeci şi patru de ore consecutive, sub rezerva condiţiilor menţionate la articolul 8 alineatul (6); si acum pune intrebarea corect ... ( o sa unesc subiectul la cel dedicat repausurilor saptamanale )
  1. Încarcă mai multă activitate
×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.