Members Lkwins Postat Mai 24, 2015 Members Share Postat Mai 24, 2015 Buna ziua. De o perioada lucrez pe mai multe masini in aceeasi firma la care lucrez. Toate sunt dotate cu tahograf digital. Dimineata deschid ziua de lucru, lucrez cu masina x. dupa vreo 3 ore mut cardul in masina y. Ce se intampla cu ziua de lucru? La scoaterea cardului din masina x imi cere sa inchid ziua de lucru. Cum procedez mai departe cand introduc cardul in masina y? Deschid ziua de lucru din nou? Ii in regula sa am doua trei zile de lucru in aceeasi zi? sunt sigur ca nu...dar cum procedez? Cum ii corect? Va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members UNHleaSHD Postat Mai 24, 2015 Members Share Postat Mai 24, 2015 Cand te muti de pe o masina pe alta nu inchizi programul de munca. Ziua de lucru incepe cand ii dai tara initial si se incheie 13/15 ore mai tarziu. Nu conteaza ca schimbi masina, programul e acelasi, nu incepi program nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Lkwins Postat Mai 24, 2015 Autor Members Share Postat Mai 24, 2015 Inteleg ce spui, dar in momentul in care scot cardul imi apare ca inchid ziua de lucru. Inceputul zilei de lucru are simbolul |> iar sfarsitul zilei de lucru are simbolul >| . Dupa ce am introdus cardul in a doua masina, scot raportul si imi apar ambele simboluri, adica cum ca am inchis programul. Ei bine atunci la sfarsitul zilei daca inchid programul din nou va aparea asa: Inceputul zilei |> apoi sfarsitul zilei de lucru >| si din nou >| adica sfarsitul zilei. Nu pot sa scot cardul din tahograf fara a inchide ziua de lucru, nu ma lasa. O inchide automat la scoaterea cardului. Trebuie sa apas eu ceva si nu stiu? Cand lucrez doar pe camionul meu ii totul in regula, la inceputl zilei deschid iar seara cand termin inchid. 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members UNHleaSHD Postat Mai 24, 2015 Members Share Postat Mai 24, 2015 Cand iti cere sfarsitul tarii ii dai back/cancel ce ai tu pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Lkwins Postat Mai 24, 2015 Autor Members Share Postat Mai 24, 2015 OK. Mersi! Am sa incerc maine! O duminica placuta in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members bogdantimoce Postat Mai 25, 2015 Members Share Postat Mai 25, 2015 (editat) Programul tau de lucru este o perioada de maxim 15 ore cuprinsa intre doua perioade de repaus de 9 sau 11 ore in orice combinatie (9/11, 11/9, 11/11, 9/9). De la o pauza pana la urmatoarea pauza tu poti scoate cardul de cate ori e nevoie fie pentru a-l schimba in slotul 2 in cazul in care lucrezi in echipaj (in acest caz programul de lucru este de 21 ore), fie pentru a trece pe alta masina. De fiecare data cand scoti cardul marchezi finalul unui ciclu de lucru din cadrul aceleiasi zi, respectiv inceputul unui nou ciclu de lucru pe alt camion sau veghe pe acelasi camion. Nu reprezinta sfarsitul unei zile de lucru decat daca aceasta actiune este urmata de o pauza de cel putin 9 ore. Mai mult decat atat, daca schimbi camionul, in momentul in care introduci cardul in celalalt camion o sa iti apara introducerea manuala de activitate, deoarece tahograful nu stie ce s-a intamplat cu cardul in perioada cuprinsa intre ultima extragere si momentul in care l-ai introdus in tahograful masinii pe care vei lucra. Vei vedea palpaind activitatea, de obicei e pat. Tu trebuie sa alegi alte activitati (ciocanele). Am lucrat in modul acesta in echipaj 5 ani pe comunitate. Dadeam tara final de fiecare data cand scoteam cardul din slotul 1 si tara initial de fiecare data cand il introduceam in slotul 2 si invers din 2 in 1. Am fost controlat in Germania, Anglia, Spania, Franta, Italia, etc. si nu a avut nimeni nimic de comentat legat de acest aspect. Din contra, am vazut politisti multumiti de acest lucru deoarece atunci cand marchezi tara initial si final marcheaza si kilometrajul camionului, fiind foarte usor sa vada cati kilometrii a parcurs fiecare intr-o perioada de condus. Legat de "organele" interne nu pot sa spun nimic deoarece nu am lucrat ca sofer de camion in Romania. Apropo, departamentul de trafic, dispecerul, ce are de spus despre asta? Cel mai bine ar fi sa iti spuna ei cum sa procedezi, pentru ca ei ar trebui sa plateasca eventualele amenzi. Editat Mai 25, 2015 de bogdantimoce 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Mai 27, 2015 Administrators Share Postat Mai 27, 2015 . De fiecare data cand scoti cardul marchezi finalul unui ciclu de lucru din cadrul aceleiasi zi, respectiv inceputul unui nou ciclu de lucru pe alt camion sau veghe pe acelasi camion. Nu reprezinta sfarsitul unei zile de lucru decat daca aceasta actiune este urmata de o pauza de cel putin 9 ore. . Gresit !! Introducerea simbolurilor se cere EXCLUSIV la inceputul si sfarsitul perioadei de munca din ziua de munca , fiind confirmarea locului unde se incepe si unde se sfarseste munca . ( a nu se face confuzia zi de munca cu termenul zi de lucru pe care 165 /2014 o da acestei perioada de munca /serviciu pe care o dadea 3821/ 85) La schimbul de soferi in echipaj sau schimb vehicul nu sunt cerute , iar necunoasterea legii si a echipamentului da nastere la legende din astea de parcare , o practica aiurea si inecesara . 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Mai 27, 2015 Administrators Share Postat Mai 27, 2015 Cat despre ,Te citez : Am lucrat in modul acesta in echipaj 5 ani pe comunitate. Dadeam tara final de fiecare data cand scoteam cardul din slotul 1 si tara initial de fiecare data cand il introduceam in slotul 2 si invers din 2 in 1. Am fost controlat in Germania, Anglia, Spania, Franta, Italia, etc. si nu a avut nimeni nimic de comentat legat de acest aspect. Din contra, am vazut politisti multumiti de acest lucru deoarece atunci cand marchezi tara initial si final marcheaza si kilometrajul camionului, fiind foarte usor sa vada cati kilometrii a parcurs fiecare intr-o perioada de condus. Legea e lege , si litera ei unica , daca pentru dumneata ta simplul fapt ca nu ti sa tras atentia e fapt determinant legal / ilegal -corect /incorect , fara a cunoste legea , te rog sa ti pentru dumneata sau sa impartasesti idea pe Cb sau parcare , aici avem o idee fixa pro legal pro corect si datoria ca profesionisti sa impartasim procedurile corecte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Gongy Postat Mai 28, 2015 Administrators Share Postat Mai 28, 2015 stii tu toate alea banditule, nu vezi ce scie ? a fost controlat peste tot si a fost in regula, ce te mai bagi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Mai 28, 2015 Administrators Share Postat Mai 28, 2015 :P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members bogdantimoce Postat Mai 29, 2015 Members Share Postat Mai 29, 2015 Bafta in continuare cu forumul !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members MihaitaComan Postat Martie 7, 2020 Members Share Postat Martie 7, 2020 (editat) Am facut o prostie zilele astea si anume, am schimbat cardul dintr-o masina in alta si nu am fost atent la ora si s-au suprapus programele. Vreo problema? Multumesc. Editat Martie 8, 2020 de cico_3504 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.