Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tabel Lideri

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 02/04/15 în toate secțiunile

  1. Salut colegii, am 41 de ani, posed permis de conducere categ. B din 2003, categ. C din 2013. Nu am avut niciun eveniment rutier, nu am primit amenzi !!! Sunt vorbitor de limba engleza ( scris, vorbit, citit). Am atestat, card tahograf, experienta pe comunitate de 1 an, pe 3,5, 7,5, 12,5 t . Din pacate nu am categ. E . Va solicit ajutorul sa gasesc ceva in conditiile astea pe comunitate, sau transport tur/retur. Multumesc! Drumuri bune !!!
    1 punct
  2. Mit, eu nu ma refer la un sindicat pentru fiecare tip de activitate de sofer in parte. Eu vreau un sindicat pentru toti soferii, dar diferit de celelalte meserii, profesii, activitati din transporturi. Acest sindicat, in cadrul unei federatii poate sa aiba proiecte comune, este altceva, dar ca obiectiv principal sa aiba reprezentarea soferilor. Indiferent de tipul de transport facut, toti soferii avem probleme comune, dar distincte fata de celelalte meserii. Daca un angajator poate sa-i ceara unui picker din depozit sa ramana peste program - chiar daca o face legal -, in cazul soferilor lucrurile se complica, desi toata lumea pretinde si de la noi acest lucru, pentru soferi consecintele sunt altele. Nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar una e sa depozitezi marfa, alta e sa o transporti. Noi raspundem de arimare si repartizarea greutatii pe axe, dar toti sunt convinsi ca " pierdem timpul cu legatul ".Avem cheltuieli si conditii de indeplinit in plus fata de ceilalti - examene profesionale si medicale periodice, emitere de atestate si carduri, nu suntem necalificati, deci vreau excluderea notiunii de salariu minim pe economie pentru activitatea de sofer profesionist - pe cale legala, nu lasata la latitudinea angajatorului ! Noi nu lucram 40 de ore saptamanal, activitatea cumulata din conducere si " alte activitati " depaseste cu mult acest cuantum. Cei mai multi soferi au consum impus si in acelasi timp, plata/km. E ca si cum au picioarele legate, dar pusi sa alerge. Ce facem cu activitatea in echipaj, unde suntem obligati - cel putin legal - sa avem activitate cumulata de 18 sau 19 ore conducere ( si eventual alte 2 sau 3 ore de patratele, ciocanele ), dar perioada de pe scaunul din dreapta nu mai este considerata activitate productiva, pe perioada de noapte nu se beneficiaza de sporul aferent, etc, dar nici sa-mi intind oasele nu am voie. Apropo, la Waby Ungaria se fac periodic niste cursuri de actualizare a cunostintelor in conformitate cu modificarile legislative. Acum, acolo se permite folosirea patului cu camionul in miscare, de catre soferul care nu conduce, cu conditia ca patul sa fie dotat cu protectie suplimentara. A fost initiativa si presiunea sindicatului soferilor. Nu are nici o legatura cu mecanicii, depozitele, birourile, paznicii. Hai sa masuram nivelul de stress din depozit sau birou, si cel din cabina cand cobori Cheia iarna fara retarder, cand esti incarcat in Anglia cu masini de tuns iarba Bosch, dar nu ai permisiunea sa folosesti o parcare cu plata, cand esti constrans sa faci iarna Germania intr-un program, Austria + Ungaria la fel si prinzi in fata un " saffetycar " care te duce cu 75km/h, cand esti presat la telefon cu intrebari legate de a 3-a descarcare cand tu nu ai ajuns nici la prima. Trebuie sa ne descurcam in 1-2 limbi straine, sa cunoastem geografie, sa ne orientam cand GPS-ul da chix si o " tanti " de la birou ne-a dat o adresa aiurea, sa cunoastem legislatia internationala + cea specifica fiecarei tari in parte, sa fim in stare sa carpim masina ca sa putem ajunge la destinatie, in programul de 9h*80km/h=720km sa gasim timp si loc sa facem cumparaturi ( culmea, vrem sa mancam ! )etc. Una e sa impingi transpaletul prin depozit, alta e sa " impingi agregatul " pe sosea. Una e sa te uiti pe Google Map la o adresa, si alta e sa ajungi acolo pe roti. La sfirsitul programului, lucratorii din transporturi ajung acasa la familie, cei mai multi soferi se multumesc cu un telefon sau in cazuri fericite cu o imagine pe Skipe. Pot sa continui asa la nesfarsit Mit, dar nu are rost. Nu putem compara activitatea noastra cu a celorlalti. Democratie nu inseamna egalitate in drepturi, ci respectarea drepturilor in functie de aportul adus de fiecare. Si nu prea vad angajati din birou care sa se bata sa ajunga la volan. Cum am spus la inceput, vreau sindicat dar unul care sa reprezinte conditiile specifice ale acestei meserii, nu la gramada cu altele. Drumuri bune !
    1 punct
  3. Certificatul de pregatire profesionala/atestatu' e valabil, sa nu ai nicio grija. Acesta iti da posibilitatea sa profesezi meseria de sofer profesionist (sa fii angajat in domeniul transportului de marfa). Nu e specificat nicaieri pentru ce categorie e valabil. Conteaza sa corespunda seria de pe permis cu cea de pe atestat. Drumuri bune.
    1 punct
  4. Daca tot vrei sa fii corect ai putea sa spui ca cei 10-15 soferi sunt de fapt vreo 30-50...apoi ca plata a fost de 1200 lire plus cazarea platita de el...apoi ca ai inceput aceasta discutie abia dupa ce ai terminat contractul de 3 luni pe care l-ai avut cu el..adica pe intelesul nostru... dupa ce ai acceptat o plata submediocra crezind ca ulterior vei fi platit regeste. .Fara ai tine partea ...ai putea sa spui ca din soferii veniti multi habar nu aveau sa conduca si nefiind acceptati sa lucreze la diverse firme s-a gasit solutia ca sa ii puna soferi pentru voi ..sa va duca la munca... Voi ati acceptat o plata submediocra dupa cum am spus.....ati dus plata soferilor foarte mult in jos....Sincer el a fost corect cu voi...va spus ca va da 1200...v-a dat 1200...va spus ca va plateste cazarea...va platit cazarea..va spus ca va tine 3 luni pe contract...va tinut... Asa ca sincer..titlul nu trebuia sa fie cu atentie sa nu luati teapa..pentru ca nu a fost nici o teapa..voi ati acceptat..Ar fi putut fi eventual fi atentie nu acceptati salarii mizerabile pe uk...si ce iti spun aici pe forum le-am spus-o personal multora dintre cei care au venit pe acel contract si cu acea firma..Asta dupa cum am spus..fara ai tine partea..ci doar spunind corect lucrurilor pe nume
    1 punct
  5. Uite asa...incet incet...dar sigur...se va sparge treaba si in UK... Colegilor...nu mai spargeti piata...muncind cu 3,6 pounds pe ora...buni baieti mai sunteti voi! In curand o sa munciti pe gratis!!! Puneti mana si cautati-va de munca la agentii, ca de la pakistanezu ala sigur nu veti iesi la pensie!!!
    1 punct
  6. Colegu,am fost la ei pentru angajare acum 6ani ,dar am fost nevoit sa astept,si nu am avut rabdare.Am plecat la "Manolache'si nu regret .dar daca esti din hunedoara ....
    1 punct
  7. bine atunci...daca pentru tine e mai important ceea ce spune tipul,atunci poti sa uiti de Regulamente,derogari,note de orientare si tot ceea ce tine de ele
    1 punct
  8. Limitatoarele de viteza si benzile obligatorii pentru transport marfa peste 7,5t., chiar si in Franta trebuie sa-ti spuna ceva. Daca vei intelege doar ca sunt puse pentru a-ti lua banii vei deveni victima cu timpul. E foarte usor sa incalzesti franele, mai ales cele pe tambur la remorca. La cele cu discuri ventilate e mai greu, dar cu putin efort si ignoranta reusesti si la astea. Recomandare: Folositi frana de serviciu cu grija. Frana de stationare nu o sa va ajute cand cedeaza cea de serviciu Folosirea unei conduite anticipative de condus va va ajuta intotdeauna. Nerespectarea limitarilor de viteza si a celorlalte interdictii/ limitari,nu e un sport recunoscut la Olimpada sau de cei care va platesc. Ce va pot sfatui in caz de cedare a franelor,e sa lasati cutia de viteze in treapta in care e in acel moment. Nu incercati sa schimbati viteza intr-o treapta inferioara cand nu mai puteti incetini riscati sa nu mai reusiti sa o cuplati in vre-o treapta de viteza (cu motorul la relanti, compresorul nu o sa compenseze consumul de aer pentru franare). Prima frana dinamoca e lipsa accelerarii. Pe urma puteti folosi frana de incetinire, treapta cu treapta pana la maxim. In caz de urgenta puteti folosi iesirile de urgenta si franare (gropile cu nisip), unde sunt sau atingerea intermiteta de balustrada drumului. Nu fiti legume! Plata la km va face sa alergati ca niste nebuni. Renuntati la ea !
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.