Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tabel Lideri

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 02/09/15 în Postări

  1. Ai 2 postari pe forum dorujecu si amandoua sunt la fel. Ai zis prima oara, am inteles .. nu e nevoie sa te repeti. La urmatoarea repetare, ne parasesti.
    1 punct
  2. Mecanicii aia nu sunt mecanici ! Atunci cand se crapa turbo trebuie oprit motorul imediat , altfel tot uleiul il baga in intercooler si in rampa de admisie si umple 1, 2 chiar mai multi cilindri cu ulei . cilindri ce ajung in compresie si au ulei in capul pistonului , blocheaza motorul . Mecanicii trebuiau sa scoata injectoarele si sa elimine uleiul .
    1 punct
  3. Revin asupra subiectului si o sa explic mai exact ce s a intimplat. Luni am facut prg de 15 h , ca urmare am avut pauza de 9h.Marti am avut de asemeni pauza de 9 ore , miercuri am avut pauza de 11 ore.Joi de asemeni am avut pauza de 9 h. Vineri deja aveam 2 zile de 15 ore prg si doar 1 singura pauza de 11 ore. I am explicat la dispecer ca nu pot sa mai fac inca o zi de program de 15 ore deoarece imi mai trebuie o pauza de 11 ore,Drept raspuns , am primit mesajul ce l am postat mai sus , adica in opinia lui , in ziua de luni , pauza mea a fost de aprox 12 ore, dar avind in vedere ca am avut prg de 15 ore nu se considera decit 9 h.Dispecerul a sustinut ca nu e adevarat , se ia in consideratie 11 h , chiar daca 15 ore de prg adunate cu 11 ore de pauza depasesc 24 h. Aceasta discutie a avut loc vineri dimineata.
    1 punct
  4. De preferat in engleza ca trimit Cv-urile spre Irlanda la analiza.
    1 punct
  5. Salut Domnilor soferi sau viitori soferi, Am avut neplacuta experienta de a intra in contact cu skyptrans filiala a joust group. Sunt sofer cu experienta de 2 ani pe comunitate. In decembrie 2013 am gasit pe un site ,publicat un anunt de angajare postat de skyptrans.Am trimis cv-ul la acestia si in cateva zile am fost sunat de un 'domn' matei ovidiu in calitate de asistent manager de la aceasta firma si m-a invitat la un interviu. M-am prezentat la interviu dupa cateva zile,mi-a inmanat domnul sus mentionat un test cadru si mi-a spus sa ma asez la masa sa il rezolv (nu va ingrijorati sunt intrebari normale de conducere si SIGUR toti veti trece acest test.,trebuie sa completezi un CMR si iti pune vreo 10 intrebari normale) Dupa ce am dat si trecut acest test mi sa spus sa astept sa vina 'dl dir gen diaconu gabriel' sa sustina interviul cu mine ca vb la tel (am asteptat vreo 90 minute pana a terminat de vb), a venit si am discutat si practic interviul a decurs in a ma corecta in cateva greseli sau omisiuni care le-am avut pe test si a vorbit el in proportie de 95% din interviu si mi-a prezentat cat de integrata pe verticala si mega si jumbo este firma jost group.Pare un tip foarte omenos si serios (poate o fi in viata personala) care daca esti destul de fraier si ai timp ,ajungi sa il si crezi cand vorbeste. (cum am fost eu de ex).Si inca un aspect mi-a zis ca testul dat aici inainte de interviu o sa il mai dau odata si in belgia la jost plus inca un test practic de conducere acolo. Am fost acceptat in firma in urma interviului data la care mi sa dat o lista cu acte pe care sa le aduc si in 4 zile (variaza de la caz la caz) sa ma prezint cu actele si bagajul la firma la vatra sa plec. La data solicitata m-am prezentat la sediu la vatra cu cele solicitate ,am cunoscut si ceilalti 7 colegi cu care urma sa plec (eram 8 noi soferi pentru plecare),am semnat actele de munca contract fise etc,ni sa dat un m.vito si adresa unde trebuie sa mergem in belgia, am incarcat bagajele si am plecat. Am plecat cum ar fi azi dupa-amiaza de la vatra d sv si am ajuns a doua zi pe la 16 pe str.rue de maestrich,loc. battice,belgia(faceti aprx 20 ore). Am ajuns acolo,ne-a intampinat unul din cei trei romanasi (clujeni baietii) un sefulica care zice el ca e interesant si 2 lastari de-ai lui care se ocupa de noutatile sosite. Imediat ce am coborat din masina a venit unul din ei la noi,ne-a salutat si ne-a dat cate o vesta care e obligatorie de purtat pe perioada sederii in autobaza.A mai spus sa il asteptam 10 min. dupa care mergem sa servim o cafea (invita el si platiti voi) dupa care sa incepem testarea. Deci am ajuns si in 20 min am inceput testul teoretic(bagajele raman in masina in timpul asta). La vatra o sa va spuna ca e la fel testul teoretic cu cel din belgia insa difera un pic,dar la fel sa trece usor asta (o sa va mai intrebe in plus pe unde ati mers in europa,trasee,si inca cateva amanunte.) Dupa ce ati dat si trecut acest test de grup(dureaza vreo 2 ore) va descarcati bagajele toate din masina si vi le baga intr-un container iar voua va ia buletinul si va da o cheie de camion unde sa dormiti peste noapte. A doua zi dimineata trezirea spalat ochii si incepe 'testul' practic imediat cu o 'DOAMNA' belgiana care cica a fost soferita in firma si cu un roman din cei trei iezi pe post de traducator(care dureaza cam 1 ora de fiecare om),daca apuci sa ajungi la final. In ce consta acest test....o decuplare si cuplare cap de semiremorca,o parcare intre 2 camioane,o parcare intrun loc liber-in aliniament(sa te incadrezi intre linii drept,cu spatele),o parcare la rampa de incarcare si vreo 15 min de condus pe strada. Totul ar fi ok,daca ar fi pe bune,insa totul tine de faptul daca esti un tip norocos in ziua aia sau esti cu ghinionul in gat in ziua aia. Ca sa intelegeti mai bine ce vreau sa spun,a fost baiat care avea permisul si atestatul de 2 luni,nu a lucrat pe comunitate,si nici in tara insa a avut noroc in ziua aia,si a trecut,a fost om care a lucrat de 20 ani pe comunitate si batut la roata toata europa asta si a picat testul (motiv,nu ia placut la parasu.. aia parcarea),daca asta e motiv de picat apreciati voi. Din grupul nostru de 8 a picat 5 la test si va spun pe cuvant de om ca niciunul din cei picati nu a picat pe drept ci NUMAI PE MOTIVE stupide. Personal,pot spune ca am facut ca la CARTE tot si am picat si eu din motiv ca am dat prea incet cu spatele(desi seara la testul teoretic,doi dintre cei trei sefuleti romanasi a spus ca sa dam usor cu spatele ca nu e graba si sa avem grija sa ne dam jos sa verificam ca nu se pica din acest motiv). In cazul in care ati fost/mergeti la interviu si trebuie sa plecati sa nu va simtiti speciali sau mari soferi cu experienta pentru ca nu ati fost SELECTATI dintre cei buni ci ati fost adunati/luati la rand si trimisi la nea JOST (patronul belgian) pentru o triere pe spranceana facuta de 'sugativa' lui personala.Pe saptamana pleaca cate 3 masini ori 8 soferi plini de sperante de munca si de mai bine si se intorc inapoi MINIM 2 pline cu aceiasi soferi.(mai este si un tip belgian care se ocupa de testare cand este tipa chemata la nea jost acasa la 'treaba' iar tipul ala daca a avut parte de 'actiune' in noaptea de dinainte va trece pe toti iar daca nu ,nu trece nici unul. Inainte sa ajungem noi a fost o masina plina cu soferi si ia trimis pe toti inapoi tipul,TOTI,iar dupa am ajuns noi si au trecut 3.Cam asta e. Si din cand in cand mai da afara cate un sofer vechi asa de jumate de an 1 an (la nimereala) pe motiv ca a furat motorina ca sa il dea drept exemplu in firma pentru cei amatori de asta,sa vada ce vor pati. Banuti 40 eur /zi si minim pe economie in romania(atat si nimic altceva,la interviu va mai spune 2-3 povesti insa e abureala. Se lucreaza teoretic 6 saptamani cu 2 pauza (neplatite) Transportul tur retur(dorna - belgia) il asigura ei,tur e ok, retur trebuie sa ai rabdare sa se umple vito dupa care pleci.,fie ca esti care mergi la test fie ca esti angajat acolo. Desi te angajeaza cand pleci.,cat dureaza drumul si testul acolo(minim 1 saptamana),nu te plateste nimeni.In tara o sa iti zica dom diaconu ca te aduce repede insa va spun din experienta ca pana nu e busul plin nu pleci retur,stai si lustruiesti asfaltul in autobaza si astepti sa vina baieti la triat ca sa pleci si tu retur,oricum nu dureaza mult,se umple repede de retur. Domnilor va multumesc pentru atentie,asta este povestea mea pas cu pas fara exagerari sau ascunzisuri iar mai departe domniile voastre decid daca se simt norocosi sau nu,insa nu cred ca da pe nimeni banii afara din casa,iar cand pleci bucuros ca ti-ai gasit si tu de munca in sfarsit si te intorci inapoi (cu coada intre picioare) si cu niste bani cheltuiti de plecare drum etc, pe motiv ca o tarf_ iti spune ca iei ii place sa parcheze rapid cu spatele ,e cam trist,si probabil rusinos pentru cei care au trait sentimentul si stiu ce spun. Ma bucur totusi ca poate altii vor fi informati si poate vor putea lua o decizie corecta si la obiect inainte sa se inhame orbeste la acest drum. Spor si sanatate va doresc la toti,frati romani de pretutindeni.
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.