Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tabel Lideri

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 09/24/15 în toate secțiunile

  1. Salut, Din cateva articole pe care le-am citit in ziare spaniole ,spuneau ca peste 45% din soferii profesionisti la nivel european eu peste 50 de ani. Spuneau ca peste 3-5 ani va incepe o criza de soferi profesionisti, pentru ca sunt mai putini cei care promoveaza ca soferi profesionisti , dacat cei care se pensioneaza sau abandoneaza activitatea. Pentru un sofer profesionist cu experienta nu inteleg salarii de 1000-1200 euro, Pe EURES sunt in momentul de fata peste 18000 de locuri de munca pentru soferi profesionisti.Am vazut salarii in tari precum Germania,Franta,Anglia. de la 1500-2500 , sunt oferte diverse pentru C1-C-CE, in distributie locala ,in constructii cu salarii lichide de peste 1800 euro , si esti pus direct in legatura cu firma care are nevoie ,si nu cu intermediari vampiri ! Bine inteles ca sunt conditii ,experienta demonstrabila, cunoasterea unei limbi straine, disponibilitatea de a te stabili in tara respectiva ,etc Eu m-am reciclat, am lucrat in fabrici si constructii, dar in economia de astazi nu se mai merita constructiile, Ca incepator ,este greu , ca ori unde, dar daca iti place ceea ce faci si vrei cu adevarat reusesti ! Experienta se face cu timpul, se pleaca de la opinca si se ajunge la nike:)) Ca incepator trebuie sa inghiti multe ,si sa fii capabil sa treci peste toate , odata trecuta perioada de acomodare ,ti se deschid usi spre cariera de sofer profesionist.
    1 punct
  2. Cu riscul sa ma repet: PROGRAMUL DE CONDUS NU ESTE ACELASI LUCRU CU PROGRAMUL DE MUNCA! Programul de condus e o reglementare legala ce tine de cadrul organizarii actvitatii. Programul de munca este acel program acceptat de catre angajator / angajat si care trebuie sa subscrie CODULUI MUNCII di tara in care incheiati contractul -IN LIMITA celorlalte reglementari legale specifice activitatii desfasurate: de ex :normative guvernamentale, sindicale etc...si printre altele si Acordul AETR al Consiliului European, ce stipuleaza cadrul in care aceasta activitate poate fi organizata.
    1 punct
  3. Un soferul de camion roman a fost surprins de camerele de supraveghere de pe autostrada M6 din Anglia mergand pe contrasens dupa ce a gresit drumul. Din imaginile socante surprinse de sistemul de supraveghere CCTV al autostrazii M6, se vede cum, soferul roman aflat la volanul unui camion Iveco, merge cu viteza pe banda de urgenta, pe contrasens, cu avariile puse. La prima iesire, de pe autostrada face o manevra de intoarcere (U-Turn) pentru a corecta greseala. Nicusor Paun, in varsta de 34 ani, a schimbat locurile in cabina cu Vasile Radoescu, in varsta de 39 ani, la punctul de taxare de pe autostrada M6 langa Shenstone, Staffordshire. Ofiterii de la politia de autostrada au primit in data de 12 iulie 2015 in jurul orei 7.50 PM un apel prin care li s-a comunicat ca un camion circula in contrasens. Camionul a fost oprit de politie in apropierea intersectiei T4, cei doi fiind amendati si arestati pentru faptul ca n-au folosit ca au ignorat semnele de circulatie. Luni, 3 august 2015, Nicusor Paun si Vasile Radoescu au fost condamnati cu suspendare pentru conducere periculoasa pe drumurile din Anglia. Acestia nu vor mai putea profesa aceasta meserie pentru o perioada de doi ani pe teriotriul Marii Britanii. In plus, Paun trebuie sa plateasca cheltuieli de judecata in valoare de 180 de lire. Daca in momentul in care si-au dat seama ca au gresit asteptau linistiti politia de autostrada, cei doi soferi romani de camion scapau doar cu o amenda cuprinsa intre 60 si 100 de lire. concluzia o trage fiecare !
    1 punct
  4. D-le administrator,cind l-am interpelat pe acest individ(marius-b)cu apelativul ,boule,m-ai suspendat imediat 7 zile+7 nopti,acum cind el m-a catalogat<<pupincurist si betiv,desi nu ma cunoaste deloc,nu iei nici-o masura!!!
    1 punct
  5. Buna ziua . Un sofer profesionist din punctul meu de vedere ar trebui sa stie ca nu i se pot retine bani din salariu decat sub rezerva legii (vezi mai sus ) la fel cum ar trebui sa stie ca e raspunzator de marfa din momentul incarcarii si pana la destinatie precum si de intarzieri dar din motive imputabile acestuia .Un comportament de profesionist presupune anuntarea dispecerului ,firma etc de eventuale intarzieri gen :coada ,accident ,ajuns la incarcare/descarcare stau si astept deja de 15 - 20 min nu se intampla nimic anunt , sau datorita particularitatii marfii ,felului de incarcare /descarcare, ori alte motive etc .Mesaj scris ,intotdeauna asa esti acoperit . "Vorba volant scripta manet " . Banuiam ca ai contract cu salar minim pe economie .Te intreb eu atunci de ce muncesti mai mult de 8 ore din moment ce asta ai trecut si semnat in CIM ? Pariez ca ai si o clauza de genul "nu se vor efectua ore suplimentare ...bla bla bla ...." Nici o instanta nu-ti va recunoaste munca suplimentara . Oameni buni treziti -va ,8 ore am in CIM 8 ore muncesc !Cand veti intelege ca patronul nu e Dumnezeu ? Eu unul i-am raspuns unui patron pe transics exact asa in CIM am 8 ore trecute in urma indemnului sau pe transics "mergi la program de 15 ore " si nu s-a sfarsit lumea ! Numai prin actiuni vom eradica jungla ce exista in domeniu (contracte salar minim !? pana si un necalificat ia mai mult ! si nu are raspunderea ce o are un sofer profesionist !) .Informati-va asupra drepturilor si obligatiilor ce le aveti ,inscrieti va in sindicate ,fumati un pachet in minus pe luna sau beti o bere in minus ,cam asta ar fi echivalentul cotizatiei lunare . Legea romana prevede ca numai gestionarilor li se percepe garantie ! Exact asa se si numeste Legea gestionarilor .Sunteti gestionari ,sau soferi profesionisti la firma respectiva ? O firma din Onesti care percepe garantie si ea la randul ei (si care cauta soferi chiar si pe acest forum ) ieri am aflat intamplator sta cu cel putin 20 masini pe dreapta !? Doamne ca bine zice cineva( am preferat sa nu dau numele ) pe acest forum cand imparte soferii in soferi profesionisti si "manuitori ai volanului " ! Este alegerea fiecaruia de care parte sta !
    1 punct
  6. Cristian, mi s-a intamplat sa mi se fure motorina in timp ce dormeam "rupt in gura" de oboseala dupa 15 ore de program si, pentru ca nu am pazit rezervoarele, am platit cu salariul pe jumatate de luna. La faza asta nu pot fi de acord cu tine, mai ales ca au fost colegi care au platit motorina furata chiar daca aveau constatare de la politie. Eu inteleg cum e cu profesionalismul asta, totusi nu ma pot comporta ca un profesionist atata timp cat umblu zombie fiindca in loc sa ma odihnesc, pazesc rezervoarele. Arunca mii de euro pe tot felul de sisteme de supraveghere, frame-logic-uri si alte .... rahaturi ....., dar nu rup 100 euro/camion ca sa monteze niste antifurturi ca lumea.
    1 punct
  7. Chiar nu mi se pare normal sa platesc . Si chiar pe unde am lucrat nu am platit dar nici nu vreau sa platesc de gresit fiecare gresim dar eu sunt angajat cu salariu nu partener.
    1 punct
  8. Ce fumezi? Pare bun! La multi ani tuturor colegilor de la KB si nu numai! S-aveti un An Nou fericit!
    1 punct
  9. Pai daca asculti manele eu din start ma lipsesc si de experienta si de camionu tau
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.