Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tabel Lideri

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 01/12/16 în toate secțiunile

  1. userului strada mea...pai la 1700 euro lunar ce sofer doreai sa gasesti...vrei unul foarte pregatit si care sa fie cointeresat..ofera salariu acceptabil..care e undeva pe la 2500 euro...apoi..indiferent de situatie..a ramas defect..in pana...camionul ....nu ai cum sa imputezi soferului...sper sa fiti dati in judecata..sau macar luati in colimator de sindicatele europene..poate va treziti si voi la poarta cu reprezentatii lor..ca cei din olanda...si atunci veti realiza ca salariile oferite trebuie sa nu mai fie jignitoare pentru meseria noastra..
    1 punct
  2. La Ewals nu se mai fac angajari incepatori... Am vorbit eu, i-am spus domnisoarei cu care am vorbit ca nu am experienta, nu am mai condus camionul si m-a trimis 4 luni sa fac experienta la Hartl, apoi sa revin la ei. Eh, am gasit altceva (binenteles prin niste cunostinte) si de atunci si deja am 7 luni de tur-retur, in echipaj . Pentru raspunsul penal pe care l-am primit de la domnisoara care se ocupa cu recrutarile la Ewals, nu m-as duce la ei nici daca mi-ar da o prima de angajare inainte !
    1 punct
  3. 1 punct
  4. mai colegilor,fara suparare...dar de unde mentalitatea asta cu lasatul numarului de telefon si poate poate o da Dumnezeu si te suna angajatorul...Om fi ramas atat de putini si trag angajatorii in disperare de noi cred... Ia si suna tu Cosmine ca e mai ok..bine,in cazul Alca trans la cata nevoie de soferi au, te suna ei dar in cazul altora ai sa stai mult si bine dupa un apel.. Drumuri line
    1 punct
  5. Internal Server Error The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. Please contact the server administrator, webmaster@soferii.ro and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error. More information about this error may be available in the server error log. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
    1 punct
  6. Dragi colegi si conducatori profesionisti, ma dresez dvs, cu respect si loialitate fata de aceasta meserie care este calcata in picioare tot mai mult, si totodata, cu marea atentionare asupra companiei de transport J.Carrion din Spania care este de fapt aceeasi companie Carrion Expedition de la Cluj Napoca; un surogat al companiei mama, care nu face altceva decat sa intinda capcana celor aflati in necunostinta de cauza si sa ademeneasca soferii romani cu diferite promisiuni. Toata experienta traita de mine este reala, iar informatiile pe care vreau sa le expun, sunt 100% reale. J.Carrion este o "caracatita" la capul careia se afla mafia spaniola in colaborare cu cea romana; va spun acestea, deoarece compania are baze in mai multe orase din Spania, cum ar fi: Barcelona, Almeria, Madrid, Sevilia, Valencia, Granada...etc..., tocmai pentru ca autoritatile sa nu mai poata urmari activitatea lor. Mai nou, soferii spanioli s-au retras datorita faptului caruia, J.Carrion si-a deschis o noua baza cu sediul social in Romania, la Cluj Napoca si care este condusa de un anumit Dumitru, mafiot colaborator, care trimite din Romania "carnea de tun". Aici se afla marea afacere; soferii spanioli au fost inlocuiti cu cei romani, pentru ca acestia accepta un salariu mizer, sunt usor de pacalit, iar la statul roman darile sunt mai ieftine si impozitele sau taxele pentru camioane sunt injumatatite. Cca. 1000 de camioane au fost aduse pe rand in Romania si inmatriculate la Cluj, tocmai ca cifra afacerii sa creasca ulterior. La asa-zisele preselectii de la Cluj, sunt selectati mai mult cei din mediul rural, mai putin invatati; soferii versati si cu experienta sunt respinsi din prima, exact tocmai pt ceea ce va spuneam, sa le fie cat mai convenabil de manevrat. La bazele spaniole, se afla oamenii lui Dumitru, care sub masca unor buni dispeceri, ei sunt de fapt niste translatori care sunt pusi sa dea comenzi rapide, ieftine si amenintatoare, care sa aduca multi bani la bugetul companiei si care sa transforme conducatorul profesionist intr-un camicatze. Astfel sunt incalcate orice principii: se trece peste program, se curseaza cu magnetul pe cutia de viteze, se fac diverse cabotaje prin Franta, iar pauzele de odihna zilnice si saptamanale, aproape nu exista. Toate regulile sunt incalcate pentru grandioasa imbogatire de peste noapte. ..........URMEAZA............
    1 punct
  7. Am lucrat eu la astia transeuroexpres 2 luni,dec.si ian sun soferi care sunt folositi ca model carora nu li se imputa nimic(mai ales daca da si cu ciocu)si majoritatea carora li se gaseste ceva.Mie mi-au spus la intoarcere ca kilometrii mei nu corespund cu cei ai DHL-ului ,nu cu mult cam 1500 kmin plus,ca noi va lasam pe autostrazi dar dhl-ul are traseul pe unele nationaluri etc,etc.... !De vreo 40km stiam si eu gresisem din neatentie un indicator dar restul pana la 1500km n-au putut sa-mi explice decat faza cu dhl-ul(ei carand remorcile dhl-ului,cu dispeceratul la koln sau in DK)bineinteles mi-au amintit de soferii model de mai sus,care ei ies foarte bine cu km.ca sa nu poti sa spui nimic.Am spus bine dar 1500km e fff mult de mers aiurea,aveti gps-uri dovediti-mi km. astia in plus,pai ca aia 40 de km si ca pe la inc. desc sa mai adunat si ca dhl-ul nu prevede toate cursele pe autostrazi da va lasam noi(de conditia asta ca si de altele nici nu auzisem la plecare,ca si de altele).Bine bine da orice sofer experimentat isi da seama ca e mult 1500km sai pierzi pe la inc. si descarcari. Alti colegi sau convins si a doua oara,aceiasi povestecu km in plus,motorina etc.Transportul se face cu mercedes vito unde daca se poate sa incapa cat mai multi,de bagaje daca mai e loc,se conduce cu schimbu pana ajungi la camion,GB,DK,etc,daca esti ultimu dupa trei zile si trei nopti mai tre sa pleci si in cursa mort de atata drum nedormit.La plecare noi am sunat colegii de schimb sa-i intrebam in ce tari se afla,predare,primire repede pe incredere ca altfel nu s-ar face schimbul nici intr-o saptamana sa evaluezi tot(bineinteles ca eu mi-am luat teapa cu bare aluminiu,etc,etc,era noapte sigilata remorca,graba,si totul se plateste)nu tu adrese cu benzinarii,instructaj nimic,mi sa dat mesaj cu ruta si alimentarea la Baelen dar de fapt benzinaria sell nu era in Baelen ci la Eupen da asa scria pe bon statia Baelen.Salariu vreo 600 ron,10 centi km.ellingerhauserstrabe dortmund ikea e parcarea lor si a altora,de aici incarci din dep. ikea ptr. toata europa, 500 euro se opresc treptat garantie,la plecare se dau 200 euro.Pe alti colegi iau facut la consumul de motorina depasisera 31% indiferent tonajul, cei 200 euro ce nii daduse de sarbatori acolo ni i-a oprit pe cele de mai sus acasa fiind anuntat de colegi mai vechi ca asa se va intampla.Km in 2 luni 20000,asta cu 13 ore de program aproape zi de zi,in medie cam 400-500 km pe zi,cam atat erau cursele de lungi mai mult D-FR,mai rar curse de la 600km in sus deci chiar daca aveam program nu aveam unde sa mai conduc,timp asteptare de ore chiar si 24 ore la inc.si descarcare,sambata dum.normal neplatite,benevol paza camion,parcari neplatite.Nu esti fortat la program dar la asa curse de 400-500km te fortezi tu sa mai faci ceva,cursele de spania italia nu am avut astea sun consacrate numai celor care au dat dovada in timp de fapte nu intodeauna ortodoxe de aceia cand intrebam la plecare unii laudau firma asta si mai se si laudau ca au facut 14000 km pe luna.Descarcarile de la ikea au program fix restul nu,nu te streseaza decat cu descarcarile la astia cu ikea ln rest poti sa furi si motorina(desi au aparatura sa detecteze)insa nu-ti da mana stiind ca oricum baetii te trag in piept cand vii acasa.Banii tii ei numai dupa ce analizeaza ei cmr bonuri motorina curse km etc.abia dupa aia vezi ce ai in cont.Aveti grija la pupincuristi si ciochisti sant ffffff multi si suna direct la patron chiar si daca l-ai injurat la o bere cu colegii,ar mai fi multe da e tarziu.Scuzati scrisu.
    1 punct
  8. salut colegu, pai ar fi prosti sa angajeze in spania direct,cand au in romania o sucursala care angajeaza pe nimic si schimba soferii din zi in zi.iti face contract pe romania 720 ron si iti mai da vreo 200-300 euro sa nu mori de foame si gata,altii la rand.
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.