Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tabel Lideri

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 07/06/16 în toate secțiunile

  1. In meseria noastra au aparut de ceva anii de zile multi oameni aterizati din alte sectoare..care accepta salarii mizerabile doar de dragul de a munci...se considera cistigati daca presteaza o meserie indiferent de riscurile pe care le accepta inconstienti..pentru ei..acest subiect. .Treziti-va..incet incet..meseria noastra devine foarte ceruta..se simte o lipsa de personal calificat pe piata vestica si atunci firmele se reorienteaza aducind soferi estici..patindui mai prost ca pe soferii lor dar putin mai bine ca pe la noi prin tara..Acum este un moment important..ginditi-va ca puteti sa deveniti profesionisti si nu doar posesori de carnet..puteti incepe sa cereti salarii acceptabile..nu derizorii..piata o impune..nu voi Exista o lipsa de personal calificat..profitati atunci de acest lucru si invatati sa circulati legal...renuntati sa folositi magnetul..plata la km..sau altele..atentie la mecanica ansamblurilor auto..soferul raspunde pentru orice incident de pe sosea..drum..autostrada.. Nu mai spuneti ca faceti acest lucru pentru familii...familiile va asteapta cu drag acasa..nu sa va viziteze prin spitale...inchisori..si alte locuri..Tot chinul si zbuciumul pe care il faceti se reintoarce asupra voastra Nu vreau sa par superior..doar vreau sa realizati ca se poate munci si corect si legal..aveti aceasta posibilitate..poate nu de miine..dar curind...neacceptind voi ilegalitati aduceti indirect o imbunatatire vietii voastre de familie..ajutati pe un altul la ridicarea salariului..el neacceptind va va ajuta pe voi...Stiu ca sunt utopic in gindire dar sper sa va treziti si sa realizati si voi ca o buna pregatire duce la un salariu bun sau foarte bun..Succes in reempaciparea voastra..ca sa zic asa...
    1 punct
  2. Lista de control a șoferului de camion Camioanele conduse de șoferi profesioniști sunt implicate în mai puține accidente pe km parcurs decât alte vehicule. Cu toate acestea, urmările accidentelor în care sunt implicate camioane,indiferent din a cui vină se produc, pot fi amplificatedin cauza gabaritului și a dimensiunilor mari ale acestora. Tipul mărfurilor transportate poate să mărească gravitatea unui accident. Meseria de șofer profesionist este foarte solicitantă, de aceea trebuie să rămâi înformă atât fizic, cât și mental. O alimentație sănătoasă și un program regulat deexerciții fizice te vor ajuta să te simți mai bine, săconducimai bine și să trăiești mai mult.Reglează-ți scaunul ca să stai cât mai confortabil posibil și să ai la îndemână toate comenzile. Asigură-te că tetiera este poziționată astfel încât să te protejeze în caz de accident. Folosește centura dacă o ai și n-o uita pe cea a pasagerului ,chiar şi şoferi de camioane pot muri în cazul în care sunt aruncați prin parbriz. Orice persoană care se odihnește într-o cabină de dormit trebuie să fie asigurată atunci când vehiculul este în mişcare. Respectă prevederile legale referitoare la timpul de șofat și de odihnă. Nerespectarea acestora sau modificarea tahografului este ilegală și presupune o lipsă de respect față de viețile celorlalți. Nu consuma alcool, droguri sau alte medicamente care îți pot afecta capacitatea de a conduce. Evită mesele grele înainte de a conduce,deoarece acestea pot cauza somnolență. Dacă ești obosit nu continua – OPREȘTE–TE! Dă-te jos din vehicul, întinde-te și respiră niște aer proaspăt. Toate sunt în stare bună de funcţionare? Ai verificat frânele și circuitele de frână(la cap tractor și la remorcă), cauciucurile(presiune și adâncimea profilurilor), lichidul de răcire și uleiul? Dar oglinzile retrovizoare,geamurile (exista vignete care nu-și au rostul?), ștergătoare, lumini, indicatoare? Echipamentele speciale ca extinctorul și lanțurile de iarnă? Există avarii vizibile și este vehiculul curat? Este marfa distribuită uniform şi corect asigurată? Dacă descarci o parte din marfă inainte de destinația finală va trebui s-o redistribui și reasiguri? Ai documentele necesare? Ai introdus discul/cardul tahimetric? Ai la bord discurile cerute de lege? Verifică itinerariul. Există poduri, tunele,ș.a. unde vehiculul tău poate avea probleme (dimensiuni, gabarit, mărfuri periculoase)? Folosești variantele de autostrăzi optim și eviți zonele rezidențiale? Unde vei face pauzele? Verifică condițiile meteorologice! . . . … Ș I R E S T U L E S T E GA T A ? E Ș T I P R E G Ă T I T? Ține minte, unghiul mort te împiedică să vezi participanții la trafic care sunt mai mici (mașini, motocicliști, cicliști, pietoni) și se află în apropierea vehiculului tău. Acordă o atenţie sporită atunci când: - faci o întoarcere, nu uita că e posibil ca un vehicul să te depășește în unghiul mort - dai în marșarier, mai ales dacă volanul se află pe partea „greșită” (GB-IRL/Europa continentală) Nu depăși decât după ce te-ai asigurat că ai destul spațiu și nu forțezi alte vehicule să încetinească. Păstrează o distanță de siguranță față de vehiculul din fața ta – în orice caz, distanța minimă prevăzută de lege. Dacă rulezi cu viteză, mărește și distanța,distanța de siguranță crește în caz de ploaie, noroi,gheață sau ninsoare. Oprește dacă motorul, frânele sau frâna încetinitore se supraîncălzește. Nu continua drumul până nu ești sigur că nu mai există riscul de supraîncălzire sau pană. Încearcă să anticipezi problemele. Evită frânele și accelerările bruște care pot fi periculoase pentru ceilalți participanți la trafic, consumă carburant și generează poluare inutilă. Respectă regulile de circulație tot timpul. Nu prelua obiceiurile proaste ale celorlalți participanți la trafic. Condusul preventiv îți protejează viața, pe a celorlalți și locul de muncă! În caz de pană, accident sau altă urgență,informează imediat compania și/sau serviciile de urgență locale. Salvează numere de urgență în telefonul tău mobil. Noaptea, schimbă faza scurtă din timp când un vehicul se apropie din celălalt sens. Asigură-te că farurile și elementele reflectorizante sunt curate pentru o bună vizibilitate a vehiculului tău. Adaptează condusul la condițiile meteorologice. Când drumurile sunt alunecoase din cauza ploii, a gheții sau a zăpezii (adu-ți aminte de lanțurile tale), redu viteza –la fel în caz de ceață, ploaie și în tunele sau la asfințit. Parchează doar în locuri autorizate. Ai grijă să nu blochezi traficul sau vizibilitatea altor participanți și evită zonele rezidențiale. Asigură-te că vehiculul nu se poate mișca în lipsa ta. Nu lăsa motorul să meargă inutil. Folosește parcările organizate pe cât posibil. Nu parca în locuri izolate, neiluminate, în special noaptea. Nu spune străinilor ce marfă transporți și nici ce traseu ai. Pe cât posibil condu în convoi. Inspectează vehiculul ca să vezi dacă nu a avut loc o efracție sau intrare neautorizată înainte de continuarea drumului. Este ilegală folosirea manuală a telefonului mobil în timpul condusului. Dacă trebuiesă vorbești în timp ce conduci, instalează un sistem de tip „mâini libere”. La finalul itinerariului, raportează companiei orice problemă cu vehiculul, drumurile folosite, sau livrările efectuate, astfel încât să se poată efectua reparații sau modificări înainte de transportul următor. Dacă ești șofer de camion, trebuie să conduci extrem de responsabil în toate situațiile și să dovedești un înalt grad de profesionalism, anticipând și tolerând comportamentul periculos al celorlalți participanți la trafic. Poți să salvezi vieți, să îmbunătățești imaginea profesiei tale și să ajuți industria de profil să beneficieze de un cadru legal mai bun.
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.