acesta este un citat al unei firme de transport,, Avem camion la Mako pentru care trebuie sa platim o amenda de 3200 Euro pentru ca soferul nu a respectat timpul de conducere si de odihna. Camionul fiind cu numere de 5 zile de Germania si circuland de la vanzator (Germania) catre cumparator (Romania) si deasemenea nefiind incarcat cu marfa, avea obligatia soferul sa se supuna normelor AETR ?!!!! '' si ,,În sensul prezentului regulament, se înţelege prin:
(a) „transport rutier”: orice DEPLASARE efectuată, în totalitate sau parţial, pe drumurile
deschise utilizării publice de către un vehicul, gol sau încărcat, folosit pentru transportul
călătorilor sau al mărfurilor'',
alcineva ,,Am cumparat trei capuri din D in ultimi trei ani consecutiv si am respectat timpul de condus pana in tara si hartie de concediu pana am introdus diagrama. La toate trei cursele am fost oprit si mi s-a cerut diagrame iar cand am avut vagon sa vada si ce transport. Asta urmaresc Unguri la nr de toll. Se pune problema ce-a facut soferu in ultimile 28 de zile. El fiind profesionist putea sa lucreze pe alt camion si trebuie sa faca dovada munci in ultimile 28 zile lucratoare. ''
DECI TU DECIZI CE FACI