Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tabel Lideri

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 01/23/17 în toate secțiunile

  1. Cum ți-am spus deja, nu prea ai ce să faci. Discuțiile dintre patroni se fac la telefon, iar dacă vreunul postează numele unui șofer (al tău de exemplu), nu ai ce să-i faci, căci e doar un nume. Nu are cu ce să te amenințe, lasă-l în pace să delireze ce vrea el. Tu caută-ți de muncă liniștit, dovedește că ești șofer profesionist și n-o să ai probleme de nici un fel.
    2 puncte
  2. Dupa ce m-am chinuit cateva luni bune sa imi iau banii de la DSV am zis sa incerc cu LKW Walter , auzisem ca platesc la timp . Sincer , nu sunt deloc multumit de ei , platesc 0.78/km , chiria la remorca 700 euro , este foarte greu sa discuti cu ei , intotdeauna raspunde altcineva la telefon si nu sunt foarte receptivi la problemele transportatorului , te incarca la cheltuielile de pe card in plus iar cand le demonstrezi asta dureaza saptamani intregi pana rezolva , trebuie sa suni de zeci de ori , iar incarcarile in 98 % din cazuri de peste 24 t , deci consumurile de carburant sunt destul de mari si iti distrugi si camionul . Platile se fac atunci cand vor ei si nu iti ofera nici o explicatie de ce nu sa platit la timp , pur si simplu nu raspund la mail-uri iar la telefon. Iti spun ca vor verifica . Cu toate ca au promis la inceput ca nu se pierde absolut deloc timpul cu asteptarea unei curse am stat ocazional si cate 3 zile in parcare,si in mod normal 24h , cursele sunt programate in asa fel incat sa nu faci peste 10 000 km , media mea fiind de max 9000 km /luna. Feribotul il rezerva mai mereu pe lista de asteptare( mai ieftin ) asa ca daca nu esti printre primii pe lista ,va trebui sa astepti a doua zi sa traversezi ...alt timp pierdut. In ansamblu , la sfarsit de luna nu ramai cu mai nimic asa ca este absolut nerentabil sa lucrezi cu Walter , mai bine castigi ca sofer . Am scris aceste randuri in speranta ca vor fi de ajutor unui coleg care ar vrea sa lucreze cu ei ...NU SE MERITA !
    2 puncte
  3. Si atunci se pune o intrebare simpla...de ce acceptati sa lucrati pentru ei in aceste conditii..?? uniti-va toti romanii care lucrati acolo si incetati munca...Impuneti-va conditiile si vedeti ce iese..ori renunta la voi ...ori accepta si atunci veti fi multumiti..nemaiavind probleme
    1 punct
  4. Buna seara, in primul rand. Nu m-am gandit nici la undercover (ca sa folosesc aceeasi exprimare) si cu atat mai putin la teama. Am zis doar ca, cine este interesat ii explic detaliat tot aici si nu in particular. - una este salariul comunicat initial, alta dupa - adrese gresite la incarcari sau incomplete - adrese in camp la silozuri coroborate cu incarcari noaptea, respectiv nici nu te poti orienta....macar un telefon al persoanei de contact - retineri de bani pentru minus la cantar cereale (diferente intre cantarul furnizorului si al beneficiarului) - zile platite la jumatate fara a fi instiintat si fara a fi motivate - solicitari de a merge pana la destinatie desi erau constienti ca firma se inchide la o anumita ora....stationarile fiind efectuate la cel mult 60km de soferi pentru a beneficia macar de o toaleta peste noapte - retineri de salariu pentru telefonul firmei, desi se vorbea doar intre soferi (sub acelasi abonament al societatii, situatie in care nici o companie de telecomunicatii nu percepe cost suplimentar) -retineri de salariu pentru vezi doamne lasat camion murdar la exterior, desi fusese spalat cu o saptamina inainte si spalatoria era tot a companiei....iar soferul a ajuns la baza dupa inchiderea spalatoriei si avea microbuz noaptea pentru plecare - solicitare de a conduce la limita programului si implicit a fi pus in situatia de a nu gasi parcare - la angajare se solicita engleza insa ulterior doar mesaje in germana - plus altele.....contract de munca in maghiara, lipsa GPS in dotarea camionului (daca un sofer venea fara GPS personal) insa obligati sa conduca pe trasee predefinite (km fix) Una peste alta...personal am simtit si se simtea cat de mult ne iubesc ungurii.
    1 punct
  5. Eu am inceput de curand o colaborare cu LKW Walter. Sant foarte dezamagit de pretul oferit, 0,73 euro / km, si imi platesc eu toate taxele de drum. Pe langa aceasta dezamagire, sun sa le amintesc ca am camion gol care asteapta incarcarea, ca ei sa imi raspunda ca o sa vedem ce putem face azi, daca nu ramane pe maine, ceea ce nu mi se pare ok. Se pare ca si ei gasesc diferite motive pentru a nu face plata la timp(asa cum am fost informat), invocand ca CMR nu sant lizibile, sau ca lipsesc documente. Au solicitat documentele in original, mi-au confirmat primirea lor dupa o saptamana, dar mai dureaza pana le proceseaza..... Sincer nu recomand o colaborare cu LKW Walter. Daca se poate si stiti, sa indicati o firma colaboratoare care poate oferi de lucru permanent, pe tur - retur in UE, sa fie serioasa sa respecte termenii contractuali.
    1 punct
  6. intodeauna cind cineva evita raspunsul s e invirte dupa DEGET ITI CAM DA DE GINDIT
    1 punct
  7. Salut colegilor ! Decat sa lucrati cu Walter mai bine lucrati sofer . Castigati mai mult si nu aveti stres .
    1 punct
  8. pentru cei care inca nu a cumparat un camion ,parerea mea este sa nu cumpere ,nu va legati la cap daca nu va doare capul!! ca veti fi amagiti . cit despre lkw walter este asa cum spun si colegi de mai sus,sunt foarte seriosi dar au preturi/ km foarte mici pentru RO tur retur in comunitatea EU ruta care trece spre austria germany s ,m, d = 0,80e/km . ruta care trece spre slovenia italia= 0,70 e / km . politica lor este ca transportatorul va recupera TVA si cistigul va iesi de acolo, cei care va decideti si vreti sa lucrati cu walter trebuie sa intrati pe bursa lkw walter si aplici cum devi clent lkw.si acolo iti spune ce documente sa trimeteti la ei dupa care iti va da un numar de client si o parola cu acestea poti sa intri pe bursa lor, alegi un traseu ex, ro fr si apare un tabel ce curse au.este pus si numar de telefon la dispecerul cu care trebuie sa iei legatura. ce am relatat eu mai sus , este pentru ansamblu complet , dar mai au si altfel de colaborari doar cu cap tractor acolo se lucreaza pe comunitate , si nucunosc oferta . succes.
    1 punct
  9. cei care lucreaza cu ei, le este rusine sa spuna pentru cati bani lucreaza. in orice caz din cate stiu, sunt seriosi cu banii doar ca ofera cel mai mic pret de pe piata.
    1 punct
  10. Frumoase socoteli stimabile domn , dar ..... Vorba lunga sărăcia omului , se vede ca undeva scapati din vedere un lucru important ( normal , atât timp cat amenzile sunt pe firma , ca logistica nu aveţi nici-o răspundere si la o adică va permiteti ) 15 mii kilometrii / luna / sofer depaseste cu mult limita legala si tin sa reamintesc ca depasirea timpilor de munca si / sau reducerea timpilor de odihna sunt infractiuni si se sanctioneaza cu in cel mai fericit caz jumate din suma calculata de dumneavoastră . Sau mizati pe factorul ,, amabilitatea agentilor ,, ? La un calcul sumar dupa restrictii ( in vara testrictiile estivale sunt importante ) orare clienti ( incarcari / descărcări ) păstrarea cu sfintenie a timpilor de munca si odihna dau o cifra aproximativa de 12.500 kilometrii 10.500 in perioada estivala si paste / craciun / an nou . Toate cele bune !!
    1 punct
  11. Lista de control a șoferului de camion Camioanele conduse de șoferi profesioniști sunt implicate în mai puține accidente pe km parcurs decât alte vehicule. Cu toate acestea, urmările accidentelor în care sunt implicate camioane,indiferent din a cui vină se produc, pot fi amplificatedin cauza gabaritului și a dimensiunilor mari ale acestora. Tipul mărfurilor transportate poate să mărească gravitatea unui accident. Meseria de șofer profesionist este foarte solicitantă, de aceea trebuie să rămâi înformă atât fizic, cât și mental. O alimentație sănătoasă și un program regulat deexerciții fizice te vor ajuta să te simți mai bine, săconducimai bine și să trăiești mai mult.Reglează-ți scaunul ca să stai cât mai confortabil posibil și să ai la îndemână toate comenzile. Asigură-te că tetiera este poziționată astfel încât să te protejeze în caz de accident. Folosește centura dacă o ai și n-o uita pe cea a pasagerului ,chiar şi şoferi de camioane pot muri în cazul în care sunt aruncați prin parbriz. Orice persoană care se odihnește într-o cabină de dormit trebuie să fie asigurată atunci când vehiculul este în mişcare. Respectă prevederile legale referitoare la timpul de șofat și de odihnă. Nerespectarea acestora sau modificarea tahografului este ilegală și presupune o lipsă de respect față de viețile celorlalți. Nu consuma alcool, droguri sau alte medicamente care îți pot afecta capacitatea de a conduce. Evită mesele grele înainte de a conduce,deoarece acestea pot cauza somnolență. Dacă ești obosit nu continua – OPREȘTE–TE! Dă-te jos din vehicul, întinde-te și respiră niște aer proaspăt. Toate sunt în stare bună de funcţionare? Ai verificat frânele și circuitele de frână(la cap tractor și la remorcă), cauciucurile(presiune și adâncimea profilurilor), lichidul de răcire și uleiul? Dar oglinzile retrovizoare,geamurile (exista vignete care nu-și au rostul?), ștergătoare, lumini, indicatoare? Echipamentele speciale ca extinctorul și lanțurile de iarnă? Există avarii vizibile și este vehiculul curat? Este marfa distribuită uniform şi corect asigurată? Dacă descarci o parte din marfă inainte de destinația finală va trebui s-o redistribui și reasiguri? Ai documentele necesare? Ai introdus discul/cardul tahimetric? Ai la bord discurile cerute de lege? Verifică itinerariul. Există poduri, tunele,ș.a. unde vehiculul tău poate avea probleme (dimensiuni, gabarit, mărfuri periculoase)? Folosești variantele de autostrăzi optim și eviți zonele rezidențiale? Unde vei face pauzele? Verifică condițiile meteorologice! . . . … Ș I R E S T U L E S T E GA T A ? E Ș T I P R E G Ă T I T? Ține minte, unghiul mort te împiedică să vezi participanții la trafic care sunt mai mici (mașini, motocicliști, cicliști, pietoni) și se află în apropierea vehiculului tău. Acordă o atenţie sporită atunci când: - faci o întoarcere, nu uita că e posibil ca un vehicul să te depășește în unghiul mort - dai în marșarier, mai ales dacă volanul se află pe partea „greșită” (GB-IRL/Europa continentală) Nu depăși decât după ce te-ai asigurat că ai destul spațiu și nu forțezi alte vehicule să încetinească. Păstrează o distanță de siguranță față de vehiculul din fața ta – în orice caz, distanța minimă prevăzută de lege. Dacă rulezi cu viteză, mărește și distanța,distanța de siguranță crește în caz de ploaie, noroi,gheață sau ninsoare. Oprește dacă motorul, frânele sau frâna încetinitore se supraîncălzește. Nu continua drumul până nu ești sigur că nu mai există riscul de supraîncălzire sau pană. Încearcă să anticipezi problemele. Evită frânele și accelerările bruște care pot fi periculoase pentru ceilalți participanți la trafic, consumă carburant și generează poluare inutilă. Respectă regulile de circulație tot timpul. Nu prelua obiceiurile proaste ale celorlalți participanți la trafic. Condusul preventiv îți protejează viața, pe a celorlalți și locul de muncă! În caz de pană, accident sau altă urgență,informează imediat compania și/sau serviciile de urgență locale. Salvează numere de urgență în telefonul tău mobil. Noaptea, schimbă faza scurtă din timp când un vehicul se apropie din celălalt sens. Asigură-te că farurile și elementele reflectorizante sunt curate pentru o bună vizibilitate a vehiculului tău. Adaptează condusul la condițiile meteorologice. Când drumurile sunt alunecoase din cauza ploii, a gheții sau a zăpezii (adu-ți aminte de lanțurile tale), redu viteza –la fel în caz de ceață, ploaie și în tunele sau la asfințit. Parchează doar în locuri autorizate. Ai grijă să nu blochezi traficul sau vizibilitatea altor participanți și evită zonele rezidențiale. Asigură-te că vehiculul nu se poate mișca în lipsa ta. Nu lăsa motorul să meargă inutil. Folosește parcările organizate pe cât posibil. Nu parca în locuri izolate, neiluminate, în special noaptea. Nu spune străinilor ce marfă transporți și nici ce traseu ai. Pe cât posibil condu în convoi. Inspectează vehiculul ca să vezi dacă nu a avut loc o efracție sau intrare neautorizată înainte de continuarea drumului. Este ilegală folosirea manuală a telefonului mobil în timpul condusului. Dacă trebuiesă vorbești în timp ce conduci, instalează un sistem de tip „mâini libere”. La finalul itinerariului, raportează companiei orice problemă cu vehiculul, drumurile folosite, sau livrările efectuate, astfel încât să se poată efectua reparații sau modificări înainte de transportul următor. Dacă ești șofer de camion, trebuie să conduci extrem de responsabil în toate situațiile și să dovedești un înalt grad de profesionalism, anticipând și tolerând comportamentul periculos al celorlalți participanți la trafic. Poți să salvezi vieți, să îmbunătățești imaginea profesiei tale și să ajuți industria de profil să beneficieze de un cadru legal mai bun.
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.