Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/23/2019 in all areas

  1. Ai foarte mare dreptate.Sunt multi colegi care au uitat de unde au plecat.Toti care am ajuns sa stăpânim un mastodon de 40 tone ( 44tone și înălțime de 5metri cazul meu) încărcat cu marfa ADR ,industriala, frig sau cisterna am plecat de jos și prin multa munca ne-am perfecționat.
    1 point
  2. E ok ce ai spus colegul,insa,vorbim de diurna(43€ si respectiv 52€) si salariu pe tara(minimul pe economie).mereu se vorbeste ca fiind salariu aceasta suma..iar economia si kilomerii mai greu de indeplinit..asa ca nu.ti face iluzii..drumuri bune..
    1 point
  3. DANY78, daca nu ai experienta ce test sa iti dea? le spui ca nu ai experienta si gata. angajeaza si soferi fara experienta. probabil o sa te intrebe ceva lucruri banale despre programul de condus, semne de circulatie. lucrurile aste trebuie sa stii de la scoala de soferi. dar la practica nu cred ca te vor testa. mergi fara experienta, mergi sa inveti. ar fi absurd sa insiste pe practica. asta numai in cazul in care le spui ca stii, atunci vor verifica ceea ce tu le spui ca stii sa faci.
    1 point
  4. Dupa cum v-am promis revin cu informatii despre cum a recurs interviul. am sunat la numarul lor de telefon luat de pe net si am fost indrumat catre adresa b-dul iuliu maniu 246 bucuresti pentru interviu Aici oamenii au foarte deschisi spunand de la inceput drepturile salariale si perioada minima de lucru. Sofer titular singur pe cabina 1800 cu tot cu salariul din tara sofer titular cu ajutor(echipaj) 2025 euro cu tot cu salariul din tara sofer ajutor fara experienta 1225 sau 1200 nu am retinut foarte bine(oricum 25-ul acela nu cred ca este asa important) sofer ajutor care sustine o proba de lucru la sediul lor 1400 euro cu tot cu salariul din tara chiar daca nu ai lucrat la ei poti opta pentru postul de titular din prima dai proba proba de lucru in aceeasi zi cu interviul, oamenii nu iti pun bete in roata la proba, din contra glumesc si te incurajeaza, mie unul mi-a placut atmosfera. apoi mergi la sediu din nou unde iti dau o lista cu actele necesare pentru angajare vor urma apoi 2 zile o scolarizare (la etapa aceasta nu am ajuns) si din a 3-a zi direct la lucru. transportul carte barcelona este asigurat de ei. variantele sunt:cu avionul sau autocar. in avion ai restrictii la bagaje, adica fara butelie etc(nu sunt in masura sa spun mai multe exemple pentru ca nu am zburat pana acum, asta mi-au spus asta va spun), cu autocarul poti cara inclusiv butelia cu tuica :). inca un avataj ar fi acela ca poti face fisa medicala si psihologicul tot la ei(gratis) daca am omis ceva poate mai completeaza vreun coleg. sper sa nu fi facut alegerea gresita insa nu am avut prea multe porti deschise deoarece am vrut sa plec in echipaj cu un prieten periada de lucru 2 saptamini jumatate cu 2 acasa bafta
    1 point
  5. Salutare colegi si viitori colegi.Am vazut pe forum discutii despre multe firme si un incepator sau necunoscator daca ar fi sa citeasca aici ce se scrie se sperie si o sa zica nu e de mine.Lucrez de ceva timp sau bat europa in lung si in lat. Toata lumea trebuie sa ințeleaga ,ca a fi sofer de tir inseamna a profesa una dintre cele mai grele meserii.Munca pe tir nu e pentru toata lumea. In echipaj nu ai ce cauta daca nu te intelegi cu colegul ,cand vrei sa lucrezi si-ti cauti o firma trebuie sa sti foarte bine ce vrei pentru tine ca sofer,nu exista firma de transport perfecta peste tot sunt cam aceleasi probleme si niciodata o firma nu o sa vrea sa scape de tine daca esti "marfa buna". Problema e ce vrei de fapt bani ,program ,libertate ? Sunt multe firme care angajeaza si platesc foarte bine ,majoritatea iti ofera posturi unde ca sa rezisti trebuie sa-ti placa munca murdara.Am lucrat in belgia ,se platea bine dar nu aveam timp sa respir ,sa ma opresc sa fac cumparaturi era un lux pentru mine si oroare pentru sefi.La fiecare 2 saptamani 88-89,40 h.cand vedeam garaju si mergeam la cumparaturi era sarbatoare ,am mancat si paine goala dar aveam salariu mare.La J CARRION am un prieten care lucreaza cam de un an si ceva. Pot sa spun ca mai mult de 1600 nu a luat si este alergat de numai el stie.
    1 point
  6. Si ca el o gramada , dar sa vezi ce frumos e cand platesti chirie si nu dai pe acasa .....
    1 point
  7. Vizitator, dumneavoastra ar trebui sa postati la rubrica "vreau statuie de sofer" nu sa va abateti de la topic. Va informez cu respect ca diferentele intre titular si inceptor da sunt dar nu asa de dramatice cum le prezentati dumneavoastra. La Carrion un sofer doi tot 21 de ore sta la volan ( dreapta-stanga, tot oboseala este ), de paleti trage si el, cand suna telefonul se trezeste, pleacat de acasa, etc... Cat despre cunostintele supra docente pe care incercati sa le expuneti sa fim seriosi, daca Elvetia va da emotii... e clar. Tot cu respect va comunic ca jobul la care acesti colegi incearca sa aplice este de sofer 2 nu de mecanic auto, acest job implica responsabilitate si investitie si din partea acestor colegi chiar daca nu au experienta, iar din partea dumneavoastra, a titularior, colegialitate ! Din pacate am intalnit destui care-si tratau colegii de cabina ca pe stuardeze fiindca unii dintre noi ne consideram capitani de aeronava cu doctorat in propulsiile turboreactoarelor dar va rog sa-mi permiteti un zambet cand aud prin parcari cum retarderul obtureaza teava de esapament. Intrebarile legate de salarizare sunt pertinente si foarte bine fac ca-si pun aceste intrebari. Succes,
    1 point
  8. Greu cu logica , nu ?? 2 soferi in trafic , adica care ne aflam in circulatie si la un moment dat manevra articulatului j carrion ne -a oprit , cum nu puteam sta , eu si celalant sofer ne-am dat jos si am ajutat /indicat , manevra a durat 7 minute , timp in care ,, cel satul de cabina ,, a stat in dreapta fara a ajuta cu nimic . , doar gura de el .....de fapt firma e plina de ,, vedete ,, si se vede pe la incarcari /descarcari .
    1 point
  9. Volvoman , sederea pe timp indelungat in cabina vad ca iti inchide orizonturile , capeti niste idei aiurea si judeci pe cine nu trebuie , acei soferi incapabili de care vorbesti sunt selectionati , admisi si dati spre formare de un departament de personal , ca vin si accepta ?? Da , prin co-actionare , vrei postul accepti , nu vrei , adio ... Deci , problema dumitale ar trebuii pusa direct firmei , de ce ai colegi slab pregatiti ?? Cine ii alege ? De ce e clar !! Faza cu pierde firma contractul , valeu si valeleu ,sincer ma emotional teribil, daca nu as manca ,, transport ,, pe paine poate te-as crede , dar hai sa privim ambele jumatati ale paharului , calitatea serviciului e direct influentata de personalul angajat si neformat, iar situatia sociala vine ca o manusa , un echipaj nu poate mentine ritmul in munca cu o calitate de formare excelenta , problema e cand x incepator cu putina formatie devine ,, instructor ,, si atunci te intrebi de ce sunt probleme . Tema salariala , e clar ca ai o perceptie gresita asupra realitati si a drepturilor garantate legale , intre dumneata satul de cabina si ucenic ar trebuii sa difere doar salariul de incadrare si sporul de vechime , in rest diurna si bonusurile sunt la fel , iar daca ne raportam realitatii si cum ar trebuii sa fiti incadrati la detasare si la echivalentul salariului interprofesional dupa legea spaniola diferenta la salar ar fi de ordinul zecilor de euro , plus diurna plus sporuri etc , daca daca dumneata te consideri superior ca te-ai nascut mai devreme si ai accesat domeniul mai inainte ca unu mai tanar si prin simplul fapt ca profesezi mai demult astepti sa ti se dea ,, rang ,, te inseli , si inainte de a ajunge la un conflict de generatii te rog sa-ti masori cuvintele , se zice ca prin inaintarea in varsta omul nu imbatraneste ci devine mai intelept , sper sa nu ma insel . Si am sa pun si problema invers , chiar de azi , consideri corect ca ala satul de stat in cabina sa stea ca cu picioarele pe bord in scaunul din dreapta in timp ce ucenicul face o manevrare la rampa ajutat de alti 2 soferi in trafic ( printre care ma includ ) cu argumentul ca nu e platit in plus sa il formeze si ca si acesta ia bani , iar acelasi ,, rang ,, de mare meserias nu il lasa sa predea mai departe tainele meseriei , oricum problemele.de convietuire nu sunt noi , dar inainte de muncitori si /sau colegi suntem oameni , iar meseria se ,, fura ,, nu se invata , asta daca ai de la cine ,, fura ,, ca de nasul pe sus nu ai cum .
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.