Volvoman , sederea pe timp indelungat in cabina vad ca iti inchide orizonturile , capeti niste idei aiurea si judeci pe cine nu trebuie , acei soferi incapabili de care vorbesti sunt selectionati , admisi si dati spre formare de un departament de personal , ca vin si accepta ?? Da , prin co-actionare , vrei postul accepti , nu vrei , adio ... Deci , problema dumitale ar trebuii pusa direct firmei , de ce ai colegi slab pregatiti ?? Cine ii alege ? De ce e clar !!
Faza cu pierde firma contractul , valeu si valeleu ,sincer ma emotional teribil, daca nu as manca ,, transport ,, pe paine poate te-as crede , dar hai sa privim ambele jumatati ale paharului , calitatea serviciului e direct influentata de personalul angajat si neformat, iar situatia sociala vine ca o manusa , un echipaj nu poate mentine ritmul in munca cu o calitate de formare excelenta , problema e cand x incepator cu putina formatie devine ,, instructor ,, si atunci te intrebi de ce sunt probleme .
Tema salariala , e clar ca ai o perceptie gresita asupra realitati si a drepturilor garantate legale , intre dumneata satul de cabina si ucenic ar trebuii sa difere doar salariul de incadrare si sporul de vechime , in rest diurna si bonusurile sunt la fel , iar daca ne raportam realitatii si cum ar trebuii sa fiti incadrati la detasare si la echivalentul salariului interprofesional dupa legea spaniola diferenta la salar ar fi de ordinul zecilor de euro , plus diurna plus sporuri etc , daca daca dumneata te consideri superior ca te-ai nascut mai devreme si ai accesat domeniul mai inainte ca unu mai tanar si prin simplul fapt ca profesezi mai demult astepti sa ti se dea ,, rang ,, te inseli , si inainte de a ajunge la un conflict de generatii te rog sa-ti masori cuvintele , se zice ca prin inaintarea in varsta omul nu imbatraneste ci devine mai intelept , sper sa nu ma insel .
Si am sa pun si problema invers , chiar de azi , consideri corect ca ala satul de stat in cabina sa stea ca cu picioarele pe bord in scaunul din dreapta in timp ce ucenicul face o manevrare la rampa ajutat de alti 2 soferi in trafic ( printre care ma includ ) cu argumentul ca nu e platit in plus sa il formeze si ca si acesta ia bani , iar acelasi ,, rang ,, de mare meserias nu il lasa sa predea mai departe tainele meseriei , oricum problemele.de convietuire nu sunt noi , dar inainte de muncitori si /sau colegi suntem oameni , iar meseria se ,, fura ,, nu se invata , asta daca ai de la cine ,, fura ,, ca de nasul pe sus nu ai cum .