Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tabel Lideri

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 05/21/19 în toate secțiunile

  1. https://www.bbc.co.uk/news/av/uk-england-48234852/m40-lorry-driver-makes-card-payment-on-phone-at-wheel Aviz colegilor romani (și nu numai), care conduc prin UK cu picioarele pe bord, cu telefonul la ureche sau în mana sau se uita la filme pe laptop pe autostrada!!!
    1 punct
  2. pacat ca e o filmare scurta..totusi esentialul se intelege...pe linga asta au mai dezvoltat o tehnologie ,un detector pentru folosirea telefoanelor in timpul mersului....2g..3g..4g... Mobile phone detectors are to be used by police to find drivers using devices at the wheel. The system, which cannot record footage, was initially tested in Norfolk last year. The detector picks up 2G, 3G and 4G signals and will therefore flash to alert people in cars who are using phones to call, text or data. If people are using a Bluetooth hands-free device, the detector will recognise this and not flash.
    1 punct
  3. Toti vor salarii mari. Dar doar timpul liber avut la dispozitie face diferenta intre tine, ca sofer, si altii...tot soferi. Adica...BMW si...alte masini. Ce vreau sa zic cu asta... cand eu si colegii mei lucram la o firma in Belgia cu contract in Slovacia pe 1900 euro, in weekend (pauza de 45) ... colegii mei "da-i cu bere, da-i cu vin, da-i cu gratare, manele si ia uite ce tare am lasat-o eu la vale ieri...". Eu...da-i cu engleza...da-i cu franceza, da-i cu legislatie, informatii... Colegii radeau de mine..."haha..BIP , nu esti cu noi, esti un BIP, tu esti coborat din copac...stai numai in cabina pe laptop...sobolanule de calculator..."... Dupa 2 ani...colegii mei tot in Belgia...tot la 1900...cu ficatii rupti de oboseala dupa 3 curse pe zi, fiecare cursa cu laterale, 14 chingi si lunga de 100 km si numai programe de 15 ore pe zi... Iar eu...hehe...contract unde trebuie, la mama lui acolo, zi de zi acasa, pauza de 45 acasa, plata la ora, iar salariul...hehe...nu mai postez inca o data fluturasul cu salariu, ca l-am mai postat candva...si a fost sters... Ei radeau de mine ca nu sunt ca ei...eu rad de ei acum...ca sunt toti la fel... Asta face diferenta intre...BMW si...alte masini. Cui i-a fost dat sa citeasca si sa inteleaga ce am scris aici...va ajunge departe. Restul...da-i cu bere...da-i cu vin...
    1 punct
  4. Cred că mă confunzi Mario... Eu am început în 2011, pe 7,5t distribuție de noapte, 1450euro + chirie și transport asigurate (contract pe RO). De atunci tot în sus am mers. Momentul trecerii la 40t a fost unul nasol, în primul rând pentru că acceptasem plata la km și în al doilea rând că au încercat să-mi tragă țeapă (au încercat, căci le-am lăsat camionul fără acte în Elveția și cu o zi înainte de a pleca la Kurt Beier mi-au băgat banii datorați plus ceva peste... pentru deranj). Și în plus, pentru cultura ta generală Mario, nu doar salariul este criteriul după care mă ghidez în alegerea unui loc de muncă. Caută prin posturile mele, că am mai spus-o... eu caut un raport muncă/salariu care să-mi convină. Degeaba mi se oferă 3000euro dacă după ce semnez muncesc de 5000euro, prefer să mi se ofere 1200euro și să muncesc de 900euro... Dacă sunt ironic/arogant și te deranjează personal treaba asta... închide-mi contul. Dar dacă sunt ironic/arogant atunci când sfătuiesc pe alții să NU facă ce-am făcut eu, sau când ofer sfaturi, poate chiar bune de urmat, atunci bănuiesc că mi se poate ierta exprimarea... dacă nu, la fel, mi se poate închide contul.
    1 punct
  5. Eu chiar te cred că vrei asta... dar tu eşti un singur moderator, fără drepturi de administrator. Nu am văzut nici un admin să "comenteze" măcar în fața ofertelor respective, darămite să mai şi facă ceva. Am propus mai demult obligativitatea unui minim de informații pentru anunțurile de angajare, un alt coleg s-a oferit chiar să compileze nişte formulare... cu mare greutate s-a implementat. Şi a durat... cât? Nici măcar 1an. Acum au schimbat platforma din motive de performanță... dar este încă nefinisată şi plină de buguri. Evident, formatul impus al anunțurilor a dispărut. Danny e prea ocupat să ceară informații despre o ofertă cu plata la km... Iar dacă îi spui owner-ului Călin, probabil că vei primi discursul cu donațiile făcute de angajatori. Şi până la urmă... doar şoferii slabi acceptă acele oferte. Şoferi slabi dar care poate au intrat aici să învețe şi au dat peste ghicitorile fără răspuns ale lui Gongy şi miştourile lui. Lasă-i incolo pe angajatori cu ofertele lor cu tot... să doneze bani ca să poată Călin să plătească hostul şi hai să-i ajutăm cum putem pe şoferii care vor să învețe. Astfel... angajatorii vor avea din ce în ce mai puțini proşti de agățat. Părerea mea...
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.