Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tabel Lideri

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 06/19/19 în toate secțiunile

  1. Recent si eu am incheiat colaborarea cu ei, (din fericire pentru mine) experienta foarte proasta, disponentul cu care am lucrat cel putin era dezastru (iti da mesaj si cand opresti sa iti faci nevoile, repausurile saptaminale nu sunt normale 45+45, se face 45 24 45 24 ,fara recuperare ,atentieee, cand am intrebat care-i baiul am primit raspuns ca 'la noi nu se recupereaza' si ma intrebam cum naiba la ei nu se recupereaza daca asa spune regulamentul 561/2006) intr-o luna buna se pot face si 300 de ore de munca ca ei nu platesc decat vreo 190, la angajare mi-au spus ca orice incarcare si descarcare se plateste 8 lei brut, intr-o luna am avut cam 90 î+d si salariu 1500 de lei :))))) se cara ADR mult mai ales in Germania cel putin jumate din cursele avute de mine au fost cu incarcaturi periculoase, la semnarea contractului iti mai dau o foaie pe care am vazut ca din 10 oameni care eram decat eu am citit-o si am pus ceva intrebari(prin semnarea foii soferul este de acord cu opriri din diurna pentru consumul cu +3% fata de testul BBS care se da cand te angajezi si acolo am scos cam 29%) diurna nu este trecuta niciunde, in firma sunt multi 'Basarabeni' (sa nu inteleaga nimeni ca am ceva cu ei dar la teorie sunt apa de ploaie, si nici nu prea ii intereseaza, pe ei ii doare mai tare de mama Rusiaa) si baietii de la birouri au observat ca 'merge treaba brici' volum de munca enorm si plata execrabila, cine nu crede vorbele mele si a celor dinainte sa mearga sa simta pe pielea lui!!
    1 punct
  2. Buna Cico, am dorit sa anunt colegii care vor dori sa opteze pentru un job acolo, pentru ca pe facebook aplica cenzura, si doar asa isi pot gasi oameni noi. Lucrurile au fost ok o buna perioadă, cat au condus belgienii firma. In ultimul an, un an jumătate, le-au dat frâu liber romanilor de a conduce. De aici si haosul. Atât timp cat esti sub contract stii bine ca nu poti spune prea multe pentru ca sunt niste clauze. La departamentele unde am lucrat respectam programul, eu cel putin. Si le dadeam cu flit cu paragrafe din art 561/2006 si din codul muncii. Însă pentru ei, tu trebuie sa execuți , fara sa gândești. Am refuzat sa platesc din banii mei, si s-au adunat, ultima data insa am platit, 100€cca, o amenda, apoi am avut surpriza la diurna, fara 100€. Am oprit masina pentru vreo 3 ore până au intrat banii, pentru ca nu aveau nici o hotărâre judecătorească pentru a umbla la munca mea. Nu am fost lăsat sa imi termin sezonul, mi s-a luat masina, apoi dupa ce m-am intors din recuperare am aflat ca voi fi sofer de curte. Evident ca am plecat pentru ca nu avea rost sa imi pierd timpul. Fiecare face cat il duce capul, unii au credite, sunt in vârstă, nu cunosc nici o limba de circulatie internationala. Eu nu am avut de pierdut nimic. Un Paste Fericit tuturor
    1 punct
  3. Multumim pentru informare. Sunt sigur ca daca nu plecai de la ei nu ziceai nimic..dar e bine si asa..Tu spui ca ai rezistat 5 ani la ei..In aceleasi conditii urite..?? sau au fost mai bune si acum in ultimele luni s-au schimbat..Mai e o chestie pe care eu unul nu o inteleg neam..De ce accepta soferii ,constienti,sa depaseasca sau sa incalce regulamentele ..?? Doar ca zice dispecerul..?? sau patronul..Hmm..Aici e ''buba'' cred eu...Sa vezi ce se intimpla daca tu te opresti linistit si dispecerul poate sa tipe cit vrea..scurt..am terminat programul..la fel cu ''avans diurna''...Pai e avansul soferului..nu al patronului..sa iti dea card separat ..eu unul nu as folosi nici cardul nici banii mei...Din pacate se accepta...si atunci aici am ajuns...din vina noastra..nu a altora..
    1 punct
  4. Noutăți despre H. Essers : -diurnă 65€/zi, fără act aditional -salariul minim de încadrare -se mai adauga niste bonusuri( maxim 300ron soferi noi, maxim 600ron soferii vechi) La angajare aștepți 2-3 săptămâni, pe salariul minim, chiar daca ai experiență, iar pregatirea necesara ar fi de 2 zile maxim. Pleci in echipaj din Oradea, cu bagajele claie peste grămadă in niste camioane imputite. Ajungi in Belgia, unde ai baza, intr-o benzinarie, la etaj. Suna bine. Dormitorul nu are niciun geam de aerisire, bucataria in ultimul hal, baia un jeg de zici ca nu a spalat-o de cand au montat gresia, 2 masini de spalat la 300 oameni. Te lasi lipsit si mai bine stai in parcari. Dispecerii, niste Dumnezei ai transporturilor, care nu au habar de cele mai elementare lucruri. Esti platit sa stai la cheremul lor. Ti se da mesaj ca va plati firma, pentru depasirea programului, mers pe restrictie,lucrul care il vei constata ca vei primi avans diurna pentru a achita tot ce este necesar. La salariu, vei constata, ca ai luat avans diurnă, drept urmare ti se opresc din bani, vor urma n sedinte sa se hotărască daca iti vor pune banii sau nu. De orice esti vinovat, chiar daca nu ai legătură, ci doar pentru faptul ca lucrezi la ei. La flota sunt persoane incompetente pentru care soferul este o placa de înmatriculare, nimic mai mult. La departamentul farmaceutic plătești parcarile,taxele de drum cu cardul tau. Primești ,,avans diurnă'' pentru treaba asta, bani care ti se opresc din diurnă,evident. Dupa in urma unor ședințe, iti vei primi banii înapoi, la vreo 2-3 săptămâni dupa ce isi ia lumea banii. Si muncit si cu banii luati. Daca ai temperatura de 8 grade, primesti mesaj sa mergi pe restricție, un coleg a fost oprit dupa o ora de mers in A, si a luat 800€, de la flota i s-a spus ca are parte de vina pentru ca a mers pe restricție. Asta dupa ce s-a certat cu dispecerul, care insista ca trebuie sa respecte instrucțiunile primite, altfel va suporta consecințele. Era nou colegul.Drept urmarea a platit 400€ el si 400€ firma. La departamentul air cargo, se merge non stop pe restricție. Chiar daca detin formularul de a merge pe restricție, acela este valabil cat esti încărcat cu marfă pentru aeroport. Lucru recunoscut de dispecerii nemti si belgieni. Pleci din B in D gol pe restrictie, sau din F in B pe restricție, te pun dispecerii sa faci un cmr pe naspa, si un sigiliu pe remorcă si îi dai bătaie. Chiar daca este dreptul tau de a te odihni. Bani mai multi nu vezi. Programele full maxim, stres maxim. La departamentul grupaje pauzele de recuperare nu se respecta. Primesti mesaj pe transics mesaj ca raspunde firma. Sunt in stare sa te faca sa mergi 24-45-24-45. Au pretentia sa fugi pe dupa remorca cu chingile in brate, mereu pe grabă, mereu pe stres. Daca iei amenda ca nu ai chingi evident este vina ta, daca cei din hala nu pun paleti peste marfă, este vina ta, tragi de timp.Podul de la Duisburg trebuie ocolit obligatoriu !! Datorită profesionalitatii turcilor din hala, care incarc super remorcile. Am avut 14t de suruburi pe prima pozitie, evident ca au pocnit 2 cauciucuri pe motrica. Investiții minime profit maxim, motto-ul companiei. Remorcile in stare jalnică, iti rupi mâinile in ele. Odihna zilnica la vapor/tren se intrerupe, cea de 9 ore. Cu mesaj de la dispecer ca plătește firma. Daca problema la camion, pentru webasto astepti 3-4 zile, sunt colegi care au stat si 2săptămâni fara in luna februarie, pentru anvelope2-3 săptămâni, retarderul care tinea doar in treptele mari 5si 6 s-a terminat sezonul si nu a fost reparat, etc. Anuntul lor de angajare este frumos, dar probabil este dintr-un stat paralel. Esti binevenit, daca nu ai coloană vertebrală, aviz amatorilor. Eu daca mi-am cerut drepturile si nu am vrut sa ma implic in circul lor, am căpătat un post de șofer de curte dupa mai bine de 5 ani la ei, drept urmare, am plecat. Diurna nu apare in niciun act aditional, probabil este cea maxima declarata, sa mai manance si burta lor ceva. Salariul minim evident, fara a plăti in totalitate orele si sporurile aferente, sunt plătite cca 60%. Din diurna ti se inputa jumătate daca pleci din Ro dupa ora 12:00. Diurna externa 65€,diurna interna 40€ impozabil (-47,5% adaugata la salariul de încadrare). Angajează mereu, cred ca si in ziua de Crăciun. Pe toate gardurile scrie ca angajează șoferi. Daca ai respect pentru tine, îți recomand sa eviți această firmă, care lucreaza cu contracte directe, nu ca cele românești,subcontractoare, cu mentalitate de cartoane. Multa bafta si drumuri bune.
    1 punct
  5. Essers...cu toata rautatea pe care o sa o atrag asupra mea...firma de cacao...ma refer la incarcare si la programul de condus care pe ei..de la birouri nu ii intereseaza...experienta proasta la cargo..insist la firma mea sa nu ma mai trimita la ei...essers genk...turcii de acolo au monopolul!
    1 punct
  6. Dragi colegi e o firma de rahat,o spun din proprie experienta, o firma unde pentru cei 60 de euro care ii ai diurna pe zi trebuie sa muncesti dublu ca la alte firme.La ei trebuie sa muncesti zilnic 15 ore pe zi,nu ai concediu de odihna stai pe comunitate 8 saptamini iar cind vii acasa pe cele 2 saptamini libere care ai dreptul te pune sa iiti faci cerere de concediu desi zilele care stai acasa sunt zile libere la care ai dreptul dupa cele 8 saptamini.Nu ti se respecta contractul de munca la ei in fiecare luna depasesti 220 de ore lucrate efectiv.La ei soferul e considerat sclav.
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.