Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tabel Lideri

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 08/06/19 în toate secțiunile

  1. Dragi coelgi, Asa cum o parte dintre voi ati mentionat, LKW-Walter nu ofera cel mai mare pret iar acesta variaza intre 0.73c/km pana la 0,94 c/km, depinde foarte mult de zonele/tarile pe care lucrati/tranzitati si va voi da si cateva exemple. Germania-Franta: pretul variaza in functie de lungimea cursei, cu cat cursa este mai lunga cu atat pretul este mai mic, cu cat este mai scurta cu atat pretul este mai mare, iar acesta variaza intre 0.90-0.94c/km. Pe Franta, taxele de drum sunt destul de mari si de aici si pretul atat de mare, tot pe Franta se impunea cazarea soferului la un motel/hotel pentru pauza de 9/24/45 or, din ce am inteles de la 1 Aprilie 2017 sa scos aceasta lege , nu stiu sigur. Germania-Norvegia: pretul este fix: 0.78, platesc toti km goi, feribot si taxele de drum, principalul dezvanataj este frigul care creste consumul+ curse in limita tonajului (24-25 tone) din Norvegia. Germania-Austria: 0.85c/km. se merge pana in partea vestica a Germaniei si pana in zona Vienei in Austria. Pe teritoriul austriei se mai face din cand in cand cate o cursa de 190 km la pretul de 250 euro, transportatorul suport 100 km goi pe tur retur. Acesti 100 de km se considera dupa cum urmeaza : de la locul de descarcare pana la locul de incarcare in Germania sunt 70 km, transportatorul ii suporta (presupunem ca aceasta este cursa de tur), in austria de la locul de descarcare pana la incarcare sunt inca 70 km, transportatorul suporta doar 30, restul este platit de Walter-ului (presupunem ca aceasta este cursa de retur). Romania -Spania: 0.78 c/km, mai exista si varianta de Romania-Spania cu oprire in Italia la pretul de 0,73. Romania-Spania cu oprire in Italia functioneaza dupa cum urmeaza: Remorca Walter-ului, incarci din Ro si te opresti in port in Italia, lasi remorca acolo iei alta remorca si te intorci in Romania, nu se plateste chirie la remorca dar dezavantajul este ca se asteapta in port chiar si 2 zile, ceea ce nu este ok deloc... Germania- Anglia (partea de vest-spre mijlocul germaniei ) 0.87 standard/ 0.88-89 mega, LKW -Walter plateste feribotul ( de regula este feribotul scurt Calais-Dover 60 km), transportatorul suporta 50 km goi in UK, 50 km goi in Germania, daca se descarca si se incarca din acelasi loc transportatorul nu mai suporta niciun km. Cursele sunt intre 750 km si 1400 km . Pentru cursesle de 1400 km pe retur (UK - Germania) se vine cu feribot lung Teesport - Rotterdame. Chiria vagonului standard inchiriat de la LKW- Walter este de 20 E/ zi si 22E/zi la mega. Cursele de mega sunt mai numeroase decat de standard. Pe Germania- Anglia am cea mai lunga experienta si anume 4 ani de cand lucrez cu ei. Anii 2014-2015 au fost cei mai buni, 2016 destul de slab iar acum 2017 se prevede a fi ca 2015. Cheltuielile sunt urmatoarele pe Germania-UK: in jur de 4000 Euro / luna motorina ( depinde de consum, la 3800-4000 Euro consideram un consum de 33-34 l/100)+ aproximativ 1000 Euro autostrazile cu vignete + soferul (aici depinde de fiecare cum se intelege ) Pe LKW-Walter renteaza in felul urmator: Card de motorina de la el IDS-Q8, recuperarea TVA-ului pentru motorina+taxe de drum si a accizelor la motorina ceea ce inseamna ca la peco alimentez direct fara TVA iar accizele vin la 3 luni. Se ajunge la numarul de km 12000 dar depinde foarte mult de sofer ... Am avut sofer care a facut si 14000 dar in aceeasi luna sofer care a facut 10000, chiar acum in luna martie am avut sofer care a facut 12 000 si sofer care a facut 10000. La LKW depinde foarte mult si flota de camioane pe care o ai, de felul in care esti privit, de felul in care te vinzi fata de ei , de raltia oamenilor cu care lucrezi si nu in ultimul rand de calitatea masinilor pe care le ai. Lucrez de 4 ani cu ei cu o flota de 15 camioane Euro 6, euro 5 dar si un euro 3 cu firme atat din Galati cat si din Iasisi va spun din propria experienta ca daca lucrurile sunt puse la punct bine poti sa ramai cu 1000-4000 E/luna depinde de mai multi factori. In cei 4 ani nu am intrebat nicio data de bani, au fost livrati la timp intotdeauna. Nu am mentionat absolut toate departamentele intrucat toate sunt cam la fel cu ceea ce am mentionat eu mai sus. Sper sa va fi ajutat si lamurit totodata cu aceste informatii.
    1 punct
  2. pentru cei care inca nu a cumparat un camion ,parerea mea este sa nu cumpere ,nu va legati la cap daca nu va doare capul!! ca veti fi amagiti . cit despre lkw walter este asa cum spun si colegi de mai sus,sunt foarte seriosi dar au preturi/ km foarte mici pentru RO tur retur in comunitatea EU ruta care trece spre austria germany s ,m, d = 0,80e/km . ruta care trece spre slovenia italia= 0,70 e / km . politica lor este ca transportatorul va recupera TVA si cistigul va iesi de acolo, cei care va decideti si vreti sa lucrati cu walter trebuie sa intrati pe bursa lkw walter si aplici cum devi clent lkw.si acolo iti spune ce documente sa trimeteti la ei dupa care iti va da un numar de client si o parola cu acestea poti sa intri pe bursa lor, alegi un traseu ex, ro fr si apare un tabel ce curse au.este pus si numar de telefon la dispecerul cu care trebuie sa iei legatura. ce am relatat eu mai sus , este pentru ansamblu complet , dar mai au si altfel de colaborari doar cu cap tractor acolo se lucreaza pe comunitate , si nucunosc oferta . succes.
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.