Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tabel Lideri

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 02/07/20 în toate secțiunile

  1. Salut! Voi fi direct: am fost la interviu si in ciuda faptului ca mi s-a dat un raspuns asa zis promitator nu am primit si unul final. Evident, din punctul meu de vedere, angajatorul care spune DA apoi nu ofera un raspuns final isi pierde efectul credibilitatii atat pe termen scurt cat si lung asupra brand-ului firmei. Pe scurt: am onorat invitatia la interviu si am ascultat cu mare interes discursul lui Nae Ion care a fost unul inteligent dar nu si foarte convingator* (voi reveni asupra acestui aspect). Pentru inceput am retinut ca a fost sofer profesionist timp de 19 ani si ca atare m-am gandit ca daca ii reamintesc ca sunt sofer tot profi de 27 ani, reinventez matematica aplicata. Tot de la dumnealui am mai retinut ca patronul care nu are un scaun din piele fura de la sofer bani pentru a-si cumpara unul. ... Cand am intrebat de consum impus a dat-o in diverse spunand ca are actros e6 si ca fabrica i-a dat consum. BAH ! In acel moment am vrut sa ii spun ca am cursuri cu patalama la mana facute (pe banii mei) atat la volvo cat si la mercedes din care reiese faptul ca sunt consilier auto mecanica-electrica dar .... mi-am dat seama ca ar deveni prea dureros pentru domnia sa sa ii explic cum sta treaba cu, consumul. Buuuun.... dragii mei colegi! Pentru a scurta povestea, aceasta firma detine 18 camioane mercedes. Proprietarul specifica obsesiv ca nu are franciza si ca nu are datorii dar cred ca se referea la leasing fiindca franciza este cu totul altceva.... trecem cu vederea si dam dovada de intelegere. Se face contract pe Romania dar veti lucra pe Germania pentru 2300 euro. Perioada este de 2 luni cu 2 saptamani acasa. La intrebarea mea: care este diurna zilnica? cum sunt structurati acesti bani? s-a grabit sa spuna ca repausurile saptaminale de 45 ore se fac la hotel si ca salariul in tara este de 260 euro iar restul diurna. De asemenea imi explica ca eu si dispecerul avem norma de cel putin 11200 km pe luna. Una incarcare si una descarcare pe zi in Germania. Pentru cei la inceput de drum: ca sofer pot face pe luna mai mult dar inseamna ca esti alergat si ca daca te opresti sa bei o cafea sau sa faci un caca, zbiara disponentul iar organismul tau incepe sa produca hormonul de stres care este un principal inamic public. Evident, incepatorul de disponent nu are habar de biochimie aplicata. Ca o mica paranteza... pe Mr. Nae Ion nu il intereseaza relatia ta cu disponentul chiar daca (cred ca fara sa isi dea seama) a recunoscut ca nu au experienta. Acum... va vine pe buze... cabotaj? Pai ... a tot incercat sa ma convinga ca nu este problema soferului fiindca amenda primeste el ca firma si ca il doare nici in pix de B.A.G. ...... La final mi-a mai comunicat ca cineva i-a reprosat ca retine bani de la soferi apoi s-a grabit sa imi arate un caiet studentesc unde existau niste sume ... fara sa intreb, omul a specificat ca banii ar fi imprumutati de catre soferi. Ciudata mi-a parut ardoarea de a se justifica. Nu dau cu parul. Este o parere. Nu neg ca o fi adevarat. *nu a fost foarte convingator fiindca in momentul cand tot simti nevoia de a te justifica fara sa te intreb de sanatate o pot cataloga anxietate. Traim in țara țeparilor si ca atare trebuie sa gandim unde ne angajam. Vreau sa fiu foarte clar! Am lucrat in firme nu mari ci enorm de mari si am fost apreciat iar la plecare mi-au oferit recomandare. Din motive personale, in acest moment caut de lucru doar in cadrul unei firme potenta financiar si care imi ofera stabilitate. Ca atare: nu am nimic cu aceasta firma dar in lipsa unui raspuns vis-a-vis de intrebarea mea, am considerat ca este corect sa ofer unui eventual "ratacit" ca si mine, o minima informatie referitoare la aceasta firma.
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.