Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tabel Lideri

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 04/05/21 în toate secțiunile

  1. NU INCEPETI LUCRUL CU KOMBIMODAL . SI IN ZIUA DE AZI 04.10.2019 avem de încasat 20 de mii DE EURO DIN FACTURI NEINCASATE!!!! PUR ȘI SIMPLU ȘI-AU ÎNCHIS TELEFOANELE ȘI NU NE MAI RĂSPUND evita scrierea cu litere mari,pierzi comentariile,acum il las sa nu zici ca am ceva cu tine ca poate a vorbit firma si etc..etc..dar urmatoarele le vei pierde sigur daca vei scrie in continuare cu caps
    1 punct
  2. Inteleg pozitia dvs....intradevar pretul oferit este mic si datorita unora care accepta el nu va fi ridicat..aici aveti mare dreptate.....Probabil se bucura ca au de munca si ramin la o luna cu 100..doua de euro..In fine...este decizia lor personala..Dvs ati fost pusa de un angajator sa postati o oferta..aveti dreptate sa fiti nemultumita de primirea unor emailuri care contin cuvinte urite...O sa ii rog pe colegii forumului sa renunte la acestea si sa se limiteze la a ignora anunturile proaste..pe care nu le doresc...Sper ca intelegeti si dvs ca plata asta mica a dus la cautarea unor tractionisti in alta tara fata de cele pe care lea avut firma germana inainte...Nu a mai gasit acolo si au inceput sa caute in alta tara..respectiv RO..Totodata sper ca stiti..postind o oferta a unei firme va identificati cu acea firma..de aceea au fost trimise spre dvs mailuri..unele urite..altele ok..E decizia unui tractionist sa fie interesat..Eu ma pot referi numai la netransparenta ofertei...nu plata pe km..nu detalii despre carduri..etc..Nu le mai insir acum..Observati ca toate celelalte oferte postate contin aceste detalii..Probabil daca postati ca plata e de 0,8 si la 45 zile aveati mult mai multe comentarii rautacioase...In fine..Voi lasa colegii care sunt interesati sa va contacteze...Pe cei nemultumiti ii voi ruga sa ignore oferta....
    1 punct
  3. Aceeași tactică de la anunțurile de angajare : postează un anunț fără niciun detaliu, dacă cineva sună la așa ceva, înseamnă - în opinia lor - că " e în foame "...
    1 punct
  4. Dragi coelgi, Asa cum o parte dintre voi ati mentionat, LKW-Walter nu ofera cel mai mare pret iar acesta variaza intre 0.73c/km pana la 0,94 c/km, depinde foarte mult de zonele/tarile pe care lucrati/tranzitati si va voi da si cateva exemple. Germania-Franta: pretul variaza in functie de lungimea cursei, cu cat cursa este mai lunga cu atat pretul este mai mic, cu cat este mai scurta cu atat pretul este mai mare, iar acesta variaza intre 0.90-0.94c/km. Pe Franta, taxele de drum sunt destul de mari si de aici si pretul atat de mare, tot pe Franta se impunea cazarea soferului la un motel/hotel pentru pauza de 9/24/45 or, din ce am inteles de la 1 Aprilie 2017 sa scos aceasta lege , nu stiu sigur. Germania-Norvegia: pretul este fix: 0.78, platesc toti km goi, feribot si taxele de drum, principalul dezvanataj este frigul care creste consumul+ curse in limita tonajului (24-25 tone) din Norvegia. Germania-Austria: 0.85c/km. se merge pana in partea vestica a Germaniei si pana in zona Vienei in Austria. Pe teritoriul austriei se mai face din cand in cand cate o cursa de 190 km la pretul de 250 euro, transportatorul suport 100 km goi pe tur retur. Acesti 100 de km se considera dupa cum urmeaza : de la locul de descarcare pana la locul de incarcare in Germania sunt 70 km, transportatorul ii suporta (presupunem ca aceasta este cursa de tur), in austria de la locul de descarcare pana la incarcare sunt inca 70 km, transportatorul suporta doar 30, restul este platit de Walter-ului (presupunem ca aceasta este cursa de retur). Romania -Spania: 0.78 c/km, mai exista si varianta de Romania-Spania cu oprire in Italia la pretul de 0,73. Romania-Spania cu oprire in Italia functioneaza dupa cum urmeaza: Remorca Walter-ului, incarci din Ro si te opresti in port in Italia, lasi remorca acolo iei alta remorca si te intorci in Romania, nu se plateste chirie la remorca dar dezavantajul este ca se asteapta in port chiar si 2 zile, ceea ce nu este ok deloc... Germania- Anglia (partea de vest-spre mijlocul germaniei ) 0.87 standard/ 0.88-89 mega, LKW -Walter plateste feribotul ( de regula este feribotul scurt Calais-Dover 60 km), transportatorul suporta 50 km goi in UK, 50 km goi in Germania, daca se descarca si se incarca din acelasi loc transportatorul nu mai suporta niciun km. Cursele sunt intre 750 km si 1400 km . Pentru cursesle de 1400 km pe retur (UK - Germania) se vine cu feribot lung Teesport - Rotterdame. Chiria vagonului standard inchiriat de la LKW- Walter este de 20 E/ zi si 22E/zi la mega. Cursele de mega sunt mai numeroase decat de standard. Pe Germania- Anglia am cea mai lunga experienta si anume 4 ani de cand lucrez cu ei. Anii 2014-2015 au fost cei mai buni, 2016 destul de slab iar acum 2017 se prevede a fi ca 2015. Cheltuielile sunt urmatoarele pe Germania-UK: in jur de 4000 Euro / luna motorina ( depinde de consum, la 3800-4000 Euro consideram un consum de 33-34 l/100)+ aproximativ 1000 Euro autostrazile cu vignete + soferul (aici depinde de fiecare cum se intelege ) Pe LKW-Walter renteaza in felul urmator: Card de motorina de la el IDS-Q8, recuperarea TVA-ului pentru motorina+taxe de drum si a accizelor la motorina ceea ce inseamna ca la peco alimentez direct fara TVA iar accizele vin la 3 luni. Se ajunge la numarul de km 12000 dar depinde foarte mult de sofer ... Am avut sofer care a facut si 14000 dar in aceeasi luna sofer care a facut 10000, chiar acum in luna martie am avut sofer care a facut 12 000 si sofer care a facut 10000. La LKW depinde foarte mult si flota de camioane pe care o ai, de felul in care esti privit, de felul in care te vinzi fata de ei , de raltia oamenilor cu care lucrezi si nu in ultimul rand de calitatea masinilor pe care le ai. Lucrez de 4 ani cu ei cu o flota de 15 camioane Euro 6, euro 5 dar si un euro 3 cu firme atat din Galati cat si din Iasisi va spun din propria experienta ca daca lucrurile sunt puse la punct bine poti sa ramai cu 1000-4000 E/luna depinde de mai multi factori. In cei 4 ani nu am intrebat nicio data de bani, au fost livrati la timp intotdeauna. Nu am mentionat absolut toate departamentele intrucat toate sunt cam la fel cu ceea ce am mentionat eu mai sus. Sper sa va fi ajutat si lamurit totodata cu aceste informatii.
    1 punct
  5. Si atunci se pune o intrebare simpla...de ce acceptati sa lucrati pentru ei in aceste conditii..?? uniti-va toti romanii care lucrati acolo si incetati munca...Impuneti-va conditiile si vedeti ce iese..ori renunta la voi ...ori accepta si atunci veti fi multumiti..nemaiavind probleme
    1 punct
  6. Dupa ce m-am chinuit cateva luni bune sa imi iau banii de la DSV am zis sa incerc cu LKW Walter , auzisem ca platesc la timp . Sincer , nu sunt deloc multumit de ei , platesc 0.78/km , chiria la remorca 700 euro , este foarte greu sa discuti cu ei , intotdeauna raspunde altcineva la telefon si nu sunt foarte receptivi la problemele transportatorului , te incarca la cheltuielile de pe card in plus iar cand le demonstrezi asta dureaza saptamani intregi pana rezolva , trebuie sa suni de zeci de ori , iar incarcarile in 98 % din cazuri de peste 24 t , deci consumurile de carburant sunt destul de mari si iti distrugi si camionul . Platile se fac atunci cand vor ei si nu iti ofera nici o explicatie de ce nu sa platit la timp , pur si simplu nu raspund la mail-uri iar la telefon. Iti spun ca vor verifica . Cu toate ca au promis la inceput ca nu se pierde absolut deloc timpul cu asteptarea unei curse am stat ocazional si cate 3 zile in parcare,si in mod normal 24h , cursele sunt programate in asa fel incat sa nu faci peste 10 000 km , media mea fiind de max 9000 km /luna. Feribotul il rezerva mai mereu pe lista de asteptare( mai ieftin ) asa ca daca nu esti printre primii pe lista ,va trebui sa astepti a doua zi sa traversezi ...alt timp pierdut. In ansamblu , la sfarsit de luna nu ramai cu mai nimic asa ca este absolut nerentabil sa lucrezi cu Walter , mai bine castigi ca sofer . Am scris aceste randuri in speranta ca vor fi de ajutor unui coleg care ar vrea sa lucreze cu ei ...NU SE MERITA !
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.