Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tabel Lideri

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 06/08/22 în toate secțiunile

  1. Salut colegii. Am o problema care nu-mi da pace... Am fost zilele trecute pe Franta in echipaj. Program respectat, acte in regula, totul ok. Am fost controlati totusi la timpii de conducere...si supriza: depasire program de condus... mai mai sa ne dea amenda. Nici nu vreau sa va descriu cum m-am injosit si ce rugaminti si rugaminti si explicatii peste explicatii a trebuit sa produc numai sa nu ne dea amenda si sa ne explice unde am gresit... Deci, noi mergeam dupa formula: 4:30 - 4:30 - 4:30 - 4:30 - 1:00 - 1:00, mai ramanea 1:00 la dispozitie sau pentru alte activitati, total 21 ore si apoi odihna minima 9 ore, total 30 ore. Jandarmu cica nu se merge asa, in echipaj se merge maxim 18 ore, 4:30 de 4 ori, 2 reprize de fiecare, apoi mai raman la dispozitie 3 ore pentru incarcari/descarcari etc, total 30 ore. A scos el acte de-ale lui si mi-a aratat cu directive interne primite si alte hartii...am citit ce era pe acolo si era specificat clar ca in echipaj fiecare sofer conduce maxim 9 ore si ca extinderea la 10 ore este acceptata de 2 ori pe saptamana de lucru dar doar cand esti singur pe cabina... V-ati mai intalnit cu situatii de astea? Voi cei care faceti echipaj cum conduceti, 18 ore maxim sau 20 ore maxim in interval de 30 ore ? Rog o lamurire, ceva, e posibil sa se fi schimbat ceva reguli pe Franta sau ce?
    1 punct
  2. Am primit pe mail aceasta avertizare.Nu as fi deschis subiectul daca nu as fi patit personal o chestie destul de rea band 3 energizante din acestea + 2 cafele. Am fost la un pas de preinfarct si cateva zile dupa aceea chiar m-a durut ficatul. Sunt 7 ani de cand nu mai beau Red Bull. 'Iata adevarul despre RED BULL. ''RED BULL'' ( SI TOATE PRODUSELE SIMILARE) Se vinde in toate magazinele din tara. Se gaseste oriunde este la moda, oricine poate sa-l cumpere, sa-l guste, fie si numai din curiozitate.... dar poate fi mortal . RED BULL a fost creat pentru a stimula creierul si nu pentru a fi consumat ca bautura inofensiva sau racoritoare. RED BULL se comercializeaza la nivel mondial cu sloganul: '''' Mareste rezistenta fízica, imbunatateste capacitatea de concentrare si viteza de reactie, da energi­e si o stare de spirit mai buna. Toate aceste se presupune ca exista intr-o cutiuta de RED BULL, bautura energizanta a mileniului, (dupa cum spun propietarii). RED BULL se vinde in aproape o suta de tari. Marca Taurului Rosu are ca principali consumatori tineri si sportivi, doua segmente atractive care au fost captivate de stimulent. ISTORIA: Bautura a fost creata de Dietrich Mateschitz, un producator austri­ac , care a descoperit-o in timpul unei calatorii de afaceri la HONG KONG, unde se intalnea cu un fabricant de periute de dinti . Lichidul - bazat pe o formula ce contine cafei­na si taurina - facea furori in orasul respectiv; atunci s-a gandit ca ar putea aduce produsul in Europa, unde nu era inca nici cunoscut, nici inregistrat, si se putea astfel erija in producator. ADEVARUL DESPRE BAUTURA ESTE ALTUL! IN FRANTA SI DANEMARCA a fost interzisa bautura mortala, datorita componentelor sale de vitamine amestecate cu GLUCURONOLACTONA. GLUCURONOLACTONA este un produs chimic de inalta periculozitate, folosit de catre Departamentul de Aparare din Statele Unite in anii 60 pentru stimularea moralului trupelor cantonate in VIETNAM, si actiona ca un drog halucinogen care calma stressul de razboi. Totusi efectele sale in organism au fost devastatoare si a fost intrerupt datorita numarului mare de cazuri de migrene ,tumori cerebrale si boli ale ficatului manifestate la soldatii care au consumat asa ceva. In plus, pe cutia de RED BULL se poate citi continutul: GLUCURONOLACTONA, catalogata intre medicamente ca stimulant. AVERTIZARI: 1. ESTE PERICULOS SA-L BEI CHIAR DACA DUPA ACEEA NU FACI EXERCITII FIZICE, pentru ca prin functia sa energizanta accelereaza ritmul cardíac si iti poate provoca un INFARCT FULGERATOR. 2. Esti in pericol de a suferi o HEMORAGIE CEREBRALA, pentru ca RED BULL contine compusi care diluati in sange fac inima sa pompeze mai putin, si faci efort fizic simtindu-te mai putin epuizat. 3. Este interzisa combinarea RED BULL cu alcool, pentru ca amestecul se transforma intr-o ''bomba mortala'' care ATACA DIRECT FICATUL, distrugand anumite zone care nu se mai refac niciodata.. 4. Una dintre componentele principale ale RED BULL-ului este vitamina B12, utilizata ei medicina pentru recuperarea pacientilor intrati in coma alcoolica. Astefel consumul energizantului produce hipertensiune si o stare de excitabilitate, ca si cum ai fi in stare de ebrietate, fara a fi baut alcool . 5. Consumul frecvent de RED BULL duce la aparitia unei serii de afectiuni nervoase si neuronale ireversibile (nu se pot recupera). CONCLUZIE: Este o bautura ce ar trebui interzisa in toata lumea. Venezuela, Republica Dominicana, Puerto Rico alte tari din Caribe avertizeaza celelalte natiuni ca, amestecul acestui lichid cu alcool creaza o bomba cu ceas pentru corpul omenesc, in special printre adolescenti si adulti ignoranti . Fiind o problema de SANATATE PUBLICA, ar fi bine sa va avertizati fiii si fiicele, prietenii si cunostintele."
    1 punct
  3. Si daca taho nu are metrologia la zi?!! Ca nu e obligat sa o aiba, fiind masina personala... Si tot nu inteleg cum ai incadrat situatia la transport rutier... Doar prin prisma derogarii?!! Inteleg ca referirea se face la "transport rutier" in derogarea aia, ok... dar insasi derogarea in sine il scoate in afara legislatiei specifice. Ce facem aici, avem un enunt care ne scoate in afara domeniului de aplicare, dar ne agatam de o expresie ca sa ramanem cumva inauntru, nu? Ca eu cam asa o vad... Si chiar si asa, transport rutier sau deplasare cu autovehiculul personal, indiferent cum ii spunem... 561 ne spune ca NU e nevoie de respectarea timpilor cum sunt ei prevazuti. Punct. 165-ul, cu prevederile lui, e deja inutil in situatia asta, caci taho e doar instrumentul pentru masurarea timpilor respectivi. Iar atestatul presupune transportul rutier ca activitate profesionala... deci tot nu are legatura cu situatia noastra. Si apropos... legea doar recomanda folosirea tahografului, atunci cand el este prezent, nu e o obligatie. E utilizare personala, nimic mai mult. P.S. Scriu de pe telefon.
    1 punct
  4. Salut pe toti colegii,care posteaza,unii afisand invidie si frustrare,altii mai constructiv,dand informatii utile.Da,este adevarat ca nemtii angajeaza soferi fara experienta.Eu am fost angajat la o firma din Heilbronn(Crist Spedition)dar din pacate doar pe hartie,fiindca dupa 6 saptamani de asteptare,centrala muncii din Duisburg mi-a refuzat permisul de munca.La angajare am spus ca nu am experienta dar mi s-a spus ca o sa merg cu unul experimentat si o sa invat pana si manevre daca o sa fie nevoie.Am avut nevoie de atestat,cazier judiciar si pasaport,card taho si limba germana pe care o cunosc foarte bine,nimic mai mult.Da sa nu uit Anmeldung,pe care l-am obtinut pe baza contractului de inchiriere de locuinta.
    1 punct
  5. Fara ,, metrologia ,, la.zi ...nici nu il misca din parcare .. Te rog , gandeste .... Ce inseamna transport rutier ?? „transport rutier”: orice deplasare efectuată, în totalitate sau parţial, pe drumurile deschise utilizării publice de către un vehicul, gol sau încărcat, folosit pentru transportul călătorilor sau al mărfurilor; E deplasare personala sau transport rutier ?? Cui se adreseaza 561/2006 ? Articolul 2 (1) Prezentul regulament se aplică transportului rutier: (a) de mărfuri cu vehicule, inclusiv vehicule cu remorcă sau semiremorcă, a căror masă maximă autorizată depăşeşte 3,5 tone sau (b) de călători cu vehicule care sunt construite sau amenajate în mod permanent pentru a putea asigura transportul a mai mult de nouă persoane, inclusiv conducătorul, şi care sunt destinate acestui scop.. Pana aici totul perfect . Articolul 3 Prezentul regulament nu se aplică transporturilor rutiere efectuate de : (h) vehicule sau un ansamblu de vehicule cu o masă maximă autorizată care să nu depăşească 7,5 tone utilizate pentru transporturi de mărfuri în scopuri necomerciale; Ca derogare , acelasi regulament te apara , adica iti pernite sa faci ceva aparte , fara el nu ai baza legala si aceasta derogare trebuie facuta vizibila , prin ce ?? Prin instrumentele legale , specifice . Mai sus am intrebat , scrii pe un carton si il agati de prelata ,, nene eu sunt in afara legii ,, ? Sau preferi o functie a unui aparat sub incidenta : REGULAMENTUL (UE) NR. 165/2014 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 4 februarie 2014 privind tahografele în transportul rutier, de abrogare a Regulamentului (CEE) nr. 3821/85 al Consiliului privind aparatura de înregistrare în transportul rutier și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 561/2006 al Parlamentului European și al Consiliului privind armonizarea anumitor dispoziții ale legislației sociale în domeniul transporturilor rutiere Asa cum folosesti tahograful a arata respectarea timpilor de munca si odihna , asa il folosesti penteu a arata si derogarea , ce e asa greu de inteles , si de luat in considerare , te folosesti.de aparat , atat analog cat si digital de a arata ca stii legea , te folosesti de ea si ca esti cu un pas in fata agentilor , nu te pot amenda , si /sau abuza . legea e clara , dar procedeul ?? Repet , agent eu , tu sofer , stop ,... Cum imi arati ca te folosesti de derogare ?? Prin viu grai sau cartonul agatat de prelata ?? Legat de atestat , va invit sa puneti mana pe telefon , bateti la cap arr ul si isctr-ul , ca degeaba incerc sa va explic legal ..... Si gratis !!
    0 puncte
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.