Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tabel Lideri

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație din 04/20/23 în toate secțiunile

  1. senzor temperatura gaze evacuare.cu un tester poti vedea valorile senzorilor!
    1 punct
  2. Pe autobuzul local daca este vorba de Ratb..........iti trebuie de 3 ani pe cineva ca sa dai spaga nu experienta Tot la privat ai cele mai multe sanse Se intra destul de greu, dar cu putin efort nu este imposibil
    1 punct
  3. Deci tu te-ai angajat pe 14 cenți la km și acum ești supărat că ți-a dat 13... Fii atent aici: Bine ți-a făcut!!! Meritai să bagi câte 14h/zi și când ajungeai acasă să-ți dea ''Bună ziua'' și-o palmă pe spate. Eventual un ''capac''... Asta meritați toți pârliții ăștia ca tine, toți rupții-n cur de foame... să tragă pe voi până crăpați de tot... Suntem în anul 2023 și nu sunteți capabili să stați drepți?! Noh... muriți în genunchi, că o căutați singuri!
    1 punct
  4. Chaser, eu nu privesc situatia din exterior, sunt o parte componenta si activa a acestei situatii, cu experienta de ambele parti ale barierei. Aceasta situatie este complicata deliberat de gramada de impostori si neaveniti care se ingramadesc in aceasta industrie, pentru o bucata de " ciolan ". Nu reusesc sa obtina venituri din activitatea transport - pentru ca sunt niste lingai incompetenti - , ci prin furt si frauda. Nu pentru ca sunt destepti, ci pentru ca legea este prea permisiva. Si pentru ca sunt prea multe ( pocnitori ) de firme, de aceea greu de controlat. De fapt ecuatia este foarte simpla: carutareala nu este transport, prostitutia rutiera nu este soferie, bijnitarii nu sunt oameni de afaceri, habarnisti atestati nu sunt dispeceri, detinatorii de permise nu sunt soferi profesionisti. Nu este obligatoriu nici statutul de patron de firma de transport, nici cel de sofer profesionist. Cine poate si stie, sa ramana, cine nu, la revedere ! Nu ma intereseaza " cazurile sociale " cu leasing-uri, rate. Nimic nu indreptateste hotia, sau acceptarea hotiei ! Indiferent de unde privesti: nici din exterior, nici din interior !
    1 punct
  5. Domnule,cico,probabil uitarea are picioare scurte,sau profesionalismul sta consta in detinerea unei functii temporare sau permanente,pe care o ai pe acest sit.Poate ca nu ar strica sa pui mana pe un pix si o coala de hartie si sa calculezi un pic.Eu iti spun ca legal,se pot incepe 10 perioade de conducere pe parcursul a sase perioade de 24 ore.Confunzi perioada de 24 ore cu perioada de activitate (program,mai popular)
    1 punct
  6. Domnule Gunea Cristian, în cazul în care nu v-ați prins până acum, haideți să vă explic eu care e treaba. Băieții aici au apreciat dorința dumneavoastră de a lăuda compania al cărei angajat sunteți. În fond, e normal ''să ții cu casa'', mai ales că loialitatea e o calitate din ce în ce mai rară. DAR... (și ăsta este un mare ''dar''), continuînd a vopsi o cioară și pretinzând că e cel mai frumos papagal, în fața unora dintre noi care au lucrat în aceeași companie și care cunoaștem ''pe pielea noastră'' cât de lung e ciocul papagalului în discuție... asta deja nu mai are legătură cu loialitatea față de angajator. Kurt Beier este o companie serioasă, oferă condiții de lucru excelente și nu în ultimul rând este o companie în care nu prea există ''grija zilei de mâine''. Banii sunt cam puțini (oricum, nu sub media pieței), dar sunt la zi în adevăratul sens al cuvântului, mașini noi-nouțe și foarte bine întreținute și aș putea continua mult și bine subliniind aspectele bune. Problema mare este mediul de lucru, mai exact colegii (fie ei șoferi sau disponenți). Ăsta este motivul pentru care eu am demisionat din această companie. Pentru mine a fi coleg cu niște hoți și/sau țărănoi e un pic cam mult de suportat... și sunt convins că înțelegeți exact la ce mă refer (și dacă chiar nu înțelegeți vă invit să răsfoiți postările mele pe acest forum, o să vă luminați până la urmă). Aș fi vrut să fiți la Padborg când colegii de la CarTrans și Aqvila (ăia de fac mai mereu pauzele vis-a-vis de Shell) râdeau și cu cu*ul de spectacolul gratuit oferit în curtea Kurt Beier (bere, manele și înjurături)...
    1 punct
  7. super explicatia,da oare a si inteleso?
    1 punct
  8. Aline, inteleg ca nu poti da un telefon,inteleg ca nu poti trimite un email la acea adresa de mail,ce nu inteleg este ca nu poti cauta o harta a RO,chiar si cu google,asa sa iti faci o idee.Sa nu zici ca sunt neserios pot sa iti spun ca Bolintin Deal e o comuna inainte de Bucuresti cind vii pe A 1 dinspre directia Pitesti-Bucuresti,la km 15[daca retin bine] ai o iesire spre Bolintin Deal,chiar inainte de un pod.Cred ca acest parc e undeva spre dreapta dupa ce ai iesit de pe autostrada,nu ai cum sa il ratezi deoarece se vad multe cladiri inalte,nu te duci spre stinga spre Bolintin.Acum neavind complectat profiulul[pe care o sa te rog sa il complectezi] nu pot sa iti spun si pe unde sa vii,o faceam si pe asta,nu era o problema. Succes acum,
    1 punct
  9. In mod normal daca nu aveti boala declansata as zice ca da si ma bazez pe ceea ce am citit in "Ordinul nr. 1257/1391/2013 pentru aprobarea baremelor de sănătate pentru funcţiile din siguranţa transporturilor". Cu toate astea in Anexa 2 Ordinul respectiv prevede reexaminari periodice dese la 3 sau 6 luni care pe langa stres, timp, cheltuieli va mai obliga si sa tot ajungeti periodic la comisie. Cred ca cel mai bine este sa va consultati cu un doctor sef de comisie medicala de siguranta circulatiei desi ei sunt oarecum obligati sa respecte ordinul.
    0 puncte
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.