Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

gogobrro

Members
  • Număr conținut

    25
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

gogobrro's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. Am si eu un Renault Midlum 180 din 2004.La rece porneste, cald foarte,foarte greu sau deloc.Are cineva vreo solutie?

  2. scuze de intarziere a raspunsului... da se poate inchide .. multumesc de intelegere....
  3. caz clasat... pompa revizuita...+turbina.. blocat acuator... rezolvare: pompa dusa la ploiesti ..fancurier..facuta cost..700lei... turbo curatat geometria variabila +acuator nou(395lei)cost total turbo800lei..la constanta..am pus si preturile. ca nu caumva alti colegi sa se sperie de costurile de reparatie...acum merge super...multumesc de ajutorul celor implicati...
  4. ZAKE ai cumva alta parere decat cea expusa spune o ...acest om are nevoie de ajutor.. pt asta e acest site.. nu de pareri...dar oricum... ai expus foarte bine punctul de vedere... daca ai argumente expunele.. daca nu...citesete si mergi mai departe... cu respect...nu lua acest mesaj ca afront...
  5. unu din injectoare da mult pe retur, sau senzor rampa,sau pompa de joasa.dar cu siguranta este unul din injectoare..pierde presiune pe retur... cand depasesti 1500 de ture .. cere motorina.. dar nu ramane presiunea care trebuie deoarece unu scapa pe retur...verificare.. furtunase la fiecare injector si pahare din plastic la fiecare furtunas..la relanti.. injectoarele nu trebuie sa dea pe retur... vezi care e stricat cel care incarca foarte repede paharul cu motorina... EDC electronic diesel control.....iti opreste motorul pentru a proteja motorul... cand un injector nu mai da maotorina pistonul poate merge in gol fara motorina actionat de celelalte functionale... rezultat.. balans incorect asupra arborelui...asa ca opreste motorulpentru al proteja... daca unii din colegi au alta parere... sa spuna...
  6. e posibil de la acea tija sa nu dea drumu la aer sa se alimenteze cu motorina mai multa decat ii trebuie si sa se inece motorul cand o accelerez brusc? sa fi motivul aceea tija?? vreau sa spun ca e ruginita complect cu tot cu vacum ca si cum a stat in apa vreo 10 ani.. am incercat sa o deblochez cu mana .. zici ca e sudata acolo...trebuie dat turbina completa jos si dusa la reconditionat.. sau doar tija si vacumul... ca am vazut ca se tine vacumul in 2 suruburi si tica are o siguranta de o clapeta care e in turbina...ma multumesc de ajutorul acordat..
  7. stie cineva daca e normal ca tija de la turbo care se duce in acel vacum pentru turbo cu geometrie variabila este blocata...este ruginita complet inclusiv vacumul... si cand accelerez nu se misca de loc....poate fi cauza cand accelerez brusc sa intrerupa(turatia) si sa scoata fum alb..cenusiu....daca o accelerez incet nu intrerupe dar scoate un fum alb cenusiu....?
  8. referitor la clipul care l ai pus... noi nu avem injectoare delphi... ci injectoare bosch .. care echipeaza motoarele volvo..de pe modele dupa 2006...
  9. 0747368323 numarul de tel a persoanei care chiar a desfacut motorul pt aceeasi problema ca a ta...e din curtea de arges...puteti spune ca aveti numarul de la baiatul din ct cu midlumul care i am dat nr sa isi comande piesele..
  10. la el la fel scotea fum pina se incalzea putin.... si a fost pistonul... la mine e invers... nu face nimik pina la 60grade..dupaia doar daca o acelerez intrerupe ca si cum nu se alimenteaza(dar la calc imi arata 25-27 consum) la a ta cat arata la calculator ca consuma?...eu inca nu i am dat de cap...
  11. aceiasi problema o are un alt coleg ... care l am gasit pe dezmembrari.ro care a cumparat senzor de rampa si senzor turbina..(care sau dovedit a fi bune... acum le vinde) are acolo..un midlum cu duba taiata pt apicultura...ia nr si sunal... a inceput cu injectorul.. dar acum a desfacut motorul si un piston avea valuri...de la injector a ramas pe deschis si a topit pistonul...acum schimba tot in motor .. am discutat cu el...ia nr de acolo si vb cu el e foarte de treaba...
  12. o adresa sa u un numar de tel daca poti te rog...de la motek.. si daca sti si o firma serioasa care poate sa imi verifice chiuloasa.. pt fisuri? vizibil nu are.. dar am aflat ca sunt aparate care observa fisuri care nu se vad la ochiu liber..
  13. nu... a verificat o mecanicul spunand ca e buna ca nu are scurgeri si totul e in regula...asa spunea el...
  14. Domnule andreidac multumesc de atentia acordata acestui subiect. O sa controlez turbina deoarece nu suiera de loc ... cineva mi a spus ca poate fi blocata geometria variabila si nu da destul aer.. deaceea miroase a motorina nearsa..dupa aceea voi verifica pompa(se aude in ea un ticait ca de electrovalva dupa ce il opresc zogomotul imitand un pinion de la semicursiera) si in final voi verifica chiuloasa(daca era crapata trebuia neaparat sa am motorina sau apa in ulei?? )exista vreo solitie de verificare daca este crapata fara a o da jos/?
  15. catre MARIO BANDIT .. multumesc de atentia acordata..referitor la raspunsurile dumneavoastra .. vreau sa va spun ca motorule refacut de la zero... linie cuzineti.camasi noi pistoane noi segmenti noi...injectoarele facute la reprezentanta plus reverificare la o alta firma de reparat injectoare.. totul in parametri....de ce da fum sau abur pe furtunul de sub motor? mentionez ca motorul sa stricat deoarece a intrat apa in admisie din cauza filtrului... a inceput sa bata si sa bage apa in baie... pe acel furtun curgea apa (picura)pe linga vapori...rezultatul... linia refacuta camasi schimbate (una deja avea crapaturi) totul nou.. motorul are 100km facuti... atat.. si nu ii dau de cap...
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.