Jump to content

george.cioc

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About george.cioc

  • Rank
    Incepator
  • Birthday 01/06/1988

Profile Information

  • Location:
    brasov

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pentru inceput as vrea sa salut toti colegii de breasla care ma cunosc, eu am plecat de la aceasta firma in septembrie, dar ... vreau sa va spun ca pentru mine cei 2 ani la Kurt Beier au fost si vor ramane niste ani frumosi, o experienta in care am cunoscut oameni buni si rai, pe cei buni i-am pus la suflet pe ceilalti cum i-am cunoscut i-am si uitat. Am evitat intotdeauna sa parchez la Padborg tocmai pentru a nu lua contact cu fel de fel de soferi cu care nu-mi facea placere sa ma intalnesc. Asa cum spunea si DAN 1976, eu intotdeauna mi-am facut treaba , nu m-a interesat ce se intampla la birouri s.a.m.d. . Am lucrat cu 3 speditii in acesti 2 ani si cu vreo cativa dispeceri, oameni extraordinari cu care am avut o deosebita placere sa lucrez. In primul an am "tras" la DSV, dispeceri la Kurt i-am avut pe Morten si Lars, m-am inteles bine cu ei , desi vorbeam din ani in pasti , la DSV in marea majoritate cu Kim Johansen, un om de milioane , cine a lucrat cu el stie despre ce vorbesc, un om care te ajuta, iti dadea sfaturi si te indruma. La inceputul celui de-al doilea an pentru o scurta perioada (2luni) la speditia CARP, unde nu a fost nici rau dar nici bine , ca dispeceri pe Paul si Thomas, cu ei nu prea am avut tangente inafara de mesajele cu cursele. In restul perioadei cu speditia DAN CARGO pe divizia de medicamente, ca dispecer la Kurt pe Rene, un om la fel de milioane cu care lucrasem si inainte la DSV, la DAN CARGO cu Michele si Jesper la fel niste oameni exceptionali cu care mi-a facut o deosebita placere sa lucrez. De la colegii pe care ii cunosc stiu, ca mai sunt dispeceri cu care merita sa lucrezi , care apreciaza foarte mult soferii buni, si care atunci cand vrei sa vii din concediu iti gasesc masina fara sa stea la discutii. Au fost 2 ani in care au fost si bune si rele, ca in orice meserie ai si placeri si incoveniente. Au fost si momente in care am sarit peste program si acestea vor fii intotdeauna, pentru ca meseria este de asa natura incat nu poti conduce 100% legal 100% din timp(fac referire la cele 3 luni pe comunitate), si dau ca exemplu in perioada de vara, duminica (fiind cu frigul), cand pe germania se fac niste cozi interminabile si marfa trebuie sa ajunga la avion pentru Japonia, nu ma puteam opri sa fac pauza 9 ore dupa 9/10 ore de program, dar am stiut sa jonglez cu legea si am stiut sa dau explicatii la controale de ce am facut un anumit lucru, si credeti-ma am fost oprit de multe ori, dar in 2 ani am luat 3 amenzi nu mai mari de 1000 de euro si 2 din ele le-am luat intentionat dar asta oricum numai conteaza. Asadar la Kurt Beier la fel cum este si la alte firme sunt si bune si rele, trebuie sa le alegeti doar pe cele bune, cele rele nu fac decat sa va amareasca viata si sa va intunece gandirea. Drumuri bune
  2. Colegu' daca ai fi citit topicul si te-ai fi interesat gaseai tot ce aveai nevoie sa stii, cauta numarul de telefon in topic, numai asteptati sa va de-a lumea mura-n gura totul pentru ca voi sunteti prea comozi Colegul Red Dog, la DSV schimba masinile cine lucreaza cu Nicolaj la DSV Horsens sau Brondby, nu si cei de la frig In rest drumuri bune tuturor
  3. Eu totusi cred ca faza cu shell-ul s-a bagat datorita "tunurilor" date in ultima vreme de dragii nostri colegi, conationali carora, daca nu le convine salariul, mai bine isi pun in practica proastele obiceiuri decat sa isi caute alt loc de munca , mai bine platit , ca doar na ... e mai usor sa furi decat sa te spetesti cautand nu? Datorita acestor colegi, suntem bagati toti in aceeasi oala si suntem catalogati o rasa de hoti, smecheri s.a.m.d. Drumuri bune tuturor !!!
  4. din colegii noi cati au mai ramas fara masina , de plecat nu pleci acasa, odata ajuns la esbjerg e clar ca numai pleci numai ca e nasoala asteptare pentru ca nu esti platit, incepi sa fii platit din momentul in care ai bagat cardul in taho , daca vrei putem vb si pe mess id toscanu24 , ca un later edit pentru postare anterioara , poate nu m-am exprimat corect , numai cu microbuzul firmei este gratuit transportul , asta am vrut sa evidentiez. Drumuri bune
  5. o sa va spun eu maine cati din cei noi care au venit mai sunt pe la garaj am sa trec eu maine pe acolo , apropo de plecare, ca am vazut la colegu de mai sus, nu iti plateste nimeni nici un drum, se pleaca cu microbuzul firmei , nu stiu daca l-au schimbat dar in el incapeau numai 6 pers , restu' merg cu ce apuca ( Comati , sau colegi care pleaca cu masini personale si au locuri libere , bineinteles contracost care nu se deconteaza), nu va mai agitati atat, cititi posturile mele de la inceput , cand ajunsesem in curte si alte topicuri pe care am mai postat, se pare ca la unii le este greu sa citeasca in spate si sa rasfoiasca forumul pentru mai multe informatii... , in orice caz ... va urez multa bafta si s-auzim de bine , aaa sa nu uit pentru colegu de mai sus "Kurt Beier A/S Håndværkervej 20 DK-6710 Esbjerg V" se puteau obtine cu un simplu search pe "goagle" imi cer scuze daca am fost putin cam dur , dar sunt cam obosit, drumuri bune si ne auzim maine sa va spun rezultatul de la garaj
  6. pai .... colegu' ... daca te stii cu "musca" pe caciula atunci este probabil sa te dea afara, dar daca nu ai facut nimik atunci te cheama ori ca sa schimbi masina cu una noua , ori sa te puna in echipaj (daca cumva nu te-ai descurcat singur).
  7. Salutare , Sa va povestesc experienta mea cu Kurt Beier, am ajuns vineri dimineatza la firma din cluj care angajeaza pt kurt beier , dupa care am facut toate cele necesare angajarii (medicina muncii si PSI) dupa care m-am pornit la drum cu inca 2 colegi si sotia unui mecanic. Am ajuns sambata seara , bineinteles dupa un dus si o mancarica , am iesit prin curte si am stat de vorba cu colegii romani de pe aici (care sunt destui ), uite asa a trecut si sambata seara si ziua de duminica. Luni dimineata ne-am strans langa birou si am fost notati pe o lista, dupa care, am participat la un instructaj (alimentari , trasee pe care trebuie sa le urmezi, etc) si de luni pana astazi cand va scriu acest post , astept inca masina, atat eu cat si inca vreo 6 conationali. Din discutiile cu alti soferi ar fii cam prima data cand stam atat de mult sa asteptam masina, dar na.... speram sa se gaseasca una si pentru mine cat mai curand
  8. Mersi colegu' , as vrea daca este cineva care a mai fost la ei sau care vrea sa mearga, sa posteze niste informatii.
  9. Salutare, Am o mica problema , vreau sa pun igo primo pe laptop dar, (intotdeauna exista un dar) cand vreau sa il rulez imi spune ceva de genu "unsupported platform" ma poate ajuta cineva? Din cate am inteles ar trebui ceva emulator dar (aceeasi poveste) nu gasesc pe nicaieri.
  10. Salut, am vazut ca cei de la kim johansen au topicul lor separat, as vrea sa deschid unul si in legatura cu Kurt Beier , dintre colegii care au avut tangente cu aceasta firma am sa-i rog sa ne zica cate ceva despre ei.
  11. george.cioc

    Totul despre ADR.

    http://dl.transfer.ro/transfer_ro-07jun-d03bb62f3d26281.zip http://dl.transfer.ro/transfer_ro-07jun-28071b19a8c62b.zip Aici aveti raspunsurile pentru baza si cisterne , le-am primit de la scoala , bafta multa , sambata am si eu examen la bucuresti
  12. colegu, eu am vb cu tata si mi-a zis ca pe tara poti merge, si daca te prinde arr-ul ii spui ca ti-ai depus actele si ii arati chitantele si nr de inregistrare care ti le da de la arr, dar na .... e cam trasa de par , afara in nici un caz nu poti conduce ca ei nu stiu ce inseamna chitantele alea
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.