Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

stefan24

Members
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

About stefan24

  • Rank
    Incepator
  • Birthday 02/03/1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://facebook.com/Stefan.Silviu
  • Yahoo
    ssc.production

Profile Information

  • Location:
    Milano
  1. In multe locuri unde se fura politistii sunt pe mana cu hotii
  2. grumeza costel cristinel Oribil Noi vrem sa muncim sa le facem bani si sa ne luam si noi un salariu de 2 lei si uite ca nici ala nu reusim.. cum isi bat joc de noi.. Se merita?
  3. daca vrei .. uite asta ce zici de ea http://www.youtube.com/watch?v=nZSBpFMWk-M&feature=player_embedded#at=52
  4. http://facebook.com/Stefan.Silviu
  5. Si eu care visez sa ajung pe tir in Italia.. \
  6. leobango. Firul nu o sa fie vizibil, o sa fie bine ascuns, si apoi noaptea slabe sanse sa vada firul,culmea bagat si pe sub o garnitura.. 2 contacte mici in spatele busonului.. imediat dupa neatingerea lor va avertizeaza.. acum pe urma ce faceti voi e treaba voastra.. impuscati hotu, dati peste el, sunati la politie etc. Eu unul il fac pt mine pt a putea dormii mai linistit si sa nu fiu intepat la motorina.
  7. Salutare !bun nu iesi afara! dar incerci pistol, telefon la politie , sau te iei si pleci cu hotii sub roti. dar in acest fel eviti sa iti faca paguba de 10,15,20 mil de motorina sau alte bunuri din vagon, parerea mea.. Dar intrebarea mea de ce multi soferi in loc sa doarma 2,3,4 ore stau ca pe maracini sa nu ii fure la motorina, cand poti avea un sistem si poti dormi cat de cat mai linistit.
  8. Am facut sistemul alimentat la bricheta in cabina soferului, cu firul pana la rezervor pus pe un colier langa buson, nu este vizibil firul, in momentul ce este desfacut busonul sare alarma,... iar daca firul este descoperit si taiat, alarma va suna si in cazul acesta .Acum lucrez la cel de pe prelata !
  9. Si eu sunt incepator, si am un prieten tirist. Lucreaza la curierat Bucuresti- Sibiu- Cluj- Oradea cateodata la retur o mai ia pe Brasov. Am fost de 20 de ori cu el si ma lasat sa conduc cate 300,400 km cam la fiecare cursa. Primele 2,3 curse cu el ma lasat doar pe autostrada, apoi am inceput si plecarea din Bucuresti Giulesti Berceni etc.. Am mai luat 2,3 borduri din greseala.. ;D , dar apoi mi-am revenit usor-usor. Bagat in rampa. El baga in rampa in 4,5,6 minute, eu in 15,20 minute aici nu prea ma descurc asa ca el, dar in rest nu am treaba. Mai am cu masina mica cam 500 000 de km facuti din 2007 pana acum, dar pe tir este total divers, totusi experienta de la masina mica ma ajutat pt tir. Intrebarea mea este : Cum se desfasoara o proba de lucru la o firma ? Sau daca eu le spun ca ma descurc pe tir si ei se uita pe atestate si vad ca leam luat de cateva sapt , e posibil asta ?
  10. Lucrez la 3 sisteme de antifurt diferite pentru Camioane - Pt rezervoare, cele cu prelata si pt. usile din spate. Un sistem care este pus pe filet la busonul rezervorului- in momentul in care (hotul) vrea sa fure... suna alarma in cabina. Iar cel pe prelata o panza cu acelasi sistem, in timp ce este taiata de afara sare alarma in cabina. Si sistemul de la usile din spate ca cel de pe buson ! Ce parere aveti ?? Ar cumpara cineva acest sistem ?? Sau daca stie cineva daca mai exista asa ceva ?
  11. ESTE CORECT ?? Fiecare sofer trebuie sa respecte regulile existente pentru condus, pauze si timp total zilnic de condus. Totusi, regulile privind perioada de odihna zilnica difera, dupa cum urmeaza: fiecare conducator auto trebuie sa ia o perioada de odihna zilnica de cel putin 9 ore, in intervalul de 30 de ore de la incheierea unei perioade de odihna zilnica sau saptamanala; trebuie sa fie 2 conducatori auto in autovehicul (aceasta regula nu se aplica in cazul echipelor formate din mai mult de 2 conducatori auto). Conducator auto 1 TIMP Conducator auto 2 Odihna zilnica perioada de 30 de ore Odihna zilnica Alta activitate 1 ora 08:00 – 09:00 Odihna zilnica (nu in autovehicul) 1 ora Condus 4.5 ore 09:00 – 13:30 Disponibilitate 4.5 ore Pauza + disponibilitate 4.5 13:30 – 18:00 Condus 4.5 ore ore Condus 4.5 ore 18:00 – 22:30 Pauza + disponibilitate 4.5 ore Pauza + disponibilitate 4.5 22:30 – 03:00 Condus 4.5 ore ore Condus 1 ora 03:00 – 04:00 Pauza 1 ora Pauza 1 ora 04:00 – 05:00 Condus 1 ora Odihna zilnica (9 ore) 05:00 – 14:00 Odihna zilnica (9 ore) 10 ore Total condus 10 ore
  12. Ca incepator nu am inteles nimic.. Pana la urma cum este varianta finala Perioada de odihna - echipaj !!! :o
  13. Thnks mario@bandit ! Am notat ceea ce ai scris ! Weekend Placut !
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.