Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

raiss111

Members
  • Număr conținut

    6
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

raiss111 a câștigat ziua ultima dată pe Ianuarie 23 2017

raiss111 a avut cel mai apreciat conținut!

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

raiss111's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

4

Reputație Comunitate

  1. Dupa ce m-am chinuit cateva luni bune sa imi iau banii de la DSV am zis sa incerc cu LKW Walter , auzisem ca platesc la timp . Sincer , nu sunt deloc multumit de ei , platesc 0.78/km , chiria la remorca 700 euro , este foarte greu sa discuti cu ei , intotdeauna raspunde altcineva la telefon si nu sunt foarte receptivi la problemele transportatorului , te incarca la cheltuielile de pe card in plus iar cand le demonstrezi asta dureaza saptamani intregi pana rezolva , trebuie sa suni de zeci de ori , iar incarcarile in 98 % din cazuri de peste 24 t , deci consumurile de carburant sunt destul de mari si iti distrugi si camionul . Platile se fac atunci cand vor ei si nu iti ofera nici o explicatie de ce nu sa platit la timp , pur si simplu nu raspund la mail-uri iar la telefon. Iti spun ca vor verifica . Cu toate ca au promis la inceput ca nu se pierde absolut deloc timpul cu asteptarea unei curse am stat ocazional si cate 3 zile in parcare,si in mod normal 24h , cursele sunt programate in asa fel incat sa nu faci peste 10 000 km , media mea fiind de max 9000 km /luna. Feribotul il rezerva mai mereu pe lista de asteptare( mai ieftin ) asa ca daca nu esti printre primii pe lista ,va trebui sa astepti a doua zi sa traversezi ...alt timp pierdut. In ansamblu , la sfarsit de luna nu ramai cu mai nimic asa ca este absolut nerentabil sa lucrezi cu Walter , mai bine castigi ca sofer . Am scris aceste randuri in speranta ca vor fi de ajutor unui coleg care ar vrea sa lucreze cu ei ...NU SE MERITA !
  2. Dupa 4 luni in care nu am realizat niciodata mai mult de 11000 km cu echipaj de 2 soferi ( echipajul fiind solicitat de DSV promitand in oferta 15000-17000 km ) am reusit sa incasez banii pe 1 luna !!! Din momentul in care am dat preavizul pentru incetarea contractului datorita numarului mic de kilometri...teapa , au blocat contul si numai au facut nici o plata , nu reusesc sa mai dau de nimeni pentru a imi oferi explicatii . In plus au inceput sa ceara CMR-uri din cursele efectuate pe mail spunandu-mi ca 100 de euro sunt blocati pentru fiecare CMR pana in momentul acceptarii acestuia de catre beneficiar , lucru pe care nu lau facut niciodata cat timp am lucrat cu ei . Spera sa am un CMR lipsa pentru ca in acest caz penalitatea este de 1000 euro/CMR . Din fericire le am pe toate . Sunt mai multi tractionisti care au colaborat cu DSV in situatia asta . Cei de la DSV Solutions Bucuresti paseaza mingia in curtea DSV Danemarca ( Hedehusene ) cu toate ca ei au incasat lunar 200 euro pentru dispecerat si sunt cei care se ocupa de toate formalitatile pentru semnarea contractului ... Sunt tepari si neseriosi , evitati sa lucrati cu ei .
  3. Daca va place sa țineți camioanele mai mult prin parcări , sa aveți 5-7 încărcări/descărcări , sa primiti banii după 45 zile + luna In curs , taxele de autostrada promise sa fie plătite parțial si kilometrii aia putini ( mie si rusine sa spun cati km ) calculați cu google maps plus multe alte surprize, atunci va recomand DSV.
  4. Multumesc colegului Phraeudian pentru precizarile facute , nu toti suntem asa de bine pragatiti si informati ca tine asa ca ne cerem scuze pentru "claxoane" . Ca si caz concret, in Germania intradevar se ia in considerare pentru calcularea salariului minim si O PARTE di diurna platita , adica ceea ce ramene dupa scaderea din diurna respectiva a 229/luna euro pentru masa si 223/luna cazare . Nu am stat sa caut pe google cauze si hotarari ale CE , mi sa atras atentia de catre Vama Germana la un control pe legea Milog . In sfarsit ....tu stii mai bine de ceea ce se intampla in UE , restul doar "claxonam .
  5. Nu stiu daca e doar parerea mea insa 35 euro/ zi + 780 ron salariu e o gluma proasta .Pur si simplu .....nu cred ca vorbiti serios ...cand o sa intelegem ca diurna NU ESTE SALARIU si este obligatorie pentru soferii care sunt dislocati !!! Nicaieri in Europa nu este considerata salariu de aceea nici nu se impoziteaza , este strict pentru cheltuielile din deplasare ale angajatului !!! Si ca sa o spunem si p'aia dreapta conform legilor din Romania ,pentru cod CAER 8332 , soferi de autocamioane si masini de mare tonaj salariul MINIM este de 1460 RON , lucru verificabil foarte usor la ITM la nr. de tel 021 302 70 53 , 021 302 70 31. NU mai acceptati sa fiti calcati in picioare !!! "Diurna este un drept legal al oricarui salariat angajat in baza unui contract de munca, dupa cum se arata si in Codul Muncii: "Salariatul delegat are dreptul la plata cheltuielilor de transport si cazare, precum si la o indemnizatie de delegare, in conditiile prevazute de lege sau de contractul colectiv de munca aplicabil Acelasi act normativ stabileste ca delegarea poate fi dispusa pentru o perioada de cel mult 60 de zile calendaristice in 12 luni si se poate prelungi pentru perioade succesive de maximum 60 de zile calendaristice, numai cu acordul salariatului. "Refuzul salariatului de prelungire a delegarii nu poate constitui motiv pentru sanctionarea disciplinara a acestuia", se mentioneaza in legislatia muncii. " HG nr. 1860/2006
  6. Multumim de informatii colegilor , chiar primisem o oferta de la ei ...dar in cazul asta imi vad de treaba ...
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.