Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

dan2008gh

Members
  • Număr conținut

    14
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

dan2008gh's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. perioada de repaus zilnica efectuata pe vapor sau tren trebuie sa fie normala(11 ore),nicidecum redusa(9 ore),asadar 11 ore plus timpul aferent imbarcarii care nu poate depasi o ora si cu cel mult doua intreruperi.vezi reg 561,art 9 si de asemenea nota de orientare 6.(http://ec.europa.eu/transport/modes/road/social_provisions/doc/guidance_6_ro.pdf)
  2. Daca sunteti amabil,in care articol,regulament, e scris ca trebuie luata pauza la maxim 6 de lucru asta insumand asa cum spuneti condus si alte activitati sau dispozitie?nu gasesc articolul nici in reg 561,nici in 3821,poate am omis eu sau am sarit peste el,va rog sa ma lamuriti.De auzit am auzit si eu tot felul de variante dar ceva scris nu am intalnit in acest sens .multumesc anticipat pt raspuns.
  3. acolo este asigurat locul de dormit(repaus) nu si partenerul de pat,camera sau dans,e politica compania maritime cu care transportatorul are acord,in legislatia transportatorilor nu sunt specificatii deosebite de confort si cazare preferentiale in functie de doleantele individuale.daca partenerul de cabina violeaza linistea si integritatea personala si a activitatilor de repaus in conditii normale adresati-va personalului de bord.Nu vreau sa fiu ironic dar si valurile creeaza rau de mare prin urmare nu puteti contesta acest lucru,e o conditie pe care o acceptati la imbarcare.
  4. are dreptate colegu,nu mai esti mandtu ca esti roman,am ajuns rusine in fata tuturor natiilor,degeaba vrem noi sa ne mandrim cu stramosii si bunicii nostri care au fost buni si bravi ROMANI ,din pacate putini oameni au mai ramas reprezentativi si mai fac cinste neamului,restul ne fac cv.-uri care ne definesc cum bine stiti cu totii!Da, nu e bine sa ne lepadam de neamul si obarsia noastra dar ce beneficiu ne aduce recunostinta si apartenenta obarsiei noastre in fata Europei care ne vede asa cum suntem ,Nu asa cum ne declaram,ne judeca dupa ceea ce suntem in majoritatea actiunilor noastre. Patriotism?pt cine?,fostele si actualele hoarde de banditi?I don't think so!
  5. Depinde ce era bifat pe certificatul de activitati,daca se aflau in concediu sau repaus,atunci cum justifica timpul petrecut pana la preluarea camionului care asa cum ai citat mai sus:''se considera alta munca'',corect era sa bifeze alt timp de activitate pt perioda cand ei se vor deplasa.Atentie si la locul(acolo unde soferul semneaza) care este trecut in certificat ca daca si acela daca difera fata de locatia unde ei introduc cardul ,deci preiau camionul,atunci motivul sanctiunii se justifica.
  6. pe card se vede ca nu ai lucrat asa ca nu trebuie sa dovedesti nimic referitor la card,daca nu ai documente justificative care sa ateste activitatea ta in ultimile 28 de zile atunci va trebui sa faci o declaratie pe proprie respundere la notariat din care sa specifici ca nu ai condus in aceasta perioada vehicole care intra in domeniul de aplicare al regulamentului CE 561/2006 sau AETR.Acest document va fi dovada ta ca nu ai lucrat pana in momentul angajarii,urmand ca pana incepi lucrul efectiv sa ceri angajatorului un certificat de activitati care sa specifice activitatea care o vei desfasura din momentul angajarii si momentul cand incepi lucrul. Cardul nu trebuie scos din tahograf la terminarea programului de 9 h doar in cazul in care schimbi vehicolul sau parasesti camionul iar securitatea acestuia este periclitata.In acest caz la reintroducera cardului va trebui sa justifici perioada in care a lipsit cardul prin efectuarea de insemnari manuale pe care le ai la dispozitie pe displayul tagografului la reintroducerea cardului.
  7. Literele â si î corespund aceluiasi sunet, întrebuintându-se dupa urmatoarele reguli: a) î se scrie întotdeauna la începutul si la sfârsitul nemijlocit al cuvântului: îl îmbratisez, împarat, înger, îsi, îti, amarî, coborî, hotarî, târî, urî ... ; tot cu î scriem si în corpul cuvintelor, când, prin compunere, î de la mijlocul cuvintelor ajunge medial: neîmpacat, neîndurat, neînsemnat, preaînaltat, preaîntâmpinat. Vom scrie într-însul, dar dânsul; c) în toate celelalte cazuri se scrie, în corpul cuvintelor, â: bând, când, facând, gât, mormânt, râu, român, sfânt, vânt ... Nu te supăra de interventia off topic dar atunci cand se schilodeste asa de urât limba româna nu pot fi indiferent,nu suntem profesori de limba româna dar totusi...merita un pic de atentie!Scuze daca am deranjat!
  8. http://ec.europa.eu/transport/modes/roa ... e_1_ro.pdf Tot ce trebuie sa faci este sa inlocuiesti simbolul tarii dorite la sfarsitul linkului:,,guidance_1_en.pdf'' cu ro .Pentru Ungaria hu,Spania es si asa mai departe,iei linkul de la fiecare nota in parte si modifici simbolul pentru obtinerea limbii dorite.
  9. dan2008gh

    sindicat

    Prin acest raspuns arogant,stimate domn nu faci decat sa confirmi cele spuse de mine anterior,cum adica trag cam multe concluzii?Ce doresti sa spui?Participarea la discutii o fac numai daca vad ca se poate purta o discutie civilizata,daca nu,ma abtin,ca stiu un lucru:de unde nu este nici Dumnezeu nu cere.Crezi ca se poate avea o discutie constructiva si de bun simt cand esti tratat cu ,,foarte mare amabilitate'' asa cum se poate vedea cam des pe acest site?Repet,sunt cateva persoane care sunt profesionisti si merita toata atentia,pentru ca se pot invata multe lucruri utile de la ei,acesta este motivul pentru care urmaresc acest site cu interes.Daca este interzis libertatea de a exprima liber si sincer,fara linguseli,concluzia personala in ceea ce priveste constituirea unui sindicat al soferilor,spuneti-mi ca este interzis si gata inteleg sa nu mai ,,deranjez''.Daca am spus ceva neadevarat sau am ofensat pe cineva imi cer scuze! Nu judecati omul dupa aparente,datele informative pe care le aveti despre vechimea mea ca si membru va inseala,activitatea mea ca si membru activ s-a desfasurat de la infiintarea acestui site pana cand in urma numeroaselor,,circuri'' vazute am preferat sa cer EU stergerea contului,pentru a nu mai face parte din aceasta comunitate a soferilor profesionisti.Acum am avut nevoie sa urmaresc cateva subiecte care necesitau crearea unui cont si de aceea am creat un cont nou,am facut greseala sa emit o parere si am primit ceea ce meritam,voi incerca sa nu mai fac astfel de greseli pe viitor. Scuze inca o data si SUCCES pe viitor la formarea unui SINDICAT puternic care sa vina in sprijinul real a tuturor soferilor.
  10. dan2008gh

    sindicat

    Daca sindicatul va avea reprezentanti din moderatorii acestui forum cu siguranta voi spune NUUU!Asa cum toata padurea are si uscaturi se pare ca, acest site mai are si ramuri tari si de incredere cum ar fi Domnul Gongy si Mario.In rest no name.Pentru acesti Domni as fi de acord sa pun umarul la formarea unui sindicat.Ei sunt profesionisti si cred ca au dovedit asta,ar mai fi nevoie de ceva oameni care ar putea gestiona problemele care ne reprezinta cu multa diplomatie si bun simt,nu cu aroganta,ca nimanui nu-i frica de nesimtire,dar atunci cand este pricepere in a se pune punctul pe I in cel mai decent mod,atunci cred cu tarie ca si sansele de reusita spre un rezultat pozitiv si in interesul comunitatii reprezentate este favorabil.Atata timp cat dialogul se trateaza cu aer de superioritate si ,,muuuulta experienta ... de cartier,,sansele de o reprezentare eficienta sunt zero si nu ader la astfel de atitudine.
  11. NU va mirati domnilor pentru acest trist eveniment, acesta este viitorul in domeniul transportului rutier practicabil in viitor de catre romani,atat ,,patroni'',dar si ,,conducatori auto''.Conditiile economice impun ,,supravietuirea'' prin orice mijloace,indiferent de consecinte,iar vidul legislativ creeaza mediul propice perpetuarii tuturor practicilor ,,neortodoxe'' folosite in transportul rutier romanesc.Suspendarea dreptului de a conduce pe cel putin 2 ani pentru conducatorii care folosesc magnet,certificat de activitati folosit in mod nejustificat,cred ca ar fi o masura punitiva justa.Referitor la cazul in speta,conducera fara drept a unui vehicul fara a avea categorie corespunzatoare vehiculului utilizat ar trebui interzis dreptul de a conduce cel putin 10 ani.Imaginativa ca un astfel de eveniment ar fi coincis cu lovirea unui autocar de 60 persoane,in care sa-si piarda viata cel putin un membru al familiei dvs,cum a-ti privi lucrurile in acest caz,vi s-ar parea prea drastica o astfel de masura?.Eu cred cred ca daca masurile sanctionatorii nu-si au efectul asupra ,,patronilor'',cu siguranta va creea efect asupra SOFERILOR, sper ca se vor speria de masurile deosebit de aspre aplicate direct lor,pentru ca daca toti soferii se vor speria de astfel de masuri atunci si numarul unor astfel de evenimente se vor reduce.E adevarat ca ,,foamea scoate lupul din padure'',de aceea multi recurg la practici,,neortodoxe'' din pricina disperarii,dar nici haosul si inconstienta nu sunt solutii!
  12. Mai omule tu te mai si uiti ce scrii,sau nu esti roman?Jale cu limba romana,unde mai pui ca prin cv-uri mai scriu dragii nostri colegi ca mai stiu si limbi straine,dar pe cea romana nu mentioneaza ca o stiu doar la nivel incepator sau cel mult mediu.Daca nu esti roman e de inteles ,dar daca esti,pune si tu un pic mana pe carte cand ai timp, ca tavalesti prin noroi tot ce a mai ramas din ea.Eu nu sunt ,,modelator'',dar un lucru sa tii minte : nu e bine sa musti mana care te-a hranit,ca daca era asa de rau nu lucrai atata timp,ca in momentul in care ai gasit ceva mai bun sa scuipi cu astfel de vorbe,daca era atat de rau nu ai fi stat nici o luna,dar asa intelege omul dupa ce pleaca in alta parte, in loc sa spuna buna ziua da dovada de adevaratul caracter cu care este inzestrat de mama natura.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.