Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

alex25

Members
  • Număr conținut

    5
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profile Information

  • Locatia:
    Campina

alex25's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. Ce firma vrea sa contracteze? Ce detalii aveti despre plata ...la cat timp...se face la km? Se platesc autostrazile de catre detinatorul capului tractor? Carduri de motorina asigurati voi? Niciun detaliu?
  2. Domnule Szaga avem ceva rectificari pentru doritori si sa spun eu adevarul cum sta: Pe tara salariul este de 804 lei (impozabili) din care in mana ramai cu 600 de lei si 15 bani/km. Ce consumi motorina peste platesti. Iti da un consum de 24 cu 0.4 pe tona. Aici e posibil sa fie cum zice szaga 25 cu 0.4, nu stiu eu prea exact caci eu am fost la extern. La fel ...se merge la program...daca vrei sa mergi a mai zis-o si szaga. Pe extern salariul este la fel...de 804 lei (impozabili) din care in mana ramai cu 600 de lei si 9 euro la 100 de km. Km pe extern se platesc de la Nadlac unde te duci si retur...dar in mare iti da ei la curse ...de exemplu la Franta iti da 280 de euro...la Iran 400 si stai vreo 3 saptamani in cursa asta. Cum ajungi la ei incepi sa fi dezamagit ... ATENTIE: Cititi contractul inainte sa-l semnati. Va baga diverse clauze in contract. Iti retine din salariu lunar 150-180 de euro pe luna pana se ajunga la suma de 2000 de euro garantie (care gurile rele...spun ca nu ti-o mai vezi la plecare - gurile bune inca nu le-am auzit) . Eu am lucrat inainte pe comunitatea europeana deci am ceva experienta cat sa-mi dea masina. Ei au considerat ca nu am suficienta experienta si au ales sa ma trimita 3-4 curse pe international in doi soferi. In contract exista o clauza cum ca daca te instruiesc ei NU AI VOIE SA PLECI PE O PERIOADA DE 5 ANI DE LA EI, SI DACA O FACI TREBUIE SA LE PLATESTI 750 DE EURO DAUNE Curse prea multe nu prea bagi, daca te-a prins intr-o cursa de Iran sau Maroc...iti da prafu de pe toba....400 sau 550 de euro sau cat naiba se da...si din aia trebuie sa traiesti 3 saptamani. In Iran oricat ar fi de cald nu ai voie sa bei alcool, si esti obligat sa porti pantaloni lungi. Din acesti bani mai platesti si ceva autostrazi prin Maroc si in Turcia autostrada si podul Bosfor. Partile bune sunt: dupa ce semnezi contractul ...semnezi un contract pe perioada determinata 65 de zile si dupa aceea iti da sa semnezi anexa si intra in vigoare toate clauzele naspa! Am mai spus...ai depasiri la motorina platesti. La ei banii se dau cu intarziere si toti soferii se plang de gaura la motorina. Prea putini i-am auzit care sa nu aiba gaura la motorina. Alta parte buna e ca dupa ce ai semnat contractul oficial esti angajatul lor si ai o masa calda si doua cafele gratuite pe zi, dar nu stiu cat va incalzeste pe voi asta. Pentru cei care sunteti de departe aveti un dormitor cu 6 paturi in care puteti ramane acolo in caz ca nu aveti timp sa treceti pe acasa...este dush, este toaleta langa camera soferilor...si mai este inca un dormitor intr-un alt corp de cladire. Acolo n-am fost niciodata. Sa nu va speriati cand intrati pe holul spre biroul personal si camera soferilor si sefi caci acolo sunt "condamnate mai multe persoane la afis" cu infractiunile facute si pedepsele primite. Pentru cei care inca vor sa mearga la International Lazar Company: Mult noroc si sa-mi zice-ti daca am spun vreun neadevar!
  3. Beer trebuie sa plateasca 11 euro/ 100 km nu 11 eurocenti...daca faci 12000 de km cu 11 eurocenti/100 km ai lua cam 7 milioane salariu de baza si 13.2 euro in mana dupa o luna de lucru )))))
  4. Permisul a fost supendat corect! Nu ai nicio sansa de castig. Legea spune clar. Trebuie sa acorzi prioritate pietonilor DOAR de la trotuar la axul drumului NUMAI in cazul cand exista un SCUAR pe mijlocul drumului (ceva sa desparta sensurile....de exemplu un squar cu pomi/ flori) dar in cazul tau trebuie sa acorzi prioritate chiar daca a calcat in partea cealalta. Nu e niciun scuar pe mijlocul drumului. Linia de tramvai nu se considera scuar! Prin scuar se intelege despartire CLARA a sensurilor prin ceva constructie nu linie continua si atat!
  5. Eu m-am lovit de ei de doua ori. Odata m-au cautat ei si vroiau sa ma angajeze, dar in ziua cand m-au sunat deja batusem palma cu o alta firma, iar a doua oara i-am sunat eu si au spus ca nu cauta incepatori...trebuie sa fi lucrat minim 6 luni pe ceva mare...bascula...cifa, eventual tir. Eu atunci nu lucrasem pe asa ceva. Insa acum am si Comunitatea Europeana la activ, momentan si eu imi caut de munca...si chiar ma gandeam si eu la Lazar insa astept niste raspunsuri din alte parti Multa bafta tuturor celor care vor sa-si inceapa cariera pe TIR. In Romania toti vor sa angajeze soferi cu experienta si nimeni nu vrea soferi fara experienta pe tir asa ca daca vi se da o sansa...nu o ratati!
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.